Stran 1 od 1
Preskakovanje brzin
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 7:25 pm
Napisal/-a abcabc
Živjo
Ali lahko škoduješ avtu, če šaltaš iz 1 v 3 brzino in iz 3 v 5 brzino. Moj avto to sprejme samo, da v 1 malo več gasa dodam, da lahko 3 brzino pelje dalje v cca 1500 obratih-
To sem sprobal ta teden, ko mi je nekdo omenil.
Je pa avto Hyundai Accent
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 7:28 pm
Napisal/-a sašo5
sonček, bil si priden kakšen mesec, sedaj pa zopet
glupe teme odpiraš in moderatorjem sive lase delaš
P.S raje povej za kateri telefon si se odločil, če si že temo oprl in vprašal za "fon" do 80 eur....
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 7:34 pm
Napisal/-a abcabc
Pozabil sem še napisat, da brez OFF-a.
Rabim konkreten odgovr ne pa, da nekdo napiše, da ni nič narobe, sšet drugi, da boš imel porabo 2x višjo, da uničiš sklopko, ker mora več prenest itd.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 7:36 pm
Napisal/-a eljuero
No, tudi mene zanima glede šaltanja. Sam sicer večkrat iz 2 v 4 ali iz 3 v 5, ko ne morem ali ne rabim pospeševati hitro. Avto pa je Jazz tako da ni panike niti obrate nabiti prej, ker se komot vozi tudi nekaj pod 1500 obrati.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 7:40 pm
Napisal/-a Nejko87
Nič ne škodi.
Konec debate.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 7:49 pm
Napisal/-a Dariooo
a tud pomaga ti ne kaj dosti....
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:01 pm
Napisal/-a AgitatoR
Pomaga ne. Sam če ga v drugi stisneš in ne misliš še naprej pospeševati, ampak samo doseči neko hitrost in jo obdržati, daš komot direkt v četrto.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:16 pm
Napisal/-a luke18
Ja sm že dostkrat slišal da naj tega nebi počel, čeprav to vsi počnemo, sploh pred križišči s 4->2go. Bom mal strojnike prašal zakaj ni dobr.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:52 pm
Napisal/-a tads
to js isto delam, ponavadi se mi ne da šaltat skos, in vedn iz 1 v 3 pa iz 3 v 5, ali pa iz 5 v 2 pred semaforji. upam da ne škodi preveč avtu, pomislu še nikol nism na to.

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:52 pm
Napisal/-a eljuero
No pred križiščem (kaki meter prej le!), če se je potrebno ustaviti pa ga sam dam kar iz 3 v ler. Eni pa sicer veselo šaltajo navzdol .... in potem še v prvi čakajo na štart. Glede porabe je verjetno vseeno boljše, kot rečeno pa avto nič ne trpi.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:18 pm
Napisal/-a abcabc
eljuero je napisal/-a:No pred križiščem (kaki meter prej le!), če se je potrebno ustaviti pa ga sam dam kar iz 3 v ler. Eni pa sicer veselo šaltajo navzdol .... in potem še v prvi čakajo na štart. Glede porabe je verjetno vseeno boljše, kot rečeno pa avto nič ne trpi.
IN pravilno je ta se zavira z menjalnikom in tudi poraba je 0 medtem ko v leru vseeno nekaj porabi.
Čimveč zavirat z menjalnikom in manj z zavorami.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:19 pm
Napisal/-a sašo5
abcabc je napisal/-a:IN pravilno je ta se zavira z menjalnikom in tudi poraba je 0 medtem ko v leru vseeno nekaj porabi.
Čimveč zavirat z menjalnikom in manj z zavorami.
za zavirat so
Z A V O R E in ne menjalnik....
P.S bi te vidu, kak bi z wartburgom zaviral

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:26 pm
Napisal/-a GiGi1985
Pri prestavljanju navzgor ne škodi nič, pri prestavljanju navzdol pa ni priporočljivo, ker iz nizkih obratov prestavimo v dosti višje obrate (recimo iz 4 v 2) in to zagotovo ni dobro za menjalnik in sklopko.
In nič ni narobe če daš pred semaforjem iz prestave in ler in bremzaš z zavorami, pač ti motor ne pomaga pri zaviranju, zato pa morajo zavore bolj delat.

kaj pa ko je treba na polno zabremzat, verjetno ne menjujete prestav, ampak pohodite bremzo in sklopko?
LP
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:32 pm
Napisal/-a eljuero
abcabc je napisal/-a:IN pravilno je ta se zavira z menjalnikom in tudi poraba je 0 medtem ko v leru vseeno nekaj porabi.
Čimveč zavirat z menjalnikom in manj z zavorami.
Teorije so različne. Tako vsaj bral v AMZS. Npr. naj bi avto več trošil, če mašina po nepotrebnem zavira, kot pa da pedalko za gas vsaj minimalno pritiskaš in na ta način počasi zmanjšaš hitrost. V križišču je verjetno isto. Tek motroja v leru verjetno manj troši kot pa bremzanje z mašino, ali ne?
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:45 pm
Napisal/-a Scorp84
Avto naredil 300 tisoč km, pri 180 tisoč menjana sklopka avto je bil vožen kot je gor uporabnik napisal, pa se nikol nič ni pokvaril. Edino menjalnik je bil kao tolk ''zgonjen'' da je vsako prestavo požrl brez da bi se upiral in je fenomenalno prestavljal. Edino nikoli nismo zavirali z motorjem, rajši bremze menjam kot vztrajnik+sklopko.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:49 pm
Napisal/-a Blinder
GiGi1985 je napisal/-a:Pri prestavljanju navzgor ne škodi nič, pri prestavljanju navzdol pa ni priporočljivo, ker iz nizkih obratov prestavimo v dosti višje obrate (recimo iz 4 v 2) in to zagotovo ni dobro za menjalnik in sklopko.
In nič ni narobe če daš pred semaforjem iz prestave in ler in bremzaš z zavorami, pač ti motor ne pomaga pri zaviranju, zato pa morajo zavore bolj delat.

kaj pa ko je treba na polno zabremzat, verjetno ne menjujete prestav, ampak pohodite bremzo in sklopko?

LP
Če uporabiš prsti-peta in double clutch ni nič slabega.
Tle na posnetku se lahko vidi double clutch pri zaviranju, pa prestave niža tut več prestav naenkrat, naprimer iz 6. v 2. prestavo. Pri dirkanju tole.
http://www.youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:55 pm
Napisal/-a Dariooo
haha...dobro primerjavo si tal tale posnetek...
no..js tko pravim..zaviranje z motorjem je dobro....vsaj meni je qool...prestavljam ne 2 prestave gor al pa dol, ker ne zastopim nic....ce ze prestavljam brez da pritiskam na skloplko...
Drugace zavore imas lih zato, da ko je treba na polno zabremzat....ostalo lahko vse pocnes z motorjem...
LP
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:57 pm
Napisal/-a marjan novak
Pri zaviranju z motorjem poraba ni nikoli 0.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:59 pm
Napisal/-a lublancan
eljuero je napisal/-a: Tek motroja v leru verjetno manj troši kot pa bremzanje z mašino, ali ne?
med bremzanjem z mašino ne troši avto nič
v leru pa kakšen liter na uro
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 10:14 pm
Napisal/-a vugy
Blinder je napisal/-a:GiGi1985 je napisal/-a:Pri prestavljanju navzgor ne škodi nič, pri prestavljanju navzdol pa ni priporočljivo, ker iz nizkih obratov prestavimo v dosti višje obrate (recimo iz 4 v 2) in to zagotovo ni dobro za menjalnik in sklopko.
In nič ni narobe če daš pred semaforjem iz prestave in ler in bremzaš z zavorami, pač ti motor ne pomaga pri zaviranju, zato pa morajo zavore bolj delat.

kaj pa ko je treba na polno zabremzat, verjetno ne menjujete prestav, ampak pohodite bremzo in sklopko?

LP
Če uporabiš prsti-peta in double clutch ni nič slabega.
Tle na posnetku se lahko vidi double clutch pri zaviranju, pa prestave niža tut več prestav naenkrat, naprimer iz 6. v 2. prestavo. Pri dirkanju tole.
http://www.youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4
Pa ti veš da se daje medplin zato da ne postane rit živčna

pri dirkalnih avtomobilih ki imajo ponavadi zadnji pogon
nima to nič veze z ustavljanjem, šparanjem sklopke, šparanjem menjalnika

mogoče no, da na sklopko deluje pri tem manevru manjša obremenitev...ampak oni to vse kar so tu sklopko prišparali, ponucajo pri pospeševanju