Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4313
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po maj 04, 2009 7:25 pm

lisko je napisal/-a:Jaz sem še vedno na ročnem :) Moder zvezek za moder avto in zelen zvezek za zelen avto. Zapišem pa vsakič ko tankam: datum, dnevni števec, skupni števec, litrov goriva in znesek. Prav tako zapisujem servise in popravila (kdaj je bilo menjano , pri koliko kilometrih in kaj je bilo menjano ), račune pa shranjujem v škatli :)

Konec mesca pa pogledam koliko km sem nardil mesečno in koliko goriva sem porabil in izračunam porabo.


Pametno,tudi jst že dve leti spremljam porabo svojega avta na podoben način...s pomočno tega programčka.... mogoče bo komu v pomoč http://www.vavpycom.net/poraba.htm
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po maj 04, 2009 9:25 pm

Gosic je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Zanimivo da nekateri opažate razlike v kakovosti goriva in celo razlike v porabi. Prav smešno. V rafinerijah se ukvarjajo laboratoriji z izboljšavami, ki spremenijo porabo manj kot 1%. Zmanjšati porabo z aditivi za več kot 1% pa je že na skrajni meji verjetnega. Razlike so opazne samo v laboratorijskih testiranjih, kjer motorji delujejo pod konstantnimi pogoji, v cestnem prometu, kjer je miljon spremenljivk ki vplivajo na porabo (temperatura zraka, temperatura motorja, gostota prometa, število čakanj pred semaforjem...) pa nekateri junaki z enim tankom "najboljšega" bencina/dizla naredijo tudi 100km več kot običajno.
LP Tristan01

Se strinjam. Možno je, da avto kdaj pocuka, če je slučajno kaj vode v tisti polnitvi tanka, ampak to je bolj odvisno od lokacije, starosti podzemnih rezervoarjev, kot pa same firme. Ampak če ti avto parkrat pocuka, zaradi tega ne boš naredil 100km manj.. :roll:
Sploh pa je podajanje podatkov, koliko km si naredil z 1 tankom brezvezno. Poda se porabo v L/100km, da se jih da enostavno med sabo primerjati.


Joj oprostite ker sem povedal svoja opažanja vaše veličanstvo. Zaradi mene če ti 50krat cukne. malo bolje si pa preberi razlago : ISTE RELACIJE, ISTA VOŽNJA. Pa nisem edini, ki ti bo rekel da naredi z petrolovim manj km. Fantički, ste se morda kdaj vprašali, če vi tankate točno toliko, kolikor vam kaže merilec? Kolega je sprobal na naši pumpi. Natočil je v 1l posodo ( do ml natančno seveda, da se nebo spet pojavil kak brihtol, ki bo pametoval še dovgo v noč...). Na cagru je kazalo 1l, v posodi 9dl. Sedaj pa seveda,to ni možno. In neverjetno, pumpa je bila pa petrolova... In zakaj bi se jaz, kot junak sekiral za tvoje mnenje, delam na praksi. No sedaj pa pomislimo na pumpo, ki ji ti plačaš 1l benza, v resnici pa ga dobiš 9dl, koliko dobička imjao čez čas na tvoj račun, kaj šele na vse ljudi, ki tam tankajo. Da obrazložim: rezervar na pumpi je recimo 10000l, pride 1000 avtov, tankajo za 10l, na papirju prodajo vso nafto, ki jim jo je pripeljala cisterna, ubistvu pa jim ostane še 1000l, in tukaj je njihov dobiček. To se dogaja, to niso prazne besede, vendar se hitro utiša ljudi, ki to naredijo...


Ne nakladaj.

Ravno lansko leto sem na treh petrolih naredil tak test. Natočil 10 litrov v kanto inpotem prelival bencin v litrsko flašo z merilcom, rezultat NITI ml odstopanja.

Sicer pa sem kar nekaj let vozil domov za motor po 5 ali 10 litrov bencina in ga notri točil v rezervar po litr v mopedov tank.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic To maj 05, 2009 11:47 am

Ja pa saj niso vse pumpe iste ane, oz tudi šefi teh pump, pa naj bo omw,petrol, agip,mol.....
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To maj 05, 2009 12:22 pm

:roll:

zakaj nekatere pumpe ne dotočijo natanko do ml? zato ker je še zmeraj nek % goriva v napravi obtičalo recimo v dotočni cevi :-P

skratka... natankaj, vozi...
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo To maj 05, 2009 2:21 pm

adis je napisal/-a::roll:

zakaj nekatere pumpe ne dotočijo natanko do ml? zato ker je še zmeraj nek % goriva v napravi obtičalo recimo v dotočni cevi :-P

skratka... natankaj, vozi...


