Stran 1 od 1
Ventili: mehanski dročniki in avtomatsko hidravlični?
Objavljeno: Ne jan 24, 2010 7:31 pm
Napisal/-a moj-avto
Malo gledam chevrolet cruze, pa primerjam motor 1,6 in 2,0.
Vidim, da je kar nekaj razlike med motorjema, pa mi nekaj ni najbolj jasno.
Recimo nastavitev ventilov:
1,6 motor ima mehanski dročniki; 2,0 pa avtomatsko-hidravlični.
V čem je razlika? Kaj je boljše?
Zanima me tudi kaj pomeni suha sklopka, enolamela, katero imata oba motorja?
Vir:
http://www.chevrolet.si/cruze/cruze-tehnicni-podatki-cruze-base-motorji-in-menjalniki.html
Re: Ventili: mehanski dročniki in avtomatsko hidravlični?
Objavljeno: Ne jan 24, 2010 8:11 pm
Napisal/-a Templar
moj-avto je napisal/-a:Malo gledam chevrolet cruze, pa primerjam motor 1,6 in 2,0.
Vidim, da je kar nekaj razlike med motorjema, pa mi nekaj ni najbolj jasno.
Recimo nastavitev ventilov:
1,6 motor ima mehanski dročniki; 2,0 pa avtomatsko-hidravlični.
V čem je razlika? Kaj je boljše?
Razlika je med tem, da se mehanski morajo vsake tolko nastavljat, hidravlični pa delajo sami in jih ne štelaš.
"Boljši" in manj vzdrževanja zahtevajo avtomatski, so pa slednji občutljivi na kvaliteto olja. Če avto redno in kvalitetno servisiran ne problema.
Drugače pa mislim da je razlika tudi v tem da je 2.0 dizel...
Objavljeno: Ne jan 24, 2010 9:27 pm
Napisal/-a moj-avto
Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
Objavljeno: Ne jan 24, 2010 9:43 pm
Napisal/-a mišek
moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
¸
Ja kako sklopko bi pa ti mel? Navaden ročni menjalnik, pač ima sklopko kot vsi avti.
Objavljeno: Ne jan 24, 2010 9:44 pm
Napisal/-a moj-avto
mišek je napisal/-a:moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
¸
Ja kako sklopko bi pa ti mel? Navaden ročni menjalnik, pač ima sklopko kot vsi avti.
Hidravlično sklopko bi imel.
Upam, da ima chevy avtomatski čok!

Objavljeno: Ne jan 24, 2010 10:12 pm
Napisal/-a plinaš
moj-avto je napisal/-a:mišek je napisal/-a:moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
¸
Ja kako sklopko bi pa ti mel? Navaden ročni menjalnik, pač ima sklopko kot vsi avti.
Hidravlično sklopko bi imel.
Upam, da ima chevy avtomatski čok!

ali si ti siguren , da je s tabo vse v najlepšem redu ?
vsaj malo poguglaj ali pa wiki poglej... hidravlična sklopka pomeni krmiljenje sklopke same in se razlikuje od iste funkcije ,ki jo opravlja pletenica... razlika je v tem , da je ponavadi hidravlično krmiljenje lažje, z manj upora na stopalki za sklopko...
suha sklopka je ponavadi - klasična- enolamelna ," mokra" sklopka pa je ponavadi večlamelna v oljni kopeli... medtem ko suha sklopka ni tako občutljiva na temperaturne spremembe pa "mokra" zahteva točno določeno olje , sploh se to opazi pri motornih kolesih,kjer je delovanje mokre sklopke optimalno šele pri ogretem agregatu...
avtomatski čok pri računalnško krmiljenem sekvenčnem vbrizgu?? kaj zdaj je treba z inbus ključem vsako jutro un vijak kaj štelati ? meni dela o.k. zmeraj na isti nastavitvi...
Objavljeno: Po jan 25, 2010 3:56 pm
Napisal/-a knuspi
Te ventile se štela na 100 tisoč ali več, ne pa kot pri jugotu.
Objavljeno: Po jan 25, 2010 4:24 pm
Napisal/-a sašo5
knuspi je napisal/-a:Te ventile se štela na 100 tisoč ali več, ne pa kot pri jugotu.
glih pri jugotu (55-65) si imel mir z ventili, na Cruzu mislim, da se bo treba igračkat vsaj 3x 4x do 100.000.....in verjam, da ima klackalice (Cruz) kot jugo
45 in ne na "ploščice"(podlaganje).....
....... - nisem se toliko poglabljal, aaaaaaampak skoraj ne morem verjet, da pri bencinskih motorjih Cruza niso hidraulični ventili

(pa je ja ecotec Opel motor notri.....)
P.S Pony 1990 je imel navadne ventile in štelanje obvezno na vsakih 20.000km, dočim jugeci(55) stoenke (podložka/ploščica sistem) ko so na drugem servisu na 10.000km naštelali, se jih do 180.000km, ko sem avto prodal, ni noben dotaknil.....
Objavljeno: Po jan 25, 2010 6:48 pm
Napisal/-a simply
Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.
Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.
Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 10:53 pm
Napisal/-a moj-avto
simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.
Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.
Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.
Avto je dejansko še manj vreden kot se prodaja. Pozor na to, da je avto izdelan izven EU in je za to carinjen. Prišteti je treba še provizijo pri menjavi EUra v tujo valuto, transport in še bi se lahko našlo stroškov. In če to odštejemo ugotovimo, da je avto vreden veliko manj.
Koliko denarja toliko muzike, to ne vem, če lih drži.
Določene blagovne znamke avtomobilov so dražje pa slabe.
Kvaliteto tega avtomobila pa bo pokazal čas.
Objavljeno: Če jan 28, 2010 10:31 am
Napisal/-a sašo5
moj-avto je napisal/-a:Avto je dejansko še manj vreden kot se prodaja.
kaj si sedaj toplo vodo odkril......
Saj maš izračune "javne" (nazadnje sem zasledil za Mondea) da pride tovarno stat 7000 eur......(in enako je pri audiju, bmw, mb...........) pri "kiki rikijih" še jurja ceneje....in to je to.......
Od tega Cruza slabše ne more bit NIČ

Osebno raje Dacio, ali ne vem kaj, kot pa to....
Objavljeno: Če jan 28, 2010 10:11 pm
Napisal/-a plinaš
simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.
Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.
Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.
vsak mehanik jih mora znati nastaviti ... pri hidravličnih so vmes med ventilom in odmikačem še ploščice , pri katerih se meri zračnost..ko je ta prevelika , se ploščice zamenja..
Objavljeno: Če jan 28, 2010 10:13 pm
Napisal/-a sašo5
plinaš je napisal/-a:simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.
Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.
Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.
vsak mehanik jih mora znati nastaviti ...
pri hidravličnih so vmes med ventilom in
odmikačem še ploščice , pri katerih se meri zračnost..ko je ta prevelika , se ploščice zamenja..
....no, pa spet nekaj novega vem

Objavljeno: Pe jan 29, 2010 11:40 am
Napisal/-a Pero
sašo5 je napisal/-a:knuspi je napisal/-a:Te ventile se štela na 100 tisoč ali več, ne pa kot pri jugotu.
glih pri jugotu (55-65) si imel mir z ventili, na Cruzu mislim, da se bo treba igračkat vsaj 3x 4x do 100.000.....
in verjam, da ima klackalice (Cruz)[b] kot jugo [b]45 in ne na "ploščice"(podlaganje).....
Od kdaj ima pa DOHC motor dročnike
Čje BUTAST prevajalec še ne pomeni da je to rec.
pa ta je tudi močna:
material glave motorja - železna litina/aluminij...
pa od kdaj se navor meri na minuto
pa še bi se našlo
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 4:57 pm
Napisal/-a sašo5
Pero je napisal/-a:Od kdaj ima pa DOHC motor dročnike
Pero: ne se smešit.....
http://ro.zrsss.si/projekti/kmetijstvo/ ... dravli.htm
PS DOHC je samo 2 noknveli, nima veze - brez dročnika ne gre - na žalost...
"štepsl" po domače.....
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 5:17 pm
Napisal/-a Pero
V angleščini se loči med Push Rod in Tappet,
kako se pravilno reče tisti šalčki (ki ima ponavadi v sebi ploščice za nastavljanje) po slovensko se mi pa ne da brskat, hidravlični dročnik je pa nekaj drugega
Če hočeš pa vem kje imam sliko DOHC motorja ki se mu zračnost ventilov uravnava z vijakom in ima ''klackalice''
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 8:00 pm
Napisal/-a sašo5
Pero je napisal/-a:Če hočeš pa vem kje imam sliko DOHC motorja ki se mu zračnost ventilov uravnava z vijakom in ima ''klackalice''
no.....saj tako naj bi imel Cruz(v drugi temi opisano) - ampak dročnik še vedno je
evo lepa slika ventila (upam, da veš kje je "štepsl".....
klikni še
K L I K