Stran 1 od 5
Kakšne so lahko posledice, če voziš avto do max.2000 obratov
Objavljeno: To mar 24, 2009 1:54 pm
Napisal/-a abcabc
Živjo
EDIT:
Orginalni naslov je bil:
Kakšne so lahko posledice, če voziš avto do max.3000 obratov.
Marsikdo in tudi jaz pretežno vozim avto do 2000 obratov. Avto je Accent bencinar 1.5 motor, pri taki vožnji do 2000 obratov je tudi minimalna poraba goriva.
Po cestah je zasledit, da veliko ljudi vozi res tam do 70-80km/h, kar pomeni pri meni 2000-2500 obratov.Na drugih forumih so drugi napisali, da je tak avto totalno zamorjen, vsedline na ventilih, batih, zamašeni kanali, katalizator oz. veliko prej razpadnje izpušne cevi, ....prebral sem tudi, da je nekdo vozil Forda res na minimalnih obratih, delal servise na 7000km in tak motor je bil že pri slabih 100.000km zanič.
Iz tega sklepam, da NI dobro vozt avto skoz do 2000 obratov, ampak da se avto vrti tudi v visokih obratih.
Me pa resnično zanima, če je to res.
Objavljeno: To mar 24, 2009 1:58 pm
Napisal/-a tdk
Veckrat kdo pravi,da je potrebno veckrat avto ven skurit....torej ko je ogret ga tirat do max.obratov;seveda pa ni zdravo vedno tako vozit,kot ni zdravo voziti samo v nizkih obratih v zelji min.porabe.
lp tdk
Objavljeno: To mar 24, 2009 2:05 pm
Napisal/-a Drocky
js mojega, ko je ogret, poženem tudi do 4k obratov. Da se spuca in da se saje ne nabirajo. Sam ne smeš pa kr sterat avta ki se je stalno vozil na nizkih obratih, ker pol ponavadi spusti kakšno tesnilo. en primer: astra 1.4 je pri 56k realnih km spustilo tesnilo glave, pa avto ni bil nikoli teran, le na višjih obratih se je vozil kot prej. Prejšnji,prvi, lastnik pa je bil en deda in je res čuval avto.
Objavljeno: To mar 24, 2009 2:05 pm
Napisal/-a ALIEn3001
Na avtocestnih postajah ga pritisneš skoraj do rdečega območja, pa je zadeva rešena. Tam bo 100% že ogret, pa če ga tiščiš nekje 10sekund niti ne boš opazil na porabi.
Objavljeno: To mar 24, 2009 2:08 pm
Napisal/-a primozek68
Khm..za saje od TDI motorja ni dost sam mal do rdečega polja, je treba ene 10 minut žgat.
Objavljeno: To mar 24, 2009 2:08 pm
Napisal/-a l0g1t3ch
Sam vozim accenta 1.5 in stvar je taka.
95% časa vozim med 2k in 3k rpm pač mesto in regionalke. Če razdelim teh 95% naprej bi rekel da 2/3 časa vozim med 2 in 2,5k rpm, 1/3 časa pa med 2,5 in 3k rpm.
5% časa pa recimo prebijem na AC in tm leti mašina med 3,5 in 5k rpm.
Avto je star že 11 let in ima 190k km, sam si ga lastim dobrih 6 let in v tem času še ni bilo težav. Imam še originalni izpušni sistem menjal sem samo tist giblivi del cevi takoj za kolektorjem in 1x zašvazal kolektor. Pravkar sem tudi naredil tehničnega in to brez najmanjšega problema, sem pa pred tehničnim šel eno turo po AC kranj radovljica in s tako predihano in ogreto mašino na tehničnega.
Tako da pomoje nizki obrati ne škodujejo motorju, pa še porabo na tank imam pod 7,5l

Objavljeno: To mar 24, 2009 2:21 pm
Napisal/-a imilet1
nč se sikirat,le tako naprej...naredil boš veliko koristi za okolje,manj boš porabil za bencin,zavore,gume itd...
PS:toda če ga enkrat na mesec pritisneš recimo na AC ali pa v drugi in tretji prestavi mal v rdece polje naredis po mojem ze kar veliko...vsake toliko casa pa je mir...
Objavljeno: To mar 24, 2009 2:28 pm
Napisal/-a davac
Moja teta je kaki 2.leti nazaj kupla čist novega bmw-ja in ona se vedno vozi samo na kratke relacije in pod minimalnimi obrati.no in avto je po nekje enem letu začel cukat pa malo zgubil na moči nakar so ga odpeljali na servis na pregled.In še danes se spomnim da je mehanik rekel da ni čisto nič narobe z avtom le treba ga je kdaj pa kdaj malo pritisnit po gasu,pa še res je bilo ene parkrat je potem šel stric na avtocesto pa ga malo'spucal po domače povedano'in vse skupaj se je porihtalo.

Objavljeno: To mar 24, 2009 2:29 pm
Napisal/-a orbital
jaz pravim, da je prvo malo odvisno od osebnosti in šoferja. jaz recimo vozim avto v praktično vseh obratih, s tem da sem v mestu civiliziran, na odprtem pa ga malo prezaugam. eni pa spet meljejo svoje ...
mašina je sama po sebi narejena z idejo, da bo laufala pri skoraj vseh možnih obratih normalnega delovanja (pustimo ekstreme).
če maš blokado na 6500 ga lahko teraš do 5500 komot. lahko tudi višje, ni blema (če maš vse dihtunge okej in mašino zdravo), ne ga pa zabijat v blokado. bodi racionalen.
če nimaš dovolj obratov ti tudi bremsmembrana ne bilda dovolj pritiska in posledično pri bremzanju z velike hitrosti in v najvišji brzini so labave.
jaz se sicer dnevno ne vozim po AC, ampak ko se, ga držim zmeraj na/nad 4000, ker bremza boljše pa še bolj stabilen je pri velikih obratih v malo nižji prestavi. nič nas ne sme presenetiti
hladnega vozi nežno, toplega tu pa tam pritisni. malo prakticiraj različne tehnike vožnje.
Objavljeno: To mar 24, 2009 2:41 pm
Napisal/-a primozek68
whoaaa. Tolk neumne izjave pa že dolg ne. Za zavore je dovolj vakuma v prostem teku drgač.
Objavljeno: To mar 24, 2009 2:50 pm
Napisal/-a sašo5
orbital je napisal/-a: če nimaš dovolj obratov ti tudi bremsmembrana ne bilda dovolj pritiska in posledično pri bremzanju z velike hitrosti in v najvišji brzini so labave.
no, sedaj pa še nam, ki nič ne vemo, razloži to, ker posledično iz tega kar si napisal, bi se znalo zgodit, da če "cjazim" s 1500-2000 rpm se zna zgodit, da bom "brez žlajfov ostal".....(avto pri teh obratih v šesti, že čez sto gre, ti pa praviš, da ni brenz

)
Objavljeno: To mar 24, 2009 3:09 pm
Napisal/-a ALIEn3001
Brez bremz si kvečjemu z ugasnjenim motorjem ali pa ko ti čisto crkne motor...
Ali pa seveda ko se na AC zeletiš v betonski steber, ko si tako prepričan v superiornost bremzanja pri visokih hitrostih

Objavljeno: To mar 24, 2009 3:14 pm
Napisal/-a 5cho
orbital je napisal/-a:ga držim zmeraj na/nad 4000, ker bremza boljše pa še bolj stabilen je pri velikih obratih v malo nižji prestavi
ali lahko pojasniš še to?
Objavljeno: To mar 24, 2009 4:33 pm
Napisal/-a phoebus
Najbrž je mislil da ima več moči in lažje "reši" ko ga začne zanašat

Re: Kakšne so lahko posledice, če voziš avto do max.3000 obr
Objavljeno: To mar 24, 2009 4:57 pm
Napisal/-a Doktor
abcabc je napisal/-a:Živjo
Marsikdo in tudi jaz pretežno vozim avto do 3000 obratov. Avto je Accent bencinar 1.5 motor, pri taki vožnji do 3000 obratov je tudi minimalna poraba goriva.
Po cestah je zasledit, da veliko ljudi vozi res tam do 70-80km/h, kar pomeni pri meni 2000-2500 obratov.Na drugih forumih so drugi napisali, da je tak avto totalno zamorjen, vsedline na ventilih, batih, zamašeni kanali, katalizator oz. veliko prej razpadnje izpušne cevi, ....prebral sem tudi, da je nekdo vozil Forda res na minimalnih obratih, delal servise na 7000km in tak motor je bil že pri slabih 100.000km zanič.
Iz tega sklepam, da NI dobro vozt avto skoz do 3000 obratov, ampak da se avto vrti tudi v visokih obratih.
Me pa resnično zanima, če je to res.
Glede na podatek o porabi, ki si ga dal v eni drugi temi je avto zamorjen.
LP
Objavljeno: To mar 24, 2009 5:31 pm
Napisal/-a el_diablo
že če bi samo logično razmišljal,bi hitr prišel do zaključka da ga je dobr vsake tolk preterat mau

Objavljeno: To mar 24, 2009 5:48 pm
Napisal/-a orbital
jao pa saj nisem nikjer napisal, da ostaneš brez bremz. razlika je skoraj neopazna ampak se pri določenih kantah vseeno opazi razlika med malimi in visokimi obrati pri bremzanju.
govorimo o bremzanju do štopa pri recimo 130, pustimo upokojenske vožnje.
Objavljeno: To mar 24, 2009 6:10 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
orbital je napisal/-a:jao pa saj nisem nikjer napisal, da ostaneš brez bremz. razlika je skoraj neopazna ampak se pri določenih kantah vseeno opazi razlika med malimi in visokimi obrati pri bremzanju.
govorimo o bremzanju do štopa pri recimo 130, pustimo upokojenske vožnje.
Če govorimo o bremzanju od 130 do 0km/h se ta razlika pozna pri vseh vozilih....pa ne zaradi pomanjkanja vakuma ampak zaradi pregrevanja zavor (sploh pri zaviranju " na polne")...še posebaj pri kakih slabo vzdrževanih kantah.
Če se pa moraš ti s svojo kočijo vozit na 4000 rpm, da imaš bremze, potem pa je skrajni cajt, da odvlečeš (kar pomeni, da jo naložiš na avto vleko in bognedaj da se sploh voziš s tem,kar imaš) tisto kočijo na en servis, da ti preverijo delovanje servo ojačevalnika in kompletnega zavornega sistema, ker ti nekaj ne klapa.
LP!
Objavljeno: To mar 24, 2009 6:27 pm
Napisal/-a King1
moje mnenje je: vozi tko kot sam želiš! je pa res, da včasih morš mal prtisnt da se "spuca"! moja mala vozi zelo zmerno na nizkih obratih ko pa se peljem jest kar je redko pa ga mal potišim "zmerno" ne pretiravam pa avtek špila ko urca ni nč zamorjen.
ne razumem pa tiste o labavih bremzah.... ah sej ni važn.
lp
Objavljeno: To mar 24, 2009 6:41 pm
Napisal/-a maniaxxx
ti, ki imas z accentom 7,5 porabe. js sem mel porabo 7 pa sem delal z njim vse mogoce, tako da imas porabo celo previsoko.
Drugo, pa vidim, zakaj so vsi tak pocasni, ce vozite avte na leru.
Js svoj avto prvo ogrevam cca 15 km, potem pa je skoz nad 4000, veliko nad pet pa tudi na 6000 gre, seveda ogret...pa mu nic ne manjka pa ma skor 90lkkm. Tudi v mestu če mam možnost zavrtim vsaj do 4000, 5000 obratov. Če pa moram slediti promet šaltam pri 2000
Pa soncek, accent ti bo najmanj zrl pri cca 2500 bratih ce ze tok sparas.