Stran 1 od 2

Pritisk gum - vulkanizer!

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:15 pm
Napisal/-a fare
Zdravo,
danes pro montaži novih gum mi je vulkanizer pumpal na 2,6 bara spredaj - zadaj predvideno pa imam 2,2 in 2,1 bara pa čeprav vem da se ponavadi lahko doda nekje do 0,3 bara zardi upora, itd... Zanima me ce je kaka fora v tem(razen standardnih stvari poraba, upor, obraba itd...) ker so pac gume nove ali pa je samo clovek nor na full napumpane gume? :?

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:18 pm
Napisal/-a maniaxxx
zakaj pa nisi njega vprasal? Ponavadi vulkanizerji filajo kr od oka...teb bi js priporpčal 2,5 spredaj 2,4 zadaj.

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:18 pm
Napisal/-a abbe
kera dimenzija gum pa je..

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:31 pm
Napisal/-a maniaxxx
195 55 15 al pa 205 45 16...

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:43 pm
Napisal/-a mišek
Ti vulkanizerji so eni taki loleki, da joj.
Jaz sem bil v ponedeljek, tule v Šentvidu pri Grobelnem (ne tist za cesto, proti Ponikvi se zavije), no v glavnem katastrofa.
Doma s seletejpom označim dve gume, ki so malo bolj obravljene in rečem naj da tiste zadaj. Ko montira potegne tisti trak dol in potem mi jih je hudič zamešal in dal ravno obratno gor. Tako da sem potem doma vintal pa obračal kolesa.
Pumpal je vse štiri na 2.2 bar. Felge na katerih se na notranji strani nabere pesek je dvakrat potolkev z montirajzlom in je to to. Ventilčkov nič ne menja, za moment ključ pa še tudi niso slišali.
Cena pa 16 eur brez računa. Poceni je, to je pa tudi vse.
Lani sem bil pri drugem, tam menjajo ventile, felge spuca po robovih če je kje kaj rjavo je pobrusil s brusom. Na koncu pa vsak šrauf zategne z moment ključom.

Jaz vedno potem sam doma merim pritisk in napumpam 2,5 spredaj 2 zadaj.

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:49 pm
Napisal/-a maniaxxx
mišek je napisal/-a:Ti vulkanizerji so eni taki loleki, da joj.
Jaz sem bil v ponedeljek, tule v Šentvidu pri Grobelnem (ne tist za cesto, proti Ponikvi se zavije), no v glavnem katastrofa.
Doma s seletejpom označim dve gume, ki so malo bolj obravljene in rečem naj da tiste zadaj. Ko montira potegne tisti trak dol in potem mi jih je hudič zamešal in dal ravno obratno gor. Tako da sem potem doma vintal pa obračal kolesa.
Pumpal je vse štiri na 2.2 bar. Felge na katerih se na notranji strani nabere pesek je dvakrat potolkev z montirajzlom in je to to. Ventilčkov nič ne menja, za moment ključ pa še tudi niso slišali.
Cena pa 16 eur brez računa. Poceni je, to je pa tudi vse.
Lani sem bil pri drugem, tam menjajo ventile, felge spuca po robovih če je kje kaj rjavo je pobrusil s brusom. Na koncu pa vsak šrauf zategne z moment ključom.

Jaz vedno potem sam doma merim pritisk in napumpam 2,5 spredaj 2 zadaj.


Boljše gume se da zadaj, tako da je vsaj nekaj prav naredil ;)

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 10:41 pm
Napisal/-a erixon
Ne če maš pogon spredaj.

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 10:51 pm
Napisal/-a Skubic
speedfreak je napisal/-a:Boljše gume se da zadaj, tako da je vsaj nekaj prav naredil ;)


Zakaj pa to?!

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 11:11 pm
Napisal/-a Drocky
zarad akvaplaninga. ampak mam js tudi spredaj boljše kot zadaj.

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 11:22 pm
Napisal/-a bass
speedfreak je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Ti vulkanizerji so eni taki loleki, da joj.
Jaz sem bil v ponedeljek, tule v Šentvidu pri Grobelnem (ne tist za cesto, proti Ponikvi se zavije), no v glavnem katastrofa.
Doma s seletejpom označim dve gume, ki so malo bolj obravljene in rečem naj da tiste zadaj. Ko montira potegne tisti trak dol in potem mi jih je hudič zamešal in dal ravno obratno gor. Tako da sem potem doma vintal pa obračal kolesa.
Pumpal je vse štiri na 2.2 bar. Felge na katerih se na notranji strani nabere pesek je dvakrat potolkev z montirajzlom in je to to. Ventilčkov nič ne menja, za moment ključ pa še tudi niso slišali.
Cena pa 16 eur brez računa. Poceni je, to je pa tudi vse.
Lani sem bil pri drugem, tam menjajo ventile, felge spuca po robovih če je kje kaj rjavo je pobrusil s brusom. Na koncu pa vsak šrauf zategne z moment ključom.

Jaz vedno potem sam doma merim pritisk in napumpam 2,5 spredaj 2 zadaj.


Boljše gume se da zadaj, tako da je vsaj nekaj prav naredil ;)


Če je montiral na Viperja ali C63AMG, je prav naredil, ostali avtomobili pa nekako zavijajo s sprednjim parom koles. :P

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 11:27 pm
Napisal/-a W|zz
Boljše gume se res da zadaj, ampak to se ponavadi upošteva, če je govora da ste dve gumi stari 4 leta, dve pa novi.. recimo. V kolikor je razlike samo milimeter v profilu, potem se pa ponavadi daje tiste z več profila na pogonska kolesa ja..

