Napisal/-a Reaper85 Če jun 08, 2017 5:51 pm
Ampak tebi se potem že kar ustavi, do 1.6 imajo vsaj nek zid, dočim je pri 2.0 (197KM) težko reči da ga ima.
cijazenje - kak deci pod 8l, niti ni važno al voziš po ravninah 70 (2000rpm) ali pa 85 (2500rpm), zgubiš kvečjem deci
Za tako vožnjo sem si vzel časa samo dva dni, ker me je zanimala minimalna poraba.
normalna vožnja - to je zame prestavljanje pri 4000, plina probaš dajat samo 50%, v klanec 4. 90km/h, po ravninah 100km/h v 6. (3000rpm) - 10-10,5l
S tem da moraš imet precej srečo, da ni nobenega pred tabo, ki bi ga bilo treba prehitet (moram še probat kolk morš sploh vozit, da ti tega ni treba, pomoje 60, mogoče 70 po dolgih ravninah), če pa že moraš prehitevat, pa to v 3. in ne v 2.
Pomoje mi ni odveč govorit, da je taka vožnja za ta avto precej duhamorna (ima samo 190Nm od 3500 do 6500rpm, tako da za živahno vožnjo nujno rabi čim višje obrate), poleg tega pa se še obremenjevat kdaj boš prestavil in koliko plina boš dajal.
športna vožnja - prestavljanje pri 7400-7500rpm kadar se le da, vožnja po ravninah 110 v 5., max 130, po naseljih 50-60 v 5., večinoma tako vozim, tako da bom rekel kar moje dosedanje povprečje - 12,5l
psiho mode vožnja - to se zgodi parkrat na leto, po ravninah min 130 v 5. prestavi, vmes po potrebi tudi 4., kakšen vmesni pospešek na 150, prehitevanje vsega kar živi - 15l
Danes sem uspel porabit 1,8l v 10,5km iz šihta, se pravi 17l/100km, to je moj rekord, še v Ljubelj sem imel kak liter manj. Avto naravnost obožuje tako vožnjo, ampak je zadovoljen tudi s športno.