Stran 1 od 1
A mi nekdo pojasni!
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 8:07 am
Napisal/-a Vince
Spomladi načrtujem na Unota namontirat 15" felgice in gume 195/50...zanima pa me kako bo potem s homologacijo? Max dimenzije za gume na Unotu so 165/75 R13.
Celotna višina gum se naj bi klapala tko da mislim da ni tukaj nobenih komplikacij (max. višina gume na 13" felgi je 75 (skupna višina 480), torej lahko dam gor 15" felge in 50 gume (skupna višina 481)...
Recimo da s tem pridem čez...kako je potem s širino? Homologacijo bom najbrž dobil le pod pogojem da guma ne gleda iz odbijača ven...a je tko?
Lahko nastanejo še kake druge komplikacije pri homologaciji?
LP
Vince
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 9:06 am
Napisal/-a Pugi
Techno ma na turbiču 195ke, tko da mislm, da s homologacij nebi smelo bit problemov.
Če bo pa blatnik ribal, potem pa Fazer uleti z valjčkom...
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 9:11 am
Napisal/-a Vince
Pugi je napisal/-a: Fazer uleti z valjčkom...
Bolj natančno povedano...
A misliš širjenje...hm...kako pa pol to zgleda? A se da to kje videt? Pa predvsem me zanima KOLK STANE tak hec
LP
Vince
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 9:15 am
Napisal/-a Pugi
Fazer ti razširi blatnike (omejeno cm zaradi barve), cena je pa mislm da 5000 na par...
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 10:02 am
Napisal/-a Jaxx
Upad da ti gre
samo za izgled.. če nimaš turbača bo s tem gumam "počasi premikajoča cestna ovira"

Objavljeno: Ne sep 21, 2003 10:03 am
Napisal/-a MGsax
Vince je napisal/-a:Pugi je napisal/-a: Fazer uleti z valjčkom...
Bolj natančno povedano...
A misliš širjenje...hm...kako pa pol to zgleda? A se da to kje videt? Pa predvsem me zanima KOLK STANE tak hec
LP
Vince
to smo že debatirali poglej malo nazaj mislim da styling/širjenje blatnikov
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 10:10 am
Napisal/-a Vince
Mam 1.1 55KM samo moram reči da mašinca ni tako švoh kot se sliši...Za moje pojme povsem zadovoljivo vleče...
Na AC sem ga nateral že 185km/h po ravnini brez problema 165-170...
V bistvu ma kolega BX-a 1.5 95KM pa prav da mu noče tolk vlečt vsaj v nižjih prestavah
Glede na to da mam zdaj 165 gume gor me najbrž ne bo lih dotalka "zabremzalo" če bodo 195 drugo leto
Kaj mislite?
BTW: 5000k sit za par

Za moje pojme je to IBER pocen
LP
Vince
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 10:45 am
Napisal/-a Alex
Vince je napisal/-a:BTW: 5000k sit za par

Za moje pojme je to IBER pocen
Cena je 10.000 na os.
lp
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 12:30 pm
Napisal/-a Pugi
Sori, ja 5000 na blatnik...
Končna se bo zmanjšala, bo pa velik boljši oprijem, kar se pozna tud pri zavorni poti...
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 9:37 pm
Napisal/-a ule
Jest sem mel na golfu kao original gume 155/70/13 pol sem pa gor dal 195/60/14 in ti povem da so pospeški poslabšajo, pa končna tud. Glede moči avtomobilov sva pa na istem samo navor je verjetno različen, al pa ne.
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 10:28 pm
Napisal/-a mitja320
ule je napisal/-a:Jest sem mel na golfu kao original gume 155/70/13 pol sem pa gor dal 195/60/14 in ti povem da so pospeški poslabšajo, pa končna tud. Glede moči avtomobilov sva pa na istem samo navor je verjetno različen, al pa ne.
Če si pravilno napisal dimenzije si dal na avto večje (višje) gume. Pospeški so se poslabšali enako, kot da bi spremenil prestavno razmerje. Pri končni ti je pa lagal števec, saj si v resnici vozil hitreje, kot je kazal števec.
Objavljeno: Po sep 22, 2003 4:59 am
Napisal/-a ule
Ja nekako tko je.Sej razliko vidiš na avtocesti ko se peleš okoli 150km/h po števcu pa si skozi na prehitevalnem pasu.(no ja).
Objavljeno: Po sep 22, 2003 8:48 am
Napisal/-a Mike_E_
Jst mam na r5 195/50/15 (glej avatar

