Stran 1 od 3

Najljubša avtmobilistična revija

Objavljeno: To avg 25, 2009 8:23 am
Napisal/-a b0z0
Pozdravljeni,
zanima me katera je vaša najljubša avto-moto oz. avtomobilistična revija. Meni je to zagotovo Autobild (http://www.autobild.si/autobild.php).
Poleg tega, da imajo odlične novice in primerjave ter teste vozil, ponujajo članke, ki jih drugje človek ne vidi. Uvedli so tudi nove nagradne igre. Zraven tega je zelo ugodna, 2€ na številko oz. 22 za 14 številk, v kolikor človek postane naročnik.
Poznam tudi revijo Automagazin, vem da imajo oni boljši papir in za 1,5€ višjo ceno.
Kaj pa vi mislite? Kaki so +/- za ostale revije oz. Autobild, kaj berete, kaj vam je všeč pri pisnih info?
LP,
b.

Objavljeno: To avg 25, 2009 8:32 am
Napisal/-a sašo5
avtomagazin in avtoklub(hr) ter avtofotomarket, samo zaradi M.Česnja(komentar na prvi ali zadnji strani)

Objavljeno: To avg 25, 2009 8:43 am
Napisal/-a dobek
po nacinu pisanja bi skoraj rekel, da kak zaposlen preverja odziv na revijo

ok, pa dajmo...
slovenski AB mi ni nic druga, kot pol manj redno izhajajoc prevod nemskega, tako da raje berem kar original

drugace pa AM in obcasno AFM

Objavljeno: To avg 25, 2009 8:44 am
Napisal/-a zlode
Mehanik in voznik 8)

Objavljeno: To avg 25, 2009 8:58 am
Napisal/-a b0z0
dobek je napisal/-a:po nacinu pisanja bi skoraj rekel, da kak zaposlen preverja odziv na revijo


Navada je železna srajca :)
Res je, zanima kako in kaj o Auto bildu, skratka ne gre za drugo kot za to, da mi bralci povedo kaj jim je všeč in kaj jim manjka. V končni fazi pišemo za vas.
zato pa +/- na vse revije, ne le Auto Bild.

Objavljeno: To avg 25, 2009 9:12 am
Napisal/-a uros11
Lepo, da kakšna revija pokaže interes za to, kaj bi bralce zanimalo. POhvalno.

Jaz sem dolgo časa, leto ali dve bral AB v nemščini. Poleg tega, da je nudil bolj kvalitetne informacije, je imel tudi enostavno več vsebine kot druge revije. Res je šlo sprva težko zaradi tehnične švabščine, vendar se s časoma naučiš. Cena je bila tudi ugodna.

Naše revije me ne pritegnejo več.

Iščem namreč informaciije, ki jih niti v spletu ni najti (s trudom se sicer najde vse), ne pa razne copy/paste članke, kjer ti npr. za vozilo naštejejo osnovne informacije (širinia višina motor itd), ne ponudijo ti pa nič dodane vrednosti - da malo razložijo novo tehniko, napišejo stvari, ki jih v spletu še ni. Vozila niti ne sprobajo v detajle.

Tako je npr. Delo pred leti navedlo, da VW izdeluje 10 stopenjski DSG. ALi je to res ali ne, še vedno sicer ne vem...

Splošnih info je povsod dovolj.

Ali pa npr. vpeljevanje novega vozila je vedno aktualno - vendar preko tega, da prvih 1000 km npr. ne voziš preko 3/4 max obratov nihče ne piše. Nihče, nihče, pa ne pove, zakaj tako. Kaj se dogaja z bati, batnimi obročki, cilindri, odmičnimi gredmi v tem obdobju... Novinarji niso strojniki, ne bi pa škodilo, da bi taki znalci pri pisanju člankov sodelovali.

Povzetek: Skratka v (naših) revijah so bolj informacije za babe, osebe, ki hodijo v vrtec, analfabete. Za ljudi, ki jih zanima več, teh info enostavno v revijah ni. To velja itak za vse revije, da so pisane za 90% populacije, ki jih kaj več ne zanima. Kot ameriški filmi... eden na 200 je ok.

Objavljeno: To avg 25, 2009 9:21 am
Napisal/-a jack86
b0z0 je napisal/-a:
dobek je napisal/-a:po nacinu pisanja bi skoraj rekel, da kak zaposlen preverja odziv na revijo


Navada je železna srajca :)
Res je, zanima kako in kaj o Auto bildu, skratka ne gre za drugo kot za to, da mi bralci povedo kaj jim je všeč in kaj jim manjka. V končni fazi pišemo za vas.
zato pa +/- na vse revije, ne le Auto Bild.


AB se nanaša uglavnem na nemški trg, kar je ostalo ni nič vredno. Nekajkrat sem prebral primerjalne teste, pa sm se sam smejal kakšni testi so to. Npr. test med passatom, bmw3 in laguno (vsi dizli 2.0) mi je dobr v spominu ostal. Seveda, kot pričakovano sta nemca premagala francoza po dolgem in počez. Tudi udobje francoza je neprimerljivo slabše(?). Najbolj me pa je v smeh spravil podatek o porabi. Nemca 5,4 in 5,6 l/100km, francoz pa mau čez 8 litrov. (mojga 1.9dci spravim na skor 6.7 če ga res do konca ganjam)

Je bilo še kar nekaj podobnih testu v AB. Jst vas ne morem resno vzet.

Če želim kake bolj objektivne teste, vzamem vse drugo prej v roke, kot Autobild.

Brez zamire, reku si + in -

Lp, Jaka

Objavljeno: To avg 25, 2009 9:26 am
Napisal/-a b0z0
uros11 je napisal/-a:Lepo, da kakšna revija pokaže interes za to, kaj bi bralce zanimalo. Pohvalno.

Najlepša hvala Uroš, seveda nas v redakciji AB-ja zanima kaj menite in kje je lažje dobiti informacije in feedback kot na forumih? Poleg sem seveda moral malo pohvaliti našo revijo. ;)

Se pa absolutno strinjam s teboj, da je takih tem, kot si omenil, veliko premalo - zato tudi pozivam vse bralce naše revije, da nam pišete na naš e-mail naslov ali na pošto, kjer vam bomo v temi "Pisma bralcev" z veseljem odgovorili - ravno tukaj največ sodelujemo s strokovnjaki, tako da ni nič "na pamet".
Moderatorja prosim, da pobriše naslednje, v kolikor se mu zdi, da je to pretirano oglaševanje:
e-mail naslov: pisma@autobild.si

naslov: Autobild Slovenija
Trg Revolucije 2
2000 Maribor


Načeloma lahko vse kontakte najdete tudi na naši spletni strani, ki sem jo omenil v prvem post-u.

Objavljeno: To avg 25, 2009 9:31 am
Napisal/-a ban
Men je pa všeč avto fokus ker je revija kar obsežna, poleg avtomobilizma pa nudi tudi ostale kategorije kot so telefonija, zgodovina... Sicer so testi avtomobilov krajši in tud podatki o meritvah niso tako obsežni, je pa zato notri več testov kot npr. v avto magazinu. AB sem pa kupil 2x ko je ravno začel izhajat v slovenščini, vendar je bilo notri toliko enih napak da me je vse minilo.

Objavljeno: To avg 25, 2009 9:35 am
Napisal/-a b0z0
jack86 je napisal/-a:AB se nanaša uglavnem na nemški trg, kar je ostalo ni nič vredno. Nekajkrat sem prebral primerjalne teste, pa sm se sam smejal kakšni testi so to. Npr. test med passatom, bmw3 in laguno (vsi dizli 2.0) mi je dobr v spominu ostal. Seveda, kot pričakovano sta nemca premagala francoza po dolgem in počez. Tudi udobje francoza je neprimerljivo slabše(?). Najbolj me pa je v smeh spravil podatek o porabi. Nemca 5,4 in 5,6 l/100km, francoz pa mau čez 8 litrov. (mojga 1.9dci spravim na skor 6.7 če ga res do konca ganjam)

Je bilo še kar nekaj podobnih testu v AB. Jst vas ne morem resno vzet.

Če želim kake bolj objektivne teste, vzamem vse drugo prej v roke, kot Autobild.

Brez zamire, reku si + in -

Lp, Jaka


Pozdravljen Jaka,
tako kot si povedal se nemški Auto Bild nanaša na nemški trg - naši članki so pa za naš trg. Vse kar se prevede se tudi priredi za Slovence, ne za Nemce.
Sicer Lagune nočem degradirat, a dejansko je s Passatom in 3ko z določenega vidika težko primerjaš. Pogled ADAC-ovo statistiko kvarljivosti pa ti bo vse jasno. http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/default.asp?ComponentID=249543&SourcePageID=9989#
Porabe v praksi dodatno ne preverjamo, tako da se lahko obrneš na nemški AB -http://www.autobild.de/kontakt/kontakt.html

Vesel sem, da postavljaš konstruktivne kritike, a spet poudarjam, da se lahko bralci obrnete na nas z vprašanji, kritikami itd. na naš naslov: pisma@autobild.si

LP,
b. :)

Objavljeno: To avg 25, 2009 2:03 pm
Napisal/-a _BaNaNa_
jack86 je napisal/-a:
b0z0 je napisal/-a:
dobek je napisal/-a:po nacinu pisanja bi skoraj rekel, da kak zaposlen preverja odziv na revijo


Navada je železna srajca :)
Res je, zanima kako in kaj o Auto bildu, skratka ne gre za drugo kot za to, da mi bralci povedo kaj jim je všeč in kaj jim manjka. V končni fazi pišemo za vas.
zato pa +/- na vse revije, ne le Auto Bild.


AB se nanaša uglavnem na nemški trg, kar je ostalo ni nič vredno. Nekajkrat sem prebral primerjalne teste, pa sm se sam smejal kakšni testi so to. Npr. test med passatom, bmw3 in laguno (vsi dizli 2.0) mi je dobr v spominu ostal. Seveda, kot pričakovano sta nemca premagala francoza po dolgem in počez. Tudi udobje francoza je neprimerljivo slabše(?). Najbolj me pa je v smeh spravil podatek o porabi. Nemca 5,4 in 5,6 l/100km, francoz pa mau čez 8 litrov. (mojga 1.9dci spravim na skor 6.7 če ga res do konca ganjam)

Je bilo še kar nekaj podobnih testu v AB. Jst vas ne morem resno vzet.

Če želim kake bolj objektivne teste, vzamem vse drugo prej v roke, kot Autobild.

Brez zamire, reku si + in -

Lp, Jaka


jaz pa nebi rekla,da samo za nemce delajo...v 29 številki naprimer je bil test avtov za na pot,pa je zmagal reno,2 je bil citroen pol opel ..itd..pa sem že večkdaj vidla teste pa to,kjer je bil kak drug avto v ospredju..

Objavljeno: To avg 25, 2009 2:11 pm
Napisal/-a T2a
jst osebno berem revijo avtodom in top gear

Objavljeno: To avg 25, 2009 4:06 pm
Napisal/-a simply
Naročen na AFM.

Drugače pa kako naj te vzamemo resno če napišeš :
mojga 1.9dci spravim na skor 6.7 če ga res do konca ganjam


Mogoče si ne znam razlagat besede ganjam.

Objavljeno: To avg 25, 2009 4:23 pm
Napisal/-a valle-leon
hrvaški power tuning...

Objavljeno: To avg 25, 2009 4:28 pm
Napisal/-a maniaxxx
afm, evo, obcasno kaj drugega, AB ne berem...

Objavljeno: To avg 25, 2009 4:54 pm
Napisal/-a cruiser1
Auto bild in avtomagazin sta zame čist bedni reviji. Papir na katerem je tiskano je še najmanj pomeben, seveda pa navaden "cajteng" papir nikakor ne bi bil v redu. Najbolj je pomebna vsebina! V slovenščini ni nobene avto revije, ki bi mi bila vsaj malo zanimiva. ( če dobro pomislim v Slo sploh ni nobene dobre revije zame)!!! - grozno!

Nekaj dobrih avtomobilskih revij, ki jih kopujem:
angleški jezik:
http://smokinshutdown.com/
http://www.ckdeluxemag.com/
http://www.rodandculture.com/
http://speednchrome.com/

nemški jezik:
http://www.motoraver.de/
http://chromundflammen.de/
http://www.street-magazine.com/

Seveda se zavedam, da so to zelo specializirane revije, ampak tudi jaz sem specialen človek, ki ga ne zanimajo vsakdanje stvari o katerih lahko vse zveš brez, da kopuješ in bereš revije. :D
Bi si pa želel kakšno slovensko revijo podobno zgoraj naštetim.

Objavljeno: To avg 25, 2009 7:44 pm
Napisal/-a sviz2000
auto bild kupim občasno, in redno me moti prevod, kot da bi bral reklamni letak od kašne zakotne avstrijske trgovine
drugače pa berem redno ruoteclasiche, automobilismo d'epoca in tuttotrasporti od italijanskih, angleški truck model word ter švabski last and kraft, občasno pa trucker, lastauto omnibus, france routes, trucking international, od slo pa transport, ki je bolj za en drek

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 12:30 am
Napisal/-a BBoss
Slovenski avtobild je poln napak v prevodih in predvsem pri podatkih v raznih tabelah, kjer je vse mogoče narobe prekopirano. V bistvu sem mislil, daje to samo začetniška površnost ampak žal se zadeva ponavlja iz številke v številko.

