Stran 1 od 2

Raziskava o zanesljivosti avtomobilov

Objavljeno: Če okt 02, 2003 7:46 pm
Napisal/-a kdk
Britanska potrošniška organizacija že več let izvaja raziskavo o zanesljivosti avtomobilov. V letošnji raziskavi je sodelovalo 32.626 voznikov .
Številke pomenijo koliko vozil (v procentih ) v zadnjem letu NI imelo okvare , zaradi katere bi ostali na cesti. V raziskavo so zajeti avtomobili do starosti 8 let.
100 stara Honda Accord
100 Honda Jazz
100 Mazda 323
100 Nissan Almera
100 Nissan X-trail
100 Smart car
100 Toyota Celica
99 Honda Civic
99 Honda CR-V
99 Lexus IS 200/ IS 300
99 Toyota Corolla
99 Toyota Yaris
99 Volvo S40 / V40
98 stara Honda CR-V
98 stara Nissan Almera
98 Rover 25
98 Toyota RAV 4
98 Opel Vectra
98 Volvo S60
97 Ford Fiesta
97 Ford Ka
97 Ford Mondeo
97 Ford Puma
97 Peugeot 106
97 Peugeot 406
97 Škoda Fabia
97 stara Toyota Corolla
96 Citroen Saxo
96 Ford Focus
96 Mazda MX-5
96 Mercedes A
96 stara Nissan Primera
96 Rover 45
96 Škoda Octavia
96 Opel Astra
96 Opel Corsa
95 Jaguar tip S
95 Nissan Primera
95 stara Toyota Avensis
95 Opel Omega
95 VW Polo
94 Alfa Romeo 147
94 Auda A2
94 Fiat Punto
94 stara Ford Fiesta
94 Peugeot 206
94 Peugeot 306
94 Peugeot 307
94 VW Bora
93 Audi A4
93 Jaguar tip X
93 stara Nissan Micra
93 Seat Leon
93 Opel Zafira
93 Volvo S70/V70
93 VW Golf
93 VW Passat
92 BMW 3
92 Citroen Xara
92 Land Rover Freelander
92 Rover 75
91 BMW 5
91 Honda HRV
91 Mercedes C
90 stari Audi A3
90 Mini
90 Reanult Clio
90 Stari Renault Megane
90 Renault Scenic
90 Saab 9-5
89 BMW X5
89 Daewoo Matiz
89 Land Rover Discovery
89 Suzuki Vagon R+
88 Citroen C5
88 stara Opel Vectra
87 Alfa Romeo 156
87 Renault Laguna
87 Seat Alhambra
87 stari VW Polo
85 stari Saab 9-3
84 Mercedes E
83 Citroen C3
82 Ford Galaxy
75 Audi TT
V enem letu obstane na cesti vsak četrti Audi TT !!!

Klasifikacija ( po ABECEDI za kategorijo )
legenda: 0 brez spremembe glede na leto prej , -1 padec za 1 kategorijo, -2 padec za 2 kategoriji , +1 dvig za eno kategorijo
NAJBOLJŠI
Honda 0
Hyundai +1
Lexus
Mazda
Nissan +1
Smart ( prvo leto v raziskavi ) )
Toyota 0

DOBRI
Daihatsu +1
Ford +1
Suzuki +1

POVPREČNI
Audi -1
BMW 0
Chrysler 0
Daewoo 0
Isuzu 0
Jaguar -1
Jeep +1
Kia 0
Mercedes Benz -2
Mitsubishi
Porsche ( prvo leto )
Proton 0
Saab 0
Seat -1
Škoda 0
Subaru -1

SLABI
Alfa Romeo 0
Citroen 0
Fiat 0
Land Rover 0
MG ( prvo leto )
Peugeot 0
Renault 0
Rover 0
Opel 0
VW -1
Volvo -1

Povzeto po reviji VIP . Upam da ni predolgo :P

Objavljeno: Če okt 02, 2003 7:53 pm
Napisal/-a Punto_GT
Ola in pole naj še kdo reče kaj čez fiat
"94 Fiat Punto"

Pred vsemi kao super kvalitetnimi avti, golf, passat, A3, haha TT :P

Objavljeno: Če okt 02, 2003 7:59 pm
Napisal/-a Pugi
94 Peugeot 307... Če nebi blo mene bi blo 100 :x

Kje je pa kšn porše? -Zakaj peugeot spada med slabše (sj vem da je slb), če so se vsi modeli uvrstil nad 94?