2x ....največ pa tankam na omw-ju al pa agip-u 8)
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Sr maj 13, 2009 4:26 pm

Naj me kdo razsvetli....zakaj tankati 95 namesto 98 oktanski bencin. Ni 95 energijsko močnejši?
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr maj 13, 2009 4:38 pm

eljuero je napisal/-a:Naj me kdo razsvetli....zakaj tankati 95 namesto 98 oktanski bencin. Ni 95 energijsko močnejši?


večje število oktanov boljše izgorevanje, se pravi je obratno kot si napisal, je pa res da se pozna št. oktanov pri avtih ki to lahko izkoristijo, pri 1.2 motorjih je to veliko manj kot pri 400 HP motorjih....
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Sr maj 13, 2009 9:45 pm

Eh, sem narobe napisal :) mislil sem seveda obratno.

V navodilih za avto piše, da se tanka najmanj 95 oktanski. Torej sklepam, da bi lahko 98 tudi. Kako bi se poznalo potem pri 100hp, v odstotkih?
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr maj 13, 2009 10:03 pm

hladni je napisal/-a:naj mi nekdo pove to foro, da če tankaš na petrolu, bi naj dolil 2dc dvotakt olja na tank. To delajo fantje pri meganih 1,5dci če tankajo na petrolu. wtf? Razmišljam td sam, da ne bi blo slabo, vsaj vsak 2. tank. Morebitna škoda na pumpah,dizah..?(PD)

pa kako olje pa daj no :lol:
čudn da moj 1.5 dci še kar dela pa sm sigurn lani tankal 10x na petrolu
(vseeno raj tankam pri nas kot pa v italiji, franciji... so pri nas vseeno bencinske bolj nove in čiste..)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr maj 13, 2009 11:08 pm

dvotaktol je dobe za klasicne bosch pumpe, ker bolje maze in avto manj porabi-vec km. Za PD lahko das komot na poln tank 2 dcl, toda velikega ucinka ne bo. Ni ravno dobro zaradi šob...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če maj 14, 2009 1:31 am

eljuero je napisal/-a:Eh, sem narobe napisal :) mislil sem seveda obratno.

V navodilih za avto piše, da se tanka najmanj 95 oktanski. Torej sklepam, da bi lahko 98 tudi. Kako bi se poznalo potem pri 100hp, v odstotkih?

Od motorja je odvisno, ne od konjev. Sej je rekel lenivec, da maš lahko 400 konjski motor delam za 95, pa ne bo nekega učinka.
Pri tebi bo verjetno bolj placebo, če že, kot pa kšna realna razlika.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 14, 2009 7:58 am

Lahko tankaš, poznalo se pa ne bo nič, če je motor delan za 95 oktanca. Energijske vrednosti so enake oz. skoraj identične.
Pa saj smo že napisali - oktansko število pove odpornost proti samovžigu. Tako imajo lahko mašine, ki uporabljajo 98 oktanca, večje kompresijsko razmerje in s tem večjo moč pri isti kubaturi in še boljši izkoristek. Ampak poudarek je, da mora biti mašina tako grajena. Če je pa za 95 oktanov (kakršna je večina mašin), se pa ne bo nič poznalo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Če maj 14, 2009 9:42 pm

Živjo

Jaz bi samo vprašal kje vse imajo AGIP bencinske v Osrednjisloveniji.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če maj 14, 2009 9:45 pm

abcabc je napisal/-a:Živjo

Jaz bi samo vprašal kje vse imajo AGIP bencinske v Osrednjisloveniji.


rudnik in na letališki
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Če maj 14, 2009 9:47 pm

mihaing je napisal/-a:
abcabc je napisal/-a:Živjo

Jaz bi samo vprašal kje vse imajo AGIP bencinske v Osrednjisloveniji.


rudnik in na letališki


Ja pa res sem ravno gledal na DARS-ovi spletni strani
Škoda, ker ni bolj razširjen.

http://www.dars.si/Dokumenti/Prodajna_mesta_229.aspx
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če maj 14, 2009 9:50 pm

sorry

pa še v vodicah je in dol pri ljubljani
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Če maj 14, 2009 11:19 pm

Hehe, iščeš življenjsko sopotnico - črpalko? :P Moja teta tanka samo pri Agipu odkar je v Knežaku bil postavljen. ;)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne jul 12, 2009 4:29 pm

Tole je pobrano z enega drugega foruma. Slikal in opisal je pa mojster (Bosch service), ki je tudi član tega foruma.

* avto je bil vedno tankan na isti Petrolovi črpalki... na sliki so posledice, katere je gorivo pustilo na vitalnih delih visokotlačne rotacijske črpalke

Slika



* tale avto je bil vedno tankan na OMV-ovi črpalki... razlika je več kot očitna (vsedlin je nekaj ampak vseeno veliko manj kot na prvi sliki)

Slika
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Ne jul 12, 2009 9:10 pm

Točim samo še na AGIP bencinski to pa zato, ker mi avto sploh ne cuka, če točim na Petrolu kjerkoli mi vedno cukne.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: danci1973, Mare77 in 27 gostov