Stran 1 od 3

kako premaknit avtomatika ? :)

Objavljeno: Po jul 12, 2010 2:47 pm
Napisal/-a a4
v kratkem se mi obeta vožnja z avtom ki ima avtomatski menjalnik

in ker še nikoli nisem vozil avtomatika me zanima na kaj treba bit previden oz. kak to sploh vozit :shock: :lol:

veliko raje izpadem b**** tu na forumu kot pa v realni situaciji

je treba bremzo tiščat ko premikaš tisto ročico ?
se pravi da pretakneš v položal D brez brezme ali z ??

:jao:



PS: vem da se nekaterim tema zdi bedasta, ampak za nekatere so določene stvari včasih zgodijo prvič... v pol urah brskanja pa nisem našel nič uporabnega in sem se pač odločil odpret temo tu..

Hvala vsem že vnaprej

Objavljeno: Po jul 12, 2010 2:51 pm
Napisal/-a mire
Dobis ga v p.
Vzges avto das v d ter se peljes.
Ne rabis zavore drzat.
Pazi kako bos zaviral,ker dosti jih z levo pol pa te kr zalima :D

Objavljeno: Po jul 12, 2010 2:53 pm
Napisal/-a RobberDuck
Nobena posebna umetnost ni to. Ko boš prestavljal med pozicijami moraš tiščati zavorni pedal. Edina stvar, ki te mora skrbeti kot začetnika je ta, da imaš levo nogo umaknjeno stran od pedalov, da se ti ne bo naredilo, da boš avtomatsko iskal sklopko, kar bi pa res znalo izpasti neumno (sem sam to že naredil). Pri speljevanju je isto. Če boš probal zavoro spustiti z levo nogo, bo to speljevanje izgledalo precej hecno, vsaj pri meni je .. ;)

Objavljeno: Po jul 12, 2010 2:56 pm
Napisal/-a north789
Pa ko boš parekru morš dat nujno nazaj v P (park) ker drugač neboš mogu kluča vn dobit....

Objavljeno: Po jul 12, 2010 3:02 pm
Napisal/-a Blinder
Levo nogo postavi čisto levo in stopi z njo na tisto oporo. Da ne boš nehote hotel pritisnit sklopko, pritisnil pa boš bremzo.
Za premaknit v D ali R ponavadi je treba držat pritisnjeno bremzo ali tisto reč na ročici menjalnika. Zaščita, da se ne nehote da v R ali D...

Objavljeno: Po jul 12, 2010 3:05 pm
Napisal/-a cruiser1
mire je napisal/-a:Dobis ga v p.
Vzges avto das v d ter se peljes.
Ne rabis zavore drzat.
Pazi kako bos zaviral,ker dosti jih z levo pol pa te kr zalima :D


Predno pretakneš ročico je dobro stisniti zavoro, to velja za pretikanje iz P v D ali R in nazaj v P! Med 1 2 3...D ne potrebuješ stisnit zavoro in to lahko pretikaš tudi med vožnjo.
Avto vžge samo v poziciji P! Če boš ugasnil avto v D ne moreš izvleči ključa in moraš prestaviti v P. Tudi ponovno vžgati ga ne moreš v poziciji D.

In najpomebnejše, levo nogo si "prilepi" na poden in jo niti slučajno ne uporabi!!!

Objavljeno: Po jul 12, 2010 3:13 pm
Napisal/-a a4
Hvala za pomoč, najbolj mi pa gre na smeh ko govorite o levi nogi :lol:

vem kako je to, ker dostikrat menjavam avtomobile, včasih pri pritisku na sklopko zagrabim tudi bremzo :rofl :jao:

to sem nardil že dvakrat, upam da več nikoli

avtomobili različnih znamk imajo različen razmik med sklopko in zavoro


Zavirat z levo nogo bo pa tudi cel ŠOV, kar sem že poskušal pri avtu z ročnim menjalnikom.. enostavno ne moreš verjet kako drugačen občutek je to


Še enkrat hvala za odgovore.. in če ponovim: pri speljevanju zavora, premik v položaj D, popust zavore in gas ....

pri ustavljanju pa samo bremza... in ko se ustavi (upam da ne ugasne motorja) ga premaknem v p in ugasnem motor :|

Objavljeno: Po jul 12, 2010 3:22 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
a4 je napisal/-a:Hvala za pomoč, najbolj mi pa gre na smeh ko govorite o levi nogi :lol:

vem kako je to, ker dostikrat menjavam avtomobile, včasih pri pritisku na sklopko zagrabim tudi bremzo :rofl :jao:

to sem nardil že dvakrat, upam da več nikoli

avtomobili različnih znamk imajo različen razmik med sklopko in zavoro


Zavirat z levo nogo bo pa tudi cel ŠOV, kar sem že poskušal pri avtu z ročnim menjalnikom.. enostavno ne moreš verjet kako drugačen občutek je to


Še enkrat hvala za odgovore.. in če ponovim: pri speljevanju zavora, premik v položaj D, popust zavore in gas ....

pri ustavljanju pa samo bremza... in ko se ustavi (upam da ne ugasne motorja) ga premaknem v p in ugasnem motor :|


hehe ja :D
pa ko sputiš bremzo leze naprej ali nazaj, da ne bo praske

Objavljeno: Po jul 12, 2010 3:24 pm
Napisal/-a kolesar
tak ko so rekli, leve noge čisto nič ne rabiš, vse z desno..

