Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr feb 10, 2010 10:11 pm

Gosic je napisal/-a:Jaz isto dobivam te sms od Toyote. Prov na živce mi grejo.
Kako se to sklopi? včasih dobim kar sms od neke trgovine, brez cifre, brez vsega. Samo besedilo. :roll:


Jaz imam v nastavitvah naštimano, da nočem sprejemat reklamnih SMS-ov in zgleda, da deluje, ker še nikoli nisem dobil kakšne reklame na telefon al mam pa srečo :pop:
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6395
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr feb 10, 2010 10:30 pm

jst jih dobivam zrd tega, ker sem enkrat špilal nagradno igro (mislm da je šlo za aurisko, katero so podelili nekomu). No od tega je že kr neki časa, vmes sem dobil 1 SMS, zdele v kratkem času pa kar 3. Ma nej majo ta šrot od avta, za katerga niti ne veš, a boš ostal živ al ne.
Slika
 
MadIggy
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr feb 04, 2009 8:57 pm

Napisal/-a MadIggy Če feb 11, 2010 1:13 pm

Preberte si današnji članek v Poletu glede Toyote in njenih težav, zasnimivo branje. :D
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če feb 11, 2010 8:35 pm

 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Če feb 11, 2010 9:25 pm

MadIggy je napisal/-a:Preberte si današnji članek v Poletu glede Toyote in njenih težav, zasnimivo branje. :D


mogoce bi bilo za vse lazje, ce bi naredil takole.. vsi nimamo narocenega Dela!

http://www.delo.si/tiskano/html/zadnji/Polet
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So feb 20, 2010 1:14 pm

 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask So feb 20, 2010 4:47 pm

Evo, da malo dodam "insajderskih" informacij. Ker delam v firmi, ki proizvaja dele za avtoindustrijo, lahko iz prve roke povem odkod se pojavljajo dodatni odpoklici.
Toyota je v zadnjih tednih ekstremno pritisnila na VSE dobavitelje, ne samo tiste, ki so povezani z pedalom za plin. Vsi podatki se preverjajo, vsak dobavitelj, ki ima malo slabši PPM, mora to zagovarjat in utemeljevat. Predvidevam, da so ob tem odkrili te dodatne probleme.
Je pa zanimivo, da delamo za veliko različnih znamk (evropskih in azijskih, nekaj tudi ZDA), pa se je tak pristop v 10 letih, kar sem v firmi, pojavil prvič. Kljub ne tako majhnim odpoklicom pri od nekaterih tako opevanih znamkah.
Tako da, z mojega vidika ima Toyota še vedno prednost pred konkurenti. Ko se bo medijska gonja končala, se bo to tudi pokazalo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So feb 20, 2010 5:18 pm

dask je napisal/-a:...
Tako da, z mojega vidika ima Toyota še vedno prednost pred konkurenti. Ko se bo medijska gonja končala, se bo to tudi pokazalo.


Lahko, da ima res (spet) prednost, a problem Toyote je predvsem ta, da tu ni medijske gonje oz je je še premalo. Dejstvo je, da je kar nekaj ljudi umrlo, Toyota je pa probleme skrivala več let in jih skupaj z ameriško agencijo za varnost pometala pod preprogo. Ko bo to raziskano in obelodanjeno, Toyota nikoli ne bo več taka kot prej, nikoli več ne bo imela renomeja preverjenih, zanesljivih avtov, pač pa bo imela čisto drugačen renome, vsaj naslednjih 10 (?) let. In za to ne more biti kriva medijska gonja!

