Stran 1 od 7
Zahtevnejša pot do vozniškega izpita
Objavljeno: Po avg 23, 2010 11:45 am
Napisal/-a miko
Po novem bodo uvedli obvezno opravljanje dodatne vadbe varne vožnje v za to posebej usposobljenih in licenciranih ustanovah. Kakšno imate mnenje o tem? Jaz trdim , da škodovati nikakor ne more. Vprašam pa se koliko bodo kandidati "odnesli" od tega? Po mojem gre le za polnenje nekaterih žepov. Za izboljšanje varnosti , bi morale narediti več avtošole. Vprašam se ali tako težko naučiti bodoče voznike npr. samo nekaj malenkosti: upoštevanje prometnih znakov uporaba smernikov,vožnja v krožiščih, neuporaba telefona med vožnjo... Potrebno bi bilo pri pridobitvi zdravniškega potrdila uvesti še eno "vajo". MOTORIKA! Malo bom nesramen. Človek , ki ni sposoben zabiti žeblja ,dvomim da vozi dobro.
Objavljeno: Po avg 23, 2010 12:24 pm
Napisal/-a B|ind
Škoditi ne more.
Koliko bo pa učinkovalo je pa spet pod vprašajem..
Objavljeno: Po avg 23, 2010 12:44 pm
Napisal/-a INFINITI
Jaz sem kljub dolgoletnemu stažu šel na vransko opravit tečaj varne vožnje in ga lahko priporočam, se mi je zdelo zelo koristno in poučno.
To da bodo morali novaki tudi to opraviti samo pozdravljam.
Tisto o polnjenju žepov je mimo komentar - a bi potem tudi prepolovili število potrebnih ur? -To je tudi potem polnjenje žepov. Dandanes bi mladina najraje videla da dobijo vozniško v škatli za cornflakes, v glavi pa slama in 0 izkušenj.
Avto ni za prav vsakogar, motor pa še toliko manj; sploh novopečene motoriste bi morali dodobra poučiti kako in kaj

Objavljeno: Po avg 23, 2010 1:17 pm
Napisal/-a fleko
Mislim, da bi morali najprej uvesti test če je človek sposoben delati več stvari hkrati. Naprimer en mesec nazaj sem dal svoj avto za vozit enemu prijatelju, ki še nima izpita(da bi se naučil speljevati). Vendar sem videl da mu ni bilo problem speljati, ampak se skoncentrirati na vožnjo(dobro sej je samo v prvi vozil pa malo u drugi), s tem mislim da je lahko spremljal samo eno stvar npr. da sem mu razlagal kje naj zavije ni bil skoncentriran na vožjo in je vozil že po travi..... Potem poznam še par folka, ki nespremlja kaj se okoli njega dogaja. On ima samo v mislih, da mora vozit po svojem pasu in to je vse.
Drugače glede varne vožne mislim da bo samo kakšna tretina odtega kaj odnesla.
Objavljeno: Po avg 23, 2010 1:22 pm
Napisal/-a lizard
fleko to je normalno. Večina ko prvič vozi je najbolj skoncetrirana na upravljanje z avtom, ko ti to s časom prehaja v navado in ti ne predstavlja več nič težkega potem imaš vedno več časa oz. si vedno bolj sposoben zaznavati dogajanje okoli sebe. Vsaj tako bi naj bilo, ampak se vse prevečkrat dogaja da ljudje ostanejo na prvi stopnji in nikoli v življenju ne sledijo dogajanju okrog sebe.
Objavljeno: Po avg 23, 2010 1:27 pm
Napisal/-a B.L.
INFINITI je napisal/-a:Jaz sem kljub dolgoletnemu stažu šel na vransko opravit tečaj varne vožnje in ga lahko priporočam, se mi je zdelo zelo koristno in poučno.
To da bodo morali novaki tudi to opraviti samo pozdravljam.
Sploh je zanimivo gledati vozila z različno varnostno opremo (tiste kratice pri opremi očitno niso brez veze

) , in kvaliteto "starostjo" gum. Pri nas je imel en 8 let stare gume, za policaje dost profila, na drsnih podlagah je bil pa precej bogi...
Vsekakor nujno za vsakega šoferja da 1x proba te vaje na kontroliranem območju, še bolje bi pa bilo da bi imeli tam "za vzorc" en avto s slabimi gumami in brez elektronskih pomagal.
Objavljeno: Po avg 23, 2010 1:41 pm
Napisal/-a INFINITI
B.L. je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Jaz sem kljub dolgoletnemu stažu šel na vransko opravit tečaj varne vožnje in ga lahko priporočam, se mi je zdelo zelo koristno in poučno.
To da bodo morali novaki tudi to opraviti samo pozdravljam.
Sploh je zanimivo gledati vozila z različno varnostno opremo (tiste kratice pri opremi očitno niso brez veze

) , in kvaliteto "starostjo" gum. Pri nas je imel en 8 let stare gume, za policaje dost profila, na drsnih podlagah je bil pa precej bogi...
Vsekakor nujno za vsakega šoferja da 1x proba te vaje na kontroliranem območju, še bolje bi pa bilo da bi imeli tam "za vzorc" en avto s slabimi gumami in brez elektronskih pomagal.
Drži; jaz sem bil takrat vikend pred menjavo strošenih gum in se je res lepo videlo kako dolgo zaustavno pot sem imel na spolzki podlagi. Tisti ki so imeli esp so tudi brez težav sfurali krožnice. Loviti rit čez tisto ploščo ki ti katapultira avto je tudi zanimiva izkušnja. Sploh inštruktorji dajo veliko uporabnih nasvetov. Je super zadeva, se splača
Objavljeno: Po avg 23, 2010 1:56 pm
Napisal/-a weasel
Sam sem en teden(upam) pred začetkom prvih ur vožnje.
Pozdravljam idejo o testu varne vožnje, čeprav sem tako in tako nameraval iti. Ne strinjam pa se s tem "testom odličnosti" al kaj je, ki ga bodo izvajale v avtošoli in še to le do konca tega leta, saj se naj bi zakon leta 2011 spet spremenil (obvezen bi naj bil le test varne vožnje). Ne vem, kaj bi nam lahko na tistih testih še povedali, kar nam prej inštruktorji niso. Saj jim to plačamo, ali ne? Ali bo slučajno zdaj tako: Boš hotel nekaj inštruktorja vprašat, pa ti bo on odgovoru, da bom to zvedu na predavanjih. (samo primer, ne rečem, da bo res tako.)
Itak pa če ima vsak kandidat za izpit pošlihtano v glavi, ne bi smelo biti problemov.
Objavljeno: Po avg 23, 2010 2:06 pm
Napisal/-a Kalos
Se strinjam z INFINITI, tudi sam sem bil na treningu, sem precej spremenil pogled na vožnjo po cesti...
In ja tudi dejansko opaziš, recimo jaz sem bil brez ABSa, koliko to pripomore k boljši vožnji...
Objavljeno: Po avg 23, 2010 2:35 pm
Napisal/-a seatlevc
Tudi sam sm jo opravla in sm še vedno mladi voznik. Dam kr prov da je obvezno marsi kaj vidiš kaj se ti lahko zgodi! Še bolše k ti pokažejo kako takrat dano sitoacijo probati rešiti.
LP Levc
Objavljeno: Po avg 23, 2010 3:05 pm
Napisal/-a Kael
Celotni izpit je skupaj s to šolo varne vožnje eno navadno molzenje državljanov in ničesar drugega. Vsaj za tiste, ki js vem, je šola vožnje od 10 ure dalje potekala v smislu učenja bustato postavljenih znakov, konec in začetkov kolesarskih stez, ki jih moreš gledat, kot da si na ringlšpilu in večinoma mestni vožnji - morda imate tisti ki ste doma v zelo majhnih krajih drugačne izkušnje. Se pravi nadrkan si tiste trase, kjer furajo izpitne komisije in štejejo kuk si glavo suku pa kolesarskih stez pogledu, ne pa praktično obvladovanje vozila. Sam sem se v avtošoli nauču prestavljat, speljevat pa pogojno parkirat - vse ostalo je prišlo skozi rutino, česar pa ne dobiš z 20, 40, 100 urami vožnje ampak z tisoči in tisoči kilometrov. In šele takrat, ko jih imaš nekaj tisoč za sabo, ko počasi dobiš smisel za vozit avto, tedaj je šola varne vožnje smiselna - prvi del, bi pa moral biti že v avtošoli, v smeri programa šola v različnih vremenskih razmerah in podlagah. Torej folku prikazat kaj pomeni mokra cesta, ko je naliv, kaj pomeni mokra cesta če prej ni 14 dni deževalo, kaj pomeni mokra cesta na otokih in morju, kar pomeni vožnja po makadamu, kaj pomeni vožnja z 10 let starimi gumami, kaj pomeni vožnja z novimi gumami, pravila vožnje po snegu, način prehitevanja (ne samo teorija: ravna cesta, nasprot nobenga) ter splošno osnovno znanje (preverjanje nivoja olja, polnjenje pnevmatik, odpiranje motornega pokrova, ipd zadeve).
Zelo zanimivo bi bilo najti tudi realni poligon, kjer bi folk sprobal kaj pomeni priletet v ovinek, zagrabi bankina in podobni štosi ter mu na nek način (ideje nimam) prikazat, kaj pomeni prometna nesreča in kaj vse vpliva. Tu pri nas ko je pa vse po liniji najmanjšega odpora, je pa en sam nateg.
Objavljeno: Po avg 23, 2010 3:24 pm
Napisal/-a X-Hair
INFINITI je napisal/-a:Tisto o polnjenju žepov je mimo komentar - a bi potem tudi prepolovili število potrebnih ur? -To je tudi potem polnjenje žepov. Dandanes bi mladina najraje videla da dobijo vozniško v škatli za cornflakes, v glavi pa slama in 0 izkušenj.
Ja zakaj pa nebi prepolovili. A če bi jih naredil 40 bi bil pa popolni voznik. Ma jaaaooooo ljudje. Dokler nimaš vsaj 100.000 za sabo nimaš izkušenj, PIKA. Najprej bi se moral začetnik mal navozit. Naredit nekaj 10.000km da sploh ve zakaj se gre, potem pa dodatni tečaji. In JA, to je molzenje in ama popolnoma čisto NIČ drugega. Sicer pa....mah se je brezveze sploh še kaj napisat.
Vsekakor podpis pod post od Kael-a.

