Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a nebivedu Če sep 27, 2012 11:26 pm

Tudi BRZ ima tako kompesijo. Anpak brz ni turbak. Bo pa dobil turbo kit v prihodnjih mesecih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a martello Pe sep 28, 2012 8:17 am

Kolikor je meni znano (in kot piše tu: http://www.caranddriver.com/columns/tur ... ime-around) morajo imeti turbo motorji nižje kompresijsko razmerje, saj bi v nasprotnem primeru prišlo do prevelikega tlaka v valju.

The problems of turbocharging that put the nails into its technological coffin the first time around haven’t changed. When you turbocharge an engine, the increased pressure produced by force-feeding extra air into it raises the temperature and pressure in the combustion chamber to the point where the engine wants to self-destruct. The easiest solution to this problem was to reduce the engine’s compression ratio and bring combustion-chamber temperature and pressure back into the survivable range.


Prav tako pa piše, da je v sodobnih turbo motorjih to zmanjšanje kompresijskega razmerja minimalno:
As a result, modern engines have much higher compression ratios than their predecessors—as high as 12.5:1—in engines that inject fuel directly into the combustion chamber rather than the intake manifold.


Fora je namreč v tem, da kompresor poveča pritisk zraka (in ne zmesi, ker v tem primeru bi prišlo do detonacije), ki se dovaja v valj - ko v valju nato pride do kompresije, bi vrednosti tlaka (in posledično temperature) presegle dovoljene norme.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a peroRS Pe sep 28, 2012 2:58 pm

nebivedu je napisal/-a:Tudi BRZ ima tako kompesijo. Anpak brz ni turbak. Bo pa dobil turbo kit v prihodnjih mesecih.


Daj si še enkrat preberi moj odgovor. Ti si napisal:

nebivedu je napisal/-a:Danes pa imajo razmerje višje. Recimo tanova subarujeva (turbo) mašina ima 147kW in 12.5:1 kompresijo.


Kot jaz vem Subaru trenutno nima turbo motorja s 147kW in 12.5:1 kompresijo.

Edini Subarujev motor s 147kW in 12.5:1 kompresijo je tisti v BRZ, ki pa je N/A.

Subaru FA engine

(Japanese: Subaru FA engine) The FA was developed from the FB engine, however, efforts to reduce weight while maintaining durability were the main goals of the FA engine. While the FA and FB engine share a common platform, the FA shares very little in dedicated parts with the FB engine, with a different block, head, connecting rods, and pistons. The FA also features direct injection (from Toyota) and Subaru AVCS variable valve timing system. It is used in the Subaru BRZ, and is identified by a Toyota engine family code known as the 4U-GSE, which is installed in the Toyota 86 and the Scion FR-S.[6] According to Subaru, 0W-20 oil is recommended.

Bore: 86 mm
Stroke: 86 mm
Displacement: 1,998 cc
Compression Ratio: 12.5:1
Power: 200 PS (147 kW; 197 hp) at 7,000 RPM
Torque: 20.9 kg·m (205 N·m; 151 lb·ft) at 6,400-6,600 RPM

A version with direct fuel injection and twin-scroll turbocharger was introduced in 2012 to the Japanese market for the Legacy GT DIT (direct injection turbo) sedan, and the Legacy GT DIT Touring Wagon.

Bore: 86 mm
Stroke: 86 mm
Displacement: 1,998 cc
Compression Ratio: 10.6:1
Power: 300 PS (221 kW; 296 hp) at 5,600 RPM
Torque: 40.8 kg·m (400 N·m; 295 lb·ft) at 2,000-4,800 RPM
 
Cile
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Ne okt 25, 2009 4:53 pm

Slovenska nafta

Napisal/-a Cile Če okt 18, 2012 6:11 pm

Pozdravljeni,


sicer ne vem če je že kakšna tema na to temo (jaz je nisem uspel najti, če pa je, se opravičujem) ampak,
prejšnji teden sem bil na ogledu novega(rabljenega) avtomobila. Avto ima dizelski agregat CDI letnik 2001, 102 KM.

Možakar s katerim sem se pogovarjal že dlje časa (od kader ima ogledani avto) pri tankanju polnega rezervarja nafte doda 'dvotaktol'.
Namreč zmeša ga v kantici od 5 litrov, če se prav spomnem doda par dcl 'dvotaktola' + nafte ter vlije
v avtomobiliski rezervar in ga potem napolne do vrha na črpalki. Tako da rezervar vedno napolni do vrha in ga sprazne do 'konca'.
Razlog: slovenska nafta ni zadosti 'mastna' da podmazuje šobe/duese...

Mene zanima, če še kdo dela na tak način? oz. rad bi slišal Vaša mnenja.. je to kakšna potegavščina?

P.S.
pred enim mesecom sem menjal na svoji Toyoti Avensis 2.0 D-4D 81 kW SCV ventila na visokotlačni črpalki in serviser na uradnem servisu
pravi da je (najverjetnejši) razlog okvare zaradi umazanij v nafti ?!???!
Večinoma tankam na OMV - pazim da je nova črpalka ki naj bi imela nove rezervarje z gorivom.

Je kakršnakoli povezanost med tema dvema primeroma ?

Lp,
Gregor
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenska nafta

Napisal/-a Energetik81 Če okt 18, 2012 6:32 pm

Čudno da nisi najdel podobne teme, ker mislim da jih je kar nekaj.
Jaz trdim, da so goriva v SLO povsem po standardih in ni potrebe po nobenem dvotaktolu. Tvoja napaka na avtu je najverjetneje posledica obrabe ali pa zanič izdelave, ki mora dandanes zdržati le garancijsko dobo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Slovenska nafta

Napisal/-a lisko Če okt 18, 2012 7:50 pm

Jaz to delam redno že vrsto let....Res pa da večinoma samo pozimi.
Negativnih kot pozitivnih posledic ni....Spim pa bolše. :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Re: Slovenska nafta

Napisal/-a Mgajvr Če okt 18, 2012 9:06 pm

poznam jih par, ko med točenjem redno dodajajo dvotaktol (uglavnem dragi TTS) v nafto.
pa še to v večini primerov v renaulte! to pa zato ker imajo veliko problemou z obrabam puš na visokotlačnih črpalkah.
dajo pa približno 2 do 2.5 dcl na poln tank
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Slovenska nafta

Napisal/-a TrijoAdijo Pe okt 19, 2012 7:05 am

Mgajvr je napisal/-a:poznam jih par, ko med točenjem redno dodajajo dvotaktol (uglavnem dragi TTS) v nafto.
pa še to v večini primerov v renaulte! to pa zato ker imajo veliko problemou z obrabam puš na visokotlačnih črpalkah.
dajo pa približno 2 do 2.5 dcl na poln tank



To je glih tulk, kot da bi pljunu v olimpijski bazen.
To je preračunano 2-2,5% mešanica na 10l, kar je O.K. za dvotaktarje (mopede,skuterje,kosilnice,..).
Za mešanico olja in 60L nafte, bi pa bilo potrebno malce več olja, da se bo poznal ta dvotaktol pri mazanju komponent
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a jeronimo Sr dec 12, 2012 5:31 pm

Da dodam še svojo izkušnjo z kvaliteto SLO goriv predvsem opevanega Agipa.
Učeraj mi je zamrznila njihova nafta po 40km prevoženih!!! tankal na Agip v Novem mestu 6.12.2012 filter goriva menal 500km nazaj in je useen zamrznilo.
Pa niti tok ni blo mrzlo (-12°C), res pa je da je avto stal 2dni. Odnos na telefonu je pa tut tm tm.
Tko, da zame Agip nima kvalitetnega goriva za zimo :D
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
Viewer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So avg 20, 2011 1:44 am
Kraj: Ljubljana

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a Viewer Sr dec 12, 2012 6:59 pm

In kako se to pokaže? Avto obstane, raznese dovod?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a sašo5 Sr dec 12, 2012 8:26 pm

še opozorilo: izogibajte se Mercatorjevih 24 ur.......katastrofa (da ne pišem naprej) in bog ne daj nisem sam tankal, ker uporabljam le OMV ampak žlahtnik, ki s prevozi ukvarja (od avgusta ima kartice na odloženo plačilo - kompenzacija pač) in danes zjutraj trije kombiji "kaputo" 2 Renaulta in 1 Sprinter - vse relativno novo po PS-u servisirano....
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a jeronimo Sr dec 12, 2012 8:35 pm

Viewer je napisal/-a:In kako se to pokaže? Avto obstane, raznese dovod?


Ne, zabije naftni filter. Avto preprosto crkne med vožnjo. Če imaš srečo cuka prej :)
Ter po tek ko ti crkne, v prazno vergla. Ko sem z mehanikom pogledal v naftni filter je bil suh k poper :D
Malo vroče nafte v filter ter avto sem lahko odmaknil na parking. Po 2h je blo dovolj toplo zunej (-4°C), da sm avto vžgal in se v strahu podal na avtocesto.
ene dvakrat je še cuknu , dolil nafte v filter za usak slučaj, ter gas dalje.
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a BBoss So dec 15, 2012 3:07 pm

jeronimo je napisal/-a:Da dodam še svojo izkušnjo z kvaliteto SLO goriv predvsem opevanega Agipa.
Učeraj mi je zamrznila njihova nafta po 40km prevoženih!!! tankal na Agip v Novem mestu 6.12.2012 filter goriva menal 500km nazaj in je useen zamrznilo.
Pa niti tok ni blo mrzlo (-12°C), res pa je da je avto stal 2dni. Odnos na telefonu je pa tut tm tm.
Tko, da zame Agip nima kvalitetnega goriva za zimo :D

Zanimivo... oziroma še bolj zanimivo je to, ker če bi se ti omenjeno zgodilo na Petrolu bi bilo takoj 2 strani pljuvanja čez Petrol tukaj je pa grobna tišina. Aja Agip je v osnovi tujec in do tujcev so slovenceljni neskončno tolerantni pri domačih pa nimamo niti trohice odpuščanja. Ne moremo pa ne moremo zlest ven iz te zaplankane majhnosti. :roll:
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a jeronimo So dec 15, 2012 6:29 pm

Jaz sm do nedavne iskušnje hvalu Agip. Glede na odnos kako se je to reševalo me ne vidijo blizu. Sedaj only OMW ter Petrol.
Sem pa za Petrol slišal zgodbo :D
So sami probaval biodiesel delat pa jim je v bezenih splesnu. Pa so rekli, ja nič bomo pa mal bolj ga z nafto zmešal.
Rezultat tega je blo v Nm 5 Renault Clio dCi z težavami ter dva BWM avta.
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a martello Ne dec 16, 2012 5:07 pm

jeronimo je napisal/-a:Da dodam še svojo izkušnjo z kvaliteto SLO goriv predvsem opevanega Agipa.
Učeraj mi je zamrznila njihova nafta po 40km prevoženih!!! tankal na Agip v Novem mestu 6.12.2012 filter goriva menal 500km nazaj in je useen zamrznilo.
Pa niti tok ni blo mrzlo (-12°C), res pa je da je avto stal 2dni. Odnos na telefonu je pa tut tm tm.
Tko, da zame Agip nima kvalitetnega goriva za zimo :D


Ne razumem, kakšno vezi ima to z Agipom: kolikor mi je znano, se dizel pričen spreminjati v 'gel' pri cca -10 C. Ne verjamem, da sta Petrol in OMV v teh dneh, ko je bil mraz pod -10, uvažala nizkoparafinski dizel (pomoje se jim to ne splača, glede na to, da je pri nas -10 zgolj nekajkrat letno).

http://en.wikipedia.org/wiki/Gel_point_(petroleum)
Gel point is the temperature at which diesel or biodiesel fuel freezes solid and can no longer flow by gravity or be pumped through fuel lines. This phenomenon happens when a fuel reaches a low enough temperature whereby enough wax crystals have formed to prevent any movement in the oil. For #2 diesel this is usually around 17.5 °F (−8.1 °C).
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a jeronimo Ne dec 16, 2012 5:22 pm

Po standardih mora naš zimski diesel zdržat do -21°C (filtrirnost).
To kar se je meni zgodilo je verjetno le šlamparija na Agip črpalki zaradi slabe pretočnosti le-te črpalke.
Se pravi d z dodatki bi moral diesel sedaj zdržat krepko po -10°C.
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a martello Ne dec 16, 2012 5:28 pm

jeronimo je napisal/-a:Po standardih mora naš zimski diesel zdržat do -21°C (filtrirnost).
To kar se je meni zgodilo je verjetno le šlamparija na Agip črpalki zaradi slabe pretočnosti le-te črpalke.
Se pravi d z dodatki bi moral diesel sedaj zdržat krepko po -10°C.


Ali slučajno veš, kje se najde te standarde - ker me zanima, kaj bodo rekli pri dobaviteljih, glede na to, da se je v teh dneh ustavilo kar nekaj avtomobilov ...

p.s.

sem našel, zdržati bi moral do -20 C. Ali si poklical na Agip, naj ti zadevo razjasnijo?
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a jeronimo Ne dec 16, 2012 8:33 pm

Seveda.
Odzivnost pod nivoje.
No novomeški je bil zlo korekten in se je potrudu (clo nasledn dan poklical in preveril kako sm rešil).
No ko sm pa v Lj klical se je zgodba pa zaključla. Gospod, ki je zadolžen za te reklamacije nekje po sestankih, in je gospa poprosila naj njim na mail pošljem. Ja halo, jst sred ulce z avtom ona pa men o mailih :D Ko sm malo pred tretjo še enkrat klical noben se javu.
No nasledn dan kot rečeno pokliče iz izpostave Nm pa upraša kaj sem rešel, pa kratko rečem nč, noben se ni javu :)
Je posredoval še enrkat dalje pa je le pol en poklical iz lj zadolžen zato. Pa začel govort d se lahko parafin že prej začne lahko izločat, pa o ostankih stare nafte od prej, itd....
Pač izkušnja ena več ter Agipa se bom po dolgem krogu izogibal :) Nebi rad da mi zarad njih še avto ostane kje na avtocesti.
Sem pa dobil ideje za dodatke, da nafta čim hitreje zmrzne.
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 17, 2012 11:26 am

Edina stvar, ki vas reši "zmrzovanja" nafte je, da pred zimo zamenjate naftni filter. Tisti, ki pa menjate naftne filtre po predpisih proizvajalca (pri novejših vozilih je to na cca. 60kkm), pa imate en kup problemov, ko se temperature sputijo pod ničlo. Sam tankam na Petrolu.Pred vsako zimo menjam naftni filter.In nikoli nisem imel nobenih težav.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a ~toMmy~ Po dec 17, 2012 11:44 am

Kaj te pa reši pred okvaro črpalke goriva v rezervoarju? :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 68 gostov