Objavljeno: Če okt 02, 2003 8:12 pm
Napisal/-a kdk
Porsche je v raziskavi prvo leto.
Razredi so narejeni na podlagi poročanja bralcev o raznih okvarah , ki so zahtevale popravilo ali zamenjavo delov . Največijo težo so imele okvare , ki so povzročile da je bilo vozilo nevozno.

Objavljeno: Če okt 02, 2003 8:16 pm
Napisal/-a Pugi
Peugeot, Fiat, Renault, VW in MB ne spadajo med najslabše ampak med totaln podn, ki bi jim blo treba fabrke zapret!!! :evil:

Objavljeno: Če okt 02, 2003 8:21 pm
Napisal/-a Punto_GT
Se strinjam :twisted: , japonci so postali hudi in nemci se lahko samo skrijejo pred njimi, po tej statistiki.

Objavljeno: Če okt 02, 2003 9:23 pm
Napisal/-a germancarfan
sploh pr mercedzu so ga baje zacel fajn srt

Objavljeno: Če okt 02, 2003 10:08 pm
Napisal/-a dr.cic
Ma s temi raziskavami je tko da to se nc ne pomen da so te avtomobili res najbolsi!!!
valda da nau ej poslovnez k se mu bo avto pokvaru (recimo mercedes) odpru pokrova na cesti (pomoznosti u beli srajci) pa neki sraufu!!! :cry: en k ma pa pocen pa preprost avto bo pa mal pogledu u motor pa mogoce kej nasu! :lol: pa pr enmu mrcedezu pa bmw-ju mas kup ene elektronke pa zakomplicirane motorje! pr enih novih (men se zdi da tut pr audiju) so zdej itak zacel delat tko da pokrova motorja nemors sam odpret da nebi kej saru po njem!!! :cry: tko da to kok se ker avto dejansko kvar je tesko rect!

Objavljeno: Če okt 02, 2003 10:25 pm
Napisal/-a darky
dr.cic v katerem letu pa ti živiš? A kaj samo luksuzne limuzine imalo elektroniko al kaj? Res je, da jo imajo več kakor pa en punto, nimajo je pa samo oni.
Pa kaj misliš, da če ti punto crkne sredi ceste, da boš lahko kaj naredil? Lahko samo dvigneš tel. in pokličeš AMZS. Ali ti običajno s sabo voziš rezervni jermen, labbda sondo in merilec pretoka zraka?????
Stvar je v tem, da če si ta en avto plačal 2 milijona SIT, še nekako požreš, da si ostal sredi ceste, če pa si kupil MB npr. E klase in si ga plačal 15 milijonov, pa ne boš tako mirno tega prebavil.

Objavljeno: Če okt 02, 2003 10:50 pm
Napisal/-a X-Hair
Punto_GT je napisal/-a:Ola in pole naj še kdo reče kaj čez fiat
"94 Fiat Punto"

Prvi puntoti ki so prisli na trg so bili res kvalitetni. Kolega ga je kupil in je star sedaj nekako 6 let in brezproblema. Samo sedaj je pa bolj poden kot ne. Recimo Stilota zelo zajebava elektronika. Od sestre fant je imel Brava -> tudi katastrofa. ( imel je tudi puntota in je bil zelo zadovoljen) Brava je bila 3x na servisu, slo samo na 3 cilindre, koncno prodal. Za ostale ne vem, kako se kaj drzijo.

Objavljeno: Če okt 02, 2003 10:55 pm
Napisal/-a dr.cic
Tok o elektronki pa raznih blokadah:
tip je kupu bmw-ja 520 z avtomatskim menjalnikom! Pol mu je pa pocla guma, pa je dou gor rezervno! pol je pa ugotovu da mu menjalnik noce prestavt vec k u drugo, pa se je odpeljal u servis tehnounion pa reku mehankarjem nej pogledajo kaj je narobe!cez ene pol ure so mu rekl da je use uredu! pol je placau popravilo in se odpeljau naprej pol pa je ugotovu da se ni nc spremenil in da se zmer noce prestavt u visjo prestavo! pelu je avto nazaj in povedal da ni nic bolse! priseu je glavni sef in ga zaceu prepricevati da je z avtom use uredu da so ga pregledali z racunalnikom. ker je lastnik bmw-ja ustrajal pri svojem se je sef usedel u avto in odpeljal na testno voznjo. potem je rekeu enemu od strokovnjakov naj se enkrat pregleda avto. ko mehankarji po dveh urah niso naski napake so poklicali bmw-jevo tovarno v nemcijo. po pol urnem pogovoru so ugotovili da je menjalnik pokvarjenin da bi moral kupiti novega ki stane preblizno 14.000 bivsih mark. ker je biu avto se v garanciji je mozakar zahtevau da te stroske krije bmw vendar o tem niso hoteli nic slisati saj naj bi biu avto pokvarjen po njegovi krivdi! po pogajanjih je popustiu in narociu nov menjalnik. ko je cakau na nov menjalnik se je odpeljau k vulkanizerju spanu na brezovici. delavec ki je menjau gumo je avto zapeljau na dvigalo in vprasal lastnika kako je sploh prisel do sem ko pa avto noce zamjati v visjo prestavo! potem je delovec razloziu zmedenemu lastniku da je to da avto ne prestavi v visjo prestavo samoumevno saj gume niso enakih dimenzij zato sistem proti zdrsavanju blokira menjalnik. po zamenjani gumi je avto spet delovau brezhibno!

to se pr puntotu al pa ksnih japonckih pomoje lih nebi zgodl

Objavljeno: Če okt 02, 2003 11:50 pm
Napisal/-a pugi405
dr.cic je napisal/-a:Tok o elektronki pa raznih blokadah:
tip je kupu bmw-ja 520 z avtomatskim menjalnikom! Pol mu je pa pocla guma, pa je dou gor rezervno! pol je pa ugotovu da mu menjalnik noce prestavt vec k u drugo, pa se je odpeljal u servis tehnounion pa reku mehankarjem nej pogledajo kaj je narobe!cez ene pol ure so mu rekl da je use uredu! pol je placau popravilo in se odpeljau naprej pol pa je ugotovu da se ni nc spremenil in da se zmer noce prestavt u visjo prestavo! pelu je avto nazaj in povedal da ni nic bolse! priseu je glavni sef in ga zaceu prepricevati da je z avtom use uredu da so ga pregledali z racunalnikom. ker je lastnik bmw-ja ustrajal pri svojem se je sef usedel u avto in odpeljal na testno voznjo. potem je rekeu enemu od strokovnjakov naj se enkrat pregleda avto. ko mehankarji po dveh urah niso naski napake so poklicali bmw-jevo tovarno v nemcijo. po pol urnem pogovoru so ugotovili da je menjalnik pokvarjenin da bi moral kupiti novega ki stane preblizno 14.000 bivsih mark. ker je biu avto se v garanciji je mozakar zahtevau da te stroske krije bmw vendar o tem niso hoteli nic slisati saj naj bi biu avto pokvarjen po njegovi krivdi! po pogajanjih je popustiu in narociu nov menjalnik. ko je cakau na nov menjalnik se je odpeljau k vulkanizerju spanu na brezovici. delavec ki je menjau gumo je avto zapeljau na dvigalo in vprasal lastnika kako je sploh prisel do sem ko pa avto noce zamjati v visjo prestavo! potem je delovec razloziu zmedenemu lastniku da je to da avto ne prestavi v visjo prestavo samoumevno saj gume niso enakih dimenzij zato sistem proti zdrsavanju blokira menjalnik. po zamenjani gumi je avto spet delovau brezhibno!

to se pr puntotu al pa ksnih japonckih pomoje lih nebi zgodl


Dr.cic. To kar si napisal je blo omenjeno že enkrat pred parimi meseci na tem forumu. Uorabi iskanje. Ne gre za napako ampak za malomarnost serviserjev. To pa se lahko zgodi tudi v Hondini avtohiši, če imajo šlampaste serviserje. Ja, zdej boš pa reku, da to ni mogoče. :roll: :roll: . Pr puntotu se tega ne bi zgodil.... pa pr japončkih tut ne...... :lol: . Stvari se dogajajo tudi "najboljšim ":wink: . Drugače pa... Japonci gor al pa dol - naj bodo milijonkrat najbolj zanesljivi-jst jih ne maram. So mi grdi. Ste pa res obsedeni tuki z zanesljivostjo ane? :P . Manj si komplicirajte življenje pa več se vozte pa bo :lol: :lol:

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 12:03 am
Napisal/-a CLI_OMEN
Saj so japonci tudi polni elektronike, pa se ne kvarijo... Naj kdo razloži zakaj je temu tako, da se evropski avti (ne vsi) dosti pogosteje kvarijo kot pa kakšni japonci. Mogoče je pa kriv človeški faktor in sama udeležba le tega pri proizvodnji, saj po moje v kakšni Japonski avto-proizvodnji ne najdeš veliko človeških duš :?: :)
Njihova elektronska industrija pa itak prekaša vse te "klasne" evropske :idea: Nemci so pač trmasti in zaradi ponosa nočejo uvažat in vstavljat v svoje ""SUPER"" (beri DRAGE) Mercedese japonskih delov.....

Lastniki MB, ne zamert... :roll:

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 12:05 am
Napisal/-a CLI_OMEN
Pugi405 je napisal/-a:
dr.cic je napisal/-a:Tok o elektronki pa raznih blokadah:
tip je kupu bmw-ja 520 z avtomatskim menjalnikom! Pol mu je pa pocla guma, pa je dou gor rezervno! pol je pa ugotovu da mu menjalnik noce prestavt vec k u drugo, pa se je odpeljal u servis tehnounion pa reku mehankarjem nej pogledajo kaj je narobe!cez ene pol ure so mu rekl da je use uredu! pol je placau popravilo in se odpeljau naprej pol pa je ugotovu da se ni nc spremenil in da se zmer noce prestavt u visjo prestavo! pelu je avto nazaj in povedal da ni nic bolse! priseu je glavni sef in ga zaceu prepricevati da je z avtom use uredu da so ga pregledali z racunalnikom. ker je lastnik bmw-ja ustrajal pri svojem se je sef usedel u avto in odpeljal na testno voznjo. potem je rekeu enemu od strokovnjakov naj se enkrat pregleda avto. ko mehankarji po dveh urah niso naski napake so poklicali bmw-jevo tovarno v nemcijo. po pol urnem pogovoru so ugotovili da je menjalnik pokvarjenin da bi moral kupiti novega ki stane preblizno 14.000 bivsih mark. ker je biu avto se v garanciji je mozakar zahtevau da te stroske krije bmw vendar o tem niso hoteli nic slisati saj naj bi biu avto pokvarjen po njegovi krivdi! po pogajanjih je popustiu in narociu nov menjalnik. ko je cakau na nov menjalnik se je odpeljau k vulkanizerju spanu na brezovici. delavec ki je menjau gumo je avto zapeljau na dvigalo in vprasal lastnika kako je sploh prisel do sem ko pa avto noce zamjati v visjo prestavo! potem je delovec razloziu zmedenemu lastniku da je to da avto ne prestavi v visjo prestavo samoumevno saj gume niso enakih dimenzij zato sistem proti zdrsavanju blokira menjalnik. po zamenjani gumi je avto spet delovau brezhibno!

to se pr puntotu al pa ksnih japonckih pomoje lih nebi zgodl


Dr.cic. To kar si napisal je blo omenjeno že enkrat pred parimi meseci na tem forumu. Uorabi iskanje. Ne gre za napako ampak za malomarnost serviserjev. To pa se lahko zgodi tudi v Hondini avtohiši, če imajo šlampaste serviserje. Ja, zdej boš pa reku, da to ni mogoče. :roll: :roll: . Pr puntotu se tega ne bi zgodil.... pa pr japončkih tut ne...... :lol: . Stvari se dogajajo tudi "najboljšim ":wink: . Drugače pa... Japonci gor al pa dol - naj bodo milijonkrat najbolj zanesljivi-jst jih ne maram. So mi grdi. Ste pa res obsedeni tuki z zanesljivostjo ane? :P . Manj si komplicirajte življenje pa več se vozte pa bo :lol: :lol:


PUGI405; PRAV MAŠ !!!!!!!

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 6:05 am
Napisal/-a MaKo
Meni se tudi kar smeje:
Ford Fiesta 97 :twisted:

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 8:18 am
Napisal/-a dr.cic
Pa sej tle nism mislu kako so to napako odpravl. tle je slo bl za to da pr japonckih nimas blokade menjalnika razn ce jo ekstra ne ustavs not pa itak
tm nimas avtomatskih menjalnikov!

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 9:38 am
Napisal/-a lucky
Mislim, da take raziskave je treba razčlenit glede okvar, ki se dogajajo.

KdK, ali imaš kakšen podatek kaj so sploh upoštevali kot okvaro. Mislim, če enemu zariba motor drugemu pa se kak konektor stakne (oba ostaneta na cesti) jih ne moreš vršt v isti koš.

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 9:43 am
Napisal/-a pugi405
Itq. Pa kolk avtomobilov ima še asistenco... Kot npr. - mobilni servis Simbio---> Mercedes. Po teh intervencijah takih asistenc se ne beležijo okvare kot. npr pri Adacu.
Mater sm zakompliciru. :lol: :lol:

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 9:59 am
Napisal/-a X-Hair
Pugi405 je napisal/-a: Manj si komplicirajte življenje pa več se vozte pa bo :lol: :lol:


Bolj se ne bi mogel strinjat s tabo.

Objavljeno: Pe okt 03, 2003 12:10 pm
Napisal/-a Sportivo
Sej na hrvaškem je avto klub preverjal, pa se ej bmw šestkrat več kvaru kot pa zastava in to je nemogoče!!!!!