Stran 1 od 6
V garažo ali pustiti zunaj?
Objavljeno: To dec 15, 2009 3:18 pm
Napisal/-a NejcZ
Zdravo..
Zanima me ena stvar.. Sedaj pozimi ko so cesta usrane, predvsem pa soljene in gre veliko vsega na avto ko so razmere bolj vlažne, ali je bolje avto parkirati zunaj ali ga dati v garažo? Nekaj sem razmišljal če je kaj na tem da bi ugodni pogoji v (ogrevani) garaži lahko malo pripomogli k delovanju te soli, sedaj pa nevem a je kaj na tem ali ne

Mnenja?
LP, Nejc
Objavljeno: To dec 15, 2009 3:20 pm
Napisal/-a marko01
Osebno imamo avte pod nadstreškom ne pa v ogrevani garaži !
Objavljeno: To dec 15, 2009 3:22 pm
Napisal/-a alesdrolec
tako je za avtomobil je najboljše da je zunaj vendar pod takim ali drugačnim nadstreškom....

Objavljeno: To dec 15, 2009 3:24 pm
Napisal/-a NejcZ
Ravno zato sprašujem, ker imam možnost parkirat v garaži, ali pa zunaj pod streho

Objavljeno: To dec 15, 2009 3:30 pm
Napisal/-a michelin
Če je moker ga pusti pod nadstreškom ,suhega pa v garažo. Tako naredim jaz

Objavljeno: To dec 15, 2009 3:31 pm
Napisal/-a Patrik_A3
avto sperem in ga potem postavim v garažo (ampak ni ogrevana). tak jaz naredim
Objavljeno: To dec 15, 2009 4:05 pm
Napisal/-a sonic
Tudi pod razno mi ni jasno, zakaj avta ne bi dal v garažo, če jo imaš...
Zlasti pozimi - a raje vsako jutro praskaš pomrznjena stekla ali celo čistiš sneg (če ponoči zapade)?...
Za delovanje soli mi pa dol visi... če je avto nov, mora itak zdržat brez vprašanj. Če je star, je pa večinoma vseeno če sol malo pleha razžre, itak bo celoten avto v vsakem primeru čez x let za na odpad..
Objavljeno: To dec 15, 2009 4:12 pm
Napisal/-a slavcdklavc
sonic je napisal/-a:Tudi pod razno mi ni jasno, zakaj avta ne bi dal v garažo, če jo imaš...
Zlasti pozimi - a raje vsako jutro praskaš pomrznjena stekla ali celo čistiš sneg (če ponoči zapade)?...
Za delovanje soli mi pa dol visi... če je avto nov, mora itak zdržat brez vprašanj. Če je star, je pa večinoma vseeno če sol malo pleha razžre, itak bo celoten avto v vsakem primeru čez x let za na odpad..
X2, pa še raj vžge zjutraj, ter volan in vse ostalo je prijetnejše na otip. Jaz zapeljem avto v garažo pa čeprav vem, da bom moral za par uric nekam jit.
Objavljeno: To dec 15, 2009 4:14 pm
Napisal/-a suhokranjec
sonic je napisal/-a:Tudi pod razno mi ni jasno, zakaj avta ne bi dal v garažo, če jo imaš...
Zlasti pozimi - a raje vsako jutro praskaš pomrznjena stekla ali celo čistiš sneg (če ponoči zapade)?...
Za delovanje soli mi pa dol visi... če je avto nov, mora itak zdržat brez vprašanj. Če je star, je pa večinoma vseeno če sol malo pleha razžre, itak bo celoten avto v vsakem primeru čez x let za na odpad..
Če ti "dol visi", potem ga parkiraj v morje.
Če je avto pod nadstreškom ne rabiš nič dol praskat.
Faktorji ki vplivajo na rjavenje:
Avto naj bo na prepihu, da se čimprej osuši, vendar...
NE na toplem, ker to pospešuje kemijske procese.
Fajn je avto vsaj splaknit, ter vsake toliko časa temeljito oprati.
Objavljeno: To dec 15, 2009 4:15 pm
Napisal/-a peroRS
Patrik_A3 je napisal/-a:avto sperem in ga potem postavim v garažo. tak jaz naredim
x2, pr nas doma tko delamo odkar se spomnnim, pa nikoli ni blo ne duha ne sluha o rji

