Stran 1 od 2
Zaščitniki proizvajalcev na forumih
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 5:54 pm
Napisal/-a avtoman
Izgleda da je na vseh forumih veliko dušebrižnikov, ki spremljajo objave članov, če kdo kritizira njihovega proizvajalca. Ti takoj demantirajo stvar, ter jo poizkušajo obrniti.
Nekaj takega se mi po mojem mnenju dogaja na forumu Škode. Gre za vprašanje indikacije prižganih zasenčenih luči pri Škodi Octavii l. 2007.
Luči so pri mojem avtomobilu dnevne, se pravi da svetijo če je preklopnik v prvem položaju. Na kontrolni plošči sveti znak za zasenčene luči ostala osvetlitev plošče pa ne.
Če preklopnik zavrtiš v drugi položaj se vklopijo parkirne luči in osvetlitev plošče, TER ZNAK ZA PRIŽGANE ZASENČENE LUČI. Pri tretjem preklopu se vklopijo dodatno še zasenčene luči. Se pravi da pri vožnji s parkirnimi lučmi ali z zasenčenimi, NI NOBENE RAZLIKE V IDIKACIJI.
Na mojo pripombo, da je to napaka proizvajalca, sta se takoj odzvala dva pametnjakoviča, ki pravita da je to OK, zato me zanima mnenje malo širšega kroga avtomobilistov.
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 6:27 pm
Napisal/-a f.taunus
Zakaj napaka proizvajalca, če tako pač je? Oni že vedo, zakaj so tako nastavili.
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 6:30 pm
Napisal/-a INFINITI
Proizvajalec je pač tako nastavil - nič hudega, to ti lahko servis narihta da je tako kot se tebi zdi prav in všeč - ne vidim potrebe po kragariji zaradi tega
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 8:57 pm
Napisal/-a RedBaron
Hja, kaj pa vem, pomoje ni ravno napaka, ker so si čehi pač tako zamislili, mogoče celo v navodilih piše, da je ta lučka za kratke in pozicjske luči, podobno kot je pri večini avtov ena lučka za ročno zavoro in nivo zavornega olja.
Lučka za kratke luči ni obvezna (mislim da v VAG jo imajo samo škode), medtem ko lučka za dolge luči pa je zakonsko predpisana in mora biti modre barve.
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 9:30 pm
Napisal/-a black
Delam z različnimi avti vsak dan pa nisem še opazil da bi kateri imel posebaj lučko za parkirne in kratke luči...
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 9:49 pm
Napisal/-a lancia hf
black je napisal/-a:Delam z različnimi avti vsak dan pa nisem še opazil da bi kateri imel posebaj lučko za parkirne in kratke luči...
Poglej pri Lani, tam jo boš našel

Objavljeno: Ne jun 13, 2010 10:28 pm
Napisal/-a LinuxFuter
black je napisal/-a:Delam z različnimi avti vsak dan pa nisem še opazil da bi kateri imel posebaj lučko za parkirne in kratke luči...
Citroen C3 ju ima.
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 11:20 pm
Napisal/-a lizard
Ima Audi enako (vsaj naš), kot opisuje avtor teme, pa verjetno ima tudi VW in ostali del koncerna samo eno indikacijo za parkirne in zasenčene. Recimo ker je lancia hf že omenil Lancie - Kappa ima posebej lučko tudi za pozicijske in posebej za zasenčene, Thesis pa ima samo eno lučko, ki ostaja prižgana tako pri pozicijskih kot pri zasenčenih.
Zakaj je tamu tako? Ker na krožnem stikalu levo od volana za luči jasno vidiš kaj imaš prižgano, ni treba da zato sveti še posebej lučka.
Objavljeno: To jun 15, 2010 8:54 am
Napisal/-a Polo78
black je napisal/-a:Delam z različnimi avti vsak dan pa nisem še opazil da bi kateri imel posebaj lučko za parkirne in kratke luči...
Kakor vem imajo to skoraj vsi Renaulti, vsaj starejši vem da so to imeli.
Kar se pa tiče Škode sam ne bi rekel, da je to napaka ampak bolj ergonomska pomankljivost, šlamparija če hočeš. Vsekakor za nekoga, ki avta ne pozna (beri: ga občasno vozi) ni dobro, da pri prižganih pozicijskih lučeh gori indikator za zasenčene luči! Boljše bi bilo, da ne bi svetilo popolnoma nič, kot pri starem Polu, ki sploh ni imel indikatorja za zasenčeno luč. Očitno tudi pri VAG-u še zdaleč ni vse tako ergonomsko in logično, kar nekateri tako radi govorijo.

lizard je napisal/-a:Zakaj je tamu tako? Ker na krožnem stikalu levo od volana za luči jasno vidiš kaj imaš prižgano, ni treba da zato sveti še posebej lučka.
To je sicer res, ampak zaradi odmaknjenosti tega stikala včasih spregledaš oz. pozabiš kaj imaš prižgano, ker tam sta npr. še lučki za prednje in zadnje meglenke. Sicer so to vse skupaj malenkosti in stvar navade ampak meni je ljubše imeti vse komandne lučke na enem mestu - se pravi na armaturki.