Mitsubishi je komaj preživel manjše probleme. Verjamem, da bo Toyota imela bolj zanesljive/preverjene avte kot skoraj vsi ostali, a to skrivanje jo bo še dolgo teplo. Tega jo lahko kratkoročno rešijo edino podobni problemi oz skrivanja pri več drugih znamkah.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So feb 20, 2010 6:26 pm

se čist strinjam z esem-u.američani se ne hecajo z takimi stvarmi.yogo, ko ni bil tk kvalitetn, so ga kr potovkli.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA So feb 20, 2010 9:16 pm

dejte mal prebrat zadeve preden jih pišete, zaradi napak na toyotah ni bilo nobene smrtne žrtve, tako je pisalo v intervjuju na CNN-u , zdej mogoče piše kje drugače ampak nikjer ni dokazano da je vzrok nesreč posledica napak, in kot je že nekdo omenil, veliko firm dela za razne avtomobilske proizvajalce in oni odgovarjajo za dele, sicer bi toyota morala preverjati te dele, zakaj jih ni oz. ali jih ni, ne vem...samo delate tako štalo iz tega, medtem ko vsi proizvajalci priznavajo napake od raznih bmwjev , MB, Jagurajev, Vagov itd....so zajebali , ampak zajebali so tudi drugi....še vedno so v vrhu in še vedno bodo prodali največ avtov na svetu, sicer bodo letele glave, če že niso, ampak stvari bodo popravili; ta teden moram peljati avto od punce na pregled zaradi pedala za plin, pač bodo pogledal , zamenjal če je treba in to je to...do sedaj ni bilo z avtom niti ene napake, da ne govorim za njenega bivšega clia, kater je bil brez vpoklicev, pa je bil večino časa pri mehaniku zaradi vžigalne tuljave, zaradi napake na števcu, končnikov,....mogoče bodo pa končno avti zato cenejši.... :lol:
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne feb 21, 2010 2:29 am

TOYOTA je napisal/-a: dejte mal prebrat zadeve preden jih pišete...


Kaj ko bi - preden stresaš take - raje stopil pred ogledalo, se zamislil in morda celo pometel pred lastnim pragom? Verjamem, da je rabota tako za Toyoto kot za fane Toyote hudo težavna, a s takimi izjavami se uvrščaš direkt na (bivši) Toyotin nivo prikrivanja napak in prepoznega reagiranja. Da ne govorim o tem, da so dokazano bili mrtvi (najmanj 16) in vsaj glede tega bi lahko pokazal nek minimum pietete ter ne poskušal zavajat ter solit pameti o našem "nebranju", ko to dokazano velja predvsem zate!! Takih "advokatov" Toyota ne potrebuje - ravno spoznava, kakšno škodo so ji oz si je s tem naredila.

Stran nazaj sem npr dal tale link (na katerem je še precej drugih linkov). In ni bil edini!
esem je napisal/-a:...
Več tu (dve strani)
http://abcnews.go.com/Blotter/RunawayTo ... id=9747342


o skrivanju napak (3 strani!)
http://abcnews.go.com/Blotter/RunawayTo ... id=9877322

Zakaj Toyota tudi s tožbami prepoveduje objavo dokazov oz njihovih lastnih dokumentov, če ni nič skrivala?

O "opravičilu šefa Toyote
http://abcnews.go.com/Blotter/toyota-pr ... id=9756310

Tu piše tudi to
At the press conference, ABC News asked Toyoda in English if his company had withheld safety information from U.S. regulators. Toyoda answered in Japanese. "As a company, our intention is to sincerely give 100 percent cooperation," said Toyoda. "We want to make our best effort to deal with this matter for our customers' security and safety."

Iz slovarja
withhold ...zadržati; odbiti, odreči, prikriti, ne objaviti, ne hoteti dati (a document, one's help listino, svojo pomoč); ... to ~ information from s.o. komu ne dati informacij


Torej je šef Toyote na direktno vprašanje, če so prikrivali (v preteklosti!!), odgovoril, da "njihov namen je sodelovati, je se potruditi v odpravljanju problema" - vse v sedanjosti, usmerjeni v prihodnost. Niti z besedico ni odgovoril na vprašanje o prikrivanju v preteklosti, pač pa samo o prihodnosti. To je, poznavajoč etične dileme ("ne laži! itd) japonske kulture, v bistvu direktno priznanje, da so res zakrivali, saj če ne bi, bi to Toyoda z veseljem ponavljal!


o smrtnih žrtvah, številu prijav in časovnem obsegu prikrivanja
http://abcnews.go.com/Blotter/RunawayTo ... id=9810123

Tu piše tudi to
The ABC News team began investigating the issue after Toyota publicly maintained the only causes for the runaway cars were either floor mats that trapped the gas pedal or driver error. The original report revealed that more than 2000 Toyota owners had filed complaints about sudden, uncontrolled acceleration leading to hundreds of accidents and at least 16 deaths.

Many of the owners insisted floor mats or driver error were not involved in their cases, and safety expert Sean Kane of Safety Research and Strategies, Inc. suggested there could be a problem or glitch with the cars' electronic computer which controls acceleration.


Kot kaže problem torej ni samo v zatikajočem pedalu, pač pa tudi v elektronskem nadzoru plina. To pravi tudi bivši Toyotin advokat. In Toyota tega še ni priznala, se pa raziskuje.

Celo Steve Wozniak (Apple) je imel težave in to ne s pedalom, pač pa verjetno z elektronskim nadzorom plina
Unhappy Toyota drivers are joined by one of America's most renown computer geniuses, Steve Wozniak, the co-founder of Apple. In an exclusive interview with ABC News, he said his Toyota Prius has regularly been taking off on him when he taps his cruise control – with his foot off the gas pedal and floor mats not an issue.

"I think it's more likely software in my case that causes it, and I can't cause it every time and every trip, but I am sure it will happen again," Wozniak said.


Kateri avti so (bodo) vpoklicani
Affected Models
Years Make Model
2007–2010 Lexus ES350
2006–2010 Lexus IS
2005–2010 Toyota Avalon
2009–2010 Toyota Corolla
2007–2010 Toyota Camry
2008–2010 Toyota Highlander
2009–2010 Toyota Matrix
2004–2009 Toyota Prius
2005–2010 Toyota Tacoma
2007–2010 Toyota Tundra
2009–2010 Toyota Venza
2009–2010 Pontiac Vibe


Če pogledaš letnice, vidiš, da so vmes tudi taki iz leta 2004 in 2005. Misliš, da so kar naenkrat lani jeseni vsi začeli opažat težave, da prej ni bilo nobenih incidentov in nesreč? Allora preberi več in bolje.

Vsi članki o tem z ABC news (42 člankov!)
http://abcnews.go.com/Blotter/RunawayToyotas/

Kot zanimivost še o (ne)krivdi Toyode in o možnih samomorih
http://abcnews.go.com/Blotter/toyotas-p ... id=9757391

But according to Kelts, there is consensus in Japan that the company's problems are the fault of Toyoda's predecessors.

"For him," said Kelts, "the apology may suffice."

Jamie Metzl, executive vice president of the Asia Society in New York, suggested that Japanese culture may also have contributed to possible safety problems with Toyota products by keeping company employees from coming forward.
Said Metzl, "Problems can get papered over because in Japanese society, going with the collective is more important than going against the grain. Individuals would not speak out."


Sori za dolg in morda preoster post. Zdaj boš vsaj imel kaj za brat. Žal boš spoznal tudi, da je Toyota v večjem dreku, kot si mislil.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Ne feb 21, 2010 8:55 am

Ja, Toyota je v dreku, ampak še vedno pa trdim, da je vzrok tega dreka v veliki večini medijska gonja. Ameriški medijski aparat je v takih primerih neverjetno učinkovit. In čisto slučajno jim to trenutno zelo prav pride za pomoč lastni avto industriji.
S tem ne trdim, da Toyota ni imela napak. Imela jih je, ampak po mojem je postopala isto, kot vsi ostali proizvajalci. Edini problem je, da so jo ujeli pri dejanju. Postopke v avto industriji v primeru reklamacij poznam kar dobro, iz izkušenj vem, da so VEDNO usmerjeni v smer, da se preprečijo odpoklici. To je vedno zadnja možnost. In vem za kar veliko primerov odpoklicev, ki so bili narejeni potiho.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Ne feb 21, 2010 9:14 am

Medijska gonja je zaradi tega, ker jih je par umrlo in ne zaradi neke b.v. napakice. Osnovna napaka, ki je še bicikl ne sme imeti. Zavore in gas - gola osnova in niti toliko se Toyota ni potrudila, da bi imela kakšen varnostni sitem v smislu opljuvanega VW-ja, ko stisneš žlajf, se avto ustavi ne glede na to, kje je pedal za gas. Pri Toyoti je šel tip s polnim gasom v križišče in jih je par umrlo, ker ni mogel niti motorja ugasniti, niti ustaviti vozila, niti menjalnika pretakniti. Medijska gonja my ass.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Ne feb 21, 2010 10:06 am