Objavljeno: To dec 15, 2009 4:21 pm
Napisal/-a slavcdklavc
Če je avto v neogrevani garaži, pod njim je urejen odtok za stopljen sneg, ki vedno ostane, pa čeprav avto očistiš, mu nima bit kaj. Primerjava z morjem je pa čisto zgrešena. Pa če je avto pod nadstreškom, še vedno vsa tekočina okoli avta, na havbi, strehi, kolotekih zmrzne.
Sicer pa komur kaj paše, sam osebno se zjutraj raje odpeljem v normalno hladnem/toplem avtomobilu, kot pa v ledenici, kot se ponavadi vozim s šihta.
Objavljeno: To dec 15, 2009 4:29 pm
Napisal/-a suhokranjec
Konkreten primer:
2 sosedi (sestri med sabo), sta že leta nazaj skupaj istočasno kupili vsaka svojega Yugo koral 45.
Prva ga je imela v zaprto ogrevani betonski garaži (siv Yugec), druga pa je imela belega, parkiranega pod nadstreškom, da ga je iz 3 strani burja drgnila kot nora.
Sivi je bil gnil kot kanta... šel na odpad, tadrugi (zmrzalček revež bogi) pa se je vozil naokoli še pribljižno 5 let pri sosedi, potem pa ga je drugi sosed kupil in ga imel še kakih 5 let, na koncu pa ga zavrgel zaradi zvoženosti in težav z motorjem.
Prvega je doletela rjavina, tadrugega pa se je vozilo do pred kratkim - proti koncu le še za v zidanco

Objavljeno: To dec 15, 2009 4:44 pm
Napisal/-a Matey_
Osebno mislim, da je najbolše, če avto parkiraš pod nadstreškom, saj ne pride do tako velikih temperaturnih razlik, kot če je avto v garaži. Če te pa skrbi sol jo pa enostavno speri ampak potem tudi temeljito obriši, da ti čez noč ne pomrznejo slučajno tesnila na vratih ali pa brisalci.
LP
Matej
Objavljeno: To dec 15, 2009 4:52 pm
Napisal/-a pskoda
Matey_ je napisal/-a:Osebno mislim, da je najbolše, če avto parkiraš pod nadstreškom, saj ne pride do tako velikih temperaturnih razlik, kot če je avto v garaži. Če te pa skrbi sol jo pa enostavno speri ampak potem tudi temeljito obriši, da ti čez noč ne pomrznejo slučajno tesnila na vratih ali pa brisalci.
LP
Matej
X2
Najbolj na udaru je spodnji del avta podvozje, ki ga večina sploh ne opere preden ga zapeljete v garažo, pa tudi če ga operete, nikoli ne boste sprali vso sol iz xy kotov
Objavljeno: To dec 15, 2009 6:35 pm
Napisal/-a montezemolo
slavcdklavc je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Tudi pod razno mi ni jasno, zakaj avta ne bi dal v garažo, če jo imaš...
Zlasti pozimi - a raje vsako jutro praskaš pomrznjena stekla ali celo čistiš sneg (če ponoči zapade)?...
Za delovanje soli mi pa dol visi... če je avto nov, mora itak zdržat brez vprašanj. Če je star, je pa večinoma vseeno če sol malo pleha razžre, itak bo celoten avto v vsakem primeru čez x let za na odpad..
X2, pa še raj vžge zjutraj, ter volan in vse ostalo je prijetnejše na otip. Jaz zapeljem avto v garažo pa čeprav vem, da bom moral za par uric nekam jit.
X3
Objavljeno: To dec 15, 2009 6:38 pm
Napisal/-a montezemolo
suhokranjec je napisal/-a:Konkreten primer:
2 sosedi (sestri med sabo), sta že leta nazaj skupaj istočasno kupili vsaka svojega Yugo koral 45.
Prva ga je imela v zaprto ogrevani betonski garaži (siv Yugec), druga pa je imela belega, parkiranega pod nadstreškom, da ga je iz 3 strani burja drgnila kot nora.
Sivi je bil gnil kot kanta... šel na odpad, tadrugi (zmrzalček revež bogi) pa se je vozil naokoli še pribljižno 5 let pri sosedi, potem pa ga je drugi sosed kupil in ga imel še kakih 5 let, na koncu pa ga zavrgel zaradi zvoženosti in težav z motorjem.
Prvega je doletela rjavina, tadrugega pa se je vozilo do pred kratkim - proti koncu le še za v zidanco

