Stran 1 od 8

BMW oz. zadnji pogon in sneg

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 9:40 am
Napisal/-a AM
Mene zanima kako se zadnji pogon odnese na snegu ?
Dobro znano mi je da so včasih dajal utežitve v prtljažnik in je šlo.

Namreč ravno včeraj sem se peljal za eno bmw trojkico, letnik verjetno nad 2000, pa sva se en za drugim peljala v levi ovinek z nekaj naklona v hrib, pa je imel ta z bmw kar nekaj težav, ker mu je spodnašalo rit. Dobro naklon ni bil tako strm da nebi prišla do vrha, pa vseeno me zanima ali sploh delujejo te nove tehnologije proti zdrsavanju, ki so na bmw-jih ?

Namreč če primerjam s sprednjim pogonom dejansko ta tehnologija avtomatično zmanjšuje moč na pogonskih in dejansko še prej obstojiš na klancu kot če nebi imel tega ...
Samo ne predstavljam si kako bmw reagira v takšnih primerih ker te za malo malico lahko počez postav...

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 9:53 am
Napisal/-a roberto-82
bmv-ji niso niti približno za v sneg razen če so 4x4 pa še taj tak tak kolega ma 318-ko 99l pa mavo snega pa da še cesta malo visi ne rabi dost ga že tišijo pa tudi ma esp
:D :D :D

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 10:23 am
Napisal/-a MatejW
roberto-82 je napisal/-a:bmv-ji niso niti približno za v sneg razen če so 4x4 pa še taj tak tak kolega ma 318-ko 99l pa mavo snega pa da še cesta malo visi ne rabi dost ga že tišijo pa tudi ma esp
:D :D :D

Lepo si to napiso.

Drugace pa elektronika dosti pomaga :)
Po pameti pac mores vozit... ce pa ti prides z polno v ovinek, takrat pa te nic vec ne resi :)

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 10:36 am
Napisal/-a myster
sranje je, če pozabiš, da imaš izklopljeno.kolega je imel na bmwju izklopljeno elektroniko. in je po mokrm preveč po gasu stopu in ga je zasukalo za 180stopinj

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 10:53 am
Napisal/-a eclipse_R
roberto-82 je napisal/-a:bmv-ji niso niti približno za v sneg razen če so 4x4 pa še taj tak tak kolega ma 318-ko 99l pa mavo snega pa da še cesta malo visi ne rabi dost ga že tišijo pa tudi ma esp
:D :D :D


ene 4× sem že prebral pa nimam pojma, kaj si hotel povedat.. Kkšna vejca pa pika, da človk sploh ve ke si začel stavk pa ke končal, bi mogoče prav prišla.

Drugače pa lani smo se vračali pozimi z Nanosa, dopoldne, temperature fajn pod ničlo, na cesti gladek led, po vrhu pa centimeter svežega snega. Klanec navzdol. Mi v Polotu, kolega spredaj v Volvu XC70. Vsi dobre gume. Vsi na smrt skor prestrašeni (desno prepad, hud klanec navzdol). Pri 3 kmh, ko si zabremzal si samo še na hitrosti začel dobivat. Se nekej peljemo pa spredej vidmo kako skoraj trči XC70 in drugi avto pri cca 1,5 kmh, ker avti niso nič ubogali. Oba obrne postrani.. Pol je blo šele j**e jih spravit naravnost, ker ko si dal gas je šlo samo kamor je klanec visel, ne pa tja kot so gume hotle. Prodejo mimo hardcore terenci, SUVi, navadni avti, vsi iste probleme, vsi samozavestni da bojo kam pršli, 4 kolesni pogon pač vrti vse 4 gume v prazno. Noben ne more ne gor ne dol. Stojimo, čakamo, naročeno je bilo posipanje cest. Medtem se pripeljeta en SUV in pa ta nova 330 ci po klancu navzgor. Vsi pametni, tale bemfl pa res ne bo mel za burek če so terenci ostali sredi klanca (in to terenci domačinov, ki so pripravljeni na razmere). Se ustavita ker sta tujca, malo povprašata kaj se dogaja, BMW je bil spredaj. Ustavila sta se sredi najbolj problematičnega klanca. Se usedeta nazaj v avto, BMW spelje kot da ni nič. Kot da bi speljal z ravnega, sredi poletja na asfaltu. Pač nadaljuje pot, kot da se naša situacija ne bi zgodila. In ni bil AWD, ampak lepo na zadnji pogon. Toliko o problemih z zadnjim pogonom

lp

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 11:00 am
Napisal/-a exide
Jaz imam zadnji pogon brez vse elektronike pa nisem imel problemov, da bi kje ostal ali pa da bi me obrnilo. Če pa speljuješ tako, da daš gas v poden potem pa itak da se ne boš premaknil. Tudi v klanec še nisem imel problemov, res da nisem rinil v klance, ampak imam en klanec do doma pa je bila lani kolona ko je bil sneg in smo stali pa sem brez problema speljal. Počasi pa po pameti pa gre čisto lepo pa seveda dobre gume :) Če bi bil zadnji pogon res tako slab kot nekateri pravite ga ne bi več bilo v avtih :)

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 11:07 am
Napisal/-a Vz_ace
kolega ima 316-ko (ne x;) , E-46 z ESP in se pozimi vozi "vštric" z nami, ki imamo "avteke" (beri majhne) na sprednji pogon. Teren pa je kar zanimiv in dober za raznorazna zimska testiranja. Me je kar pozitivno presenetilo. res pa je, da moraš na takšnem avtu imeti dobre gume. če pa še malo prtljažnik obtežiš, pa še toliko bolje.

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 11:12 am
Napisal/-a Prokarjon
Ne pozabit na gume... z liziko ti tud 8X8 ne pomaga.

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 11:15 am
Napisal/-a Energetik81
exide je napisal/-a:Jaz imam zadnji pogon brez vse elektronike pa nisem imel problemov, da bi kje ostal ali pa da bi me obrnilo. Če pa speljuješ tako, da daš gas v poden potem pa itak da se ne boš premaknil. Tudi v klanec še nisem imel problemov, res da nisem rinil v klance, ampak imam en klanec do doma pa je bila lani kolona ko je bil sneg in smo stali pa sem brez problema speljal. Počasi pa po pameti pa gre čisto lepo pa seveda dobre gume :) Če bi bil zadnji pogon res tako slab kot nekateri pravite ga ne bi več bilo v avtih :)

Ja, ker ti nad zadnjo osjo ždi cela mašina (če govoriš o hrošču)... :twisted:
Zadnji pogon je zakon za v snežen klanec, vendar ob pogoju, da je tudi teža tam.
Na ledu ti pa pomagajo samo ketne, nobena elektronika. Če ni lepenja med gumo in ledom, lahko elektronika doktorira, pa ne bo naredila nič.

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 11:21 am
Napisal/-a brrr
BMW in sneg... mljac, ni lepsega. sploh, ce je se kak starejsi z mehansko spero. :)

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 11:40 am
Napisal/-a juhica
eclipse_R je napisal/-a: Prodejo mimo hardcore terenci, SUVi, navadni avti, vsi iste probleme, vsi samozavestni da bojo kam pršli, 4 kolesni pogon pač vrti vse 4 gume v prazno. Noben ne more ne gor ne dol.

Medtem se pripeljeta en SUV in pa ta nova 330 ci po klancu navzgor. Se usedeta nazaj v avto, BMW spelje kot da ni nič. Kot da bi speljal z ravnega, sredi poletja na asfaltu.



itak valda, kamor hardcore terenci ne pridejo s 4x4 gre 330ci brez problema. al je neki s tabo narobe al pa z ostalimi vozniki k niso mogli v hrib...

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 11:49 am
Napisal/-a Energetik81
Verjetno je imel tisti BMW edini od vse udeleženih namontirane ketne.. :)

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 11:55 am
Napisal/-a krypton
Vse je mogoče razen lesenega štedilnika. :lol: :lol: :lol:

Naj vam jaz povem še svojo izkušnjo. ČIm je malo več snega z 318 še sodelvec iz kletne garaže ne more, zato ponavadi pride z puntom na "šiht", al pa ga jaz poberem. BMW je fajn avto ni pa v snegu boljši od 4x4 avtov in ne more biti. Zakoni fizike pač.

Seveda še obstajajo risanke kjer je mogoče prav vse.

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 12:01 pm
Napisal/-a BeMyWagen
roberto-82 je napisal/-a:bmv-ji niso niti približno za v sneg razen če so 4x4 pa še taj tak tak kolega ma 318-ko 99l pa mavo snega pa da še cesta malo visi ne rabi dost ga že tišijo pa tudi ma esp
:D :D :D


In kaj ima esp veze če avto ne more speljati iz snega??? Bi prej rekel kak asr kot pa esp...

Lp

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 12:05 pm
Napisal/-a Energetik81
ESR vsebuje ASR...

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 12:15 pm
Napisal/-a dejcc
Nevem kake izkušnje mate vi ampak bmw 318 e46 z samo ASR (druge opreme nimamo) pride dosti dlje kot fiat punto. Z njim hodimo na smučanje, sankanje skratka vse normalno kot z fwd. Doma smo na klancu in ni problemov.

Problem je v gumah in voznikih.

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 12:24 pm
Napisal/-a davorz
Pa pri BMWju se ESP reče DSC.

No, lani sva s kolegovim 2003 e39 525dT v Celju na parkingu preverila delovanje tega DSC. Torej: isti ovinek na parkingu enkrat z DCS OFF, drguič ON.

DSC OFF: počasi v ovinek, potem pa polno po gasu (ne vem točno v kateri prestavi). Posledica: avto je zasukalo takoj.

DSC ON: ista hitrost, ovinek v isti smeri, v isti prestavi pritisnil polno na gas. Nič se ni zgodilo. Kajti DSC takoj ko kolo zdrsne avtomatsko odvzame gas. Lahko ga tiščiš do podna, avto ne bo imel gasa.

Zato nekateri vozniki BMW-jev težje speljejo. Z vklopljenim DSC se mogoče sploh premakne ne, saj kolesa takoj zavrtijo v prazno in avto odvzame gas, če pa je izklopljen pa se kolesa vrtijo v prazno. Vendar samo če nisi pazljiv in nimaš dobrih gum.

So pa sedaj novejši modeli BMWjev pri teži že razporejeni 50/50 če se le da (nekateri imajo celo akumulator zadaj zaradi razmerja teže), tako da v današnjih časih ni več treba polagati žakljev cementa v prtljažnik.

Suma: da se peljati z BMWjem, tudi po snegu.

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 12:24 pm
Napisal/-a Prokarjon
dejcc je napisal/-a:Problem je v gumah in voznikih.


Kar pa še zdaleč ne pomeni da je BMW naj avto za v sneg...

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 12:36 pm
Napisal/-a exide
Energetik81 je napisal/-a:
exide je napisal/-a:Jaz imam zadnji pogon brez vse elektronike pa nisem imel problemov, da bi kje ostal ali pa da bi me obrnilo. Če pa speljuješ tako, da daš gas v poden potem pa itak da se ne boš premaknil. Tudi v klanec še nisem imel problemov, res da nisem rinil v klance, ampak imam en klanec do doma pa je bila lani kolona ko je bil sneg in smo stali pa sem brez problema speljal. Počasi pa po pameti pa gre čisto lepo pa seveda dobre gume :) Če bi bil zadnji pogon res tako slab kot nekateri pravite ga ne bi več bilo v avtih :)

Ja, ker ti nad zadnjo osjo ždi cela mašina (če govoriš o hrošču)... :twisted:
Zadnji pogon je zakon za v snežen klanec, vendar ob pogoju, da je tudi teža tam.
Na ledu ti pa pomagajo samo ketne, nobena elektronika. Če ni lepenja med gumo in ledom, lahko elektronika doktorira, pa ne bo naredila nič.


Ne govorim o hrošču, hrošč sneg gleda iz garaže :lol: Imam Mercedesa 190 :) Če je led itak ne moreš nič, razen ketne. Po snegu pa res nisem še imel problemov, res pa da, če je več kot 10cm snega na cesti sploh ne zalavfam avta, ker je avto prenizek, če je 5cm pa gre normalno, počasi plužim. Bi mi lahko Dars kakšno vinjeto podaril, ko vse splužim :lol:
Me je pa že parkrat imelo, da bi na hrošča nataknil zimske gume pa bi šel v zasnežen klanec sprobat, ampak mi je škoda avta :)

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 12:36 pm
Napisal/-a MyWay!
Prokarjon je napisal/-a:
dejcc je napisal/-a:Problem je v gumah in voznikih.
Mislim, da je avtomobil tudi kar velik faktor.