Stran 1 od 2
J.D.Power 2010(EU)
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 8:05 pm
Napisal/-a Marek_
J.D.power je objavil rezultate analize zadovoljstva kupcev v EU. Ocenjevali so po kriterijih, ki imajo različno težo in iscer oblika (37%), zanesljivost (24%), stroški vzdrževanja (22%) in post-prodajni odnosi do kupca (17%).
Najboljši:
1.Lexus RX
2.Jaguar XF/Lexus IS
In ja, toliko popljuvan cee'd (od nekaterih) je prvi non-premium avto, ki je pristal na 4. mestu.
Najslabši:
104.Ford KA
103.Peugeot 206
102.Fiat Bravo
101.Fiat GPunto
Uploaded with
ImageShack.us
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 8:17 pm
Napisal/-a maniaxxx
za kio je popolnoma logično da je tam ko je ker od kie noben ne pričakuje nič, potem dobi malo več kot nič in je zelo zadovoljen. Tako to gre.
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 9:40 pm
Napisal/-a damek1a
Kia je tako med prvimi kot med zadnjimi. Ceed je verjetno dobil dosti % zaradi posrečene oblike. Tukaj bi izpostavil hondo, ki je še vedno (tako kot že več let) uspela vse modele spraviti tam med top 20, kar priča o izjemi kvaliteti znamke.
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 9:41 pm
Napisal/-a nebivedu
Manjka kr nekaj znamk, tako da je tole bolj ko ne nalaganje.
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 11:07 pm
Napisal/-a Marek_
speedfreak je napisal/-a:za kio je popolnoma logično da je tam ko je ker od kie noben ne pričakuje nič, potem dobi malo več kot nič in je zelo zadovoljen. Tako to gre.
Verjetno tudi človek, ki kupi FIATa ne pričakuje, da bo dobil Bentleya.
@damek1a
Torej praviš, da je cee'd prišel med top zato ker je lepši od vseh ostalih na lestvici...
To, da sta Rio, pa Picanto na dnu ne pomeni nič, ker cee'd nima z dvema skupnega niti vijaka. Cee'd je bil razvit s ciljem ponudit čimoblj zanesljiv avto za razumljivo ceno, zato je tudi cee'd prinesel 7let garancije.
@nebivedu
V analizi so zajeti modeli, ki so se prodajali od 2007 do 2009 in ki imajo vsaj 30.000km, če ni dovolj takih primerkov določenega modela, ne more biti avto ocenjen.
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 11:59 pm
Napisal/-a maliBobi
Kupujte evropsko in ne podpirat poševnookih
Kia..hmm nisem tako bogat, da bi kupoval tako poceni

Objavljeno: Po jun 14, 2010 4:51 am
Napisal/-a gore
Kurbarija - kje pa je Subaru?

Objavljeno: Po jun 14, 2010 9:04 am
Napisal/-a Marek_
maliBobi je napisal/-a:Kupujte evropsko in ne podpirat poševnookih
Kia..hmm nisem tako bogat, da bi kupoval tako poceni

BTW jw ceed izdelan v EU, za razliko od kakega POLA ali FOXa
Objavljeno: Po jun 14, 2010 9:14 am
Napisal/-a INFINITI
maliBobi je napisal/-a:Kupujte evropsko in ne podpirat poševnookih
Kia..hmm nisem tako bogat, da bi kupoval tako poceni

Pouči se malo :
The Cee'd was designed in Frankfurt, Germany (
"in Europe for Europeans") with Miklós Kovács leading the design team.[2] Cars are manufactured in the Kia factory in Teplička nad Váhom, Slovakia.
Beginning in 2010 the Cee'd receives Kia's new corporate grille, known as the Tiger Nose — as designed by Kia's design chief,
Peter Schreyer
http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_cee%27d
-Je pa Ceed gotovo na zasluženem mestu na tej lestvici.
Objavljeno: Po jun 14, 2010 9:30 am
Napisal/-a ludbe
FOXa vem da delajo v Mehiki, kje pa POLA?
Objavljeno: Po jun 14, 2010 9:39 am
Napisal/-a Tattoo-
ludbe je napisal/-a:FOXa vem da delajo v Mehiki, kje pa POLA?
Španiji!

Ceed je napisal/-a:BTW jw ceed izdelan v EU, za razliko od kakega POLA ali FOXa
BTW se najprej pozanimaj o stvareh o katerih govoriš ampak očitno nimaš pojma...
Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:11 am
Napisal/-a Marek_
Ja Polo je iz španije sem pa mislil na Jetto.
Saj je OK, da se podpira EU gospodarstvo, ampak npr. ceed in Venga sta oblikovana in razvita v nemčiji, izdelana na slovaškem in češkem. Antara, pa npr. prihaja iz Koreje, Koleos ne samo, da je tudi tam izdelan (Busan), ampak si deli razvoj s Samsung motorsom, kakor si deli tudi Fluence, ki pa je iz Turčije.
Tako, da če boš npr. kupil Koleosa ne vem, če bo od tega imelo več koristi EU gospodarstvo ali Korejsko, jaz bi bolj rekel tadrugo.
Enako velja za Antaro, evropski je edino znak, dobiček pobira GM, tako, da ima od nje bolj malo koristi EU.
Pa takih primerkov je karnekaj.
Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:35 am
Napisal/-a maliBobi
Ceed je napisal/-a:Ja Polo je iz španije sem pa mislil na Jetto.
Saj je OK, da se podpira EU gospodarstvo, ampak npr. ceed in Venga sta oblikovana in razvita v nemčiji, izdelana na slovaškem in češkem. Antara, pa npr. prihaja iz Koreje, Koleos ne samo, da je tudi tam izdelan (Busan), ampak si deli razvoj s Samsung motorsom, kakor si deli tudi Fluence, ki pa je iz Turčije.
Tako, da če boš npr. kupil Koleosa ne vem, če bo od tega imelo več koristi EU gospodarstvo ali Korejsko, jaz bi bolj rekel tadrugo.
Enako velja za Antaro, evropski je edino znak, dobiček pobira GM, tako, da ima od nje bolj malo koristi EU.
Pa takih primerkov je karnekaj.
Samo to je bil moj point. In 100% dobi od ceeda največ Koreja, če ne drugo uveljavitev znamke na Eu tleh, kar posledično pomeni prodor..., aja, da ne omenim 7 letne garancije.
Pri meni doma nikoli ne bo vzhodnjaka, raje nimama nič ali pa se vozim z merklo od veolie
Povdarjam pa, da nikjer nisem napisal, da so slabi, daleč od tega

Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:47 am
Napisal/-a INFINITI
maliBobi je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:Ja Polo je iz španije sem pa mislil na Jetto.
Saj je OK, da se podpira EU gospodarstvo, ampak npr. ceed in Venga sta oblikovana in razvita v nemčiji, izdelana na slovaškem in češkem. Antara, pa npr. prihaja iz Koreje, Koleos ne samo, da je tudi tam izdelan (Busan), ampak si deli razvoj s Samsung motorsom, kakor si deli tudi Fluence, ki pa je iz Turčije.
Tako, da če boš npr. kupil Koleosa ne vem, če bo od tega imelo več koristi EU gospodarstvo ali Korejsko, jaz bi bolj rekel tadrugo.
Enako velja za Antaro, evropski je edino znak, dobiček pobira GM, tako, da ima od nje bolj malo koristi EU.
Pa takih primerkov je karnekaj.
Samo to je bil moj point. In 100% dobi od ceeda največ Koreja, če ne drugo uveljavitev znamke na Eu tleh, kar posledično pomeni prodor..., aja, da ne omenim 7 letne garancije.
Pri meni doma nikoli ne bo vzhodnjaka, raje nimama nič ali pa se vozim z merklo od veolie

Povdarjam pa, da nikjer nisem napisal, da so slabi, daleč od tega

Tvoj "point" je zgrešen, ker nisi pomislil na en simpl fakt - KIA je s proizvodnjo na EU tleh, plačnica EU davkov, da ne govorimo o tisočerih in tisočerih zaposlenih "evropejcev" ki so zavoljo tega podjema prišli do plačane stabilne službe, na tisoče okoliških EU podjetij, ki pa dobavljajo dele in služijo na račun tega pa sploh ni za omenjati.
Ti evropski delavci potem tudi zapravljajo zaslužen denar zopet v Evropi in v čem je torej tvoj problem?
KIA/HYUNDAI pa zavoljo kvalitetnih prodajnih številk in uspehov pa veča svojo globalno vrednost v obliki rasti vrednosti delnic, katere zopet lahko kupi vsakdo tudi EU državljan in na ta račun "služi"
-Al kaj si mislil z "podpiranjem", da dnevno letijo vreče polne EU bankovcev v Ulsan, JUžno Korejo?
Po drugi strani pa imaš veliko množico EU znamk ala BMW, AUDI, VW.... ki lepo selijo proizvodnje na Kitajsko, plačujejo KItajske delavce, kupujejo material in dele od KItajskih firm.
SLovenski Prevent, ki je dobavitelj za VW je to precej prizadelo, če se že gremo lokal patriote
Bodimo raje veseli, da sploh imamo v podjetja, ki so pripravljena vlagati na področju EU
Tako da tisti ki ne razumete globalne ekonomije raje ne govorite na pamet

Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:57 am
Napisal/-a maliBobi
Super, lepo napisano. In kaj nama to prinese v 10-20 letih? A se američani ne posložujejo enakih oprijemov?
Objavljeno: Po jun 14, 2010 11:03 am
Napisal/-a Tattoo-
Ceed je napisal/-a:Saj je OK, da se podpira EU gospodarstvo, ampak npr. ceed in Venga sta oblikovana in razvita v nemčiji, izdelana na slovaškem in češkem. Antara, pa npr. prihaja iz Koreje, Koleos ne samo, da je tudi tam izdelan (Busan), ampak si deli razvoj s Samsung motorsom, kakor si deli tudi Fluence, ki pa je iz Turčije.
Tako, da če boš npr. kupil Koleosa ne vem, če bo od tega imelo več koristi EU gospodarstvo ali Korejsko, jaz bi bolj rekel tadrugo.
Enako velja za Antaro, evropski je edino znak, dobiček pobira GM, tako, da ima od nje bolj malo koristi EU.
Pa takih primerkov je karnekaj.
Se v celoti strinjam!
Argument da je potrebno za vsako ceno oziroma slepo kupovati "domačo" robo je pa ena največjih neumnosti (še posebej v globalni avtomobilistični industriji)! Lep primer nazadovanja oziroma v končni fazi tudi propada (zaradi pretiranega sklicevanja na domovinsko noto) je pa ameriška avtomobilska industrija...
Objavljeno: Po jun 14, 2010 11:26 am
Napisal/-a chan
Vendar je tzv. lokal patriotizem še vedno izjemno prodajno orodje pri prepričevanju kupcev, tudi še posebej znotraj Evrope (ZDA pa itak). Eden izmed primerov je lahko "domači" Revoz ter prodaja Renaulta na domačem trgu. Marketinško je izjemno dobro pozicioniral svoje produkte Chrysler/Jeep, narejene v Magni v Grazu - zavest "domačega" proizvoda se je zrcalila v prodaji na lokalni ravni (vir: zadnje sobotno Delo, priloga Na kolesih). Avstrijski katalogi jih oglašujejo z Made in Austria. Nenazadnje pa se tudi daljnevzhodni proizvajalci pri prepričevanju evropskih kupcev poslužujejo nenehnega oglaševanja evropskih designerjev, evropske tehnologije, ipd...- Peter Schreyer,... Mnogokrat prevaga pri npr. Toyotinih kupcih tudi informacija, kje je bil model proizveden - japonski proizvodi imajo psihološko prednost pred npr. kakšnim turškim, ipd.
Kljub temu, da večina že davno ve, da je danes avto, kot produkt, zmes globalizacije, je "domačnost" proizvoda še vedno ogromen prodajni adut.
Objavljeno: Po jun 14, 2010 6:33 pm
Napisal/-a simply
Po drugi strani pa imaš veliko množico EU znamk ala BMW, AUDI, VW.... ki lepo selijo proizvodnje na Kitajsko, plačujejo KItajske delavce, kupujejo material in dele od KItajskih firm.
SLovenski Prevent, ki je dobavitelj za VW je to precej prizadelo, če se že gremo lokal patriote
No glede tega se ne bi povsem strinjal s teboj. Namreč selitev proizvodnje na vzhodne trge ( azija ) ni oziroma ne bo opravljena čez noč. Prav tako imaš še danes pogodbe ( OEM, TIER 1, TIER 2 ) ki temeljijo na EU proizvodnji. Namreč predvsem VW še zmeraj zahteva od dobaviteljev da so v avtomobile vgrajeni deli predvsem iz EU - kje jih le ti kupijo pa je zapovedano v PAPP dokumentaciji in SCBS tabelah = EU. Če dobavitelj dobavi material iz Kitajske je to njegov rizik oziroma tveganje upora OEM-u. Če posplošim, dajmo si zatiskat oči tam kjer si jih še lahko.
Prevent : Tu nima Kitajska nič zraven. Kam se seli proizvodnja pa bo jasno v kratkem - če ni že.
Objavljeno: Po jun 14, 2010 7:38 pm
Napisal/-a maliBobi
Uh zadeva je odplavala v strokovne vode, kar ni slabo ravno nasprotno, se marsikaj naučiš.
Kaj se pa proizvodnje na kitajskem tiče je pa to tak tak, saj ima recimo VW samo 49% delež svojega "plant-a" in ne pozabit, da gre za ogromno tržišče, pač edino,kar jih drži nad vodo(tudi naši odsluženi EU modeli, ki so malo našminkani, torej varčevanje, itd..) Če bi bila situacija obratna se nekemu kitajcu ne bi splačalo za 600 milijonsko evropo proizvajat avtomobile.
Objavljeno: Po jun 14, 2010 7:58 pm
Napisal/-a maius28
speedfreak je napisal/-a:za kio je popolnoma logično da je tam ko je ker od kie noben ne pričakuje nič, potem dobi malo več kot nič in je zelo zadovoljen. Tako to gre.
No tu bi se lahko malo "užgala". Je pa veliko več. KIA- Končno Imam Avto. Pričakovano. pa to kar sem pričakoval, sem dobil. Težava je le ta, da je potrebno hodim na pumpo tankat. Haha