Stran 1 od 2
Električna petka?
Objavljeno: Pe jul 10, 2009 10:51 am
Napisal/-a Nosko
Živjo!
Zadnjič sem hodil po Kranju, nakar slišim za mano nek čudno vesoljski zvok in mem se pripelje rumena petka, zadej ima nalepko z napisom "Elektro". Sem že hotel za njo stečt pa malo povprašat pa je bila lih zelena luč na semaforju.
Skratka, pozna kdo koga v Kranju, ki se vozi s tako petko?
Čisto iz radovednosti me zanima, koliko je kaj komplikacij s papirji in s predelavo...da narediš tak avto?
Jst bi mel tud tako petko, sploh zdj ko je benz skoz dražji
Se kdo bavi s podobnimi rečmi?
LP :P
Objavljeno: Pe jul 10, 2009 11:49 am
Napisal/-a maremm
To so pred leti v Domelu v Železnikih tudi naredil, tista je bila rdeča.
Objavljeno: Pe jul 10, 2009 11:54 am
Napisal/-a madpanter
http://www.elaphe.si/forum/viewtopic.php?f=14&t=228
tuki je 6 dnevni test te petke. Mene tudi matra da bi to naredil si. Ampak nevem kak bi ustimal da bi mel vsaj ene 150km dometa z enim filanjem

ne rabim pa nobenih klim ipd... Vprašanje je pa potem tudi kak je ze ogrevanjem pozimi tu.
Objavljeno: Pe jul 10, 2009 12:37 pm
Napisal/-a Energetik81
Če imaš zraven vklopljeno ogrevanje (ki je električno) doseg drastično pade. Taka petka je dobra le za mestno vožnjo, kjer prevoziš 20, 30 km na dan.
Objavljeno: Pe jul 10, 2009 10:29 pm
Napisal/-a Nosko
No, če odmislimo ogrevanje bi blo lih dost dometa. Do LJ pa nazaj, lih za do šihta. To bi se poj še bolj splačalo kot jit na vlak.
Kok so pa stroški te predelave?
lp
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 6:03 pm
Napisal/-a pfbs
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 8:17 pm
Napisal/-a sejjaretun
zanimivo tole,vse sem prebral.sprasujem se le,koliko stane ta predelava,seveda brez licarskih zadev in pd...
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 9:11 pm
Napisal/-a /miha\
veliko preveč
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 10:20 pm
Napisal/-a lisko
sejjaretun je napisal/-a:zanimivo tole,vse sem prebral.sprasujem se le,koliko stane ta predelava,seveda brez licarskih zadev in pd...
Nehaj se spraševat

....

Objavljeno: Sr avg 19, 2009 10:26 pm
Napisal/-a sejjaretun
lisko je napisal/-a:sejjaretun je napisal/-a:zanimivo tole,vse sem prebral.sprasujem se le,koliko stane ta predelava,seveda brez licarskih zadev in pd...
Nehaj se spraševat

....