to je bilo pri starih avtomobilih. pri vseh novejših sol NE MORE poškodovati karoserije oz. laka, saj je prevlečena s posebno snovjo. tako da če imaš yugeca ga le parkiraj zunaj, drugače pa je veliko boljša (topla) garaža.
pa še: sol deluje do temperature -7 C...
Objavljeno: To dec 15, 2009 6:42 pm
Napisal/-a NejcZ
montezemolo je napisal/-a:suhokranjec je napisal/-a:Konkreten primer:
2 sosedi (sestri med sabo), sta že leta nazaj skupaj istočasno kupili vsaka svojega Yugo koral 45.
Prva ga je imela v zaprto ogrevani betonski garaži (siv Yugec), druga pa je imela belega, parkiranega pod nadstreškom, da ga je iz 3 strani burja drgnila kot nora.
Sivi je bil gnil kot kanta... šel na odpad, tadrugi (zmrzalček revež bogi) pa se je vozil naokoli še pribljižno 5 let pri sosedi, potem pa ga je drugi sosed kupil in ga imel še kakih 5 let, na koncu pa ga zavrgel zaradi zvoženosti in težav z motorjem.
Prvega je doletela rjavina, tadrugega pa se je vozilo do pred kratkim - proti koncu le še za v zidanco

to je bilo pri starih avtomobilih. pri vseh novejših sol NE MORE poškodovati karoserije oz. laka, saj je prevlečena s posebno snovjo. tako da če imaš yugeca ga le parkiraj zunaj, drugače pa je veliko boljša (topla) garaža.
pa še: sol deluje do temperature -7 C...
Od kje ti ta podatek?
Objavljeno: To dec 15, 2009 6:42 pm
Napisal/-a eljuero
pskoda je napisal/-a:Matey_ je napisal/-a:Osebno mislim, da je najbolše, če avto parkiraš pod nadstreškom, saj ne pride do tako velikih temperaturnih razlik, kot če je avto v garaži. Če te pa skrbi sol jo pa enostavno speri ampak potem tudi temeljito obriši, da ti čez noč ne pomrznejo slučajno tesnila na vratih ali pa brisalci.
LP
Matej
X2
Najbolj na udaru je spodnji del avta podvozje, ki ga večina sploh ne opere preden ga zapeljete v garažo, pa tudi če ga operete, nikoli ne boste sprali vso sol iz xy kotov
X2
Objavljeno: To dec 15, 2009 6:57 pm
Napisal/-a marko01
montezemolo al kaj si že saj ti ni doben reko da svojega maseratija nena smes met v garaži ! Ljudje smo pač različni in eni mamo avte zunaj, ker smo tudi že slišali za webasto in se glih tak vsedemo v topel avto.
Objavljeno: To dec 15, 2009 7:17 pm
Napisal/-a myster
sj sol ne razžira barve ali izolacije.se pa vžre v odrgnine in praske-površinske poškodbe.podvozje na novejših vozilih je tako specialno zaščiteno, da ga navadni kamenčki ne morejo poškodovati (razen če si kdaj podvozje udaru ob kaj močnejšega) in s tem se sol nima kam razžret ali delat škode.starejši avti pač tega nimajo tako dodelanega in so ranljivi pred soljo.
tako kot suhokranjcev primer z jugeci.ker je to stvar vsakega avta drugačna.dosti odvisno koliko se je kdo vozil in po kaki cesti in grehi s počohanjem po podnu avta in koliko je avto izpostavljen slabim vremenskim vplivom.
pa jugeci so bli na roke še delani in je en delavc malo manj šparal na zaščiti in izolaciji, drugi malo več...tut tu je razlika