Stran 1 od 1

DSG

Objavljeno: Po apr 05, 2010 10:22 am
Napisal/-a simply
Imam vprašanje povezano z DSGjem.

Namreč prejšnji teden sem naredil cca. 2500km z Passatom CC z DSG menjalnikom.

Nad avtomobilom sem bil dokaj navdušen navkljub¸malce šibkemu motorju - 140KM 2.0 TDI.

Zmotilo me je pa delovanje DSGja.

Namreč v primeru mrzlega motorja avtomobil ob pritisku na stopalko plina - ne do poda da smo si na jasnem - pospešuje pri 3000 obratih na minuto, kar se mi zdi dokaj visoko. Nemalokrat se zavrti tudi na 4000 obratov. Omenil bi še, da je bila prestavna ročica v poziciji D in ne S.

Če povzamem, zanima me kako bo z motorjem - zdi se mi da 3000 obratov pri mrzlem motorju ni prav priporočljivo. Avtomobil je star 1 leto in ima 105.000km in do sedaj ni bilo nikakršne napake.

Objavljeno: Po apr 05, 2010 10:30 am
Napisal/-a myster
ja pa se je menjavalo olje v DSG menjalniku?
naj bi se menjalo na vsake 60 000 olje v DSG menjalniku

Objavljeno: Po apr 05, 2010 10:32 am
Napisal/-a /miha\
Samo, če malo pritisneš na gas bo pa pospeševal z manj vrtljaji ane? :roll:

Objavljeno: Po apr 05, 2010 10:49 am
Napisal/-a Blinder
Ni problema za življenjsko dobo. Z avtomatikom boš težko kdaj občutil maksimalni navor, razen če se greš z ročnim pretikanjem. Automatiki pri pospeševanju radi držijo motor pri višjih obratih.

Če pospešuješ z malo gasa pa te še R5 prehiti :)

Objavljeno: Po apr 05, 2010 10:50 am
Napisal/-a montezemolo
ko je mrzel motor prestavljaj ročno pa bo.

Objavljeno: Po apr 05, 2010 10:52 am
Napisal/-a GT_Turbo17
dobro je vožen v enem letu 105 000

Objavljeno: Po apr 05, 2010 11:00 am
Napisal/-a Dj Big
Čudno :? glih dsg ful hitr šalta :shock:

Objavljeno: Po apr 05, 2010 11:07 am
Napisal/-a scirocco12
Ko avto dela pod "zaufom" to je nekaj 10 sekund dsg res prestavlja pri malo višjih obratih, ampak to je normalno. Brez panike! :D

Je pa res, da vzdrževanje mora biti na nivoju, ne šparat na olju in podobnimi zadevami! To velja tudi za DSG. No sedaj 7 stop. DSG-ji nimajo več olja v menjalniku! Ko je hladen motor tudi ta prestavlja v malo višjih obratih,ampak to traja kratek čas.

Priporočljivo je, da ne obremenjujete hladnega motorja v visoke obrate. ;)

Objavljeno: Po apr 05, 2010 11:12 am
Napisal/-a vuc
lej jest mam gtija pa mam 130000km pa ni nobenih problemov z menjalnikom pomoje bi blo treba zamenjat olje pa filter v menjalniku
a pa ti atvo kej trese k speluješ ker drugače ti je šov vztrajnik
ma kolega pasata dsg 2006 140km 2,0 tdi pa mu čist na nizkih šalta isto k men

Objavljeno: Po apr 05, 2010 11:14 am
Napisal/-a peroRS
Pa potem ko je segret prestavlja kaj nižje al še vedno enako?

Jaz sem prevozil kar nekaj testnih kilometrov z DSG v različnih avtih z različnimi mašinami (tudi oče ga ima v svojem avtu) pa vedno prestavlja zelo hitro (po ravnem da pri 55kmh že v 5., pri 70 je že 6. ob normalnem gasu).
Edino pri 1.9TDI prestavlja malo višje (kar je normalno, ker je manj navora).

Objavljeno: Po apr 05, 2010 11:16 am
Napisal/-a Blinder
scirocco12 je napisal/-a:Ko avto dela pod "zaufom" to je nekaj 10 sekund dsg res prestavlja pri malo višjih obratih, ampak to je normalno. Brez panike! :D

Je pa res, da vzdrževanje mora biti na nivoju, ne šparat na olju in podobnimi zadevami! To velja tudi za DSG. No sedaj 7 stop. DSG-ji nimajo več olja v menjalniku! Ko je hladen motor tudi ta prestavlja v malo višjih obratih,ampak to traja kratek čas.

Priporočljivo je, da ne obremenjujete hladnega motorja v visoke obrate. ;)


Mogoče preveri prvo, če je olje v turbini :lol:

Objavljeno: Po apr 05, 2010 11:20 am
Napisal/-a W|zz
DSG naj bi bil prilagodljiv menjalnik (adaptive), kar pomeni da naj bi se naučil tvoj način vožnje. Sam se v to nisem spuščal, ampak tako pač piše.
Se pravi če je prejšnji voznik/lastnik imel drugačno navado prestavljalja oz. pritiskanja na pedal za plin, bi to lahko bil vzrok. Sploh če bi bil recimo testen avto, ki ga ljudje bolj tiščijo..
Se pa da to tudi resetirat, tako da se potem na novo 'nauči'.
lp

Objavljeno: Po apr 05, 2010 11:30 am
Napisal/-a scirocco12
W|zz je napisal/-a:DSG naj bi bil prilagodljiv menjalnik (adaptive), kar pomeni da naj bi se naučil tvoj način vožnje. Sam se v to nisem spuščal, ampak tako pač piše.
Se pravi če je prejšnji voznik/lastnik imel drugačno navado prestavljalja oz. pritiskanja na pedal za plin, bi to lahko bil vzrok. Sploh če bi bil recimo testen avto, ki ga ljudje bolj tiščijo..
Se pa da to tudi resetirat, tako da se potem na novo 'nauči'.
lp


To pa drži.