), pa so določene razlike s prejšnjih 165/65/13
- "daljše prestave" (čist nepreimerno za kašn drag al kej)
- števec laže za 10km/h pr 160, samo končna se dejansko je mal povečala
- oprijem je pa... jah kako nej rečem, ko da vlak voziš

ni šans za kakršno koli zdrsavanje v ovinku
- zaviranje.. 100% boljše..
Objavljeno: Po sep 22, 2003 9:38 am
Napisal/-a JohnyR
Imam R Clio 1,2l (60 KM)
original 155/70 R13
zdaj 195/45 R15 ( malenkost večji obseg )
Kar se tiče pospeškov je avto enako hiter kot prej, pri končni se pozna zelo malo (saj je naletna površina avta 100x večja od površine gum), edino kar je razlike je (normalno) v stabilnosti avta, udarec pri prehodu čez luknje in zdej skoraj da ne morem zavrteti gume v prazno ( zadnč sm probu, pa mi je vrtel celo pol metra)
Objavljeno: Po sep 22, 2003 11:41 am
Napisal/-a WhiteCell
johnyr je napisal/-a:Imam R Clio 1,2l (60 KM)
original 155/70 R13
zdaj 195/45 R15 ( malenkost večji obseg )
Kar se tiče pospeškov je avto enako hiter kot prej, pri končni se pozna zelo malo (saj je naletna površina avta 100x večja od površine gum), edino kar je razlike je (normalno) v stabilnosti avta, udarec pri prehodu čez luknje in zdej skoraj da ne morem zavrteti gume v prazno ( zadnč sm probu, pa mi je vrtel celo pol metra)
no tole 100% ne drži...ker taka razlika v gumah 100% poslabša pospeške...edino čle si dal manjši obsek lahko ostane enako..maš prešvoh mašino..
no jest mam na unotru 195/55/13 in ne gledajo čez blatnik NIČ.....zdej če se kej pozna...hja pri pospeških ni spodrsavanja... zdej pri 55KM bo šu avto velik slabš..moj ma 140KM in se ne pozna..samo kot sm omenil.....ne vrti v prazno..(več tolk)
Objavljeno: Po sep 22, 2003 11:47 am
Napisal/-a JohnyR
Jst razlike ne čutim tko da ne vem. Ponavadi dajo gor gume 195/50 namesto 195/45, ker je veliko cenejša, ampak je toliko večja (obseg) da avto upočasni.
ne vidim zakaj bi šel manj zaradi širine. Trenje se ne poveča opazno, gume s platišči pa niso težje ( superleggera: 4,9 kg na platišče ).
Objavljeno: Po sep 22, 2003 12:00 pm
Napisal/-a WhiteCell
trenje se FULL poveča.... že pri 1cm širšem platišču se...
nevem no..potem si 1. ki so ti preformanci ostali enaki ( čerprav dvomim) ker vsem ostalim so se poslabšali ( pospeški)
drugo je zaviranje in lega
Objavljeno: Po sep 22, 2003 12:04 pm
Napisal/-a JohnyR
Sej bojo kmal šle zimske gume gor, pa bom se lahko še enkrat prepričal, tko da bom napisu če je al ni. Zdej se mi ni zdel da bi šou manj ko prej. Bomo vidl.