Stran 1 od 3
Renault bo prenehal s proizvodnjo velikih avtomobilov?
Objavljeno: Pe feb 13, 2009 7:41 pm
Napisal/-a martin_krpan
Članek v Autocar, podobno novico je objavil tudi nizozemski Autoweek.
Renault is poised to scrap the next-generation Laguna and could virtually pull out of the large car market altogether, senior company sources have revealed.
Renault's Sandouville - which current builds the Laguna, unsuccessful Vel Satis executive hatchback and the ageing Espace MPV - will start building commercial vehicles as well by 2011.
By then its expected that the Vel Satis and Espace will have been phased out. And although Laguna production will continue alongside the commercial vehicles, it will not be replaced when it dies, probably by late 2011.
Last autumn Renault announced that it had suspended development work on its future large cars, including the next generation Renault Espace.
The company indicated that it wanted to reassess the concepts in light of market moves towards smaller, more environmentally friendly vehicles.
Renault chief Carlos Ghosn said: "We will have to adapt to new market conditions, re-think individual mobility and adapt to the new trends. But we also think [in the medium to long term] that the oil price will remain high and there will be increased environmental concerns."
However, Renault has not prospered in the large car market in recent years and sales of the newly facelifted Laguna have been much slower than Renault predicted.
Renault sources told Autocar that the new Samsung SM5, which will be launched in December in its home market of Korea, is likely to be rebadged as a Renault and offered for sale in Europe, effectively replacing the Laguna and Vel Satis.
However Renault sources indicated that they do not expect significant demand for the new SM5 (which is based on a large Nissan front-drive platform) in Europe.
Renault owns 80 per cent of Samsung, which also builds the Koleos SUV.
At a press conference in Paris, Ghosn suggested that the new car market might "permanently change" after the global recession ended.
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/238136/
Objavljeno: So feb 14, 2009 1:00 am
Napisal/-a carlos_orff
saj je bil že skrajen čas da so to naredili, ker so delali le meglo, naj se osredotočijo na par modelov ki so konkurenčni ter izpopolnejo tehniko in naredijo veliko na kvaliteti ter zanesljivosti da bodo proizvodi boljši.
Objavljeno: So feb 14, 2009 8:06 am
Napisal/-a kljukec
espace je za moje pojme the one enoprostorec- in glede na to, da se nov model že načrtuje, dvomim, da bodo delali le malčke
poleg tega pa mislim, da bi bila to smrt za tovarno- sier v višjem razredu nimajo kej delat, a v srednjem vseeno delajo raztur
kar se tiče pa piljenja tehnike- pokvarljivost je danes praktičn o le del slabega imidža- in čeprav adac pravi svoje, v glavah ostaja reno pokvarljivlp
Objavljeno: So feb 14, 2009 8:20 am
Napisal/-a RSI
carlos_orff je napisal/-a:saj je bil že skrajen čas da so to naredili, ker so delali le meglo, naj se osredotočijo na par modelov ki so konkurenčni ter izpopolnejo tehniko in naredijo veliko na kvaliteti ter zanesljivosti da bodo proizvodi boljši.
ti pa streljaš buče