Objavljeno: Po apr 05, 2010 12:11 pm
Napisal/-a simply
Olje v menjalniku je bilo menjano 2x, prvič pri 57.000km, drugič 14 dni nazaj pri 105.000km. Prav tako je bilo zamenjano "sito".

Motor se obnaša isto pri ogretem, kot kadar je mrzel, kar mi ne gre v račun. Pri BMW M3 menjalnik DKG prestavlja občutno počasneje ko je le ta mrzel.

Vztrajnik je OK, vsaj zaenkrat.

Je pa res, da "lastnik" avtomobila ne ujčka in dela na polno. Mogoče je to razlog. Sam sicer tega avtomobila ( službeni op.p. ) ne vozim, je pa precejšnja razlika z Audijevim Tiptronicom ki ga uporabljam v A6. Zato pa vprašam in se čudim. Prav tako je zanimivo, da avtomobil pri polnem plinu pospešuje tudi čez 4.000 obratov v minuti - pri hitrostih nad 130km/h. Pri polnem plinu prestavi celo v 4 prestavo, ki pri tako visokih hitrostih ne verjamem, da je priporočljiva.

Edina rešitev je ročno pretikanje, ki pa je brez poante, zakaj potem DSG :)

DSG v GTIjih se drugače obnaša! Tudi sam sem ga vozil in ni težav, že zato ker je bencinec.

7 stopenjski DSG brez olja : hmm zelo me čudi takšen tip menjalnika, namreč kako je pa z temperaturami. Olje kar dobro odvaja toploto... No res pa je, da je uporabljen samo v "šibkejših" motorjih.

Samo, če malo pritisneš na gas bo pa pospeševal z manj vrtljaji ane? Rolling Eyes


Saj ni CVT.

Objavljeno: Po apr 05, 2010 12:56 pm
Napisal/-a /miha\
Se pardoniram, sem malo prehitro napisal. :lol:

Re: DSG

Objavljeno: To nov 09, 2021 7:04 am
Napisal/-a meganer
Si bom tule sposodil temo ....


Dsg7 .... Ko si na mestu in pretikaš se premika tudi obratomer. Ali je to normalno?

Dsg 157000km na 118000 menjamo olje.

Re: DSG

Objavljeno: To nov 09, 2021 10:04 am
Napisal/-a brrr
"Da".
Očitno sklopka malo preveč prijemlje. Verjetno tudi čutiš, da motor malo vleče. Za začetek naredi kalibracijo točke prijema sklopke (VAG Com ali VCDS ali serviser).
Sploh če imaš suho sklopko (prečni motor) pohiti. Mokre nekaj več zdržijo, ker se bolje hladijo.

Re: DSG

Objavljeno: To nov 09, 2021 11:07 am
Napisal/-a meganer
Da .... Malo "vleče"

Aha, da se stem reši ...... Sem pa mislil, da je to bol "marketinška fora"

Re: DSG

Objavljeno: To nov 09, 2021 12:53 pm
Napisal/-a brrr
Jp. Maš prav. Za kaj več od mkt trika ni dovolj le zalaufat VCDS, klik na 02 in 04 pa štartat Clutch engagement point adaptation.
Pojdi do nekoga, ki ve kaj dela.

Moj DL501 (230kkm, vsi redni servisi pri pooblaščencu) je bil zelo samo samosvoj (občasna grobost med R in D, vlečenje, 'nabijanje' pri prestavljanju navzdol pred npr semaforjem) in je po vsakem obisku pooblaščenca kmalu pozabil na manire. Sedaj dela kot puter. Je pa šlo nekaj časa

Re: DSG

Objavljeno: Pe nov 12, 2021 9:51 pm
Napisal/-a gusti85
Meni je tudi tako delal od začetka ko sem prešaltal iz ročnega menjalnika. To je zaradi stila tvoje vožnje sploh če si navajen na ročnega. Pri ročnem si navajen, da ga daš v višjo prestavo in več gasa in potem vleče iz nizkih obratov kolikor pač ima navora. Pri DSG-ju pa avto hoče pospeševat toliko kot daš ti gasa ... se pravi če pohodiš gas (ni nujno da do gumba) avto predvideva da želiš peljat na polno in ti po možnosti zmenja eno ali dve brzini dol in nabije obrate. In seveda obratno, če boš dal malo gasa ti bo zelo hitro navzgor menjal. Čez kakšen mesec sem dobil občutek v nogi za gas in lahko zdaj menjalnik super kontroliram z gasom in ga peljem točno tako kot jaz hočem. Verjetno pa se je sama elektronika tudi malo prilagodila mojemu stilu vožnje. Od začetka prvi teden sem pa bil prepričan kakšno sranje je tale DSG, zdaj pa ni variante da grem še kadarkoli nazaj na ročnega.

Kar se pa mrzlega motorja in visokih obratov tiče je pač tak da DSG ne ve v kakšni situaciji si in zaradi česa rabiš pospeševat (prehitevanje, druge okoliščine) zato povišanja vrtljajev tudi zaradi varnosti voznika in potnikov ne omejuje. Je pa tako, da so po mojih izkušnjah motorji z DSG menjalnikom v dosti boljšem stanju od motorjev z ročnim menjalnikom zato ker se vedno (razen redkih izjem) vozijo v optimalnem območju vrtljajev.

EDIT: Šele zdaj vidim na kako star post odgovarjam :lol: :lol: :lol: