Stran 1 od 2
Dizel in Tehnični
Objavljeno: So okt 18, 2003 12:03 pm
Napisal/-a Matjaz
Dons sm v delu prebral, da bodo morali biti dizli na tehničnem posebej obravnavani.
In sicer priporocajo da prides z zelo ogretim motorjem, potem pa ga, zaradi meritve izpusnih plinov 3X nazuljo do blokade???!!!!. Jest nevem ce bom pustu da bo tm na tehničnem dušo spustu. Rekli so pa se da, v primeru okvare ne odgovarjajo, ce lastnik nima originalne servisne knjižice in vseh vpisanih rednih servisov. Sm prasov kolega iz avstrije in je reku da on pozna enga tipa na servisu in mu en od enga druzga da podatke, tko da mu na tehničnem tega ne delajo. Kaj vi mislte?!
Objavljeno: So okt 18, 2003 12:10 pm
Napisal/-a dolenc
jst bom šel na tehničnega prvič leta 2005, bom pa sigurno preden mi ga bo nabil obrate na full, mi bo podpisal in poštamplal, da za morebitne okvare odgovarja njegova firma - brez tega tud obratov ne bo nabijal.
Mislim pa, da ta pravilnik ne bo dolgo v veljavi, ker slučajno vem, da se že pregledujejo zakoni in se že iščejo napake v pravilniku, pol pa na ustavno sodišče.

Objavljeno: So okt 18, 2003 12:19 pm
Napisal/-a Nu-NRG
No ja .. naj recem da verjetno to naj nebi veljajo samo za dizl motorje .. ampak tudi benz .. ce pogledas pišuka .. da kksn bencinar ki ni v zivljenju widu teranja pa pol un trikrat nazge pa hrsk gre neki narobe .. "ne odgovarjamo za morebitne okvare" pišuka ubijem ga na licu mesta. Jaz bom su na summit motors in dal blokado spustit na 4000 RPM pol pa naj se jebejo .. v peti pri 4000 rpm se peljem 160 .. dost je

Objavljeno: So okt 18, 2003 1:20 pm
Napisal/-a .::GTR::.
Nu-NRG je napisal/-a:No ja .. naj recem da verjetno to naj nebi veljajo samo za dizl motorje .. ampak tudi benz .. ce pogledas pišuka .. da kksn bencinar ki ni v zivljenju widu teranja pa pol un trikrat nazge pa hrsk gre neki narobe .. "ne odgovarjamo za morebitne okvare" pišuka ubijem ga na licu mesta. Jaz bom su na summit motors in dal blokado spustit na 4000 RPM pol pa naj se j**ejo .. v peti pri 4000 rpm se peljem 160 .. dost je

ne bencinarjev ne bojo toriral. prosti tek + parkrat obrate do 3000, 4000.
pr dizlih se gre zarad dimnosti.
Objavljeno: So okt 18, 2003 1:58 pm
Napisal/-a Skull23
Da mi gre do blokade mu strgam j***a!
Objavljeno: So okt 18, 2003 2:19 pm
Napisal/-a super98
Mu bom pa jst gobc nažigu do blokade!
V EU tut delajo ene smoke teste na dizlih sam ne vem če jih žulijo do dile...
Objavljeno: So okt 18, 2003 2:48 pm
Napisal/-a tadejd
to je banda vse bi trebalo poklat!!!!
Nimajo kaj bol pametnega delat ko pa samo neke nove pizdarije!!!
Objavljeno: So okt 18, 2003 2:50 pm
Napisal/-a ZvoneCh
Dajte nehajte že enkrat paniko zganjat
Benzinski motorji se bojo merili v prostem teku in druga meritev na 2500 obratih
+- 100
Dizel motoji se pa poženejo do blokade.
Pomeni tovarna ima predpisane podatkej od kje do kje mora se ta motor zavrtet pri VW in AUdi je to večinoma med 4800 do 5200 obratov na min.
Mi že delamo več kot štiri leta meritve na dizelnih pa še noben ni crknil.
Meritve pa delamo tako da gremo najprej na vožnjo ter segrejemo motor pol pa na AC ga v tertji poteraš tri ali štirikrat do blokade da ga malo spucaš , prideš na servis ga priklopiš na aparat in po navodilih aparata daš gas.
Pomeni če je vse ok ga moraš 6 krat stisnit do blokade in pol dobiš izpis ven z obrati v prostem teku ter obrati maximalno in dimnost.
In od Golfa 1 dizla do sedanjih še vsi laufajo in delajo vredu kot pred meritvo tako tudi po meritvi.
Ampak kar sem videl dosedaj v SLO bo veliko vozil predvsem dizlov na teh testih kadilo kot zmešano, ker se vsi z dizli vozijo kot po jajcih in so zakajeni do konca, ko ga pa malo po gasu pohodi pa zadaj zakadi da ti še meglenke ne pomagajo nič.
Dizel motor je vzdržljiv in ni namen imeti dizla da se peljem dvakrat okoli hiše v peti prestavi ampak da ko je topel ga tudi stisneš in celo zadevo malo prepucas.
Največ Turbin pri TDI odide samo zaradi tega ker se vse saje naberejo okoli turbine in lopute pol pa cela zadeva zatrdne.
Zadjle pa vsi halo pa bau bau pa nevem kaj še.
Motorjem bo še to dobro dalo predvsem tistim ki vozijo tako da že pri 40 imajo v peti prestavi.
Objavljeno: So okt 18, 2003 2:58 pm
Napisal/-a Martin
Ma naj si gredo mater merit kreteni!!
Objavljeno: So okt 18, 2003 3:16 pm
Napisal/-a maky
ZvoneCh je napisal/-a:Dizel motor je vzdržljiv in ni namen imeti dizla da se peljem dvakrat okoli hiše v peti prestavi ampak da ko je topel ga tudi stisneš in celo zadevo malo prepucas.
Največ Turbin pri TDI odide samo zaradi tega ker se vse saje naberejo okoli turbine in lopute pol pa cela zadeva zatrdne.
no pol je dons pomagal 220 na uro ene 30 minutk v eno smer....

:D:D
vidte dizli so za tišat ne bencinarji... DIZEL RULZ!!!!!
Objavljeno: So okt 18, 2003 3:22 pm
Napisal/-a X-Hair
ZvoneCh je napisal/-a:Ampak kar sem videl dosedaj v SLO bo veliko vozil predvsem dizlov na teh testih kadilo kot zmešano, ker se vsi z dizli vozijo kot po jajcih in so zakajeni do konca, ko ga pa malo po gasu pohodi pa zadaj zakadi da ti še meglenke ne pomagajo nič.
No se ce malo preberes po forumu ti bo takoj jasno zakaj je temu tako.
"Imam dizla pa mi kuri skoraj nic, imam dizla pa imam kurjavo tam dobri 5 ali manj, imam dizla pa da se ubijes ga ne spravis cez 7 "
No tale zadnja mi je se najbolj vsec.

Objavljeno: So okt 18, 2003 3:23 pm
Napisal/-a X-Hair
maky je napisal/-a:vidte dizli so za tišat ne bencinarji... DIZEL RULZ!!!!!
smoke 'em

Objavljeno: So okt 18, 2003 4:40 pm
Napisal/-a Zok
Objavljeno: So okt 18, 2003 4:44 pm
Napisal/-a X-Hair
7 porabo mislem, ker 7000rpm je se v prostem padu Misija nemogoce 6.del

Objavljeno: So okt 18, 2003 4:56 pm
Napisal/-a Zok
aja, js sn mislu obrate...

no sej tud tam je pr men tak da se pr 8 sele zacne...
mam pa enga soseda ko ma golfa dvojkico - da to vidis...
zalaufa: kihhhškljapškljapškljapškljapškljapškljapškljap...
prva prestava: roam
druga: rooaaaam
tretja: roooaaaaam
cetrta: roooaaaaaaaaam
...in tip se pele 30 v cetrti - in to DOBESEDNO!!!
da bi sel skoz vas vec ko 40 - pa ne se hecat, avto ni narjen za take obremenitve!!

Objavljeno: So okt 18, 2003 5:56 pm
Napisal/-a Symon
Umm... Ja dizel pr 7000rpm. Kwa si mislu no

?
Objavljeno: Ne okt 19, 2003 1:12 am
Napisal/-a ule
Sej pomoje bi se ga dalo spravit na 7000 rpm in še kaj več. Sej nima kakšnih posebnih omejitev glede isker pa to razen prevelike kompresije.

Objavljeno: Ne okt 19, 2003 6:21 am
Napisal/-a R52RBO
Tile "gospodje" na tehničnih si res svašta privoščijo. Ko sem bil nazadnje na tehničnem, se tipo z zamaščenih delavskim plaščem in črnimi nohti vsede v moj avto, nabije v pri gas do daske, spusti kuplongo in potegne špure do valjev za merjenje zavorne sile. Ma prav nabil se je s sprednjimi kolesi v valje !! Mene srce boli, da bi špure vlekel s svojim avtomobilom, on pa ko taglavni frajer na vasi...... Pa boh ne daj, da bi mu kaj rekel, bi se zanlo zgodit, da bi me zarad kake malenkosti jebal spredaj in zadaj...
Objavljeno: Ne okt 19, 2003 12:14 pm
Napisal/-a X-Hair
Ja svaka ti cast, za tvoj molk.
Da bi mi to Srecko naredil.
Objavljeno: Ne okt 19, 2003 12:23 pm
Napisal/-a Nu-NRG