Stran 1 od 2

Petrolov bencin!

Objavljeno: To apr 20, 2010 1:44 pm
Napisal/-a Dale
Živjo!
Mene pa zanima, če ima kod enake izkušnje kot jaz. Cca. par mescev nazaj so pumpe spreminjale "imena" bencinskih hlapov (Carrera 95...). Poleg imen so verjetno spremenili tudi vsebino samega bencina. To omenjam, ker dejansko s Petrolovim bencinom (tankam 95), naredim krepko več kot sem s prejšnim njihovim bencinom. Pa me zanima ali ima kdo isto izkušnjo. Naredim namreč tudi po 200-300km več s polnim tankom.
A je to samo moja varčna vožnja (kar dvomim, ker vozim na isti način kot prej), al je res bencin toliko boljši. Ker iz 700km na 900km +... s polnim tankom je kr velika razlika!

Hvala :lol:

Objavljeno: To apr 20, 2010 1:47 pm
Napisal/-a ban
Jst ne naredim čist nič več km kot prejt, vedno tankam petrol 95. Da bi pa samo zarad bencina naredu skorej 30% več km pa dvomim. Kakšen pa imaš avto oz. motor?

Objavljeno: To apr 20, 2010 1:56 pm
Napisal/-a JamesTheMan
Tankam na črpalki, ki je v tistem trenutku najbližja, pa ne glede na firmo. In nisem še nikoli opazil kakšnih razlik v bencinu ali porabi. Poraba je odvisna od same vožnje...

Objavljeno: To apr 20, 2010 1:56 pm
Napisal/-a Dale
Ja sj to je to. Men je to ful čudn. Ampk to se mi dogaja le na eni petrolovi pumpi. Tudi ko tankam gre kazalec nekoliko "čez" optimalno črto. Tega prej ni bilo...! (ful čudn)

Vozm pa laguno 1.8 16v! (kr znana da zna "pit", če ne pazš) :)

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:02 pm
Napisal/-a INFINITI
Ma kakšnih 200-300 km več :lol:

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:13 pm
Napisal/-a peroRS
Dale je napisal/-a:Ja sj to je to. Men je to ful čudn. Ampk to se mi dogaja le na eni petrolovi pumpi. Tudi ko tankam gre kazalec nekoliko "čez" optimalno črto.


Povem katera črpalka to. Jz bi šel tud tja tankat :lol: :lol:

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:18 pm
Napisal/-a W|zz
Dale je napisal/-a:Ja sj to je to. Men je to ful čudn. Ampk to se mi dogaja le na eni petrolovi pumpi. Tudi ko tankam gre kazalec nekoliko "čez" optimalno črto. Tega prej ni bilo...! (ful čudn)

Vozm pa laguno 1.8 16v! (kr znana da zna "pit", če ne pazš) :)
To ni možno.
Na vsaki pumpi lah natankaš čisto do vrha in ne more se enkrat plovc drugače postavit kot drugič.. Mogoče bi bila razlika če bi nalil vodo al pa jogurt, ne pa tkole..

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:27 pm
Napisal/-a ejsim
Mogoče pa pištola kasneje prekine dotok in tako priteče še kak liter več notri..

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:35 pm
Napisal/-a Energetik81
Glih obratn, če mu zdej manj požre kot prej. Možno, da je števec na pumpu zj... (če pumpaš vedno na isti), pa premalo pokaže.
Sicer pa ni šans, da bi se toliko poznalo, razen če si med tem menjal (pokvarjen) senzor temp. hladilne tekočine pa še lambdo hkrati.

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:36 pm
Napisal/-a W|zz
ejsim je napisal/-a:Mogoče pa pištola kasneje prekine dotok in tako priteče še kak liter več notri..

To ja, sej na to sem mislil, zato sem napisal "čisto do vrha", se pravi da na koncu še sam mal dotočiš noter. Jaz ponavadi še dotočim liter, dva, tri, zato da pridem do okrogle cifre za plačat :)

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:41 pm
Napisal/-a juhica
Dale je napisal/-a:Tudi ko tankam gre kazalec nekoliko "čez" optimalno črto. Tega prej ni bilo...! (ful čudn)


haha, da me ne bo pobral, hud bencin majo tam, ne sam da nardis 200-300 kilometrov vec z enim tankom, se ko poln tank natankas kaze da je vec bencina not kot si ga v bistvu natanku. :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:44 pm
Napisal/-a W|zz
juhica je napisal/-a:
Dale je napisal/-a:Tudi ko tankam gre kazalec nekoliko "čez" optimalno črto. Tega prej ni bilo...! (ful čudn)


haha, da me ne bo pobral, hud bencin majo tam, ne sam da nardis 200-300 kilometrov vec z enim tankom, se ko poln tank natankas kaze da je vec bencina not kot si ga v bistvu natanku. :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Hm. To ni nič takega, če kaže čez črtico, ki označuje poln tank. Pri veliko avtih je tako..

Objavljeno: To apr 20, 2010 2:50 pm
Napisal/-a Energetik81
Seveda je to normalno, ampak da pa začne zarad "novega" bencina naenkrat kazat števec pri polnem tanku več kot prej, je pa smešno.
Če vodo natankaš not do vrha, bo števec kazal isto (pri isti pištoli).

