Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

DSG

Napisal/-a simply Po apr 05, 2010 10:22 am

Imam vprašanje povezano z DSGjem.

Namreč prejšnji teden sem naredil cca. 2500km z Passatom CC z DSG menjalnikom.

Nad avtomobilom sem bil dokaj navdušen navkljub¸malce šibkemu motorju - 140KM 2.0 TDI.

Zmotilo me je pa delovanje DSGja.

Namreč v primeru mrzlega motorja avtomobil ob pritisku na stopalko plina - ne do poda da smo si na jasnem - pospešuje pri 3000 obratih na minuto, kar se mi zdi dokaj visoko. Nemalokrat se zavrti tudi na 4000 obratov. Omenil bi še, da je bila prestavna ročica v poziciji D in ne S.

Če povzamem, zanima me kako bo z motorjem - zdi se mi da 3000 obratov pri mrzlem motorju ni prav priporočljivo. Avtomobil je star 1 leto in ima 105.000km in do sedaj ni bilo nikakršne napake.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po apr 05, 2010 10:30 am

ja pa se je menjavalo olje v DSG menjalniku?
naj bi se menjalo na vsake 60 000 olje v DSG menjalniku
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po apr 05, 2010 10:32 am

Samo, če malo pritisneš na gas bo pa pospeševal z manj vrtljaji ane? :roll:
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3784
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po apr 05, 2010 10:49 am

Ni problema za življenjsko dobo. Z avtomatikom boš težko kdaj občutil maksimalni navor, razen če se greš z ročnim pretikanjem. Automatiki pri pospeševanju radi držijo motor pri višjih obratih.

Če pospešuješ z malo gasa pa te še R5 prehiti :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Po apr 05, 2010 10:50 am

ko je mrzel motor prestavljaj ročno pa bo.
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Po apr 05, 2010 10:52 am

dobro je vožen v enem letu 105 000
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Po apr 05, 2010 11:00 am

Čudno :? glih dsg ful hitr šalta :shock:
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Po apr 05, 2010 11:07 am

Ko avto dela pod "zaufom" to je nekaj 10 sekund dsg res prestavlja pri malo višjih obratih, ampak to je normalno. Brez panike! :D

Je pa res, da vzdrževanje mora biti na nivoju, ne šparat na olju in podobnimi zadevami! To velja tudi za DSG. No sedaj 7 stop. DSG-ji nimajo več olja v menjalniku! Ko je hladen motor tudi ta prestavlja v malo višjih obratih,ampak to traja kratek čas.

Priporočljivo je, da ne obremenjujete hladnega motorja v visoke obrate. ;)
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm
Kraj: lj

Napisal/-a vuc Po apr 05, 2010 11:12 am

lej jest mam gtija pa mam 130000km pa ni nobenih problemov z menjalnikom pomoje bi blo treba zamenjat olje pa filter v menjalniku
a pa ti atvo kej trese k speluješ ker drugače ti je šov vztrajnik
ma kolega pasata dsg 2006 140km 2,0 tdi pa mu čist na nizkih šalta isto k men
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po apr 05, 2010 11:14 am

Pa potem ko je segret prestavlja kaj nižje al še vedno enako?

Jaz sem prevozil kar nekaj testnih kilometrov z DSG v različnih avtih z različnimi mašinami (tudi oče ga ima v svojem avtu) pa vedno prestavlja zelo hitro (po ravnem da pri 55kmh že v 5., pri 70 je že 6. ob normalnem gasu).
Edino pri 1.9TDI prestavlja malo višje (kar je normalno, ker je manj navora).
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3784
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po apr 05, 2010 11:16 am

scirocco12 je napisal/-a:Ko avto dela pod "zaufom" to je nekaj 10 sekund dsg res prestavlja pri malo višjih obratih, ampak to je normalno. Brez panike! :D

Je pa res, da vzdrževanje mora biti na nivoju, ne šparat na olju in podobnimi zadevami! To velja tudi za DSG. No sedaj 7 stop. DSG-ji nimajo več olja v menjalniku! Ko je hladen motor tudi ta prestavlja v malo višjih obratih,ampak to traja kratek čas.

Priporočljivo je, da ne obremenjujete hladnega motorja v visoke obrate. ;)


Mogoče preveri prvo, če je olje v turbini :lol:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po apr 05, 2010 11:20 am

DSG naj bi bil prilagodljiv menjalnik (adaptive), kar pomeni da naj bi se naučil tvoj način vožnje. Sam se v to nisem spuščal, ampak tako pač piše.
Se pravi če je prejšnji voznik/lastnik imel drugačno navado prestavljalja oz. pritiskanja na pedal za plin, bi to lahko bil vzrok. Sploh če bi bil recimo testen avto, ki ga ljudje bolj tiščijo..
Se pa da to tudi resetirat, tako da se potem na novo 'nauči'.
lp
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Po apr 05, 2010 11:30 am

W|zz je napisal/-a:DSG naj bi bil prilagodljiv menjalnik (adaptive), kar pomeni da naj bi se naučil tvoj način vožnje. Sam se v to nisem spuščal, ampak tako pač piše.
Se pravi če je prejšnji voznik/lastnik imel drugačno navado prestavljalja oz. pritiskanja na pedal za plin, bi to lahko bil vzrok. Sploh če bi bil recimo testen avto, ki ga ljudje bolj tiščijo..
Se pa da to tudi resetirat, tako da se potem na novo 'nauči'.
lp


To pa drži.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po apr 05, 2010 12:11 pm

Olje v menjalniku je bilo menjano 2x, prvič pri 57.000km, drugič 14 dni nazaj pri 105.000km. Prav tako je bilo zamenjano "sito".

Motor se obnaša isto pri ogretem, kot kadar je mrzel, kar mi ne gre v račun. Pri BMW M3 menjalnik DKG prestavlja občutno počasneje ko je le ta mrzel.

Vztrajnik je OK, vsaj zaenkrat.

Je pa res, da "lastnik" avtomobila ne ujčka in dela na polno. Mogoče je to razlog. Sam sicer tega avtomobila ( službeni op.p. ) ne vozim, je pa precejšnja razlika z Audijevim Tiptronicom ki ga uporabljam v A6. Zato pa vprašam in se čudim. Prav tako je zanimivo, da avtomobil pri polnem plinu pospešuje tudi čez 4.000 obratov v minuti - pri hitrostih nad 130km/h. Pri polnem plinu prestavi celo v 4 prestavo, ki pri tako visokih hitrostih ne verjamem, da je priporočljiva.

Edina rešitev je ročno pretikanje, ki pa je brez poante, zakaj potem DSG :)

DSG v GTIjih se drugače obnaša! Tudi sam sem ga vozil in ni težav, že zato ker je bencinec.

7 stopenjski DSG brez olja : hmm zelo me čudi takšen tip menjalnika, namreč kako je pa z temperaturami. Olje kar dobro odvaja toploto... No res pa je, da je uporabljen samo v "šibkejših" motorjih.

Samo, če malo pritisneš na gas bo pa pospeševal z manj vrtljaji ane? Rolling Eyes


Saj ni CVT.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Po apr 05, 2010 12:56 pm

Se pardoniram, sem malo prehitro napisal. :lol:
Sam ne se kregat :P
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: DSG

Napisal/-a meganer To nov 09, 2021 7:04 am

Si bom tule sposodil temo ....


Dsg7 .... Ko si na mestu in pretikaš se premika tudi obratomer. Ali je to normalno?

Dsg 157000km na 118000 menjamo olje.
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Re: DSG

Napisal/-a brrr To nov 09, 2021 10:04 am

"Da".
Očitno sklopka malo preveč prijemlje. Verjetno tudi čutiš, da motor malo vleče. Za začetek naredi kalibracijo točke prijema sklopke (VAG Com ali VCDS ali serviser).
Sploh če imaš suho sklopko (prečni motor) pohiti. Mokre nekaj več zdržijo, ker se bolje hladijo.
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: DSG

Napisal/-a meganer To nov 09, 2021 11:07 am

Da .... Malo "vleče"

Aha, da se stem reši ...... Sem pa mislil, da je to bol "marketinška fora"
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Re: DSG

Napisal/-a brrr To nov 09, 2021 12:53 pm

Jp. Maš prav. Za kaj več od mkt trika ni dovolj le zalaufat VCDS, klik na 02 in 04 pa štartat Clutch engagement point adaptation.
Pojdi do nekoga, ki ve kaj dela.

Moj DL501 (230kkm, vsi redni servisi pri pooblaščencu) je bil zelo samo samosvoj (občasna grobost med R in D, vlečenje, 'nabijanje' pri prestavljanju navzdol pred npr semaforjem) in je po vsakem obisku pooblaščenca kmalu pozabil na manire. Sedaj dela kot puter. Je pa šlo nekaj časa
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 541
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Re: DSG

Napisal/-a gusti85 Pe nov 12, 2021 9:51 pm

Meni je tudi tako delal od začetka ko sem prešaltal iz ročnega menjalnika. To je zaradi stila tvoje vožnje sploh če si navajen na ročnega. Pri ročnem si navajen, da ga daš v višjo prestavo in več gasa in potem vleče iz nizkih obratov kolikor pač ima navora. Pri DSG-ju pa avto hoče pospeševat toliko kot daš ti gasa ... se pravi če pohodiš gas (ni nujno da do gumba) avto predvideva da želiš peljat na polno in ti po možnosti zmenja eno ali dve brzini dol in nabije obrate. In seveda obratno, če boš dal malo gasa ti bo zelo hitro navzgor menjal. Čez kakšen mesec sem dobil občutek v nogi za gas in lahko zdaj menjalnik super kontroliram z gasom in ga peljem točno tako kot jaz hočem. Verjetno pa se je sama elektronika tudi malo prilagodila mojemu stilu vožnje. Od začetka prvi teden sem pa bil prepričan kakšno sranje je tale DSG, zdaj pa ni variante da grem še kadarkoli nazaj na ročnega.

Kar se pa mrzlega motorja in visokih obratov tiče je pač tak da DSG ne ve v kakšni situaciji si in zaradi česa rabiš pospeševat (prehitevanje, druge okoliščine) zato povišanja vrtljajev tudi zaradi varnosti voznika in potnikov ne omejuje. Je pa tako, da so po mojih izkušnjah motorji z DSG menjalnikom v dosti boljšem stanju od motorjev z ročnim menjalnikom zato ker se vedno (razen redkih izjem) vozijo v optimalnem območju vrtljajev.

EDIT: Šele zdaj vidim na kako star post odgovarjam :lol: :lol: :lol:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov