Stran 1 od 1

reciklaža ali izvoz

Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:13 pm
Napisal/-a moj-avto
Dosti vas ima dobre izkušnje z deset in več let starimi avtomobili, kar pove, da vsi avti ne sodijo v smeti. Pa vendar, kaj vi menite, da bi bilo ceneje za EU, če se bodo odločili sprejeti za to, da vsi vozniki morajo zamenjati 10 let star avto za nov ob pomoči EU.
Reciklaža se mi ne zdi smiselna za avtomobil, ki je dobro ohranjen, pa še draga in zamudna je. V Sloveniji uspejo letno reciklirati okoli 3000 vozil. Naš vozni park pa momentalno obdaja 1/3 celotnega voznega parka, ki je starejši od 10 let.
Sem mnenja, da je take avtomobile najbolje izvoziti izven EU, še posebej, če so dobro ali solidno ohranjeni. In reciklirati le slabo ohranjena vozila, katera nebi šla zlahka v promet.
Kaj menite vi?

Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:15 pm
Napisal/-a im nobody
kaj meniš pa ti da tema že ubistvu obstaja?

Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:19 pm
Napisal/-a moj-avto
Tema govori o tem kaj narediti z starim avtom.
Ali je reciklaža sploh smiselna. Tu gre za drugo debato, čeprav je sorodna z že objavljeno.
V prvi debati se noben ne ukvarja z tem kaj in kako z starimi avtomobili.

Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:25 pm
Napisal/-a im nobody
ja če bo rekla država da se mormo znebit 10 let starih avtov bo že ona poskrbela da grejo pa pa...če ne pa na jug ;) ;)

Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:31 pm
Napisal/-a moj-avto
Ja, južni sosedi bi lahko bili dobri kupci. To se strinjam.
Problem bi edino lahko bil, če gredo Hrvati en dan v EU.
Najbolje avte transportirati čim dlje od meja EU. Recimo BIH, Srbija, Kosovo, Bližnji Vzhod (Irak), države tretjega sveta...

Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:41 pm
Napisal/-a chevy
moj-avto je napisal/-a:Ja, južni sosedi bi lahko bili dobri kupci. To se strinjam.
Problem bi edino lahko bil, če gredo Hrvati en dan v EU.
Najbolje avte transportirati čim dlje od meja EU.


Zakaj misliš, da bi lih Hrvati bili dobri kupci :?:
Kakšno je pa npr. razmišljanje Italijanov, Nemcev, Belgijcev, Avstrijcev... "ahh peljimo te naše avte našim južnim sosedom Slovencem "
V Iraku in podobnih državah nevem, če bi kdo kupil npr. Clio-ta z 1.2 mašino, če imajo zeelloo poceni bencin.
p.s. njih sem omenil, ker v Sloveniji so uvoženi avti večinoma iz omenjenih držav (IT, A, D,...)
Drgači je pa ta tema tako brezveze. Vsak bo nabijal po svoje in itak noben ne bo nič dosegel.

Objavljeno: Pe nov 28, 2008 12:04 am
Napisal/-a moj-avto
chevy je napisal/-a:
moj-avto je napisal/-a:Ja, južni sosedi bi lahko bili dobri kupci. To se strinjam.
Problem bi edino lahko bil, če gredo Hrvati en dan v EU.
Najbolje avte transportirati čim dlje od meja EU.


Zakaj misliš, da bi lih Hrvati bili dobri kupci :?:
Kakšno je pa npr. razmišljanje Italijanov, Nemcev, Belgijcev, Avstrijcev... "ahh peljimo te naše avte našim južnim sosedom Slovencem "
V Iraku in podobnih državah nevem, če bi kdo kupil npr. Clio-ta z 1.2 mašino, če imajo zeelloo poceni bencin.
p.s. njih sem omenil, ker v Sloveniji so uvoženi avti večinoma iz omenjenih držav (IT, A, D,...)
Drgači je pa ta tema tako brezveze. Vsak bo nabijal po svoje in itak noben ne bo nič dosegel.


Očitno si pozabil, da je Slovenija članica EU.
V Iraku imajo poceni gorivo, vendar veliko revščino. Menim, da bi se stari avti kar dobro prodali.

Objavljeno: Pe nov 28, 2008 12:08 am
Napisal/-a chevy
moj-avto je napisal/-a:
chevy je napisal/-a:
moj-avto je napisal/-a:Ja, južni sosedi bi lahko bili dobri kupci. To se strinjam.
Problem bi edino lahko bil, če gredo Hrvati en dan v EU.
Najbolje avte transportirati čim dlje od meja EU.


Zakaj misliš, da bi lih Hrvati bili dobri kupci :?:
Kakšno je pa npr. razmišljanje Italijanov, Nemcev, Belgijcev, Avstrijcev... "ahh peljimo te naše avte našim južnim sosedom Slovencem "
V Iraku in podobnih državah nevem, če bi kdo kupil npr. Clio-ta z 1.2 mašino, če imajo zeelloo poceni bencin.
p.s. njih sem omenil, ker v Sloveniji so uvoženi avti večinoma iz omenjenih držav (IT, A, D,...)
Drgači je pa ta tema tako brezveze. Vsak bo nabijal po svoje in itak noben ne bo nič dosegel.


Očitno si pozabil, da je Slovenija članica EU.
V Iraku imajo poceni gorivo, vendar veliko revščino. Menim, da bi se stari avti kar dobro prodali.


Ja to že, samo nevem če bi se kdo lotil glede tega npr. prodat stare avte v Irak. Potem je tu vprašanje glede servisov, rezervnih delov...pa tudi tam nevem če so toliko usposobljeni popraviti kakšno napako oz. se lotit kakšnega resnejšega popravila...nevem no :)