Objavljeno: Če mar 26, 2009 7:39 am
Napisal/-a mišek
Ja pa normalno, da se da spredaj z več profila.
Spredaj je pogon, večja teža, volan in pa sprednje zavore opravijo večji del dela - torej zato je spredaj večja obraba kot zadaj. Jaz pa gledam, da imam spredaj-zadaj čimbolj enakomerno obrabo.
Če bi gledal s to logiko, da bi dal spredaj slabše. Se pravi vse štiri nove, potem pa tiste, ki so bile najprej spredaj bi po tej logiki bile vedno spredaj. Kaj bi bil pa rezultat? Po treh letih bi imel spredaj 3mm profila, zadaj pa 5mm. Meni se to ne zdi normalno. Kaj pol boš tiste s 3mm profila vrgel stran, zadnje dal naprej, zadaj pa nove? Ne ga srat no. Ko se kupijo gume se kupijo vse štiri in imaš potem tudi enakomeren oprijem. Ne pa da imaš potem dve tri leta stare, dve pa nove.

Objavljeno: Če mar 26, 2009 8:07 am
Napisal/-a fare
speedfreak je napisal/-a:195 55 15 al pa 205 45 16...
Ja tale je 205 45 R16. Saj se mi zdi da bi lahko bile komot na 2.3 in 2.2 pumpane ampak to kar je pa oni naredo je za zmagat. Pol ko sem gledal gumo kak je umazana ker so nove se je lepo videlo da se pelje samo po 60%, tistih 2x20% po robovih pa nedotaknjeno. In kaj ce je nekdo totalni laik in pusti stvar tak kot je. Mater ponekod se ljudi tozi za take stvari!lp

Objavljeno: Če mar 26, 2009 8:25 am
Napisal/-a juhica
prvis slisim da se da slabse gume spredaj. do sedaj sem nekako mislil da je bolj pomembno da lahko sprednji del avtomobila postavim tja kamor hocem in lovim zadnjega (ce je ze panika) ampak da je vazno da zadnje gume drzijo, sprednje gredo pa lahko po svoje mi je pa nekaj novega...

ps: razen za dragrace z zadnjim pogonom, pol boljse zadaj. sploh ce je dez :roll:

Objavljeno: Če mar 26, 2009 8:30 am
Napisal/-a Barracuda1
Kakšen pritisk priporočate pri pnevmatikah 175/65/13, za renault 5?

Objavljeno: Če mar 26, 2009 9:13 am
Napisal/-a mišek
Barracuda1 je napisal/-a:Kakšen pritisk priporočate pri pnevmatikah 175/65/13, za renault 5?

Tam okrog 2,5 bar daj spredaj zadaj pa okrog 2. Pač odvisno, če imaš v glavnem prazen avto je petka zlo lahka zadaj, tako da ne nucaš nek velik pritisk.
Drugače pa sej pogledaš, napumpaš na 2 bara, potem pa vidiš, če preveč sedi povečaš. Malo pa po mojem mnenju more guma sesti, imaš večjo naležno površino in boljši oprijem, kot pa če boš imel prevelik pritisk in bo guma čist okrogla .

Glede tega kam gume z več profila, jaz pravim tja kjer je večja obraba. Vsako leto jih pa potem izmenjuješ in imaš enkomerno obrabljene gume. Po mojih izkušnjah se zadnje obrabljajo polovic manj kot sprednje. Tako da recimo v eni sezoni mi na sprednjih pobere 1mm profila zadaj pa 0,5 mm. Če bi imel tiste z več profila vedno zadaj, ja kam bi pa prišel? Po treh sezonah bi imel spredaj 4,5 mm zadaj pa 6 mm. Če pa jih menjujem pa imam dve z 5,5 mm dve pa z 5 mm profila. Meni se to zdi dosti bolj pametno.

Objavljeno: Če mar 26, 2009 10:11 am
Napisal/-a sašo5
bass je napisal/-a:Če je montiral na Viperja ali C63AMG, je prav naredil, ostali avtomobili pa nekako zavijajo s sprednjim parom koles. :P

s čim pa ta dva zgoraj omenjena "zavijata" :?: z zadnjimi, kot viličar :?: :roll:

"jao si ga meni"

speedfreak - pravilno :P sem kr presenečen....kdo bi si misli, pa fant CE tablice vozi.. :lol:

Objavljeno: Če mar 26, 2009 10:21 am
Napisal/-a ales.
mogoč je sam avto iz celja ker tablice na avtu ostanejo hehe :D :D
drugače pa 195/55/15 js pumpam 2.4 spredaj in zadaj
za 195/45/16 je pa definitivno premalo 2.2.

Objavljeno: Če mar 26, 2009 10:35 am
Napisal/-a xandrej
Pritisk je pritisk... Če je 2.4 bara je 2.4 bara v gumu 18 col ali pa 14 col...

Objavljeno: Če mar 26, 2009 10:56 am
Napisal/-a Drocky
sej pa je važna kakšna je teža avta in njena razporeditev, ne pa dimenzija gume.

@fare:
Sem pa šele zdej prebral prvi post in mi ni jasno, zakaj ti je takšno razliko nardil.
Js naprimer imam 2.5 spredaj in 2.3 zadaj. Bi na tvojem mestu probal nekaj takega, ker ima tvoj avto le dosti teže tudi na zadnji osi. Je pa boljše met gume malo več napumpane tudi zato, ker so naše ceste samajama(sploh tu ko se midva s faretom vozima) in je guma bolj odporna na poškodbe.