Stran 1 od 2

feltne drži samo vijak in ne pesto

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:13 pm
Napisal/-a splash
zanima me če lahko dam lite feltne gor na avto, tako da jih držijo na mestu samo vijaki (luknja na feltni je večja od premera pesta). to ne bo za vozit, ampak samo tolko da avto spustim na tla in da vidim, kolko bo treba spustit avto v poden (kake fedre kupit)

bo zdržalo, al je bolje da najprej naredim distančnike?

upam da sem bil razumljiv....


hvala

Re: feltne drži samo vijak in ne pesto

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:16 pm
Napisal/-a lumpii
splash je napisal/-a:zanima me če lahko dam lite feltne gor na avto, tako da jih držijo na mestu samo vijaki (luknja na feltni je večja od premera pesta). to ne bo za vozit, ampak samo tolko da avto spustim na tla in da vidim, kolko bo treba spustit avto v poden (kake fedre kupit)

bo zdržalo, al je bolje da najprej naredim distančnike?

upam da sem bil razumljiv....


hvala


Ne, ker ti bo ob bremzanju na polno potrgalo vse skupi, pol bo pa pizdarija...

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:16 pm
Napisal/-a RedBull™
lahko,ampak platišče privij rajši s vsemi vijaki

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:17 pm
Napisal/-a OLI
samo za spustiti in za "videti" mislim da ni panike, raje pa se ne vozi

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:17 pm
Napisal/-a MateSLO
Ce prav razumem bi hotel ti brez distancnika felgno gor na avto prisvasat? Verjetno bi bilo ok ce se ne bi vozil z avtom, samo za kater avto pa gre sploh ce smem vprasat :)

Re: feltne drži samo vijak in ne pesto

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:19 pm
Napisal/-a C4V4L13R
lumpii je napisal/-a:
splash je napisal/-a:zanima me če lahko dam lite feltne gor na avto, tako da jih držijo na mestu samo vijaki (luknja na feltni je večja od premera pesta). to ne bo za vozit, ampak samo tolko da avto spustim na tla in da vidim, kolko bo treba spustit avto v poden (kake fedre kupit)

bo zdržalo, al je bolje da najprej naredim distančnike?

upam da sem bil razumljiv....


hvala


Ne, ker ti bo ob bremzanju na polno potrgalo vse skupi, pol bo pa pizdarija...

dejte se naučit brat do konca na tem forumu. sj je lepo napisal, da se n emisli vozit, ampak samo probat postavit avto na tla.

@splash:
js tega nebi počel sicer, načeloma pa neb smelo bit nezga problema, sj ni lufta za centimeter, je le par mm...sam vse šraufe do konca pritegni

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:22 pm
Napisal/-a dj_em
če je avto težek dovolj .. je možno da se ti vijaki mal ukrivijo .. pol boš pa tko ostal s feltnami .. nevem .. jest tega raj enbi delu .. usen je to prevelik pritisk na vijake

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:22 pm
Napisal/-a splash
ne bom se vpzil. samo postavil bi avto na tla... tolko da vidim kolko krajšefedre bo treba kupit...

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:25 pm
Napisal/-a W|zz
Ah to lahko narediš, pomoje..
A nimajo nekateri itak plastičnih centrirnih obročkov, torej je itak skoraj vsa teža na vijakih?

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:27 pm
Napisal/-a ManIAK
:cry

Poznam par modelov ki se tak vozijo že 2 sezone ali več pa ni problema. Pazi le, da ko boš felgo zategoval z šravfi, da najprej zategneš diagonalne šravfe po paru. Na tak način ti felgo zravna in ti jo ne trese.

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:34 pm
Napisal/-a splash
aha, pol je ok tudi če je samo na šraufih...

še nekej me zanima. kolko je najboljš da pride vijak všraufan v pesto... ker predolgi ne smejo bit za zadaj ker so bobni, prekratki pa tudi ne. je kakih 15-20mm dovolj da so všraufani noter...

sej vem da brezveze komplikacija, samo nočem da avto pade na tla...

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:47 pm
Napisal/-a sebaveh
Če imaš možnost, poglej kako dolg je navoj v pestu. Če konec vijaka gleda ven iz pesta (oziroma navoja pesta) na drugi strani, potem tisti del tako ali tako ne opravlja nič pametnega. Mislim da bi bilo najboljše, če iz navoja na drugi strani gleda ven kake 2 mm vijaka in nič več.

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:52 pm
Napisal/-a kaWsk
jz sm se tako vozil vso letošnjo sezono in sem še vedno živ :) namreč kupil sem 5mm H&R distančnike, ki nimajo centrirnega roba, serijski centrirni rob na pesti pa je velik ravno 5mm, torej je bila felna samo na vijakih. Vse skupaj je homologirano in naj bi ustrezalo mojemu vozilu, vendar si bom za letošnjo sezono raje naredil take distačnike, ki bodo imeli centrirni rob...

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 1:56 pm
Napisal/-a el_diablo
W|zz je napisal/-a:Ah to lahko narediš, pomoje..
A nimajo nekateri itak plastičnih centrirnih obročkov, torej je itak skoraj vsa teža na vijakih?


x2 :tomidelej:

brez problema lahko probaš.

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 2:16 pm
Napisal/-a sašo5
W|zz je napisal/-a:Ah to lahko narediš, pomoje..
A nimajo nekateri itak plastičnih centrirnih obročkov, torej je itak skoraj vsa teža na vijakih?

saj v tem je hec centrirnega obročka: tudi, če "stoji" feltna na vijakih, centrirni obroček "halta" oz ne pusti, da feltna skače gor in dol..............se zna zgodit, da niti pod razno več ne odšraufaš vijaka ven, ker ga enostavno zapiga.....če ne še kaj hujšega.....

Postaviš avto lahko tako, niti pod razno pa ne vozit.......

Ko pa vijačiš, je pa pravilo, da vsaj šest navojev "prime".......(manj je že nevarno....)

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 2:20 pm
Napisal/-a čare
komot lahko postaviš če se boš pa vozil se boš pa na lastno odgovornost in ti zna pošteno trest.Za postavit pa ni nobene panike glede šravfov je pa dovolj da 5 navojev zagrabi

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 2:31 pm
Napisal/-a the_red
Sam sem se skoraj 8 mesecev vozil tako, da so držali samo vijaki (4je) pa ni bilo nič narobe in ni nič potrgalo(zvilo). Imam pa matice in ne vijake. Res je, da je moj avto lahek, a vseeno. Sploh nisem vedel, da rabim druge centrirne obročke (in ne distančnike kot si omenjal). Centrirni obročki so tisto, kar sede na pesto. Nekdo mi je priporočal, naj jih zamenjam in sem jih. Zdaj jih prodajam (tastare za VW, 57 mm) , pa jih nihče noče kupit :lol:

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 2:48 pm
Napisal/-a Gapiii
Kaj pašejo centrirni obročki v vsako feltno. Torej če so bili prej na OZ feltni, jih lahko dam zdaj na kako drugo?


Lp, Gapi

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 7:32 pm
Napisal/-a coffa06
gasy je napisal/-a:Kaj pašejo centrirni obročki v vsako feltno. Torej če so bili prej na OZ feltni, jih lahko dam zdaj na kako drugo?


Lp, Gapi

Nima vsaka felga enake luknje, odvisno tudi od števila in razmerja vijakov. Platišča 4x100 imajo večinoma luknje 60,0mm , da jih lahko porabiš za vsa vozila s takšno diagonalo. Če pa je platišče npr.5x112 pa imajo luknjo nekatere 57,1, nekatere pa 65 al kolko že ima MB.

Objavljeno: Pe dec 26, 2008 7:40 pm
Napisal/-a ManIAK
splash je napisal/-a:še nekej me zanima. kolko je najboljš da pride vijak všraufan v pesto... ker predolgi ne smejo bit za zadaj ker so bobni, prekratki pa tudi ne. je kakih 15-20mm dovolj da so všraufani noter...



Stari vulkanizerji pravijo da je vijak dosti dolg, če se okoli svoje osi zavrti vsaj 5x ...