Objavljeno: Po jul 12, 2010 4:07 pm
Napisal/-a Daedalus
a4 je napisal/-a:pri ustavljanju pa samo bremza... in ko se ustavi (upam da ne ugasne motorja) ga premaknem v p in ugasnem motor :|


Ne. :D

Objavljeno: Po jul 12, 2010 4:11 pm
Napisal/-a BBoss
Morebiti še tale nasvet, ki sicer zveni malo butasto ampak vseeno. Predvsem pri speljevanj se zna zgoditi zakasnitev (kakšen diesel zaradi turboluknje prednjači v tem), tako da ne bi probal "na hitrco" pred kom zavit v ulico ali pa na prednostno. V glavnem raje malo počasneje pa koga počakat kot pa neki na silo pa ugotovljat, da avto ne sledi tvojim željam. ;)

Objavljeno: Po jul 12, 2010 4:15 pm
Napisal/-a Misak
huh pri meni je blo tudi zabavno, ko sem prvič vozl avtomatika. Vse lepo in prav, speljeval ko profesor, navadil se na to da samo držim bremzo in se avto ustavi, vse je šlo, dokler na avtocesti nisem poskušal malo bolj agresivno prehitevati, pošaltati v nižjo in gaaasaaaa... ampak sem pošaltal kot sem navajen, se pravi na hitro stisnit sklopko prestavit... Končalo se je s "pospravljenim" prtljažnikom, smehom sopotnika in odtisom mojih zob na volanu :)
Ko se navadiš, je pa težko it nazaj :)

Objavljeno: Po jul 12, 2010 4:29 pm
Napisal/-a Senad
a4 je napisal/-a:Hvala za pomoč, najbolj mi pa gre na smeh ko govorite o levi nogi :lol:




Zavirat z levo nogo bo pa tudi cel ŠOV, kar sem že poskušal pri avtu z ročnim menjalnikom.. enostavno ne moreš verjet kako drugačen občutek je to




Upam da si razumel, da zaviraš z desno nogo. Levo v nobenem primeru ne potrebuješ za vožnjo avtomatika.

Objavljeno: Po jul 12, 2010 6:17 pm
Napisal/-a AgitatoR
Pa kaj se niste naučili zavirat z levo nogo ?

Navadno se to sicer res ne počne, je pa pametno to znat. In ko znaš ni razlike med levo in desno nogo. Enako je z gasom.

Objavljeno: Po jul 12, 2010 6:30 pm
Napisal/-a uros_p
AgitatoR je napisal/-a:Pa kaj se niste naučili zavirat z levo nogo ?...


Ja, pa ridat z zobmi :D

Objavljeno: Po jul 12, 2010 7:19 pm
Napisal/-a cruiser1
AgitatoR je napisal/-a:Pa kaj se niste naučili zavirat z levo nogo ?

Navadno se to sicer res ne počne, je pa pametno to znat. In ko znaš ni razlike med levo in desno nogo. Enako je z gasom.


Ja! Ko se dobro navadiš avtomatika ti tudi z levo ni problem zavirat. Tega sicer ne počnem, le včasih v mestni gužvi kadar se cjazimo malo spočijem desno nogo in zaviram z levo, ampak samo pri hitrosti dobrih 5km/h. Kakšnega "novinca", ki nima izkušenj z avtomatikom je pa neumno nagovarjati, da zavira z levo in to celo pri večjih hitrosti.

Objavljeno: Po jul 12, 2010 7:38 pm
Napisal/-a CePO
north789 je napisal/-a:Pa ko boš parekru morš dat nujno nazaj v P (park) ker drugač neboš mogu kluča vn dobit....


to je čisto odvisno od avta.. :D
jaz dobim pri cliotu ključ ven, pa nima veze če je ročka v P,R,N ali D :)
pri passatu in baterijskem civicu pa dobiš ključ iz ključavnice samo pri pozicijah P in N
(oz. mislim, da je pri passatu možno samo v P, nisem pa 100%)
:)

Objavljeno: Po jul 12, 2010 7:38 pm
Napisal/-a RedBull™
Tako kot ti je večina svetovala... najlažje ti bo,da levo nogo popolnoma odmisliš... in z njo popolnoma nič ne počneš.... samo z desno nogo,pa bo šlo brez problema

Objavljeno: Po jul 12, 2010 7:54 pm
Napisal/-a HaMzO
zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol: