Stran 1 od 1
bmw s tremi valji
Objavljeno: Sr maj 20, 2009 7:16 pm
Napisal/-a myster
hmm...kaj vi porečete na to:
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobiliz ... lji/199122
še mal pa bojo dvo valjni motorji in eno valjni z 120kW
men se noro zdi
Objavljeno: Sr maj 20, 2009 7:43 pm
Napisal/-a lancia hf
Pač tehnologija gre naprej, in jim dam čisto prav, če bojo dobili na tako malo kubikaže, toliko kilovatov. Problem samo nastane ker, (nebi zdaj spet načel o tej temi

) ker elektroniko še vedno neznajo narediti, in bo to še en povsem nesiguren avtomobil, ki bo po papirjih kazal same dobre lastnosti, kar je tudi res, če bo slučajno normalno deloval.

Objavljeno: Sr maj 20, 2009 8:44 pm
Napisal/-a IcEm4n
a ni fiat celo neki govoril o tem, da bo naredil dvovaljni turbo motor?
Objavljeno: Sr maj 20, 2009 8:58 pm
Napisal/-a Vikking
lancia hf je napisal/-a:Pač tehnologija gre naprej, in jim dam čisto prav, če bojo dobili na tako malo kubikaže, toliko kilovatov. Problem samo nastane ker, (nebi zdaj spet načel o tej temi

) ker elektroniko še vedno neznajo narediti, in bo to še en povsem nesiguren avtomobil, ki bo po papirjih kazal same dobre lastnosti, kar je tudi res, če bo slučajno normalno deloval.

Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
Objavljeno: Sr maj 20, 2009 9:19 pm
Napisal/-a lancia hf
Vikking je napisal/-a:Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dol

kar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli

Objavljeno: Sr maj 20, 2009 9:27 pm
Napisal/-a ban
Mah to sam VW kopirajo, tam majo že par let v ponudbi trivaljnike

Objavljeno: Sr maj 20, 2009 9:34 pm
Napisal/-a lancia hf
ban je napisal/-a:Mah to sam VW kopirajo, tam majo že par let v ponudbi trivaljnike

Tako je VW Polo 1.0 že lep čas obstaja, in deluje kot je treba, mi je kar malo žal, ker je pod tako značko delan, glede na ostalo "krepenino"

Objavljeno: Sr maj 20, 2009 9:41 pm
Napisal/-a King1
lancia hf je napisal/-a:ban je napisal/-a:Mah to sam VW kopirajo, tam majo že par let v ponudbi trivaljnike

Tako je VW Polo 1.0 že lep čas obstaja, in deluje kot je treba, mi je kar malo žal, ker je pod tako značko delan, glede na ostalo "krepenino"

verjetno si mislu 1.2 motor to je trivaljni motor!
lp
Objavljeno: Sr maj 20, 2009 9:47 pm
Napisal/-a lancia hf
King1 je napisal/-a:
verjetno si mislu 1.2 motor to je trivaljni motor!
lp
Ponavadi so bili že 1.2 štirivalni, možno pa, da je zdaj kaj drugače.

Objavljeno: Sr maj 20, 2009 9:52 pm
Napisal/-a King1
lancia hf je napisal/-a:King1 je napisal/-a:
verjetno si mislu 1.2 motor to je trivaljni motor!
lp
Ponavadi so bili že 1.2 štirivalni, možno pa, da je zdaj kaj drugače.

vem da so bili 1.0 motorji v polotu 6n štirivaljni, v 6n2 tudi, v 9n pa 1.0 motorjev ni bilo ker so jih zamenjali 1.2 trivaljni z 40 kw 48 kw.
če se motim me popravite.
lp
Objavljeno: Če maj 21, 2009 8:10 am
Napisal/-a ban
King1 je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:King1 je napisal/-a:
verjetno si mislu 1.2 motor to je trivaljni motor!
lp
Ponavadi so bili že 1.2 štirivalni, možno pa, da je zdaj kaj drugače.

vem da so bili 1.0 motorji v polotu 6n štirivaljni, v 6n2 tudi, v 9n pa 1.0 motorjev ni bilo ker so jih zamenjali 1.2 trivaljni z 40 kw 48 kw.
če se motim me popravite.
lp
Zdej majo pa v ponudbi 44 kW in 51 kW.
Objavljeno: Če maj 21, 2009 8:27 am
Napisal/-a Vikking
lancia hf je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dol

kar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli

Komot, glede na to iz česa so izhajale recimo sedaj prestižne svetovne znamke. Ima bmw znanje, in da ne bi znal naredit motorja tako kot treba, elektronike tako kot treba je malodane smešno. Sicer je trivlajnik najboljša kombinacija, saj vzame kar je dobrega iz dvovaljnega in kar je dobro iz 4 valjnega motorja.
Glede na to da se zaradi krize zelo dobro prodajajo mali avtomobili, da je Tatra z svojimi mini malčki zelo uspešna... je verjetno povsem smotrno za bmw da razmišlja v tej smeri.
Objavljeno: Če maj 21, 2009 9:56 am
Napisal/-a xsara
ma jest sm že skoraj dvajset let nazaj vozu trivaljnega daihatsuja 1,0 turbo dizla

z porabo okol 4-4,5 litra na sto kilometrov
Objavljeno: Če maj 21, 2009 11:09 am
Napisal/-a Pravi_Diablo
Vikking je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dol

kar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli

Komot, glede na to iz česa so izhajale recimo sedaj prestižne svetovne znamke. Ima bmw znanje, in da ne bi znal naredit motorja tako kot treba, elektronike tako kot treba je malodane smešno. Sicer je trivlajnik najboljša kombinacija, saj vzame kar je dobrega iz dvovaljnega in kar je dobro iz 4 valjnega motorja.
Glede na to da se zaradi krize zelo dobro prodajajo mali avtomobili, da je Tatra z svojimi mini malčki zelo uspešna... je verjetno povsem smotrno za bmw da razmišlja v tej smeri.
TATA
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 1:05 pm
Napisal/-a Nixxon
lancia hf je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dol

kar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli

LOL. Poznavalec.

Objavljeno: Sr jun 03, 2009 1:09 pm
Napisal/-a erixon
A ni imel tastar Subaru Justy tudi trivaljno mašino? MIslim da 1.0.
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 1:43 pm
Napisal/-a Gregamax
saj jo ima tudi daewoo tico 0.8 kubično trivaljno mašino
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 2:05 pm
Napisal/-a Technologic
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dol Not Worthy kar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli Bonk
Povej še nam kaj o nevzdržljivosti novih bmw jevih motorjev no.
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 10:49 pm
Napisal/-a myster
Kljub valju manj pa bodo Bavarci v 1,35-litrski motor vgradili turbopolnilnik, ki bo poskrbel, da bo BMW še naprej vreden svojega imena. Najšibkejša različica naj bi namreč imela 120 kilovatov, najmočnejša pa kar 177 kW.
tole je men smešno...a se bojo mašine sukale na 10 000 ali še več obratov?ful me firbec
ti trivalniki ko so sedaj na voljo majo okol 50 kW.nevem no...tako glasni so bli pri bmw-ju za avto na vodik in so šli to delat na seriji 7 in so rekl, da bi blo to kr obetavno.sedaj je to vse utihnal-nič več novosti...ali pa so se naftne družbe se kaj na tiho vmešale
