manco je napisal/-a:V nekaterih komentarjih sem zaznal,da jih pišejo ljudje,ki se spoznajo na zadevo.Dejstvo je ,da kvaliteta goriva ni vedno enaka.Vzrok je lahko gorivo,ki prispe na črpalko(dodani aditivi),gorivo pa se lahko pokvari na sami črpalki(neočiščene cisterne ali kaj drugega).Še vedno pa moti,kje je kontrola(interna in neodvisna inšpekcija),da za svoj denar ne dobimo VEDNO tako kvaliteto,ki jo plačujemo.
Neodvisna kontrola? Hmmm v naši preljubi državici imamo samo en laboratorij, ki je sposoben take kontrole, pa še ta je v lasti Petrola. O kakšni neodvisni kontroli ne moremo sanjati. Vsa preverjanja v primeru sporne kakovosti se rešujejo v mednarodnih laboratorjih. Pa tudi strošek take kontrole je prevelik, da bi bil sprejemljiv za vsako posamično cisterno ki jo dostavijo na bencinske servise po SLO.
Zanimivo da nekateri opažate razlike v kakovosti goriva in celo razlike v porabi. Prav smešno. V rafinerijah se ukvarjajo laboratoriji z izboljšavami, ki spremenijo porabo manj kot 1%. Zmanjšati porabo z aditivi za več kot 1% pa je že na skrajni meji verjetnega. Razlike so opazne samo v laboratorijskih testiranjih, kjer motorji delujejo pod konstantnimi pogoji, v cestnem prometu, kjer je miljon spremenljivk ki vplivajo na porabo (temperatura zraka, temperatura motorja, gostota prometa, število čakanj pred semaforjem...) pa nekateri junaki z enim tankom "najboljšega" bencina/dizla naredijo tudi 100km več kot običajno.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.