Stran 1 od 5

Sprednji al zadnji pogon?

Objavljeno: Ne okt 12, 2003 9:30 pm
Napisal/-a luca
Zanima me za kaj se navdusujete oz. kaj se vam zdi boljse, sprednji al zadnji pogon :?:

Jaz vozim staro Omega (A), ki ma na zadnje pogon, pa mi je ful legenda :twisted: , zaj pa me zanima, kako mnenje mate vi o tem.

Luca

Objavljeno: Ne okt 12, 2003 9:33 pm
Napisal/-a anzee
zadnji pogon za vedno!

vetrobransko okno = stransko okno :)

kero masino pa ma omega?

Objavljeno: Ne okt 12, 2003 9:35 pm
Napisal/-a luca
Eh, moja ma 2.0 s 85 kW. Bolj bogo, samo se pa zato manj pozna pri registraciji.

Luca

Objavljeno: Ne okt 12, 2003 9:36 pm
Napisal/-a alexM
Jaz tudi prisegam na zadnji pogon :wink: In tezisce na sredini.ZAKON :D

Objavljeno: Ne okt 12, 2003 10:08 pm
Napisal/-a darky
Iz vidika lege na cesti ni nikakršne razlike, čeprav nekateri zatrjujejo, da z zadnjim pogonom avto boljše drži cesto.
Zadnji pogon je zakon- ja, na pisti, če si pravi pilot, kar pa večina nas tukaj definitivno ni. Obvladati zadnji pogon in ga voziti na limitu je preklemano težko. Dosti lažje je obvladati prednji pogon.
Če bi se odločal med tema dvema opcijama bi nedvomno izbral prednji pogon. Če pa bi že lahko pa definitivno 4x4.

Objavljeno: Po okt 13, 2003 12:06 am
Napisal/-a Nu-NRG
BMW 320 150KM pogon zadaj 180v ovinek pod gasom sicer je dokaj neprijetno ni pa nevem kolk tezko .. samo bolj previden mors bit z gasom. Aja pa tist asc bol falus pomaga. :P Drgac pa prisegam na prednji pogon ker lahko zganjas umetnije. Aja zadnji pogon je kulj na suhi cesti .. cim pa prides v sneg/vodo je pa :ne :!:

Objavljeno: Po okt 13, 2003 12:15 am
Napisal/-a Need_Power
Če bi imel možnost izbire, bi se 100% odločil za zadnji pogon. Če ga obvladaš, ti lahko nudi nepipisne užitke za volanom (drift = my dreams), seveda če je na razpolago dovolj 'konjičev'.

P.S: še moja predstava o idealnem avtu:--> 6+ zyl, 2 turbini, zadnji pogon


Ajde

Objavljeno: Po okt 13, 2003 7:31 am
Napisal/-a Pero
SlikaZADNJI POGON RULZZZ

Objavljeno: Po okt 13, 2003 7:34 am
Napisal/-a Pero
Nu-NRG je napisal/-a:
.. cim pa prides v sneg/vodo je pa ....



JIIIIIIHAAA takrat se pa začnejo užitki Slika

Objavljeno: Po okt 13, 2003 8:09 am
Napisal/-a COYOTE
Ja tko ne odvisn kakšen voznik si. Men bol ugaja zadn k ze dolg vozm tak avto, mislm pa da je vseen glede lege na cesti. Ce mas avto v podnu je čist vseen pol se itak drži,
je pa treba pazt kdaj gas spustit, če ne te pa orng zavrti. Sm mel tud corradota pa ma odspred pogon pa ne vem men je bl všeč da ma močn avto odzad pogon k pohodš te ne meče k eno kanto okol pa ni treba držat tok volana. Je pa res vse ma dobre in slabe lastnosti. Kar se pa tiče unga ASC ja, k te enkrat začne nost postran je vseen kva maš notr pol te bo itak zavrtel,če nisi tok pr seb da ga boš zravnal, če ti pa rit stisel si pa v p.... Drgač pa zadnji pogon seka!!!

Objavljeno: Po okt 13, 2003 8:18 am
Napisal/-a Nixxon
Nu-NRG je napisal/-a:BMW 320 150KM pogon zadaj 180v ovinek pod gasom sicer je dokaj neprijetno ni pa nevem kolk tezko .. samo bolj previden mors bit z gasom. Aja pa tist asc bol falus pomaga. :P Drgac pa prisegam na prednji pogon ker lahko zganjas umetnije. Aja zadnji pogon je kulj na suhi cesti .. cim pa prides v sneg/vodo je pa :ne :!:


Ja, če pretiravaš ti res nobena elektronika tega sveta ne bo pomagala. Drgač pa ob bolj normalni vožnji te baje reši prenekatere nesreče. Pa na snegu tud pomaga.

