Stran 1 od 4

sneg - sprednji ali zadnji pogon

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:09 pm
Napisal/-a mihaing
Dostikrat se vprašam, ali je zadnji pogon (recimo BMW) pri vožnji v zasnežen hrib (cca10cm snega) boljša od sprednjega pogona.

Predvidevam, da je vožnja na zasneženi cesti precej bolj težavna z zadnjim pogonom, a v hrib predvidevam da bi morala biti boljša ker je v tistem trenutku večinoma teže-težišča zadaj.

Morda kdo z izkušnjami??

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:14 pm
Napisal/-a Kegl
lah ti sam povem da k je mel sosed staro bmw 5 pa k je bil sneg, ga je lepo pustu pr ns al pa pr drugih sosedih, ker ni mogu pridt gor...ma pa dolg klanc tm ene 30-50m! iz istega razloga si je pred slabim letom kupu x5 tko pa je letošnjo zimo pršu vedno gor edin 2x ga je pustu pr ns je je blo res preveč snega...:D

drgač pa osebno izkušnj nimam...

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:16 pm
Napisal/-a ijuvan
Prednji pogon. Bi moral biti RES strm hrib da bi se preneslo več težea nazaj. In imam izkušnje, BMW 318i rinil 500m v hrib. Okoli 3-5 cm snega, brez pomoči štirih moških ni prišel nikamor. Tisto sranje proti zdrsu koles pa je bilo v TEM primeru vredno pol k***.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:19 pm
Napisal/-a moj-avto
Vsekakor je boljši zadnji pogon. Itak, da ja!

Re: sneg - sprednji ali zadnji pogon

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:21 pm
Napisal/-a MacTron
mihaing: Debata izpred dveh let, ker si bolj izpostavil BMWjev zadnji pogon
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56149

Za ostale pogone pa uporabi iskalnik...

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:28 pm
Napisal/-a cruiser1
Po mojih izkušnjah je vožnja z RWD v zasnežen klanec lahko še bolj težavna, kot po ravnem. Predvsem je lahko problem, če se med vzponom ustaviš, ker se lahko zgodi, da ne boš več mogerl speljati vendar se kaj takega prej lahko zgodi na poledeneli cesti. Jaz imam izkušnje z dvema različnima RWD avtomobiloma in kakšnih občutnih razlik v vožnji po snegu se ne spomnim. Z BMWjem nimam izkušenj. Pri RWD moraš po snegu vozit predvsem z glavo in malo v naprej predvidevat kako pa kaj pa bo šlo povsod! Ne samo na gas pritiskat pa bo kar bo.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 9:44 pm
Napisal/-a Skull23
Pri pogonu zadaj je največje vprašanje kje je motor lociran, spredaj al zadaj. če je spredaj, je jeba.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:04 pm
Napisal/-a RENO911
Pogon zadaj je največja bedarija. Če že delajo te avte, bi jih vsaj s pogonom na vse štiri. Audi in VW imata do dobro porihtano ali spredaj ali na vse štiri, samo zadaj pa ne, ker nima smisla.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:13 pm
Napisal/-a JustMuC
RENO911 je napisal/-a:Pogon zadaj je največja bedarija. Če že delajo te avte, bi jih vsaj s pogonom na vse štiri. Audi in VW imata do dobro porihtano ali spredaj ali na vse štiri, samo zadaj pa ne, ker nima smisla.


In pol to nekdo napiše, ki še ni sedel v RWD avtu, kaj šele ga vozil...
Ko je ravno nekdo omenil BMW... Starejši res niso bili za v sneg, ker je bilo težišče (zelo) spredaj. Dandanes pa je težišče pri BMW-jih nekje 50/50.
Bom pa še nekaj napisal...Če imaš RWD in boš šparal na gumah... Saj naprej pa sami veste, kaj sledi!:)

LP

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:25 pm
Napisal/-a Sendx
Spredni še gre nekakor ampak zadni negre nikamor brez sile na zadnja kolesa.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:29 pm
Napisal/-a mihaing
Na pa če malo fizike, kar se mi zdi čisto logično: če je razmerje med težo 50/50 potem se že pri naklonu 1stopinjo porazdeli teža nazaj, torej bi po logiki moralo imeti več potisne sile zadaj. A ni tako? :oops:

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:30 pm
Napisal/-a abbe
RENO911 je napisal/-a:Pogon zadaj je največja bedarija. Če že delajo te avte, bi jih vsaj s pogonom na vse štiri. Audi in VW imata do dobro porihtano ali spredaj ali na vse štiri, samo zadaj pa ne, ker nima smisla.

lool.zadnji pogon je majka.avto je bl uravnotezen pa velik bol se da v ovinke letet.tut po zaslugi tega ker ce mas zadaj pogon ne mores met poltoge preme....
pa kokr je predhodnik napisal da ce mas dobre gume pa mas lepo 50/50 razmerje se da marsikam pridt.
drugo je k ma folk pozim valarje na bmw-jih.ja itak da nau nkamr prsu.
da o suvih k majo skos letne gume ker misljo da ce majo 4x4 so vse nardil raje ne govorim

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:40 pm
Napisal/-a cruiser1
RENO911 je napisal/-a:Pogon zadaj je največja bedarija. Če že delajo te avte, bi jih vsaj s pogonom na vse štiri. Audi in VW imata do dobro porihtano ali spredaj ali na vse štiri, samo zadaj pa ne, ker nima smisla.


Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha....

Saj takega mnenja je itak večina. Za volanom so večinoma samo še bumbarji, ki ne znajo vozit drugega, kot FWD ali AWD s kupom elektronskih pripomočkov za stabilnost, proti zdrsavanju...

Objavljeno: Če jun 18, 2009 10:56 pm
Napisal/-a RENO911
Slabega čez zadnji pogon imajo dosti povedati tisti, ki so ga vozili in tisti, ki ga vozijo. Eni pa sami sebe prepričujejo v nekaj kar kot sem že napisal, nima nobenega smisla. Zadnji pogon pride v poštev nad 250KM, pa še tam je slabša možnost kot 4x4, razen v superšportnikih, ko se gleda na težo in se dela zaradi moči motorjev zadnji pogon, prvi pa iz tega razloga izpušča.

Se pogovarjamo o superšportnikih ali naših mlinčkih do 200KM?

Objavljeno: Če jun 18, 2009 11:07 pm
Napisal/-a W|zz
Če imaš dobre gume in se ne ustavljaš na klancu, potem uredu.

Če si pa v realnosti, potem se je pa treba kdaj tudi stavit, in če enkrat mal zakoplje oz. ne more naprej, nimaš možnosti mal levo-desno pomuvat s kolesi in se rešit. Pa tudi če nimaš ful keša, večina vozi gume od novih, do izrabljenih, kar pomeni da na koncu nimajo optimalnega profila za sneg. Poleg tega je pa še neizkušenost 98% voznikov, katerim verjetno ni v veselje, da jim zadek avta pleše levo desno (večina se ustraši).

Tko da... bmwjaši pravijo da dobre gume in občutek v gasu, pa ni problema. Če maš nove gume pa da obvladaš avto, potem ja, ni problema :)

Za po suhi cesti za zabavo in za dirkališče pa rwd ftw :)

Objavljeno: Če jun 18, 2009 11:18 pm
Napisal/-a cruiser1
RENO911 je napisal/-a:Slabega čez zadnji pogon imajo dosti povedati tisti, ki so ga vozili in tisti, ki ga vozijo.

Se pogovarjamo o superšportnikih ali naših mlinčkih do 200KM?


Verjamem in vem, da tudi veliko tistih, ki vozijo ali so vozili zadnji pogon imajo veliko slabega povedat o njem! To pač potrjuje tisto kar sem napisal: nekateri ga pač ne znajo vozit!

O malih FWD mlinčkih se pa jaz sploh ne pogovarjam in me ne zanimajo. To zame ni avto. Še bolj hecno pa je, da se iz njih dela "kao" športne avtomobile.

Za marsikatere normalne avtomobile je pa škoda, da so FWD! Naprimer chrysler 300M ali pa naprimer Alfe (govorim o tisth večjih, ki vsaj zgledajo) taki avtomobili bi morali biti RWD.

Objavljeno: Če jun 18, 2009 11:44 pm
Napisal/-a nebivedu
RENO911 je napisal/-a:Slabega čez zadnji pogon imajo dosti povedati tisti, ki so ga vozili in tisti, ki ga vozijo. Eni pa sami sebe prepričujejo v nekaj kar kot sem že napisal, nima nobenega smisla. Zadnji pogon pride v poštev nad 250KM, pa še tam je slabša možnost kot 4x4, razen v superšportnikih, ko se gleda na težo in se dela zaradi moči motorjev zadnji pogon, prvi pa iz tega razloga izpušča.

Se pogovarjamo o superšportnikih ali naših mlinčkih do 200KM?


Večina terencev ima zadnji pogon in priklopliv sprednji. Zelo malo jih pa je tistih, ki bi bili superšportniki in bi imeli nad 200KM, ampak tisti imajo ponavadi stalni 4x4 pogon z sredinskim diferencialom in zaporo le tega. Sam imam 83KM v avtu z zadnjim pogonom, pa pozimi ni nobenih problemov (tudi brez vklopljenega 4x4 pogona)

Zadnji pogon po snegu je težje vozit kot prednji, vendar ko se ga navadiš in voziš z glavo gre avto lepo tudi po snegu.

Za starejše RWD avte pa je priporočljivo kakih 50 kil peska v vrečo in v prtljažnik, da je zadaj večja obtežitev. Če ša ne gre tudi tako v hrib, pa lahko vsaj posuješ pesek pod gume, da bo potem šlo v hrib.

Objavljeno: Pe jun 19, 2009 12:13 am
Napisal/-a fičfirič
takoj ko ti spelješ (ali poskusiš) se zaradi navora na pogonskem kolesu (pa naj bo rwd ali fwd),zaradi ročice ki je medosna razdalja sila, pritisne na zadnja kolesa ter razbremeni prednja.
Zdaj pa več ko že ima teže zadaj (v obravnavamo rwd), bolj ti je že v štartu v korist. Obratno velja za fwd.

@cruiser1: Fwd avti so lahko in tudi so športni. Na vsakem ralliju ko si, je rwd živa redkost in to z dobrim razlogom. Druga stvar je pista, pa še tam če gledaš wtcc so razni leoni in alfe tam-tam z bmwji. Z fwd so tudi zelo uporabne tehnike vožnje ki se jih neda delati z rwd, sevede velja tudi obratno.

Objavljeno: Pe jun 19, 2009 12:42 am
Napisal/-a timm
Smo imeli kar nekaj let Volvo 340gl, ki ima zadnji pogon. Pa je šel avto ne super ampak odlično po snegu v hrib. Res pa je, da so imeli ti Volvi menjalnik zadaj, kar je pripomoglo k večjem težišču zadaj. In pa motor je bil 1.6 diesel, kar skoraj ni moglo zakopati, ker ni moči. :-)

Objavljeno: Pe jun 19, 2009 6:09 am
Napisal/-a exide
Pogon zadaj + sneg = jeba :D

Ampak ko se navadiš in naštudiraš avto potem gre, problem je edino, ko se pelješ v klanec potem pa na sredi klanca voznik pred tabo ustavi :evil: Nazadnje ko je bil sneg se mi je to zgodilo in sem potreboval malo pomoči, da sem potem lahko speljal. :)