Objavljeno: To apr 20, 2010 3:04 pm
Napisal/-a uros_p
Moj predlog je: Zamenjaj si gume nazaj na normalen obseg.

Nizkoprofilne na enaki felgni kot zimske zmanjšajo obseg. Če je pri tebi takšen scenarij, potem to pomeni, da realnih prevoziš še vedno 700 km, avto pa misli, da jih ima 900. V takem primeru ti zadnje čase tud avto bolj leti (po števcu gledano) :)

Kar pa se števca tiče, si pa sam svoj mojster. Jaz namreč ne pozanm nobene črtice, ki se ji reče "optimalna". Poznam črtico za poln in prazn tank, ter tiste vmesne. In te črtice so natisnjene na ozadju pod števci. Števec ima vedno enak kot hoda od ene do druge skrajne pozicije in nima veze, ali ti tankaš kerozin ali pa knedlsuppe. Hod števca se s tem ne bo spremenil. Kaj pa je v skrajni poziciji pod števcem tvojega avta pa ne vem. Vem pa, da nima bencin kaj s tem. Ti si lahko namesto skale na ozadje natisneš "Hello Kitty", pa ti bo potem števec mogoče kazal samo do "t-ja", vendar ne zaradi tega, ker bi tankal juho.

Optimalno: Z vidika porabe je optimalna črtica tista, ki kaže prazen tank. Takrat je avto lažji za okoli 50 kg (pri nekem povprečnem 55 literskem tanku), s tem je celoten avto lažji in posledično je tudi poraba manjša. Kaj pa si ti mislil z optimalno?

Objavljeno: To apr 20, 2010 6:03 pm
Napisal/-a Dale
Ja pol bo pa tole z gumami, ker se mi zdi res nemogoče da ob vedno istih relacijji (več ali manj), naredim toliko več km...!

Objavljeno: To apr 20, 2010 6:27 pm
Napisal/-a NejcZ
Nevem.. foter pravi da z Agipovo nafto nardi cirka 80km več kot z Petrolovo. Isti avto, iste gume, relacije, vožnja. Ka pa veš :lol:

Objavljeno: To apr 20, 2010 6:51 pm
Napisal/-a need 4 speed
Nevem no..vrjetno so rzlike, ampak MINIMALNE...ne pa 10-15%.
Glede vonje pa..lahko je podobna, ne more pa biti ISTA...tut jst delam vsak dal isto relacijo, pa poraba variira, tud če po filingu isto pelem-vrjetno kdaj bolj pospešm, drugič manj..nikol ne morš isto.
Mogoče je pa sam občutek, k mislš da z določenim bencinom manj porabiš, pa podzavestno manj teraš avto.
Nevem..zame poraba nima ene hude vrednosti..pač konje je treba nahrant, če jih pa še ornk teraš pa pač več spije.

Objavljeno: To apr 20, 2010 8:44 pm
Napisal/-a sundaydriver
Uporaba 98 oktanca namesto 95 je pri meni zaradi zasnove motorja pomenila cca. 10 km/h višjo končno hitrost. Ko sem probal novi petrolov 95 oktanc, se je avto obnašal zelo podobno kot prej z 98 oktancem od drugih črpalk, v glavnem pozitivno sem bil presenečen. Kar se tiče porabe pa nisem opazil nekih razlik.

Objavljeno: To apr 20, 2010 9:02 pm
Napisal/-a need 4 speed
Pri športnejših motorjih in pri novejših, ki spreminjajo predvžig če je drug bencin je res nekaj prirastka, če je bencin višjeoktanski.
Pri kakšnih starejših, manj navitih pa se ne pozna.

Objavljeno: To apr 20, 2010 9:04 pm
Napisal/-a domsas
uros_p je napisal/-a:Moj predlog je: Zamenjaj si gume nazaj na normalen obseg.

Nizkoprofilne na enaki felgni kot zimske zmanjšajo obseg. Če je pri tebi takšen scenarij, potem to pomeni, da realnih prevoziš še vedno 700 km, avto pa misli, da jih ima 900. V takem primeru ti zadnje čase tud avto bolj leti (po števcu gledano) :)

Kar pa se števca tiče, si pa sam svoj mojster. Jaz namreč ne pozanm nobene črtice, ki se ji reče "optimalna". Poznam črtico za poln in prazn tank, ter tiste vmesne. In te črtice so natisnjene na ozadju pod števci. Števec ima vedno enak kot hoda od ene do druge skrajne pozicije in nima veze, ali ti tankaš kerozin ali pa knedlsuppe. Hod števca se s tem ne bo spremenil. Kaj pa je v skrajni poziciji pod števcem tvojega avta pa ne vem. Vem pa, da nima bencin kaj s tem. Ti si lahko namesto skale na ozadje natisneš "Hello Kitty", pa ti bo potem števec mogoče kazal samo do "t-ja", vendar ne zaradi tega, ker bi tankal juho.

Optimalno: Z vidika porabe je optimalna črtica tista, ki kaže prazen tank. Takrat je avto lažji za okoli 50 kg (pri nekem povprečnem 55 literskem tanku), s tem je celoten avto lažji in posledično je tudi poraba manjša. Kaj pa si ti mislil z optimalno?


:D

na obseg gum sploh pomislil nisem :idea: