Stran 1 od 3
Evropski teden mobilnosti
Objavljeno: To sep 22, 2009 12:35 pm
Napisal/-a Pero
Dan brez avtomobila 22.09.
Neumnost da je ni večje.
Namesto da bi se dejansko kaj naredilo se zapre del centra LJ.
http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v- ... etail.html
Kako se spodbuja prevoz z avtobusi če ne vozijo skozi center?
Kako se spodbuja čisti zrak če vožnja ne traja 15 minut ampak 45? Če avtobusi stojijo v kolonah?
Objavljeno: To sep 22, 2009 12:40 pm
Napisal/-a Energetik81
Če bi živel v centru bi videl, ali je to res neumnost. Živim 1 meter od Slovenske ceste in ne morete verjeti kakšno olajšanje je, ko je zaprta. Folk se vozi s kolesi, hodi, in vsi se zdijo bolj veseli in sproščeni. Prvič po parih tednih sem odprl okna, ki gledajo na cesto. Prej to praktično ni mogoče, ker se zadušiš.
Seveda taka zapora ni trajna rešitev, ampak bi bilo pa lepo tako. Center samo za stanovalce, vmes pa bi šibal hitri električni javni promet. Ah, sanjam.
Zunaj zapore pa katastrofa na kvadrat. Gužva, živčnost.
Objavljeno: To sep 22, 2009 2:12 pm
Napisal/-a ghandaed
o sosed
jaz sem danes malo klel redarje ker sem imel težavo prebit se do doma čez vse zapore... Drugače pa je res bolj prijetno. Bo pa sranje če se bo začelo dogajat tako kot v stari lj, da niti stanovalci ne bomo več mogli prit z avtom do doma.

Objavljeno: To sep 22, 2009 2:21 pm
Napisal/-a Matjazy
Lešinarji so.. vse okol centra stoji, folk je čist živčen, nimaš kam parkirat.
Za povrh pa še bus ne gre skozi center. Super res, sem pešačil kot že dolgo ne.
Center je res bolj miren in tih, je pa okol zato toliko večja katastrofa.
Objavljeno: To sep 22, 2009 2:27 pm
Napisal/-a eclipse_R
To ja, parkiranje. Najbrž so danes poslali na delo vse redarje kar jih majo pa še dodatno študente zaposlil, da bojo loh potalal vse kazni, ker je vse okoli zapor zaparkirano do zadnjega centimetra. center zaprt bi bila lepa ideja ja, samo če bi bilo vse znotraj tega urejeno. Tako kot je sedaj je k*rac da večjega ni.
Če bi bile ceste okoli potem urejene, da se ne bi stalo še v času ko ni gužve, bi bilo dosti bolje. ali pa da bi šli busi skozi center tudi.
Kar je pa najbolje, že tako imajo nekateri busi nemogoče obvoze, sedaj ko je pa ta teden mobilnosti pa sploh ne veš več kam kaj vozi.. Mobilnost my ass. Mogoče, če so ironično mislili..
lp
Objavljeno: To sep 22, 2009 3:26 pm
Napisal/-a Pero
Energetik: jaz bi ti privoščil da bi vsak dan imel tišino in čisti zrak. Ampak ne na račun drugih, da moramo drugi požreti še več.
Kot sem rekel, namesto 15 min vožnje sem naredil veliko več CO in smarada z počasno vožnjo. Na koncu bova obadva dobila to nazaj.
To kar se dela z zaporo je samo še večje onesnaževanje zraka in okolja.
Objavljeno: To sep 22, 2009 4:40 pm
Napisal/-a Drocky
avtobusi niso vozli v center?
pa ravno zato, da bi ljudje bolj uporabljali javni potniški promet, kolesa in pešačli je to narejeno.
Objavljeno: To sep 22, 2009 5:04 pm
Napisal/-a Pero
1, 6, 14 sem videl na Tivolski, in ne v centru.
Se strinjam da bi bilo dobro zmanjšati promet v mestih, vendar ne na tak način.
Policaji in varnostniki so bili samo ob zaporah. O kakšnem urejanju prometa in nabitih križiščih je škoda zgubljati čas.
O urejanju prometa ob navadnih delovnih dnevih tudi nebi izgubljal čas. Sta odprti že dve temi o prometni kulturi in ''novih'' kaznih. Čez dan ne vidim policajev v mestu, razen na dvopasovnih cestah....
Ne razumem zakaj dan brez avta nebi mogel biti v nedeljo, ali na praznik? Ravno v septembru ko je tradicionalno največja gužva.
(sarkazm on) Naj ga prestavijo na 1 september