Objavljeno: Po okt 13, 2003 8:48 am
Napisal/-a Nu-NRG
Kot sm rekel tist ASC ne pomaga kaj dost .. neki mal pa le .. ker ce bi bil any good nebi avto mi odnasal na zasnezeni zaloski pri 50km/h rite? Tistih 180km/h je bilo sicer v dolgem ovinku (suha cesta) ampak je totalno drgac filling kot ce imas pogoan sredaj .. :P aja pa z tem ovinkom ASC nima nobene veze ..

Objavljeno: Po okt 13, 2003 9:26 am
Napisal/-a iKst
Zadnji itak :)

Prednosti:
-velik boljši filing na volanu. Pri sprednjem pogonu pogonska kolesa služijo tudi za spreminjanje smeri in če maš mal močnejši avto postane volan v ovinku zelo nenatančen.
-Oversteer je že po defaultu boljši kot understeer :) Ne se kregat, ker je res :P

Slabosti:
-mokra cesta => vožnja po omejitvah
-snežena cesta => vožnja sploh ne :)
-oversteer. Čeprav je boljš da ti rit odnaša je včasih kar kriza če nisi previden. Sploh zato ker je večina folka na sprednji pogon navajena in pol nagonsko narobe reagirajo.

Jaz mam zaenkrat rajši zadnji pogon. Če bi mel družinski avto bi mi blo verjetno vseeno, oziroma bi verjetno raši mel spredaj ker je bolj praktično.

Objavljeno: Po okt 13, 2003 9:30 am
Napisal/-a Nu-NRG
Morm rect da si zelo dobro napisal kar se tice zadnega pogona

Objavljeno: Po okt 13, 2003 9:43 am
Napisal/-a Tauru5
Ja ja tako kot že omenjeno je zadnji pogon zakon. Neverjetno boljši občutek za vožnjo, kot pa sprednji pogon. Vsaj meni. Pomoje pa se da veliko eksperimentirat po dežju. Seveda na kakšnem parkirišču, ali pa na zaprti široki cesti...:)

Objavljeno: Po okt 13, 2003 10:54 am
Napisal/-a nebivedu
Men osebno pa je prvi pogon zakon - izživljanje na mokri cesti je pravi užitek, in ravno tako lahko drsiš skozi vse ovinke - edino volam moraš trše držat.

LP
Nebivedu

P.S. pa avto mora bit brez abs-a in brez elektro pomagal - še servo volana ne maram. Čist osnovne stvari in užitek je največji.

Objavljeno: Po okt 13, 2003 11:12 am
Napisal/-a Nu-NRG
Ceprav dokaj nedirekten servo je fajn v takih zadevah lazje izravnavas ali namotas volan :P

Objavljeno: Po okt 13, 2003 11:27 am
Napisal/-a Martin
Naj vam Safrane objasni pojme o zadnjem pogonu.
Otem se je ze veliko diskutiralo.
Slika
:-P

Objavljeno: Po okt 13, 2003 12:16 pm
Napisal/-a Raptor
tko je sem hodum mal na treninge varne voznje...pa sem ugotovu da saj meni zadnji pogon bolj odgovarja.............
ce ze divjas je bojsi zadnji pogon ker se lazje resis iz vecine nezeljenih situacij...
Kar se pa tice 4x4 pogona je super sam ni ga junaka razen poklicnih rally voznikov pa se te so redki , ki bi bili sposobni ujeti avto z 4 kolesnim pogonom ki bi enkrat zaplesal....Je res da lahko s 4 kolesnim pogonom skozi ovinek peljes vec kot z dvokolesnim pogonom..sam sem probal na pisti so mel pac simuliran ovinek skozi katerega si lahko peljal z dvokolesnim pogonom okoli 60km/h z 4 kolesnim pogonom pa cca 80 km/h razlika je bla pa v tem da si dvokolesni pogon se nekako obvladal ce je avto zacelo zanasati pri 4 kolesne pogonu pa si enostavno v vecini primerov zgubu oblast nad vozilom....

Objavljeno: Po okt 13, 2003 1:13 pm
Napisal/-a luca
Mi smo meli nekaj avtov na sprednji, pa nekaj na azdnji pogon, v glavnem sami tezki avti (Volvo 740, 960, Chrysler le baron,...), pa se mi nekak zdi, da se je na mokri cesti (ali zasnezeni) lazje in lepse igrat z zadnjim pogonom. :twisted:

Je pa res, da ga je zarad tega tud tezje obvladat. :shock: Pac, to mors v zakup vzet. :)

Luca