Ajde, pomiri se :o

Ne vem kaj je bilo, toda glede na zadeve, ki jih Američani znajo iztožit na sodišču, zelo težko verjamem takim primerom. Sploh, če je poleg vsega v ozadju tudi korist ameriškem interesu (beri gospodarstvu).
Kot sem napisal, ne trdim da Toyota ni imela napak, trdim pa, da jih imajo ostali tudi, pa se ni nihče tako spravil nanje. En primer je npr. iz visokega razreda - Lamborghini in njegovo nenadno spreminjanje smeri pri visoki hitrosti. Mal prebrskaj, pa boš našel kar nekaj smrtnih primerov in hudih nesreč. Pa Lambo vse zanika....
Vsekakor pa je pristop Toyote, čeprav šele po odkritju prikrivanja, precej temeljit.
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Ne feb 21, 2010 10:18 am

A ni čudno,da se napake v največji meri začnejo v Ameriki,kjer je tudi največje število napak?
Po moje je to "ameriški"način kako vrnit GM med žive,saj jim Japonci odžirajo 3/4 trga.

Sicer pa če bi Toyote delal komplet na Japonskem,ne bi bilo nobenih napak.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Ne feb 21, 2010 12:41 pm

@esem...priznam , da nisem prebral toliko člankov , ker jih je enostavno preveč in si med seboj tudi nasprotujejo...bral sem samo CNN, kjer je pisalo da mrtvih ni bilo zaradi napak, zaradi katerih so avti vpoklicani...če so bili mrtvi, bodo itak odgovarjali, in kar naj, saj so zaj.....; ampak še vedno mislim, da je veliko večja štala sedaj zaradi tega ker je toyota največji proizvajalec na svetu; v prejšnjih postih, kjer so vsi recalli v ameriki se dobro vidi da so zraven , tudi pri zelo znanih znamkah, napake, ki so ravno tako nevarne in so povzročale nesreče( ali so bili mrtvi , ne vem), pa se ni nikoli pisalo o tem tako na široko, če so zavestno poskušali spraviti kaj pod preprogo bodo sedaj zato plačali in s tem se strinjam, čudno mi je le da se o tem toliko piše, ker gre med drugim tudi za konkurečnost drugim znamkam, hondi so se napihovali airbagi...napisano je bilo da bodo vpoklici in to je to...glede pripadnosti znamke, imaš na nek način prav, ne razumem kaj se dogaja in v bisvtu mi je vseeno, saj pri nas nikoli ni bilo napak na teh avtih, tako da bomo še vedno vozili naprej japonce, naj se to še tako čudno sliši, enostavno smo zadovoljni.koliko pa kdo verjame v vse kar novinarji napišejo je pa vaša stvar, upam pa da je vsaj tvoj avto brez napak...pa čeprav vem da ni! To je ista stvar kot z našo gripo, izkoriščanje možnih posledic za večjo prodajo, v tem primeru konkurenčnih avtomobilov!
glede ogledal ..si pa očitno na previsokem nivoju, sicer pa kaj tebe muči kaj jaz napišem, to je moje mnenje! in če bi se tako ingažiral in predstavil vse podatke , naredi to še z ostalimi znamkami, zelo verjetno obstaja kakšna ki pa je že kaj pometla pod preprogo, samo to ni važno ker ni toyota! Toliko o pripradnosti znamkam! Jaz sem ponosen na to da vozim tudi toyoto, čeprav trenutno subaruja,imam pa tudi toyoto.Se pa strinjam s tabo da so v velikem dreku, samo mislim da se bo to pokazalo čez par let...
lepo sončno nedeljo,a.
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po feb 22, 2010 12:13 am