(sarkazem off)
Objavljeno: To sep 22, 2009 6:11 pm
Napisal/-a dejanz75
V čem je fora v imenu teden mobilnosti, če takrat ljudem onemogočijo uporabo prevoznega sredstva, katero zagotavlja največjo možno mobilnost?
Sicer so pa tudi DARSovci "praznovali", saj so ob 8h zjutraj farbali sredinsko črto na avtocesti in zahodni obvoznosti; po enem pasu od polpoti med Logom in Brezovico pa do razcepa na severno obvoznico...ob 8h zjutraj! Kreteni!!!

Objavljeno: To sep 22, 2009 6:15 pm
Napisal/-a kolesar
v mariboru se mi je zdela še večja gužva ko druge dni..
itak bo mogla pa ljubljana naredit nekaj s temi avtomobili, da se ne bodo zadušil v smogu..
zdej bo v ljubljani ta počas tako pol leta megla

Objavljeno: To sep 22, 2009 7:25 pm
Napisal/-a dobek
kolesar je napisal/-a:v mariboru se mi je zdela še večja gužva ko druge dni..
mamujim...zaprejo zacetek partizanske (nastavijo cez celo cesto sotor, kao za solske ekskurzije), na titovo pa na*ukajo provizoricen rondo...idioti, da jim ni para
lep komentar je bil danes po radiu...ne vem za katero drzavo, nekje blizu, ces, da s tem dnem nocejo vplivat na ekonomijo, ampak na ozavescenost to pa lahko pocnejo tudi v nedeljo
Objavljeno: Sr sep 23, 2009 10:01 am
Napisal/-a Pero
K sreči danes ni dan mobilnosti pa sem opravil v 15 minutah.
Recimo da je povprečen voznik porabil 0,5 litra več pa če zaokrožimo da je bilo recimo 100.000 avtov se je za ta dan ko naj bi se šlo za čisti zrak pokurilo 50.000 litrov goriva čisto za brez veze. Verjetno je še večja številka če upoštevamo vsa mesta z zaporami. Temu primeren je bil tudi povečan ispust COx, NOx, itd
Koliko ljudi je zamudilo službo, koliko firm ni moglo normalno funkcionirat, koliko ljudi je prej odšlo z dela da bi pobralo otroka iz vrtca, ali po obveznih opravkih...
Kvaliteta življenja se je res dvignila.
Objavljeno: Sr sep 23, 2009 1:02 pm
Napisal/-a Energetik81
Se je dvignila. Neskončno sem užival, ko sem se sprehajal po sredini Slovenske ceste in doma na stežaj odprl okno.
Kvaliteta pa je padla tistim, ki so postali odvisni od avta.
Objavljeno: Sr sep 23, 2009 1:48 pm
Napisal/-a BBoss
kolesar je napisal/-a:v mariboru se mi je zdela še večja gužva ko druge dni..
itak bo mogla pa ljubljana naredit nekaj s temi avtomobili, da se ne bodo zadušil v smogu..
zdej bo v ljubljani ta počas tako pol leta megla 
Ti pa očitno že vsaj 15-20 let nisi bil v Ljubljani k take kvasiš.
Pred mnogimi leti je res bilo tako ampak zdaj je situacija bistveno boljša je pa za tako stanje največ pripomoglo spreminjanje načina ogrevanja in zmanjšanja individualnih kurišč ter priklopi na toplarno.
Osebni promet navkljub povečanju števila avtomobilov kaj dosti ne poslabšuje situacijo saj so osebni avtomobili najbolj podvrženi ekološkemu pritisku.
Je pa zanimivo, da mesto Lj navija za dan brez avtomobila kot prispevek h ekologija a mestni potniški promet se fura na diesel. Da je zadeva še bolj sprevržena to ekološkost oglašujejo še na samih avtobusih in prav zanimiv pogled je ko avtobus štarta za njim pa oblak dima - bravo za tako ekologijo.
Postavlja se vprašanje zakaj niso vsi LPP avtobusi na plin ali pa še bolje na elektriko. Aja sej to smo v Lj nekoč imeli (trolejbus) pa so jih brihtne glave ven pometale.
Objavljeno: Sr sep 23, 2009 1:55 pm
Napisal/-a BBoss
Energetik81 je napisal/-a:Se je dvignila. Neskončno sem užival, ko sem se sprehajal po sredini Slovenske ceste in doma na stežaj odprl okno.
