Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To apr 28, 2009 10:19 am

MatejW je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:sašo5 haha,tudi pri OMW je vedno več biodizla,ker poznam enega izmed šoferjev ki dostavlja nafto za OMW ;) drugače pa se sam izogibam PETROL-u,pa hodim še vseeno k OMW tankat ali pa k AGIP.

Ki te je omw?
Poznam samo omv :lol: :P



ups,maš prav...nisem niti vido da sem w delal :lol: :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To apr 28, 2009 10:20 am

Polo78 je napisal/-a:Kaj pa črpalke 24/7, ima kdo izkušnje? Gorivo naj bi jim dobavljal prav MOL... Sam tankam sicer na Agip-u, kjer naj bi vozili gorivo direkt iz Italije.



Popolnoma normalno, sem že parkrat tankal ko je bila pozna ura.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To apr 28, 2009 11:48 am

sašo5 je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:omw pa petrol dobijo gorivo iz istih rezervoarjevm tko da ne vem kje bi nastala razlika :roll:

malo "morgen".......
p.s a nisi že mal tečen s tem?

OMV-jeva "stotka" se vozi direkt iz Avstrije.......nafto tankajo v Kopru(včasih) iz istih rezervoarjev, vendar cisterne nato zavijejo vsaka na svojo stran, ker primešajo dodatke_in v tem je "point".....in v petrolovi nafti je vedno več bio dizla, kot v ostalih...
..in še enkrat; petrol je za en k....

za 100-tko nič ne rečen ne poznam, druga mi pa dokaži..

dokler bom lahko uprašu in zvedu (od človeka ki dela že 20 let na tem) da je gorivo iz istih rezervoarjev mi ne govor takih bedarij da je ena nafta ful bolša ko druga
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To apr 28, 2009 12:32 pm

Jaz zmeraj tankam na OMV-ju - dizla in bencinca.
Ko imam priliko oz. grem mimo natočim na Agip-u.

In ni fora, ''da je ena nafta boljša od druge'' ampak v dodatkih in
nekje sem prebral, da ima OMV več oz. boljše dodatke/aditive.
Sedaj, če je to res pa nevem.
lp
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec To apr 28, 2009 1:59 pm

Polo78 je napisal/-a:Kaj pa črpalke 24/7, ima kdo izkušnje? Gorivo naj bi jim dobavljal prav MOL... Sam tankam sicer na Agip-u, kjer naj bi vozili gorivo direkt iz Italije.


Tankam na 24/7 ali pa Petrolu, nobene razlike.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To apr 28, 2009 4:20 pm

nafta od petrola in omv-ja je iz istih rezervoarjev.Pomoje imajo petrolovci tolko stare cisterne, da se gorivo ze tekom transporta slabsa....edino to je lahko vzrok oz. da imajo stare cisterne, ki nimajo ustrezne katodne zaščite :idea:
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To apr 28, 2009 5:06 pm

To je bilo pa na tem forumu že velikokrat predebatirano! Pa še zdaj nobenega konkretnega dokaza. Jaz največkrat tankam na OMVju, PETROLU in AGIPU. Enkrat ali pa celo dvakrat tudi na MOLU. V tujini tudi TEXACO, ARAL, SHELL, LUK OIL in ESSO, morda pa še kje. NIKOLI nisem opazil nobene, niti najmanjše razlike. Vedno tankam samo 95okt. prakrat sem probal tudi 98 in 100 okt. in prav tako nobene opazne razlike. Avto vedno deluje enako.
 
Uporabniški avatar
zlode
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Po mar 06, 2006 4:26 pm

Napisal/-a zlode To apr 28, 2009 6:04 pm

jz sn mel priliko videt staro petrol-ovo nafto in agip-ovo in razlika je v prečiščevanju: petrolova nafta je imela več usedlin kot agipova. :o
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To apr 28, 2009 6:05 pm