sem ze bil zagret :P
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 11:23 pm
Napisal/-a esem
tole poglejte -
Andrej Pečjak
http://www.evalbum.com/2153 - R5
Obstaja še zanimivejši električni Espace, ki ga je tudi naredil Andrej Pečjak
http://www.evalbum.com/1528 - E-Espace
Predelano vozilo lahko vozi na elektriko 150-200 km daleč, max.hitrost 120 km/h. Ob uporabi dizelskega agregata se domet podvoji ob porabi 2-3 litre/100 km. Čas predelave: 18 mesecev
http://www.videoarhiv.com/e-espace-proj ... ideo/24960
Dela pa še Mazdo RX 8 in to z litij-polimer baterijami. Mislim, da na svetu še ni zunaj avta s takimi baterijami, če so, so navadne Li-ionske. Vsekakor premalo znan slovenski genij.
http://www.evalbum.com/2711 - RX8
http://www.ad-pecjak.si/ECO/Ecar.htm
http://www.ad-pecjak.si/Andrej/default.htm
Poguglajte AP
Objavljeno: Če avg 20, 2009 9:07 am
Napisal/-a pfbs
Esem vse resne svetovne firme imajo že izdelan hibrid, kot tudi čisti elektro-avto in to z LiFePo4 baterijami. Nemci napovedujejo 1 miljon elektro- avtomobilov na cesti do leta 2020. K temu razvoju je precej pripomogla sedanja kriza. Obama je namenil 2,4 miljarde dolarjev za razvoj baterij. Michelin in Simens imata razvite elektro motorje, ki bodo nameščeni v kolesu avta. Tekma se je že začela.
http://www.youtube.com/watch?v=2wP4F8MD ... re=related
Objavljeno: Če avg 20, 2009 9:21 am
Napisal/-a Energetik81
In kdaj se bo začela gradnja novih elektrarn ter nadgradnje električnega omrežja, ki bodo lahko podpirali vse te električne avte?
Iz prve roke ti lahko povem, da še enega usranega 110kV daljnovoda ne moremo obnoviti, ker se folk punta. Kaj šele da bi postavili dvojnega, ali namesto tega zgradili 400kV. Brez novih elektrarn in ojačanega omrežja pa bo električni avto stal v garaži, pa če ima še tako hude baterije vgrajene..
Objavljeno: Če avg 20, 2009 12:10 pm
Napisal/-a pfbs
Energetik81 strinjam se, da vse to potegne za seboj probleme, ki jih ti navajaš. Marsikaj bi se dalo rešit tudi z drugačno uporabo energije. Samo za primer, polovico nočne razsvetljave se lahko takoj ugasne, druga polovica se pa lahko precej omeji. Z vsakim kolektorjem za ogrevanje vode na strehi se razbremeni poraba elektrike. Tudi fotovoltaika lahko nekaj prispeva k temu. Sicer se pa v svetu ne bo nihče sekiral, kako ima ta problem rešen Slovenija in še katera druga država, kjer je stanje mnogo bolj kritično, ampak bo šel razvoj svojo pot naprej. Pa še nekaj, Slovenija nima niti litra svoje nafte, pa se vsi vozimo.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 12:35 pm
Napisal/-a Energetik81
Se popolnoma strinjam, glede razsvetljave in ogrevanja vode, ampak še vedno bi bila to kaplja v morje, če bi vsi v SLO prešaltali na elektriko.
No, glede 5ke, trenutno se seveda splača za mestno in primestno vožnjo, pri današnjih cenah elektrike. Odvisno tudi, koliko te pride predelava.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 12:51 pm
Napisal/-a Technologic
Conversion Cost 20 000 + 20 000 for batteries
Klobas?
Objavljeno: Če avg 20, 2009 1:36 pm
Napisal/-a pfbs
Energetik81 brez skrbi, avtomobili bodo zelo dragi. Pa tudi, če danes prenehajo prodajat dizelaše in bencinarje, bo to trajalo vsaj 15 let predno bi vsi preklopili na elektriko.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 3:47 pm
Napisal/-a Ivan36
Hmm možnosti so velike, samo če bojo vgrajevali vso šaro 9x airbag 4 področna klima in vsi Eji in Speji ne bo glih neke ekonomije. Tata NANO ali taki japonski malčki MINIKA bi bili odlični

So lahki in hkrati prostorni za 3+1 potnik.
http://images.businessweek.com/ss/06/11 ... dex_01.htm
http://online.wsj.com/article/SB124929371466800719.html
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... AR-review/ MINI

Objavljeno: Če avg 20, 2009 3:48 pm
Napisal/-a Sandi
Vsi govorite da se ne morjo vsi prešaltat na elektriko... Sej fora je v tem da nebi vsi šli na električni avto. Ampak recimo 20-30-max40%, torej tisti ki imajo avte za po mestu oz za dnevne prevoze v službo tam do 100km. Slovenija ima v tem primeru še dodatno prednost ker je majhna in ljudje v večini primerov nimajo veliko do službe. tisti ki se pa veliko ozijo po avtocestah in več daljših relacij mesečno/letno bi pa ostali na bencinu ali plinu.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 9:59 pm
Napisal/-a Energetik81
To imaš prav. Popolnoma električni avto še doooolgo ne bo mogel konkurirati turbodizlu in bencinarju na dolge proge in pri visokih AC hitrostih. Ampak kdo si bo pa privoščil TD ladjo za AC poti in zraven še dragega električnega malčka?
Osebno si električni avto na začetku predstavljam kot 2-3 sedežni malček z max 2,5metra dolžine in lahko konstrukcijo. Idealno za mestno vožnjo, za v službo, trgovino itd. Ampak ceno bi pa tudi morali znižati konkretno, ocenjujem da pod 5000€, da bi se "prijeli".