Kvaliteta pa je padla tistim, ki so postali odvisni od avta.
Glej energetika, ko si se odločil za življenje v mestu si pač moral vzeti v obzir, da v mestu je promet. Brez prometa tudi mesto počasi umira saj se začnejo trgovine selit na obrobje z njimi pa tudi ostala ponudba. Če hočmo mesto držati pri življenju z meščani in ne samo s turisti poleti pač mesta ne moremo izolirati.
Za vsakega posameznika je pa pač tako, da načeloma imamo vsi neko izbiro in se lahko tudi selimo na obrobje v naravo kjer bo vsak imel svoj ljubi mir ampak so pa tudi na deželi drugi problemi, ki so ti v mestu prihranjeni.
Objavljeno: Sr sep 23, 2009 2:18 pm
Napisal/-a IcEm4n
BBoss je napisal/-a:Brez prometa tudi mesto počasi umira saj se začnejo trgovine selit na obrobje z njimi pa tudi ostala ponudba. Če hočmo mesto držati pri življenju z meščani in ne samo s turisti poleti pač mesta ne moremo izolirati.
Se močno strinjam s tem. Lep primer "umiranja" centra zaradi zaprtja ceste je Kamnik.
Objavljeno: Sr sep 23, 2009 2:44 pm
Napisal/-a Energetik81
BBoss je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Se je dvignila. Neskončno sem užival, ko sem se sprehajal po sredini Slovenske ceste in doma na stežaj odprl okno.
Kvaliteta pa je padla tistim, ki so postali odvisni od avta.
Glej energetika, ko si se odločil za življenje v mestu si pač moral vzeti v obzir, da v mestu je promet. Brez prometa tudi mesto počasi umira saj se začnejo trgovine selit na obrobje z njimi pa tudi ostala ponudba. Če hočmo mesto držati pri življenju z meščani in ne samo s turisti poleti pač mesta ne moremo izolirati.
Za vsakega posameznika je pa pač tako, da načeloma imamo vsi neko izbiro in se lahko tudi selimo na obrobje v naravo kjer bo vsak imel svoj ljubi mir ampak so pa tudi na deželi drugi problemi, ki so ti v mestu prihranjeni.
Nisem se odločil ampak sem primoran, dokler ne našparam za bajto. Potem bom z veseljem zapustil smrdljivo Ljubljano. Bajto si bom pa poskusil zrihtati blizu železnice, da se bom z vlakom vozil v LJ v službo.
Glede trgovin - naj se preselijo na obrobje. Naj se lokali preselijo. Center pa stanovalcem. Mi je čisto všeč, če se v centru nič ne dogaja. Vsaj meni osebno.
Objavljeno: Sr sep 23, 2009 2:58 pm
Napisal/-a BBoss
Energetik81 je napisal/-a:Nisem se odločil ampak sem primoran, dokler ne našparam za bajto. Potem bom z veseljem zapustil smrdljivo Ljubljano. Bajto si bom pa poskusil zrihtati blizu železnice, da se bom z vlakom vozil v LJ v službo.
Sam da ne bodo takrat SŽ že propadle glede na stanje v kakšnem so zdaj

Objavljeno: Če sep 24, 2009 7:32 am
Napisal/-a Drocky
Objavljeno: Če sep 24, 2009 9:04 am
Napisal/-a Pero
Energetik81 je napisal/-a:
Nisem se odločil ampak sem primoran, dokler ne našparam za bajto. Potem bom z veseljem zapustil smrdljivo Ljubljano. Bajto si bom pa poskusil zrihtati blizu železnice, da se bom z vlakom vozil v LJ v službo.
Glede trgovin - naj se preselijo na obrobje. Naj se lokali preselijo. Center pa stanovalcem. Mi je čisto všeč, če se v centru nič ne dogaja. Vsaj meni osebno.
Še vedno lahko zamenjaš to stanovanje za stanovanje na obrobju.
Taka železnica kot je sedaj tudi ni rešitev, kaj pa če moraš zamenjati službo? Se boš vozil par ur v vsako smer? Zalo dobro za socialne in družinske odnose.
Selitev trgovin in lokalov pa samo še povečuje odvisnost od avtov. Namesto da bi ljudje prišli za krajši čas v center se morajo voziti okoli celega mesta da uredijo opravke.