Stran 1 od 1

1.4 TB 88 kW in 1.4 TB 125 kW Multiair

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 6:54 pm
Napisal/-a nevermind
Kaj menite o tem bolj ''ljudskem '' motorju (za razliko od 1750 TBi 173 kW :twisted: ), ki bo poganjal novo Giulietto?
Bo mogoče ta motor poganjal tudi Bravota in Delto? Ve kdo kaj več o tem?
Kakšen vbrizg je pri tem motorju (direktni ?)
Kako se bo/je obnesel? Kako je v praksi - ga je imel kdo možnost preizkusit?
Menjalniki so pri obeh različicah 6-stopenjski.

Podatki:

Giulietta 1.4 TB 16v

Delovna prostornina (cm³): 1368
Največja moč kW (KM) pri vrt./min: 88 (120) pri 5000
Največji navor Nm pri vrt./min: 206 pri 1750
Največja hitrost (km/h): 195
Pospešek 0 ÷ 100 km/h (s): 9,4
Poraba goriva (l/100 km)
- mestna vožnja: 8,4
- vožnja zunaj naselij: 5,3
- kombinirana vožnja: 6,4
Emisije CO2 (g/km): 149




Giulietta 1.4 TB Multiair 16v


Delovna prostornina (cm³): 1368
Največja moč kW (KM) pri vrt/min: 125 (170) pri 5500
Največji navor Nm pri vrt./min: 250 pri 2500
Največja hitrost (km/h): 218
Pospešek 0 ÷ 100 km/h (s): 7,8
Poraba goriva (l/100 km)
- mestna vožnja: 7,8
- vožnja zunaj naselij: 4,6
- kombinirana vožnja: 5,8
Emisije CO2 (g/km): 134

Slika

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 6:58 pm
Napisal/-a kljukec
a je menjalnik drugačen (glede na porabo) - majo 2 šeststopenjska menjalnika??
ni logike da bi 170 km manj pokuru, ker tudi 120km ni podhranjen
lp

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 7:03 pm
Napisal/-a nevermind
Tako je ''na papirju'', kako je v praksi pa bomo videli. Zato sem odprl temo.

Glede menjalnika bom kar kopiral tekst...

Vsi motorji so povezani z naprednim 6-stopenjskim menjalnikom iz popolnoma nove družine z diagonalnimi trogrednimi prenosi, ki omogočajo izpopolnjeno kakovost prestavljanja in so kompaktnejši od različic z dvema gredema. Takšen menjalnik lahko zdrži in prenaša visoke maksimalne vrednosti navora (do 350 Nm), šest prestav pa omogoča - posebej pri avtocestnih hitrostih - nižjo hitrost motorja kot pri primerljivih sodobnih avtomobilih. Prednost je dvojna - zmanjša se hrup v potniški kabini in znižajo se vrednosti dejanske porabe goriva.

Pozneje bo pri določenih različicah motorjev na voljo tudi inovativni samodejni prenos z dvojno sklopko. Koncept sistema sestoji iz dveh vzporedno nameščenih menjalnikov. Vsak ima svojo sklopko, kar omogoča izbiro in delovanje naslednje prestave, medtem ko je prejšnja še aktivirana. Prestava se tako zamenja z enostavno postopno menjavo ustrezne sklopke, kar zagotavlja nepretrgan navor in s tem oprijem. Rezultat je izjemno udobna vožnja in hitro menjavanje prestav, ki prekaša običajne samodejne prenose, hkrati pa zagotavlja večjo učinkovitost in nižjo porabo.

Objavljeno: Sr jul 07, 2010 7:13 pm
Napisal/-a airmike
kljukec je napisal/-a:a je menjalnik drugačen (glede na porabo) - majo 2 šeststopenjska menjalnika??
ni logike da bi 170 km manj pokuru, ker tudi 120km ni podhranjen
lp


To je zaradi Multiair tehnologije ;) Na papirju seveda :D

Objavljeno: Če jul 08, 2010 1:05 pm
Napisal/-a nevermind
Ne žellim biti vsiljiv, ampak boste kaj napisali :)
Pri temi od TSI-ja se šteje 32-a stran.

Objavljeno: Če jul 08, 2010 1:13 pm
Napisal/-a montezemolo
Facelift Bravota, ki pride v začetku 2011 bo opremljen s temi motorji. Za Delto pa ne vem...

Že T-Jet motorji se mi zdijo super (iz lastnih izkušenj) tile pa se zdijo vsaj na papirju še boljši. S 170 KM ma pospešek 7,8s, kar se mi zdi za tak avto super.

Objavljeno: Če jul 08, 2010 1:18 pm
Napisal/-a nevermind
TSI ima direktni vbrizg. T-JET ga ima tudi?
Poznam enega, ki si lasti 150 konjsko verzijo T-JET-a in pravi, da nikakor ne pride pod 8 litri porabe tudi če vozi ''po jajcih''. Za 120 konjskega prav tako, morda pol litra nižja poraba.
Pri TSI-jih pa opažam in kakor berem po forumu imajo lastniki teh nižje porabe.

Objavljeno: Če jul 08, 2010 1:33 pm
Napisal/-a montezemolo
nevermind je napisal/-a:TSI ima direktni vbrizg. T-JET ga ima tudi?
Poznam enega, ki si lasti 150 konjsko verzijo T-JET-a in pravi, da nikakor ne pride pod 8 litri porabe tudi če vozi ''po jajcih''. Za 120 konjskega prav tako, morda pol litra nižja poraba.
Pri TSI-jih pa opažam in kakor berem po forumu imajo lastniki teh nižje porabe.


1350 kg, 150KM, bencinar, normalna vožnja in imam konstantno porabo okoli 8l. kaj češ še boljšega?

če ti je pa to preveč pa kupiš polota tdi pa montiraš velik števec trenutne porabe in paziš da slučajno ne presežeš 4,5l... :) joke

je pa res, da ima 160KM TSI (govorim za golfa) ene 0,5-1,0 l nižjo porabo, vendar je pa tudi avto malo manjši (beri: lažji).

Objavljeno: Če jul 08, 2010 2:04 pm
Napisal/-a cr33p
Že 1.4 T-jet v GPju je super motorček - tale v Alfi s 6-stopenjskim menjalnikom pa bo sigurno še večji užitek za vozit.

:twisted:

Objavljeno: Če jul 08, 2010 2:15 pm
Napisal/-a airmike
nevermind je napisal/-a:TSI ima direktni vbrizg. T-JET ga ima tudi?
Poznam enega, ki si lasti 150 konjsko verzijo T-JET-a in pravi, da nikakor ne pride pod 8 litri porabe tudi če vozi ''po jajcih''. Za 120 konjskega prav tako, morda pol litra nižja poraba.
Pri TSI-jih pa opažam in kakor berem po forumu imajo lastniki teh nižje porabe.


Že stari Starjet je mel direktni vbrizg ;)

Objavljeno: Če jul 08, 2010 2:26 pm
Napisal/-a cr33p
Kolikor vem, T-jet motorji niso direct injection.

Objavljeno: Če jul 08, 2010 3:00 pm
Napisal/-a gofra
Tako je, T-jet motorji imajo vectockovni brizg... (MPI)

LpF