Stran 1 od 7

Koliko vam pomeni varnost?

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:14 pm
Napisal/-a DragonForce
Zanima me, kako vi, ki imate Renaulte Cliote, Seat Ibize, Peugeote 206 in podobno velike avtomobile, gledate na varnost avtomobila.
Jaz vozim Volva S 40 in mi je varnost zelo pomembna. Tudi za manj denarja se da kupiti malo večji, rabljen ampak varen avto. Npr. jaz bi raje dal 10.000 € za rabljenega golfa, kot pa za novega Clia.
In povrh vsega, kakor vidim po cestah, lastniki takih avtomobilov najbolj ''norijo'' po cestah.

Upam, da mi bo kdo normalno razložil.


Lp

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:28 pm
Napisal/-a mire
Jst ti ne bom nic razlagal,ampak ves kako je.
Isto se gre na pogreb unemu ki je vozu audi a8 in unemu ki je vozu a2.

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:29 pm
Napisal/-a Slicker
in po čem sklepaš da je napamet govorim 8,9 let star Volvo S40 varnejši kot nova Seat Ibiza?

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:29 pm
Napisal/-a STENTOR
Točno tako!

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:30 pm
Napisal/-a Kalos
To je tko, če imaš osla za volanom, mu tudi avto z vsemi zvezdicami ne bo pomagal.
Jaz imam 2 zvezdici(tretjo prečrtano, če se prav spomnem) pa me ne skrbi, ker zaupam vase, in ne pretiravam.

Je pa problem, ko se kdo drug zakanta vate. Takrat večinoma kratko potegnejo nedolžni.

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:36 pm
Napisal/-a pskoda
Čisto važno je od situacije, lahko imaš še tolk zvezdic pa ti ne bo pomagalo je pa sigurno bolš če imaš kakšno več, drugače pa novejši avtomobili imajo večina 5 zvezdic

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:37 pm
Napisal/-a DragonForce
Spet greste nekateri v ekstreme...sem vedel da se bo to dogajalo. Mire in Kalos sta razumela poanto, vidva pa ne moreta.

Nisem govoril o 8,9 let starih avtomobilih ampak o NOVEM Cliotu ali pa o 2,3 leta starem golfu ali podobnem avtomobilu.
In nisem odprl te teme za kreganje, ampak da mi poveste vaše izkušnje.

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:41 pm
Napisal/-a pskoda
Jaz sem tole naredil z prejšnim avtom fiat punto, prletu sem v drevo pa mi ni bilo čisto nič, že prej sem rekel da je odvisno od situacije

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:47 pm
Napisal/-a pskoda
DragonForce je napisal/-a:Spet greste nekateri v ekstreme...sem vedel da se bo to dogajalo. Mire in Kalos sta razumela poanto, vidva pa ne moreta.

Nisem govoril o 8,9 let starih avtomobilih ampak o NOVEM Cliotu ali pa o 2,3 leta starem golfu ali podobnem avtomobilu.
In nisem odprl te teme za kreganje, ampak da mi poveste vaše izkušnje.


Pa ti slučajno veš, da ima volvo S60 4 zvezdice pri Euro NCAP http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... 5+Momentum ?

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 1:53 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Pa ti slučajno veš, da ima volvo S60 4 zvezdice pri Euro NCAP http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... 5+Momentum ?


Reku je da ma s40, ampak kaj ma to veze?


Sam vozim malega polota pa se ja probam držat omejitev in pa varnostne razdalje. Nebi rekel da norim, ampak počas se mi ne da vozit, čez omejitev skočim edino na avtocesti, v mestu niti pod razno.

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:00 pm
Napisal/-a Energetik81
Tuki gre za 2 zadevi: konstrukcijo avta in maso avta.
Zdej konstrukcije so veliko boljše pri novejših avtih (optimalna zmečkljiva cona, trdna kletka, airbagi itd). Zelo pomembna pa je tudi masa avta glede na druge avte.

Potem je pa čist odvisn od primera. Če s starim, težkim Volvojem priletiš v steno, boš mrtev, v lahkem avtočku s 5* pa boš preživel (govorim teoretično). Če se pa ta dva čelno med sabo zaletita, je pa vprašanje kaj bo. Saj ste videli pri tisti nesreči pri Trebnjem. Modus s 5* in vsemi svojimi airbagi pa ni nič pomagalo. A6 je imel pač večjo maso.
NCAP testi se pač delajo za trke v avto podobne mase in višine sprednje cone. Če pa v nek nizek avto z vsemi zvezdicami prileti nek visok terenc z 0 zvezdicami, bo tistega supervarnega kar povozil.
Torej najboljše je imeti težek, visok in moderen avto...dokler tudi ostali nimajo takega :twisted:
Potem moraš počasi prešaltati na Patrio...

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:01 pm
Napisal/-a uros11
Kaj pa vem, o varnosti nisem nikoli razmišljal skozi zvezdice. Pas uporabljam, vozim po pameti, otroke zadaj zavežem in glede na njihovo velikost dam v stolčke, v katerih naj bi bili bolj varni.

Kolega je pred leti rekel, in se z njim strinjam, avto mora biti velik in močan. Kot velik razumem, da ima cca 1,5 m od prednjega konca do šoferja in 1m od zadnjega konca do zadnjega zica. To v smislu, če te kdo napiči, da te vsaj ne zmečka... In nato, da ima od vrat še cca 30 cm do voznika pa kakšen airbag vmes,

Mi je pa čisto jasno, da je vsa ta kao varnost tako tako. Nazadnje mi je en ax priletel zadaj v passata cca 30 KM/h. On tolalka, meni mi je šel zadnji branik, avtu praktično nič, mene je bolel vrat ene tri mesece za ponort.


Skratka, verjetno mi je bolj pomemben občutek varnosti, kot zvezdice in zaradi varnosti ne bi kupoval novega vozila, ker so stara (nekaj let, 10 let, npr. da ne bo pomote) ravno tako v redu.

Sem pa sodijo tudi gume, ki morajo imeti profil in ustrezati poletju/zimi, vzdrževane zavore, luči, ki morajo delati, skratka avto tipi topi in držat pesti, da ne prileti kakšen j**c v pershingu skozi ovink (šmrkavec v R5, cliu in ostalih jajcih).

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:05 pm
Napisal/-a pskoda
obcasnigledalec je napisal/-a:
Pa ti slučajno veš, da ima volvo S60 4 zvezdice pri Euro NCAP http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... 5+Momentum ?


Reku je da ma s40, ampak kaj ma to veze?


Volvo je že od negdaj znan, da poudari pozornost o varnosi, pa z S 60 niso mogli dosečt 5*, drugače pa ni nič konkretnega pomenilo

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:22 pm
Napisal/-a Grega_
Nekaj dni nazaj sem gledal na Fifth Gear, kjer sta se čelno oz. samo z voznikovo stranjo vozila, zaletela Volvo 850 in Renault Modus.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2936896&show=1 vs. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2382663&show=1

Glede na to da velikokrat sodimo po velikosti avta moram povedati da sem bil presenečen da je Volvo "pušnil" na celi črti. Volvo je bil preklan,udeleženci ukleščeni, kolena so šla adijo ipd., pri Modusu so se pa še vrata skoraj normalno odprla, pri Modusu se je videlo da se je deformiralo vse do potniške kabine potem se je pa počasi končalo.

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:38 pm
Napisal/-a Energetik81
Ja tudi malčki so postali težki. Modus slabih 1200kg, 850 dobrih 1500kg. Če bi pa tale Volvo priletel v nek 800kg nov avtek, bi se pa drugače končalo. Mogoče bi bili v Volvu res bolj polomljeni, bi pa notranji organi bolje prenesli. Zaradi mase avta, ker bi "malček" ustavil na krajši razdalji in bi bil pospešek v "malčku" večji.

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:45 pm
Napisal/-a gofra
Ce se prav spomnim, tisto ni bil 850 ampak se Volvo prejsnje serije 7XX...

Sicer pa je pri meni tkole - varnost?

Ja, seveda - ampak meni ravno majhen avto pomeni varnost. Majhen avto je namrec bistveno lazje krotit kot veliko zverino. Kupovat pa extra 300, 400 kg pleha samo za primer, ce kdaj s kom trcim, ja ne, hvala lepa. Ravno tako me lahko splosci kak tovornjak v kaki gneci. Ce bi ze bil toliko karakterja, da bi me bilo res strah za varnost, se raje neham vozit sploh. Poleg tega, napredek gre zelo hitro naprej...tehnologija in materiali, samo sestavljanje je svetlobna leta naprej od situacije pred par leti. Tako, da je moderen avto se vedno bistveno bolj primeren kot starejsi. Po drugi strani, vsi ti testi, ki se opravljajo so zgolj omejene simulacije, katerih se proizvajalci mocno zavedajo in jih izkoriscajo sebi v prid. Eno je varnost na papirju, drugo pa dejasnko stanje...

Jst raje dam za dobre gume, postene zavore in peljem zbran in skoncentriran. Po mojem mnenju najboljsi vlozek v varnost.

LpF

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:51 pm
Napisal/-a chan
Število zvezdic NCAP je demantiral že test Davida z Goljatom, ko so Fiatovo škatlico 500 porinili pred Audijevega monstruma Q7. Fiatu tedaj ne bi pomagalo niti 500 zvezdic.
Kljub vsemu pa glede varnosti še vedno gledam bolj kot velikost vozila na sodobnost le tega. Zmečkljive cone, ki so bile pred 15-20 leti še nepoznane, manko airbagov, če bi že prišlo do neizogibnega. Da ne govorim o sami medkolesni elektroniki - hote ali nehote vozim previdneje, če avtomobil nima ABS, čedalje bolj tudi če nima ESP.
Načeloma imam rajši manjši modernejši avto s 6 airbagi, ESP, aktivnimi vzglavniki,... kot pa par let starejši večji avto z le 2 airbagoma ter po možnosti brez ABS. Pasivna in aktivna varnost je le večja pri novejšem avtu.

"Norci" z majhnimi starimi raketami pa itak nimajo ne denarja za kaj varnejšega niti ne vedo, kaj pomeni prometna nesreča s potencialno nevarnim avtom.

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:54 pm
Napisal/-a kremenček
Kaj ti bo pomagalo 5 zvezdic al pa Volvo, če boš prletu v 40tonski šlepar???

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:55 pm
Napisal/-a uros11
Še nekaj sem pozabil dodati, sicer je eden zgoraj že nakazal:

Problem vseh je, kako hitro se zadeva po trku ustavi, kaj se zgodi s človekoom, kam, kako zaniha, kaj porečejo na to notranji organi. Novi avti več energije poabsorbirajo, vendar še vedno ne toliko, da voznik ne bi vedel, kaj ga je doletelo. Do neke točke se lahko zmečkajo, od tam naprej so togi.... Verjetno bi statiskika nesreč zadnjih let pokazala, da jih več preživi, jih je pa tudi več invalidov...

Objavljeno: Sr jul 08, 2009 2:59 pm
Napisal/-a mihaing
Sedanji varnostni pripomočki so narejeni (učinkoviti) do hitrosti 80km/h. Če ni situacija prav zajebana se da prežitveti v vsakem (novejšem) vozilu.
Kar presega to hitrost mi je pa itak vseeno, ker tako ali tako najbrš nebi preživel oz bil hudo poškodovan, ker so sile občutno prevelike občutiš pa jih ravno tako v cilotu kot A8.

Jaz osebno ne gledam da kupim najbolj varno vozilo, ker itak nikoli ne veš kaj te doleti, sicer pa zakaj bi potem varnost perifiriral samo na vozilo, če pa te zvečer b****r zaštiha pred lokalom!

Enostavno se nimam časa obremenjevati z takimi stvarmi, ker se smrti itak nihče nebo izognil in pika!
Če bi hotel varno in zdravo živeti, potem lahko celo življenje posvetiš samo tima dvema faktorjema in če ima kdo takšen cilj in moto je žalostno, vsaj za moje pojme....