@cruiser: se strinjam...
eni se preveč obremenjujete s tem... :roll:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To apr 28, 2009 6:11 pm

cruiser1 je napisal/-a:To je bilo pa na tem forumu že velikokrat predebatirano! Pa še zdaj nobenega konkretnega dokaza. Jaz največkrat tankam na OMVju, PETROLU in AGIPU. Enkrat ali pa celo dvakrat tudi na MOLU. V tujini tudi TEXACO, ARAL, SHELL, LUK OIL in ESSO, morda pa še kje. NIKOLI nisem opazil nobene, niti najmanjše razlike. Vedno tankam samo 95okt. prakrat sem probal tudi 98 in 100 okt. in prav tako nobene opazne razlike. Avto vedno deluje enako.



loool pri tebi itak se nebo opazlo razlike,če maš take dize menda ,da bi ti kamenje skozi vrglo,pa avto tudi nima najnovejšega motorja ...
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To apr 28, 2009 6:20 pm

:lol: :twisted:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To apr 28, 2009 6:49 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:To je bilo pa na tem forumu že velikokrat predebatirano! Pa še zdaj nobenega konkretnega dokaza. Jaz največkrat tankam na OMVju, PETROLU in AGIPU. Enkrat ali pa celo dvakrat tudi na MOLU. V tujini tudi TEXACO, ARAL, SHELL, LUK OIL in ESSO, morda pa še kje. NIKOLI nisem opazil nobene, niti najmanjše razlike. Vedno tankam samo 95okt. prakrat sem probal tudi 98 in 100 okt. in prav tako nobene opazne razlike. Avto vedno deluje enako.



loool pri tebi itak se nebo opazlo razlike,če maš take dize menda ,da bi ti kamenje skozi vrglo,pa avto tudi nima najnovejšega motorja ...


Itak! In to je samo plus! Očitno ni fora v gorivu ampak v motorju in vbrizgu. Kakšni so to motorji, ki so očutljivi na vsako najmanjšo malenkost, pa "kao" neka super moderna tehnologija? :EE Še to se mi manjak, da bi moral pazit na keri pumpi bom tankal! AJOOJ!! :roll: Dober avto vedno dela neglede na to kje tankaš.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To apr 28, 2009 7:02 pm

Se popolnoma strinjam. Že 100x smo o tem debatirali.
Samo to bom rekel - po 10 tankanjih na Petrolu in prav toliko na OMV v času 2 let imam ENAKO porabo oz. se razlikujeta na 2. decimalki... Toliko o razlikah med firmami.. Same govorice. Možno se mi zdi samo to, da so na nekaterih lokacijah mogoče slabše vzdrževani rezervoarji, v katerih je malo več svinjarije in vode. Mogoče. Verjel pa bi, ko bi videl kemijske teste, ne pa govoricam.

Tankam pa vedno 95, tako kot je predpisano v knjižici, na katerikoli pumpi in v 12 letih se še ni prižgala lučka za napako na elektroniki. Kaj čm rečt, kupite Hyundaia, pa ne boste mel problemov. :twisted: :vc
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BOKI81 To apr 28, 2009 7:04 pm

Stotka in samo stotka ;)
lp
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To apr 28, 2009 7:05 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:To je bilo pa na tem forumu že velikokrat predebatirano! Pa še zdaj nobenega konkretnega dokaza. Jaz največkrat tankam na OMVju, PETROLU in AGIPU. Enkrat ali pa celo dvakrat tudi na MOLU. V tujini tudi TEXACO, ARAL, SHELL, LUK OIL in ESSO, morda pa še kje. NIKOLI nisem opazil nobene, niti najmanjše razlike. Vedno tankam samo 95okt. prakrat sem probal tudi 98 in 100 okt. in prav tako nobene opazne razlike. Avto vedno deluje enako.



loool pri tebi itak se nebo opazlo razlike,če maš take dize menda ,da bi ti kamenje skozi vrglo,pa avto tudi nima najnovejšega motorja ...


ahahahaa kle sm se pa skoraj ulegu :lol:
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic To apr 28, 2009 7:38 pm

itak vseeno ki tankaš ko pa ma slov. samo enga dobavitla pa je v vseh isti bencin lol
 
manco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Pe feb 20, 2009 12:57 pm

Napisal/-a manco To apr 28, 2009 8:00 pm

V nekaterih komentarjih sem zaznal,da jih pišejo ljudje,ki se spoznajo na zadevo.Dejstvo je ,da kvaliteta goriva ni vedno enaka.Vzrok je lahko gorivo,ki prispe na črpalko(dodani aditivi),gorivo pa se lahko pokvari na sami črpalki(neočiščene cisterne ali kaj drugega).Še vedno pa moti,kje je kontrola(interna in neodvisna inšpekcija),da za svoj denar ne dobimo VEDNO tako kvaliteto,ki jo plačujemo.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 312
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 To apr 28, 2009 8:47 pm

MOL prodaja nafto iz rusije, prečiščeno v madžarskem. Tako da bencin in nafta nista enaka kot pri petrolu...
Sam nisem nikoli imel težav z avtomobilom, ampak iz preventive tankam na MOLU, ker vozim dizla. Tudi mehanik mi je že večkrat rekel, da se naftni filter menja prej, kot piše v servisni knjigi, ker imamo v Sloveniji nasploh zelo slabo kvaliteto goriva.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic To apr 28, 2009 10:44 pm

Moje razlike so pa čisto drugačne od vaših. Najbolše mi je avto deloval na Agipu. Tam sem do sedaj tankal 3krat. Od takrat vedno na omvju, vendar da povem. Zadnič se je mudilo nekam in tankal sem na petrolu. No Avto je deloval lepo, vendar zdel se mi je švoh, ni bil tako eksploziven kot na omw nafti, sploh nizki obrati ( dizel drugače). No na petrolovem sem naredil z istimi relacijami 150km manj kot z omvjevim gorivom. Res pa je da mi je na omvjem gorivu avto nekajkrat pocukal, sploh pa klanci, ko ga je treba tiščat. No na agipu teh problemu ni bilo, vendar pa naredim manj kilometru, največ naredim z omvjem, nato je agip, najmanj pa petrol. torej: omv : 1100km, agip 950-1000, petrol 850km. Zapiski so maximalni, poraba pa je vedno bila med 4.8-5.4, za vse enako, ker relacije so vedno iste, tempo mam pa vedno enak, kdaj pa kdaj da ga 'žgem'. Tankam vedno enako, za 50€, vedno povno, torej to je tam nekje 55l-58l. (šteto z približkom, ki mi ostane not, po računalniku je ponavadi še za 50km goriva, vendar to je bolj tako tako, za ovinkom ga pritisneš in ti kaže še za 30km...)

Lp
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr apr 29, 2009 7:05 am

manco je napisal/-a:V nekaterih komentarjih sem zaznal,da jih pišejo ljudje,ki se spoznajo na zadevo.Dejstvo je ,da kvaliteta goriva ni vedno enaka.Vzrok je lahko gorivo,ki prispe na črpalko(dodani aditivi),gorivo pa se lahko pokvari na sami črpalki(neočiščene cisterne ali kaj drugega).Še vedno pa moti,kje je kontrola(interna in neodvisna inšpekcija),da za svoj denar ne dobimo VEDNO tako kvaliteto,ki jo plačujemo.


Neodvisna kontrola? Hmmm v naši preljubi državici imamo samo en laboratorij, ki je sposoben take kontrole, pa še ta je v lasti Petrola. O kakšni neodvisni kontroli ne moremo sanjati. Vsa preverjanja v primeru sporne kakovosti se rešujejo v mednarodnih laboratorjih. Pa tudi strošek take kontrole je prevelik, da bi bil sprejemljiv za vsako posamično cisterno ki jo dostavijo na bencinske servise po SLO.

Zanimivo da nekateri opažate razlike v kakovosti goriva in celo razlike v porabi. Prav smešno. V rafinerijah se ukvarjajo laboratoriji z izboljšavami, ki spremenijo porabo manj kot 1%. Zmanjšati porabo z aditivi za več kot 1% pa je že na skrajni meji verjetnega. Razlike so opazne samo v laboratorijskih testiranjih, kjer motorji delujejo pod konstantnimi pogoji, v cestnem prometu, kjer je miljon spremenljivk ki vplivajo na porabo (temperatura zraka, temperatura motorja, gostota prometa, število čakanj pred semaforjem...) pa nekateri junaki z enim tankom "najboljšega" bencina/dizla naredijo tudi 100km več kot običajno.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 114 gostov