moreš razumet, da imamo evropejci in američani drugačne standarde in se potem prilagaja trgu in s tem tudi stroški.glih dans sm gledu orange country chopers, ki so zaradi krize začeli delati čoperje za evropo.motor so mogli vgradit brizg goriva (američani imajo rajše frgazer)-da dosežejo normo vsaj Euro 3, nobenih ostrih robov na blatnikih in podobno, katalizator (so se prav čudl, v čem je fora, če je potem tišji čoper), luči z oznako E itd.
tudi pri avtih je tako, ampak vsaka firma pač prilagaja standardu oz. pravilom za trg.seveda pa je tut druga plat strošek izdelave.vsak ima v mislih najcenje (oz. racionalno) naredit.sj veš kk je:če na 1 sestavni del prišparaš 1€...ko imaš serijo 1mio avtomobilov, potem prišparaš 1 mio €, kar pa ni malo. zato je možno, da v evropi ni bilo toliko problemov z pedali in podobno (zaradi zahtev oz. standardov).

OFF:pa če se ti to zdi strogo (da bojo mogli zagovarjat napako in vsa medijska gonja), kar delajo američani z toyoto, pomisli na tisto kitajsko mlekarno, ki je par (mislim da 8 otrok umrlo zaradi melamina v mleku.odgovrni so dobili takoj usmrtitev, nekateri doživljenske kazni.

zdj ker pač se je s tem začelo, so pa začeli vse preventivno pregledovat in odpravljat napake.kar je tudi prav in toyota prav ravna.kakšne bodo pa posledice, bomo pa videli
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po feb 22, 2010 2:23 am

myster je napisal/-a:moreš razumet, da imamo evropejci in američani drugačne standarde in se potem prilagaja trgu in s tem tudi stroški.glih dans sm gledu orange country chopers, ki so zaradi krize začeli delati čoperje za evropo.motor so mogli vgradit brizg goriva (američani imajo rajše frgazer)-da dosežejo normo vsaj Euro 3, nobenih ostrih robov na blatnikih in podobno, katalizator (so se prav čudl, v čem je fora, če je potem tišji čoper), luči z oznako E itd.
tudi pri avtih je tako, ampak vsaka firma pač prilagaja standardu oz. pravilom za trg.seveda pa je tut druga plat strošek izdelave.vsak ima v mislih najcenje (oz. racionalno) naredit.sj veš kk je:če na 1 sestavni del prišparaš 1€...ko imaš serijo 1mio avtomobilov, potem prišparaš 1 mio €, kar pa ni malo. zato je možno, da v evropi ni bilo toliko problemov z pedali in podobno (zaradi zahtev oz. standardov).



Tole si precej zabluzil! Kaj imajo chopperji z serijskimi avtomobili? Tisti pajaci v oddaji so se najverjetneje čudili, čemu predelava motorja, če pa mora biti vse po nekih standardih, ki veljajo za nova vozila, ker potem ni več veselje delati predelavo!! Ljudje, manj glejte TV, ker vam slabša dojemanje, saj vam še ena taka preprosta oddaja, kot je OCC dela težave v razumevanju.
Standardi za nove avtomobile so v ZDA precej zahtevni, upam se rečt da tudi bolj, kot v EU, saj tam lahko tožiš že lokal, če se spečeš z njihovo vročo kavo :har
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Po feb 22, 2010 7:53 pm

Potem, ko so v USA zahtevali Toyotine fascikle so prišli že do prvih nepravilnosti zaradi katerih so uvedli tožbo. Po nekaterih dokumentih je toyota za napako vedela že v 2003 in so takrat tudi izvajali dodatne teste, ampak niso ničesar rešili. Najbolj pa je šokiral projekt "limited" po katerem so pri Toyoti v 2007 privarčevali $100mio zato ker niso zamenjali zatikajočih podalov.

http://jalopnik.com/5477096/toyota-inte ... ted-recall

italijanščina
http://www.autoblog.it/post/25334/toyot ... amo-in-usa
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ To mar 02, 2010 9:51 pm

Kdor vozi Toyoto ima privilegije!
Danski prozvajelec garažnih vrat ponuja lastnikom Toyot 20% popusta.

Slika

http://webranding.org/2010/02/28/great- ... teknik-ad/
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 52 gostov