povej argumente
Objavljeno: So feb 14, 2009 9:12 am
Napisal/-a kolesar
Laguna ostaja
Novico, ki smo jo včeraj povzeli po angleških medijih, so pri Renaultu že demantirali.
http://avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=4768
Objavljeno: So feb 14, 2009 9:30 am
Napisal/-a kiki13
Glede na manjše povpraševanje in kupovanje avtomobilov se bo avtomobilska industrija sigurno spremenila. Verjetno se bo izdelava in vse, kar se vrti okrog nje, racionalizirala. Kateri modeli se bodo ali ne delali v prihodnje, ne moremo še zdaj napovedati. Sigurno pa bo na izdelavo avtomobilov vplival nov zakon o izpustih avtomobilov (do 140 g/km CO2), ki bo začel veljati mislim da leta 2012.
Objavljeno: So feb 14, 2009 10:35 am
Napisal/-a carlos_orff
mislil sem kaj neki se rinejo ven z Vel Satisi,Avantime in včasih Safrane, to je tako kot to ko je Opel pričel s Signumom, in še kdo z kvazi limuzino visokega razreda, ker če hočeš limuzino, si jo lahko verjetno tudi privoščiš in kupiš nekaj kar je res to.Ne pa Reanulta,Hyundaia...ipd.To je škoda denarja da tovarna sploh razvija,ker je premajhen krog kupcev.
Objavljeno: So feb 14, 2009 2:36 pm
Napisal/-a MateSLO
kljukec je napisal/-a:espace je za moje pojme the one enoprostorec- in glede na to, da se nov model že načrtuje, dvomim, da bodo delali le malčke
poleg tega pa mislim, da bi bila to smrt za tovarno- sier v višjem razredu nimajo kej delat, a v srednjem vseeno delajo raztur
kar se tiče pa piljenja tehnike- pokvarljivost je danes praktičn o le del slabega imidža- in čeprav adac pravi svoje, v glavah ostaja reno pokvarljivlp
Sem sedel v enem Espace-u zadaj in nocem nikoli vec. Noge sem imel v taksnem polozaju kot bi sedel na 6/7 sedezu v Touranu ... adijo. Mislim da je bil letnik okoli 2000 mogoce malo pod in kolikor sem gledal slike od teh novih ni nic boljse - ce je pa se opravicujem.
Objavljeno: So feb 14, 2009 2:48 pm
Napisal/-a Blinder
Dragi avti zboljsajo image od znamke.
Vel satis pa avantime pa so pripravili publiko, da ni bla preveč šokirana, ko je renault izdal megana ven z tistim čudnim zadnjim delom.
Pol imaš še cliota 3.0, ki je imel centralno namescen motor. Razvoj je bil verjetno drag, prodali so jih nekaj tisoč, mozno da so imeli izgubo z njim a po drugi strani je clio pridobil na imageju....
Objavljeno: Po feb 16, 2009 1:59 pm
Napisal/-a Doktor
Po mnenju nekaterih lastnikov modela VEL-SATIS je takšna novica razočarnje.
Mogoče bi morali pri izbiri oblike izbrati kaj bolj "umirjenega", nekaj kot recimo SAFRANE v svojem času.
Kupcev bi bilo več, kar je verjetno tudi glavni vzrok za ukinitev.
LP
Objavljeno: Po feb 16, 2009 2:40 pm
Napisal/-a jay
lahko bi za mars uvažali ta marsovska vozila

Objavljeno: To feb 17, 2009 12:48 am
Napisal/-a DonFilipo
Doktor je napisal/-a:Po mnenju nekaterih lastnikov modela VEL-SATIS je takšna novica razočarnje.
Priznam da je res razocaranje. Vel Satis je avto par-excelance. zal pa nima uspeha zaradi konzervativnosti trga. Tisti ki ga proba, ve zakaj se ta avto kupi. Podobno je bilo tudi z Avantimom. A kaj ko zunanjost sploh ne privlece kupce da bi probali sesti za volan.
Vseeno sem nekje v AirFrance-u bral da pride na trg Vel satis II, tko da so po moje to le govorice.
Ce nic drugega, zdej ma renault 3.0dci z 235KM in verjetno niso razvijali to mashino samo za novo laguno, tudi za se kaj drugega....
Objavljeno: To feb 17, 2009 8:24 am
Napisal/-a benf1
to so samo novinarske cvetke! Renault že razvija Vel Satisa II, prav tako je Espace že skoraj pripravljen za trg...
Objavljeno: To feb 17, 2009 8:49 am
Napisal/-a phoebus
carlos_orff je napisal/-a:mislil sem kaj neki se rinejo ven z Vel Satisi,Avantime in včasih Safrane, to je tako kot to ko je Opel pričel s Signumom, in še kdo z kvazi limuzino visokega razreda, ker če hočeš limuzino, si jo lahko verjetno tudi privoščiš in kupiš nekaj kar je res to.Ne pa Reanulta,Hyundaia...ipd.To je škoda denarja da tovarna sploh razvija,ker je premajhen krog kupcev.
Očitno še nisi sedel v safranu, Vel Satisu, 25, CX, XM, C6? (607 je druga zgodba)
Gre se za velike avte ki so narejeni malo drugačni kot "veliki avti znamk visokega ranga" (da ne bomo o znamkah). Drugačen je položaj v avtu, drugačna je okolica, drugače se pelje. Ne slabše! Drugače.
Pa da ne bomo samo o francozih- koliko pa vidimo po cesti Thesisev? In Kapp? Kdor se je peljal v njih, ve kaj pomeni "drugače".
In so ljudje ki jim drugače kot jim ponujajo nekatere znamke zelo ustreza...problem je pa v tem da prodaja teh avtov iz leta v leto pada, zato je marsikateri na meji (ali celo preko) rentabilnosti za proizvajalce.
In ne, ne moreš primerjat kie (kaj že ima zaeno ogromno stvar ki je grrrrda? ali so jo že ukinili?), hyundaia in Vel Satisa / C6 / Thesis (pa 166 če želiš in še kaj); gre se že ra razliko v materialih.
Objavljeno: To feb 17, 2009 11:34 am
Napisal/-a AgitatoR
carlos_orff je napisal/-a:mislil sem kaj neki se rinejo ven z Vel Satisi,Avantime in včasih Safrane, to je tako kot to ko je Opel pričel s Signumom, in še kdo z kvazi limuzino visokega razreda ...
Kot da je Opel včeraj začel z velikimi avti. Enako velja za Renault.
Kot da bi jaz rekal, da če si lastiš VW si pa rasist.
Objavljeno: To feb 17, 2009 4:27 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
phoebus je napisal/-a:Očitno še nisi sedel v safranu, Vel Satisu, 25, CX, XM, C6? (607 je druga zgodba)
Tukaj si pa nametal staro in mlado,kar pač ne gre skupaj...

CX je eden in edini tako da ge ne tlači v isti koš z C6 ki je navadna podrtija.
Objavljeno: To feb 17, 2009 4:46 pm
Napisal/-a esem
JEREMIJA79 je napisal/-a:Tukaj si pa nametal staro in mlado,kar pač ne gre skupaj...

CX je eden in edini tako da ge ne tlači v isti koš z
C6 ki je navadna podrtija.
Seveda si se že vozil s C6, da si tako prepričan. Velika večina - od Američanov, Angležev, Nemcev - ga je hvalila, ti pa veš več?
Objavljeno: To feb 17, 2009 5:07 pm
Napisal/-a Veyron
JEREMIJA79 je napisal/-a:phoebus je napisal/-a:Očitno še nisi sedel v safranu, Vel Satisu, 25, CX, XM, C6? (607 je druga zgodba)
Tukaj si pa nametal staro in mlado,kar pač ne gre skupaj...

CX je eden in edini tako da ge ne tlači v isti koš z C6 ki je navadna podrtija.
Lepo to da mamo take na forumu k vedo vse o avtomobilih. Poglej si test udobja med C6 in BMW 5, ki so ga topgear-ovci posneli. Za njih je značilno, da francoze označujejo kot podrtije, ampk v tem testu so pa bistveno drugačnega mnenja.
Objavljeno: To feb 17, 2009 11:04 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
esem je napisal/-a:Seveda si se že vozil s C6, da si tako prepričan. Velika večina - od Američanov, Angležev, Nemcev - ga je hvalila, ti pa veš več?
Avto v katerem sem se peljal je stal 48000€ top oprema prevozil sem pa cca.900km in mislim,da je to dovolj za izoblikovanje mnenja.Pri 30000 prevoženih ima več čričkov kot moj 11 let star Polo... To je to kar vem več.

Objavljeno: To feb 17, 2009 11:09 pm
Napisal/-a Gosic
carlos_orff je napisal/-a:mislil sem kaj neki se rinejo ven z Vel Satisi,Avantime in včasih Safrane, to je tako kot to ko je Opel pričel s Signumom, in še kdo z kvazi limuzino visokega razreda, ker če hočeš limuzino, si jo lahko verjetno tudi privoščiš in kupiš nekaj kar je res to.Ne pa Reanulta,Hyundaia...ipd.To je škoda denarja da tovarna sploh razvija,ker je premajhen krog kupcev.
Ti si navadn k****n. Vazno da daš 3000€ za dodatek opreme pri svojem BMWju...ki žal ni serijski,joj.