Stran 1 od 2

petka- koliko konjev

Objavljeno: So okt 04, 2003 5:19 pm
Napisal/-a Josephe
Sej ne da jo kupujem, ampak sm s kolegom stavu kolk konjev ma petka turbo, oziroma najmočnejša serijska petka. Aja pa če pospeške do 100km/h če je mogoče. :oops:

prosil bi za podatke

LP

Objavljeno: So okt 04, 2003 7:46 pm
Napisal/-a Blinder
Morala bi met 1,4 lt mašino z 118 ali 120 km. Točen podatek ne vem, vem pa da jih ima približno kolkor sem napisal. :wink:

Objavljeno: So okt 04, 2003 7:50 pm
Napisal/-a Johnny
Ja to mislim da je zadnja serija.So pa bile tud dost bolj hude izvedenke

Objavljeno: So okt 04, 2003 8:57 pm
Napisal/-a Hoyt
najmočnejša je pomoje tale:
Slika
renault 5 turbo 2
1397 ccm
162 KM /6000

garett t3 turbina, 6.6 do 100, 209 max hitrost...

Objavljeno: So okt 04, 2003 10:08 pm
Napisal/-a Blinder
danes je tudi podobna stvar ko ta na sliki: R Clio V6
Centralni motor ko ta 5

Objavljeno: Ne okt 05, 2003 12:19 am
Napisal/-a Omelo
Hoyt je napisal/-a:najmočnejša je pomoje tale:
Slika
renault 5 turbo 2
1397 ccm
162 KM /6000

garett t3 turbina, 6.6 do 100, 209 max hitrost...


Naka... ne bo držalo.

Najmočnejša je tale:

Slika
R 5 Turbo Maxi Sport Production
400 KM

pa še dve sta pred tvojo:)

Objavljeno: Ne okt 05, 2003 10:51 am
Napisal/-a Hoyt
a je to serijsko?

Objavljeno: Ne okt 05, 2003 12:58 pm
Napisal/-a Omelo
Ej po pravic povedano nimam pojma. Pomoje neki tazga kot Clio 3.0 :)

Objavljeno: Ne okt 05, 2003 3:16 pm
Napisal/-a Zok
ce je sport production, pol ziher ni serijsko. pa niti luci nima pa nic, tak da sploh ni street legal, sam za dirke se jim pa ne splaca delat. no, mogoce kaka maloserijska hudo draga izvedenka, kao specialka... :?

Objavljeno: To okt 21, 2003 6:56 am
Napisal/-a nebivedu
Petke si sledijo takole:
ccm KM
900 34
1100 43
1400 55
1400i 60
1400t 115 - do 1989 leta - kasneje 120
1500t 162/180/240(izvenserijsko)/400(serijsko)/450(izvenserijsko) (vse pri 1527ccm)
1600d 50
1700i 73
1700mi 94
i - injection
mi - multipoint injection
d - dizel
t - turbo

LP
Nebivedu

Objavljeno: To okt 21, 2003 8:05 am
Napisal/-a LUDACRIST
JA NORMALNE RAZLIČICE TURBO PETK SO IMELE V ORGINALU OD 115-120 KONJSKIH MOČI, POTEM PA SO TU ŠE TURBO PETKE Z 3.0 V ZADNJI DEL SREDINSKO NAMEŠČENO MAŠINO PODOBNO KOT NOVI CLIO 3.0, TE PA SO IMELE TUDI DO 250 KONJSKIH MOČI.
ČE PA TE ZANIMA ZARE SNORA ZADEVA ,KI SE TUDI PRODAJA PA PEJT NA GOOGLE IN VTIPKI K-TEC RACING JE TIPO DOTERO TURBO PETKO NA 350 KONJSKIH MOČI, POLEG TEGA PA JE TUDI ŠE ENA STRAN R-TOC, DA DOL PADEŠ.

JA ŽIVIJO :-P

Objavljeno: To okt 21, 2003 8:23 am
Napisal/-a nebivedu
Poznam par primerov iz anglije, k majo pogon na prva kolesa in 300KM v petki turbo. Najmočnejša neserijska, kar sem jih do sedaj videl na zborih je pa petka z 600KM, ampak je podvozje od forda 4X4 in mašina od enga x ameriškega avtomobila.

Vsa zgodovina petk turbo je pa tukajle:
http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm

LP
Nebivedu

Objavljeno: To okt 21, 2003 4:04 pm
Napisal/-a Pero
Kolikot vem R5 NIKOLI ni imel V6 motorja. Tisi z centralnim motorjem je imel OHV L4 turbo motor. 165-185 serijskih konjev, za dirke pa veliko več.

Prva serija je bila tudi Alpine Turbo z 115 km, druga serija se mi zdi pa da 115-120 KM

Objavljeno: Sr okt 22, 2003 10:02 am
Napisal/-a LUDACRIST
Pero je napisal/-a:Kolikot vem R5 NIKOLI ni imel V6 motorja. Tisi z centralnim motorjem je imel OHV L4 turbo motor. 165-185 serijskih konjev, za dirke pa veliko več.

Prva serija je bila tudi Alpine Turbo z 115 km, druga serija se mi zdi pa da 115-120 KM


R5 JE IMEL MOTOR Z PROSTORNINO 3.0 Z DODATNIMA TURBINSKIMA POLNILNIKOMA, RES PA JE ,DA JIH JE BILO NARETIH LE NEKAJ PRIMERKOV IN ŠE TISTI SO POVEČINI BILI ZA RALY DIRKE.

Objavljeno: Sr okt 22, 2003 10:33 am
Napisal/-a nebivedu
Kateri R5 je imel prostronino 3.0?
Jst vem da je največja prostornina 1721ccm.
Vsi turbaki so pa imel faza 1 - zadnji pogon sredinsko nameščen motor 1527ccm + eno ali 2 turbini = od 160 do 450KM
faza 2 - prednji pogon spredaj nameščen motor 1384 ccm + eno turbino = od 115 do 120KM

Za večjo mašino od 1721ccm v petki še nisem slišal, da bi jo Renault ali pa takrat ob pomoči še Williams dal v ta avto.


LP
Nebivedu

Objavljeno: Sr okt 22, 2003 11:30 am
Napisal/-a Pero
LUDACRIST je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:Kolikot vem R5 NIKOLI ni imel V6 motorja. Tisi z centralnim motorjem je imel OHV L4 turbo motor. 165-185 serijskih konjev, za dirke pa veliko več.

Prva serija je bila tudi Alpine Turbo z 115 km, druga serija se mi zdi pa da 115-120 KM


R5 JE IMEL MOTOR Z PROSTORNINO 3.0 Z DODATNIMA TURBINSKIMA POLNILNIKOMA, RES PA JE ,DA JIH JE BILO NARETIH LE NEKAJ PRIMERKOV IN ŠE TISTI SO POVEČINI BILI ZA RALY DIRKE.


Serijsko ni imel R5 NIKOLI V6. Tudi za Rally ne!

Takrat in sedaj še vedno veljajo predpisi da je za Rally potrebno narediti določeno število kao serijskih vozil in da morajo potem tudi imeti take motorje. In to je bil L4

Tiste ''specialke'' ki jih vidiš zgoraj so imele L4 motor (in do 400 KM za tekme)

Če mi ne verjameš uporabi kakšen brskalnik :con

Če mi pa dokažeš da se motim te pa častim :pivo

Objavljeno: Sr okt 22, 2003 11:38 am
Napisal/-a Pero
http://www.renault.com/gb/passion/culte_p4.htm

Four-stroke, turbocharged, four cylinders in-line and vertical, 5-bearing crankshaft, side-mounted chain-driven camshaft, V-opposed valves operated by pushrods, rockers and tappets, cast iron cylinder block, light alloy cylinder head, pressure lubrication by gear-type pump, cooling via sealed circuit comprising pump, thermostat, copper radiator, expansion chamber, 60W electric fan, ducted fan.
Transistorised breakerless ignition.
BOSCH " K-Jetronic " mechanical fuel injection, GARRETT T3 turbocharger. Airflow control valve installed upstream of compressor. Maximum boost pressure: 860g/cm2.
Boost pressure control provided by double-function capsule taking account of information upstream and downstream of the compressor, and operating via a "wastegate" blow-off valve.
Compressed air cooled via air/air intercooler.
Type: 840-30 turbo
Fuel: super-grade petrol.
Number of cylinders and arrangement: 4 in-line.
Cylinder block - head materials: cast iron - light alloy.
Cylinder liners: wet, removable.
Combustion chamber type: hemispherical.
Crankshaft main bearings: 5.
Bore x stroke (mm): 76 X 77.
Capacity: 1397cc.
Compression ratio: 7:1.
Minimum octane (RON) requirement: 98.
Max power: 116kW SQ (160bhp DIN).
Max power speed: 6,000rpm.
Max torque: 221Nm (22.5mkg DIN).
Max torque speed: 3,250rpm.
Maximum engine speed: 6,500rpm.
Camshafts, number and installation: 1 side.
Camshaft drive: via chain.
Valve timing diagram: 280° - 520° - 660° - 14°.
Inlet opens BTDC: 28°.
Inlet closes ABDC: 52°.
Exhaust opens BBDC: 66°.
Exhaust closes ATDC: 14°
Valve clearance cold, inlet/exhaust: 0.30 / 0.40.



Specific data for certain versions:

RENAULT 5 Turbo " Tour de Corse "

Engine: Renault 4-cylinder in-line with Garrett T3 turbocharger. Bosch K-Jetronic mechanical fuel injection. Adjustable wastegate. Mixed air/coolant intercooler - Marelli electronic ignition. Pressurised cooling system with aluminium radiator.
Capacity 1397cc
Bore - stroke 76 x 77mm
Max power: 300bhp at 7,000rpm
Max torque: 33.5mkg
Gearbox: Type 369, with cooling via radiator and electric pump - 5 forward speeds plus reverse - final drive 9 x 35 - special rally gearing.
Brakes: foot, hydraulically operated with assistance, ventilated and drilled discs front and rear - manual brake distribution control inside cabin
Bodywork: steel monocoque with additional aluminium and composite material components
Dimensions: Length 3.66m - Width 1.74m - Height 1.32
Weight: 930kg
Performance: from 170 to 250kph according to gearing


RENAULT MAXI 5 TURBO

Engine: 4-cylinder in-line with Garrett T4/T3 turbocharger - indirect fuel injection by electronically controlled Renault Sport piston pump - Marelli fully mapped "Microplex" ignition - New water pump with increased flow rate. Aluminium radiator.
Capacity 1527.4 cc
Bore - stroke 77 x 82mm
Power 350bhp at 6,500rpm
Max torque 43mkg at 5,000rpm.
Clutch: Diaphragm twin-disc. Hydraulic operation.
Gearbox: Transaxle derived from Renault 5 Turbo with 5 forward speeds + reverse. Final drive ratio 9 x 35, alternatives 8 x 35, 9 x 31 - Strengthened gears
Brakes: 4 ventilated steel discs - adjustable pedal box with two master cylinders - aviation type safety piping.
Bodywork: steel shell with aluminium and composite material elements.
Dimensions: Length 3.60m - Width 1.80m - Height 1.33m
(+0.88 aerial) - Weight: 905kg.
Performance: between 178 and 200.4kph according to gearing.

Production:
Renault 5 Turbo 1:
1980: 804
1981: 571
1982: 445
Renault 5 Turbo 2:
1983: 1 345
1984: 1 497
1985: 182
1986: 143


http://www.renault.com/GB/transverse/re ... =5%20turbo

Še kaj? :roll:

Objavljeno: Sr okt 22, 2003 11:39 am
Napisal/-a Pero
Slika

Objavljeno: Sr okt 22, 2003 9:53 pm
Napisal/-a super98
Pero je napisal/-a:Slika



A rab kdo motor od te zadeve (brez turbine)?

Objavljeno: Če okt 23, 2003 7:10 am
Napisal/-a nebivedu
A imaš tut školjko od te zadeve?

LP
Nebivedu