Naslednje kar me moti je subjektivno ocenjevanje, kjer se pojavljajo osnovne napake zaradi recimo razlik v ceni med napim in nemškim tržiščem. Tako recimo dobi več točk pri ceni dražje vozilo in kar so razlike v seštevku točk majhne bi se vrstni red pri primerjalnih testih pač zamenjal.

Očitno se nobenmu ne da kaj preveč ukvarjat s tem in raje ostajajo na nivoju prevajalcev - škoda

Raznorazni primerjalni testi, kjer bejbe ocenjujejo, ker avto jim je bolj kjut so pa čist brez uporabne vrednosti in škoda papirja saj se o okusunačeloma ne diskutira.

Dragi avtobildovci, zaradi površnosti ste izgubili ogromno bralcev, ki jih boste težko dobili nazaj.

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 12:42 am
Napisal/-a PRODRIVE
Tedensko kupujem Avtomanijo-zgolj samo zaradi rally novic,obcasno Avtomagazin in AB,ce je test meni zanimivega avta

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 1:14 am
Napisal/-a esem
b0z0 je napisal/-a:
jack86 je napisal/-a:AB se nanaša uglavnem na nemški trg, kar je ostalo ni nič vredno. Nekajkrat sem prebral primerjalne teste, pa sm se sam smejal kakšni testi so to. Npr. test med passatom, bmw3 in laguno (vsi dizli 2.0) mi je dobr v spominu ostal. Seveda, kot pričakovano sta nemca premagala francoza po dolgem in počez. Tudi udobje francoza je neprimerljivo slabše(?). ...


...
Sicer Lagune nočem degradirat, a dejansko je s Passatom in 3ko z določenega vidika težko primerjaš. Pogled ADAC-ovo statistiko kvarljivosti pa ti bo vse jasno. http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/default.asp?ComponentID=249543&SourcePageID=9989#
...


Hvala za eksplicitno trditev.
Točno to - vse je jasno - če drži domneva, da govorimo o primerjalnem testu nove Lagune.
Za ponazoritev tabela pokvarljivosti Lagune in konkurentov proizvodnega leta 2008 (torej nove) s tvojega linka..

1 Mercedes C-Klasse 2,7
2 Audi A4 2,7
3 BMW 3er 1,9
4 VW Passat 3,1
5 Skoda Octavia 4,7
6 Toyota Avensis 7,7
7 Mazda 6 4,4
8 Volvo S40/V40/V50 3,0
9 Renault Laguna 2,7
10 Opel Vectra 3,3
11 Ford Mondeo 10,6


Laguna je bolj kvarljiva edino od BMW-ja, enaka MB C in A4, boljša od Passata in vseh ostalih (od Toyote 3X !!, od Mondea celo 4X boljša !!). Naj spomnem, da imajo novi avti več začetniških težav in napak, tako da je kvarljivost Lagune praktično na še boljši oz na dejansko zavidljivi ravni (žal naši servisi ipd tega napredka niso deležni).

In kljub temu res zelo opaznemu napredku v primerjavo nove Lagune (? - pa tudi če bi bila stara, to iz pripombe ni razvidno in s tem v bistvu podrazumeva današnjo, torej novo) vlečeš notri stare letnike in napake oz prejšnjo/nekdanjo kvarljivost; vsaj edino tako je razumeti tvojo pripombo o "težki primerjavi in jasnosti le-tega" !
Zakaj? Je to kopiranje takozvane "nemške objektivnosti"?

Res je - vse je jasno. Lepo si pokazal "objektivnost".

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Da ne govorimo o tem, da za kar nekaj tisoč evrov razlike v ceni (kdaj tudi več kot 30 % ceneje) avti v primerjavah dobijo več le 1-4 % vseh točk ali pa še to ne. V tem vidim samo neresnost do žuljev in težko prigaranih evrov potencialnih kupcev avtov in hkrati bralcev revije (ki seveda ni edina taka). "Dobro blago se samo hvali" - to ni več aktualno in je treba bogato pomagat?

Žal je večina nemških revij podožna temu "marketinškemu" pristopu (to sicer velja tudi za marsikatero it. in fr. revijo), kar se lepo kaže tudi v prodajnih številkah. Resnost takega pristopa je seveda dovolj vprašljiva, saj naj to ne bi bila brezplačna marketinška revija, pa žal večkrat ni dosti več (vsaj posamezni primerjalni testi).

In take "marketinške" (?) piruete so le en od razlogov, poleg neznosnega števila napak, premajhne strokovnosti (zahtevnosti) itd (npr nemškim avtom prirejenih meril), da slovenski in nemški AutoBild berem le zelo občasno.

lp