Objavljeno: To jun 15, 2010 10:37 am
Napisal/-a peroRS
Polo78 je napisal/-a:Očitno tudi pri VAG-u še zdaleč ni vse tako ergonomsko in logično, kar nekateri tako radi govorijo.

Avto ima dnevne luči. Vsedeš se v avto, se pripneš in odpelješ. Sploh ti ni treba o ničemer razmišljat.
Tako, da ne vidim potrebe po premikanju stikala v pozicijo za parkirne luči pred vžigom motorja. Avtor te teme je izjavil, da s tem kao manj obremenjuješ akumulator
Potem je pa VAG kriv, ker si nekateri komplicirajo življenje.

Objavljeno: To jun 15, 2010 4:10 pm
Napisal/-a sašo5
lenivec je napisal/-a:problem pri vag je da do pred kratkim ni blo dnevnih luči. in da če je blo stikalo na on in si vzel kontakt so luči ostale prižgane. kar je bedarija. glede na to da praktično pri vseh ostalih je s odvzemom kontakta izkloplo tut luč.
.....ima dnevne luči od 2001

Le na nekaterih modelih jih je bilo treba aktivirat.....
PS nova Fiesta še danes nima in ni možno aktiviranje, še celo "lučkota" ni možno ugradit(kaže elektronika neko napako) tako da ne brez veze šimfat Vaga, ker ve se kdo je najboljši

Objavljeno: To jun 15, 2010 7:38 pm
Napisal/-a lancia hf
AHHH nemci, pri vseh avtomobilskih znamkah je vse serisko že 15 let samo wag koncern je izjema, nevem pa zakaj se tako nekateri vzburjate zaradi takih oslari, saj vas noben ne sili, da kupujete avtomobil ki je 15 let za "leseno žlico"

Objavljeno: To jun 15, 2010 8:21 pm
Napisal/-a Blink-182-
fiat ma to že od pamtiveka

Objavljeno: To jun 15, 2010 9:20 pm
Napisal/-a black
Fiat tud pod razno nima ločene indikacije za pozicijo in kratke luči.
Objavljeno: To jun 15, 2010 9:22 pm
Napisal/-a Blink-182-
mislil sem na zgornjo debato in na to, da se luči avtomatsko ugašajo in prižigajo z tek bo vžgeš/ugasneš avto

Objavljeno: To jun 15, 2010 9:29 pm
Napisal/-a black
U, aja... Sem bolj površno bral, sori

Re: Zaščitniki proizvajalcev na forumih
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 10:53 am
Napisal/-a recept
avtoman je napisal/-a:Če preklopnik zavrtiš v drugi položaj se vklopijo parkirne luči in osvetlitev plošče, TER ZNAK ZA PRIŽGANE ZASENČENE LUČI. Pri tretjem preklopu se vklopijo dodatno še zasenčene luči. Se pravi da pri vožnji s parkirnimi lučmi ali z zasenčenimi, NI NOBENE RAZLIKE V IDIKACIJI.
IMO bi v trenutku, ko so vključene SAMO parkirne luči, ne smel goreti indikator za zasenčene luči, če le-te res ne gorijo. Indikator za zasenčene luči naj bi gorel samo tedaj in natanko tedaj, ko gorijo tudi zasenčene luči.
Gornje pravi logika, kar pa seveda ni v skladu z neko drugo logiko, ki se jim reče finančna logika proizvajalcev in prodajalcev avtomobilov.
Če nimaš ravno neke orto podaljšane garancije, pa si tako ali tako prepozen za kakršnokoli urejanje na račun Škode.
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 12:20 pm
Napisal/-a chan
Podobno ergonomsko nedoslednost je moč opaziti pri mnogih znamkah. Različna indikatorja sta npr. pri Renaultih. Konec koncev pa ima dandanes večina avtomobilov na slovenskem tržišču že dnevne luči! Vendar pa pri marsikaterem novem avtomobilu (tudi višjega cenovnega razreda) še vedno ni serijskih dnevnih luči za slovensko tržišče (imajo pa npr. svetlobni senzor), kjer kljub indikatorjem pozabiš na prižig luči (osvetli se armaturna plošča, kar nemalokrat voznika zavede!).
Off: uporabniki tematskih forumov za posamezno znamko bodo pač hvalili svoje blago, nihče ne bo pretirano kritiziral svoje odločitve pri nakupu.