Stran 1 od 2
Motorno olje z MOS2
Objavljeno: Pe mar 20, 2009 6:06 pm
Napisal/-a imilet1
Torej gre se za olje, ki vsebuje MOS2(molibden disulfid). To je snov, ki naj bi dodatno zmanjsala trenje v motorju.
http://www.lindempa.si/liquimoly/files/ ... ibanka.pdf
govorim o olju, ki je 3. od zadaj na zgornjem linku. Je morda ze kdo poskusil kaj takega oz. ce ima kdo izkusnje z olji ki vsebujejo mos2.Ne mislim odkrivati tople vode, ker imam stara j***a,ampak me zanima predvsem inženirskega stališča, ker malo raziskujem na tem podrocju...
PS:temo sem odprl na novo, ker vem da bo vsem prej padlo v oci, kot ce bi npr. vstavil v ze obstojeco temo:biblija o motornem olju
Objavljeno: Pe mar 20, 2009 6:39 pm
Napisal/-a Fiatfan
nevem no js mislim, da tisto olje kot ga predpišejo za posamezni avto je pač potrebno uporavljat;
fiat-selenia
renault-elf
citroen-total
itd...
mislim da je bw neki improvizirat
Objavljeno: Pe mar 20, 2009 7:45 pm
Napisal/-a xsara
ne morem reči za motorno olje z dodatkom mos2, lahko pa potrdim iz lastnih izkušenj, da sem za menjalniško olje do sedaj uporabljal, za mojga unota t. čisto klasična menjalniška olja in se je vedno slabo šaltalo, zdaj ko pa sem natočil noter mobil menjalniško olje z dodatkom mos2, pa se prestavlja precej bolje......
Objavljeno: Pe mar 20, 2009 7:55 pm
Napisal/-a Fiatfan
xsara je napisal/-a:ne morem reči za motorno olje z dodatkom mos2, lahko pa potrdim iz lastnih izkušenj, da sem za menjalniško olje do sedaj uporabljal, za mojga unota t. čisto klasična menjalniška olja in se je vedno slabo šaltalo, zdaj ko pa sem natočil noter mobil menjalniško olje z dodatkom mos2, pa se prestavlja precej bolje......
dj mi povej kako se menja olje v menjalniku? in pa kolk ga gre notr za fiat bravota?
lp
Objavljeno: Pe mar 20, 2009 8:10 pm
Napisal/-a xsara
ej ne vem ta tema ni odprta za servisne nasvete, da ne bova off..........drgač pa na menjalniku sta dva vijaka, eden izpustni, kjer stočiš olje iz menjalnika ven, ter drugi, malo višje od izpustnega, kjer natočiš olje. Potem pač kupiš tisto menjalniško olje, ki ga je fiat predvidel za tvoj avto, poglej v knjižico, potem pa samo priviješ nazaj izpustni vijak, ter preko cevke, ki je na kantici olja ali pa preko daljše cevi (če je odprtina za dotakanje bolj na nedostopnem mestu) naliješ do vrha oziroma, točiš, ga dokler ne začne teči nazaj ven, kar pomeni, da je poln in je dovolj, sicer pa servisna ponavadi omenja tudi kapaciteto olja v menjalniku..........
Objavljeno: Pe mar 20, 2009 11:35 pm
Napisal/-a chevy
Fiatfan je napisal/-a:dj mi povej kako se menja olje v menjalniku? in pa kolk ga gre notr za fiat bravota?
lp
OFF
Glede olja v menjalniku >
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 44#1112044
Postopek menjave olja v menjalniku >
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 91#1120291
Drugače pa malo uporabi iskanje in si preberi tole temo.
lp
Re: Motorno olje z MOS2
Objavljeno: Pe mar 20, 2009 11:43 pm
Napisal/-a adis
imilet1 je napisal/-a:je morda ze kdo poskusil kaj takega oz. ce ima kdo izkusnje z olji ki vsebujejo mos2.
kot že veš ti bo največ @nebivedu povedal glede rabe olj z mos2 dodatkom
nekaj malega je tu v tej temi:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20
najbližje mos2 je spojina ws2, ki ima enak učinek kot mos2 se pravi, da odstranjuje žveplov oksid iz goriv pri izgorevanju
Objavljeno: Pe mar 27, 2009 7:06 am
Napisal/-a imilet1
in zakaj naj bi bil toliko boljši kot ostali? Malo se bral o tem mos2 pa ni nekih pametnih info...
Re: Motorno olje z MOS2
Objavljeno: Pe mar 27, 2009 10:36 am
Napisal/-a a33
imilet1 je napisal/-a:Torej gre se za olje, ki vsebuje MOS2(molibden disulfid). To je snov, ki naj bi dodatno zmanjsala trenje v motorju.
http://www.lindempa.si/liquimoly/files/ ... ibanka.pdfgovorim o olju, ki je 3. od zadaj na zgornjem linku. Je morda ze kdo poskusil kaj takega oz. ce ima kdo izkusnje z olji ki vsebujejo mos2.Ne mislim odkrivati tople vode, ker imam stara j***a,ampak me zanima predvsem inženirskega stališča, ker malo raziskujem na tem podrocju...
PS:temo sem odprl na novo, ker vem da bo vsem prej padlo v oci, kot ce bi npr. vstavil v ze obstojeco temo:biblija o motornem olju
zadeva je zelo dobra, nižje trenje se pozna kr precej tišji tek bolj miren, obraba ob redni uporabi pade precej.
kje se da kupit tole in kolk stane, včasih je blo tega več v prodaji zdaj pa ne ?
Objavljeno: Pe mar 27, 2009 10:54 am
Napisal/-a maius28
Fiatfan je napisal/-a:nevem no js mislim, da tisto olje kot ga predpišejo za posamezni avto je pač potrebno uporavljat;
fiat-selenia
renault-elf
citroen-total
itd...
mislim da je bw neki improvizirat
To ni res. Potrebno se je držat le specifikacije, znamka je manj pomembna. Proizvajalci predpišejo tisto olje, s katerim imajo "pogodbo o sodelovanju in razvijanju".
Objavljeno: Pe mar 27, 2009 12:24 pm
Napisal/-a imilet1
vem vem specifikacije je treba upoštevat...ampak tale mos2 naj bi zmanjsal trenje..Ima kdo izkusnje kako to vpliva dejansko na obrabo???Je to podobno teflonu?
Objavljeno: Pe mar 27, 2009 1:03 pm
Napisal/-a a33
zadeva je boljša kot teflon, sam jo moraš vsakič noter dat. se pa pozna takoj - če maš posluh za motor seveda....
kje se tole dobi vse kdo ve ?
včasih se je dal kupit mrsikje zdaj pa ne več....
Objavljeno: Pe mar 27, 2009 1:15 pm
Napisal/-a imilet1
http://www.lindempa.si/liquimoly/files/ ... ibanka.pdf
govorim o tem olju leichtlauf 10w-40 z MoS2.Ima se kdo kaj izkusenj poleg uporabnika nebivedu?
Objavljeno: Pe mar 27, 2009 4:45 pm
Napisal/-a lisko
Ko bom razdrl motor od petke ti lahk povem, saj se je zadnje leto uporabljalo samo olje LQ mos2. Nekih extra razlik ni....Je pa res da je motor letel nekoliko tišje.
Re: Motorno olje z MOS2
Objavljeno: Pe mar 27, 2009 5:56 pm
Napisal/-a Pero
adis je napisal/-a:imilet1 je napisal/-a:je morda ze kdo poskusil kaj takega oz. ce ima kdo izkusnje z olji ki vsebujejo mos2.
kot že veš ti bo največ @nebivedu povedal glede rabe olj z mos2 dodatkom
nekaj malega je tu v tej temi:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20najbližje mos2 je spojina ws2,
ki ima enak učinek kot mos2 se pravi, da odstranjuje žveplov oksid iz goriv pri izgorevanju
ne mešat jabolka in hrušk in čebule
mos2 je še najbolj podoben grafitu (v oljih in mazivih). Drobni kovinski delci ki še vedno mažejo ko se oljni film pretrga.
Sem probaval z dodatkiza motorno olje, pred leti, pa kaj drastičnega nisem opazil, slabše sigurno ni bilo, če je bilo boljše pa za tistih nekaj procentov ki jih (objektivno) obljublja proizvajalec teško rečem. Morda je res....
Sem pa hudo zadovoljen z dodatkom za olje za menjalnike. Občutno se zmanjša trenje v menjalniku. Recimo ko daš v ler pri hitrosti XY-kmh se kotali dlje časa, lažje prestavljanje, itd...
Objavljeno: So mar 28, 2009 9:13 am
Napisal/-a adis
@pero: ws2 oz. Tungsten Disulphide z pomočjo procesa Hydrodesulfurization (HDS) odstranjuje so2 zato je bil moj post tudi napisan v tej smeri...vsekakor je kot mazivo zelo cenjeno in težko dobavljivo
Objavljeno: So mar 28, 2009 9:54 am
Napisal/-a lisko
Razlike bi bile verjetno opazne , če bi vzel nov motor in v enega tankal LQ mos2 olje v drugega pa kako ceneno olje....In potem pri 200 tisoč prevoženih pogledal razliko....razlike bi bile verjetno v mikrometrih obrabe ojničnih....obročkov...
Za motor, ki pa ima za sabo že par sto tisoč ima pa že tako ali tako obrabljene vitalne dele ter zračnost v njih že tako visoko , da mu še tako higt olja ne pridejo prav do izraza. Treba se je samo držati proizvajalčevih navodil in posegat vsaj po standardnih oljih. Vse je pa spet odvisno od pogojev , ki jih mora motor pretrpet. Če je nekdo doma v višjih ležečih/karjih/vaseh/mestih, mora pač uporabljat olje za nižje temparature....proizvajalec to predvidi in ponavad sta napisana vsaj dva tipa viskoznosti. In potem se glede na presojo pač odloči za eno. Recimo za mojga je poleti 20w50 pozimi pa 10w40. Ker pa zime pri nas niso ne vem kako hude oz. avto praviloma vedno stoji v garaži in pa ker poleti spet ne dosega extremnih obremenitev (AC, veliki vzponi) nardim kompromis in uporabljam 15w 40 olje. Govorim za 1.6 iz preteklih izkušenj.
Objavljeno: So mar 28, 2009 11:00 pm
Napisal/-a imilet1
ampak po drugi strani pa to olje z mos2 ne pride tako hitro preko oljnega filtra v vitalne dele motorja???
PS: kaj pa olje za pumpe dize?Je res, da je boljse od ostalih olj navadnih 5w-40?Npr. 5w-40 esso in 5w-40 za pumpe dize motor? Se lahko toci olje za pumpe dize v npr klasicne td-je?
Objavljeno: Ne mar 29, 2009 2:22 pm
Napisal/-a chevy
imilet1 je napisal/-a:ampak po drugi strani pa to olje z mos2 ne pride tako hitro preko oljnega filtra v vitalne dele motorja???
PS: kaj pa olje za pumpe dize?Je res, da je boljse od ostalih olj navadnih 5w-40?Npr. 5w-40 esso in 5w-40 za pumpe dize motor? Se lahko toci olje za pumpe dize v npr klasicne td-je?
...mene tudi to zanima... predvsem to, če ima avto common-rail motor in DPF filter, ker za neko posebno olje bi rabil odštet več kot 10€ in moram ga nalit 6,5 litrov... Aral PD 5W40 dobim po 7€.
Objavljeno: Ne mar 29, 2009 6:23 pm
Napisal/-a a33
sem mel LM 10w 40 z mos2 in se pozna precej.