Stran 1 od 2

Povezava al kako že...

Objavljeno: Po okt 27, 2003 7:37 pm
Napisal/-a Kocky
Mene pa zanima kako se reče uni prečki ki povezuje oba amortizerja spredaj al pa zadaj(tist k daš loh dodatno gor,pa ma nek vijak usred za šponat)pa kje bi se dobil,kok $$$ je to ,al pa če loh to mi kdo doma nard,sej pomoje ni tak problem.

Re: Povezava al kako že...

Objavljeno: Po okt 27, 2003 7:38 pm
Napisal/-a maky
Kocky je napisal/-a:Mene pa zanima kako se reče uni prečki ki povezuje oba amortizerja spredaj al pa zadaj(tist k daš loh dodatno gor,pa ma nek vijak usred za šponat)pa kje bi se dobil,kok $$$ je to ,al pa če loh to mi kdo doma nard,sej pomoje ni tak problem.

imenuje se struct bar (upam da sem prav napisal)
dobi se v sportstilu od firme opm...

Objavljeno: Po okt 27, 2003 7:52 pm
Napisal/-a Viper123
strut brace

Slika

Aja cena! Odvisno od firme! Dobijo se že za cca.20-30k komplet (spredaj, zadej). Kakšna je cena samo sprednjega pa ne vem. Samo pomoje bi se dalo dokaj pocen dobit.
Poglej tud v Pro-Car, Kranj.

LP

Objavljeno: Po okt 27, 2003 11:03 pm
Napisal/-a Skull23
Oprostite mojemu neznanju... samo kashno ima ta struca bar sploh funkcijo?

Objavljeno: Po okt 27, 2003 11:14 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Skull23 je napisal/-a:Oprostite mojemu neznanju... samo kashno ima ta struca bar sploh funkcijo?

Predvsem v ovinkih ravna kolesa .. ce pogledas se vsako kolo nekoliko pomika .. no .. ker je strut brace zapet na vrh .. prenasa silo na drugega oz ravna kolesa ..

A3M - Sparco Strut Brace prednja .. cca 25k .. odvisno od modela.
Drgac pa ene najboljsih so Etechove .. samo so drage in samo iz UK se jih da dobiti .. drugje se nisem zasledil.

Objavljeno: Po okt 27, 2003 11:22 pm
Napisal/-a Sale
Članek z www.gas-tuning.com:

Strut braces oz. podporne vezi

Najprej besedo ali dve okrog samega pojma. T.i. strut brace ste gotovo že videli v kakšnem dirkalnem ali tuning avtomobilu – gre za cev, ki povezuje oba sprednja amortizerja in sicer v točkah kjer sta pritrjena na karoserijo. Če hočemo ta izraz prevesti v slovenski jezik je še najbolj primerna besedna zveza “podporna vez”.

Izhajajoč iz omenjenega opisnega prevoda, lahko že sumimo kaj je glavna funkcija tega čedalje bolj popularnega tuning dodatka. Namen takšne vezi je predvsem v povečanju togosti sprednjega dela avtomobila (tudi zadnjega, saj obstajajo tudi takšne za zadaj) in posledično boljšega oprijema s cesto. Pri večjih hitrostih se v ovinkih namreč vsa teža prenese na zunanje kolo, kar lahko povzroči, da se amortizer malce premakne v nasprotno smer (navzven) s čimer se zmanjša oprijem. Takšna vez pa to prepreči. Poleg tega pa naj bi pomagala tudi pri manjši obrabi gum in pri zagotavljanju nespremenjene optike sprednjih koles. V teoriji naj bi strut braces oz. podporne vezi imele večji učinek pri trših podvozjih. Torej trši kot so amortizerji in vzmeti, bolj opazno je “delovanje” takšne vezi. V grobem so to njene poglavitne funkcije.

Ne smemo pa pozabiti še na en, za tuning oz. bolje rečeno styling, pomemben efekt – estetika. Takšna vez lahko v motornem prostoru doprinese k bolj športnemu videzu, saj je ponavadi rdeče ali rumene (športne) barve ali pa celo kromirana oz. karbonska. Osebno se mi zdi namestitev podporne vezi primerna kot “pika na i” po montaži kakšnega bolj športnega kompleta vzmeti in amortizerjev. Skratka nepogrešljiv dodatek za vse, ki bi radi iz svojih jeklenih konjičkov naredili prave jeklene žrebce.

S.M
.

Objavljeno: To okt 28, 2003 8:16 am
Napisal/-a BiMMER
Nevem, če nimate neke zelo extremno močne mašine jst odsvesujem! Prvič je drag špas za učinek, ki ga nudi pri šibkejših mašinah, in drugič lahko povzroči precejšno škodo! S tem mislim nesreče, ko se zaletiš v enega izmed sprednjih bokov in ta čudežni Strut brace ti zvije še drugo stran!
Torej mal razmisli prednosti in slabosti, preden daš zadevo noter!

Objavljeno: To okt 28, 2003 8:52 am
Napisal/-a Nu-NRG
BiMMER je napisal/-a:Nevem, če nimate neke zelo extremno močne mašine jst odsvesujem! Prvič je drag špas za učinek, ki ga nudi pri šibkejših mašinah, in drugič lahko povzroči precejšno škodo! S tem mislim nesreče, ko se zaletiš v enega izmed sprednjih bokov in ta čudežni Strut brace ti zvije še drugo stran!
Torej mal razmisli prednosti in slabosti, preden daš zadevo noter!


Pri mojem konjicku uzadaj .. je prema cez cel podn .. od kolesa do kolesa .. ce mi edn butne v en kolo .. mi gresta oba :? :x
Je pa prednost da se zaradi tega avto veliko bolje drzi. :twisted: 8)

Objavljeno: To okt 28, 2003 10:39 am
Napisal/-a jky
Sportstil ma OMP-jeve, mislm da mi je reku 12.000SIT za sprednjo za Clio-ta 16V letnik 93. Sicer pa take stvari lahko nardis doma. Lahko pa das umes šibek, ko se zaletis na eni strani se stvar zlomi in ne prenasa sil na drugo stran. Samo je velik dela.
zlo se splaca na Yugo-te dat, ker majo zlo nestabilno karoserijo, pa dodas se šus pleh, pa si zrihtu spreden del Yugo-ta (za dirkat super!!)

Objavljeno: To okt 28, 2003 11:08 am
Napisal/-a HMX
To ni samo upgrade. Je takorekoč TUNING v pravem pomenu besede.
S to povezovalno prečko lahko spremeniš obnašanje avtomobila. Uporabiš jo navadno,
če ti avto oversteer-a, pol dodaš prečko, ki vzbudi rahel understeer in tako zbalansiraš avto.

V večini primerov takšen izdelek odsvetujem, saj so vsi normalni avtomobili že tako ali tako
nastavljeni na understeer - ga nima smisla še povečati!

Objavljeno: To okt 28, 2003 11:16 am
Napisal/-a MGsax
vseeno ne vidim smisla te vezi??

Objavljeno: To okt 28, 2003 11:46 am
Napisal/-a HMX
Če si kdaj zelo hitro vozil ovinke in si bil pozoren, si lahko opazil, da se sprednji
del avtomobila precej zvija, tudi če je avto močno grajen. Najbolj je to opazno pri sprednjem
zunanjem kolesu. Ta prečka poskrbi, da je razdalja med levim in desnim amortizerjem na vrhu
konstantna. Na ta način se ohranja geometrija podvozja...

Objavljeno: To okt 28, 2003 12:24 pm
Napisal/-a MGsax
torej je prednost samo v ovinkik katere lahko hitreje zvoziš

Objavljeno: To okt 28, 2003 12:27 pm
Napisal/-a HMX
Ja, vsaj v teoriji. V praksi pomoje tega ne rabiš, ker če nimaš dovolj močan avto, nima smisla...

Objavljeno: To okt 28, 2003 12:55 pm
Napisal/-a BiMMER
Kot sem rekel, pomoje da lahko prinese več skode kot koristi! :lol:

Objavljeno: To okt 28, 2003 1:12 pm
Napisal/-a andrej777
Uporabiš jo navadno,
če ti avto oversteer-a, pol dodaš prečko, ki vzbudi rahel understeer in tako zbalansiraš avto.
¸

Čist nikol si ne zapomnem kaj pomeni kaj. PEKRMARJENJE/PODKRMARJENJE(če sem prou napisal)
Pa bi prosu če mi lahko en pove da si bom končno zapomnu.

Lp Andrej

Objavljeno: To okt 28, 2003 1:46 pm
Napisal/-a HMX
andrej777 je napisal/-a:Čist nikol si ne zapomnem kaj pomeni kaj. PEKRMARJENJE/PODKRMARJENJE(če sem prou napisal)
Pa bi prosu če mi lahko en pove da si bom končno zapomnu.

Lp Andrej


Sej je čist izi:

Če ti rit ven nese, je avto pod PREVELIKIM kotom glede na smer vožnje --> PREKRMARJENJE
Če ti nos ven leze, je avto pod PREMAJHNIM kotom glede na smer vožnje --> PODKRMARJENJE

Ali še drugače

oversteer : avto bolj zavija okrog svoje osi, kot pa ti hočeš
understeer -||- manj zavija -||-

Objavljeno: To okt 28, 2003 3:38 pm
Napisal/-a andrej777
Hvala!!!

Če bi mi že prvič nekdo tako razložu bi še zdej vedu. Jz pa kar se nisem hotu napiflat to :lol: :lol: :lol:

Zdej si bom pa zihr zapomnu

Lp Andrej

Objavljeno: To okt 28, 2003 4:57 pm
Napisal/-a Kocky
Hvala vsem za odgovore. :wink:
Čeprav nimam nevem kako močn avto(100 KM)bi mel to bolj za styling dodatek kot za kej resnga,stane pa za moj avto(F.Bravo)21.600,kar ni glih pocen :? ,je pa od sparco-ta,zato me tud zanima če bi mi kej tacga loh kdo doma naredu mal cenej.

Objavljeno: To okt 28, 2003 8:52 pm
Napisal/-a Sale
No če si se že ogrel za to zadevo potem vseeno priporočam, da kupiš že narejeno, da ne bo res več škode kot koristi (kot je že Bimmer povedal).

Se pa pozanimaj še koliko bi te prišla ta zadeva od firme OMP, ker imam občutek, da bi lahko bilo kar nekaj tisočakov manj :wink: .