Objavljeno: Po avg 23, 2010 3:32 pm
Napisal/-a mr.ramo
X-Hair je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Tisto o polnjenju žepov je mimo komentar - a bi potem tudi prepolovili število potrebnih ur? -To je tudi potem polnjenje žepov. Dandanes bi mladina najraje videla da dobijo vozniško v škatli za cornflakes, v glavi pa slama in 0 izkušenj.
Ja zakaj pa nebi prepolovili. A če bi jih naredil 40 bi bil pa popolni voznik. Ma jaaaooooo ljudje. Dokler nimaš vsaj 100.000 za sabo nimaš izkušenj, PIKA. Najprej bi se moral začetnik mal navozit. Naredit nekaj 10.000km da sploh ve zakaj se gre, potem pa dodatni tečaji. In JA, to je molzenje in ama popolnoma čisto NIČ drugega. Sicer pa....mah se je brezveze sploh še kaj napisat.
Vsekakor podpis pod post od Kael-a.

2x

se kr pridruzm podpisu

Objavljeno: Po avg 23, 2010 4:09 pm
Napisal/-a need 4 speed
Kar se tiče izpita:Sam prihajam iz manjšega kraja in tudi ni nič bolše, kot npr. v Lj. Vsakič je bila ista tura.Najprej 5 km po regionalki do Trbovelj, nato pa pou ure vožnje po mestu (ene 5 različnih kombinacij poti) in nazaj.Vmes se mal pogovarjaš pa tko..k da bi se na kavo pelu
Pametna stvar se mi zdi vožnja s spremljevalcem od 17.ga leta dalje.Sam sem se odloču za to in mi ni nč žau.Pred izpitno sem prevozu ene 15000 km v spremstvu staršev.To so res iskušnje (pa še premal jih je) , ne pa tistih 20 ur v avtošol.
Na treningu na Vranskem sem tud bil (35€-zavarovalnica Triglav) in se mi zdi dobra zadeva, sploh za tiste, ki malo obvladamo avto.Da nebo pomote-se nimam se profi šoferja in se zavedam, da mi manjka vsaj 100k km, da lahko rečem, da sem izkušen.
Vidiš pa tam svašta..5x se je peljal čez tisto ploščo, kjer ti odnese zadek in 5x ga je obrnilo okrog.Kako bo tak ne cesti odreagiru, če tuki ni mogu pa je vedel kdaj in kam ga bo odnesl.
Tečaj bi mogu bit obvezn, pa mogu bi dosežt določen nivo znanja, da bi ga opravu.Mi smo kr vsi dobili papir, da smo opravli tečaj, pa par folka ni nobene vaje izvedlo pravilno oziroma do konca, pa so meli po 5 poskusov.
Dobra zadeva bi bli tudi psihološki testi pr zdravniku in testi motorike, predn bi se lahko človek prjavu v avtošolu.Opažam, da dosti folka tudi po 2-3letih izpita ne zna prešaltat brez da pogleda na šalthebl in "trzne" z volanom.
Objavljeno: Po avg 23, 2010 4:26 pm
Napisal/-a INFINITI
Kael je napisal/-a:Celotni izpit je skupaj s to šolo varne vožnje eno navadno molzenje državljanov in ničesar drugega. Vsaj za tiste, ki js vem, je šola vožnje od 10 ure dalje potekala v smislu učenja bustato postavljenih znakov, konec in začetkov kolesarskih stez, ki jih moreš gledat, kot da si na ringlšpilu in večinoma mestni vožnji - morda imate tisti ki ste doma v zelo majhnih krajih drugačne izkušnje. Se pravi nadrkan si tiste trase, kjer furajo izpitne komisije in štejejo kuk si glavo suku pa kolesarskih stez pogledu, ne pa praktično obvladovanje vozila. Sam sem se v avtošoli nauču prestavljat, speljevat pa pogojno parkirat - vse ostalo je prišlo skozi rutino, česar pa ne dobiš z 20, 40, 100 urami vožnje ampak z tisoči in tisoči kilometrov. In šele takrat, ko jih imaš nekaj tisoč za sabo, ko počasi dobiš smisel za vozit avto, tedaj je šola varne vožnje smiselna - prvi del, bi pa moral biti že v avtošoli, v smeri programa šola v različnih vremenskih razmerah in podlagah. Torej folku prikazat kaj pomeni mokra cesta, ko je naliv, kaj pomeni mokra cesta če prej ni 14 dni deževalo, kaj pomeni mokra cesta na otokih in morju, kar pomeni vožnja po makadamu, kaj pomeni vožnja z 10 let starimi gumami, kaj pomeni vožnja z novimi gumami, pravila vožnje po snegu, način prehitevanja (ne samo teorija: ravna cesta, nasprot nobenga) ter splošno osnovno znanje (preverjanje nivoja olja, polnjenje pnevmatik, odpiranje motornega pokrova, ipd zadeve).
Zelo zanimivo bi bilo najti tudi realni poligon, kjer bi folk sprobal kaj pomeni priletet v ovinek, zagrabi bankina in podobni štosi ter mu na nek način (ideje nimam) prikazat, kaj pomeni prometna nesreča in kaj vse vpliva. Tu pri nas ko je pa vse po liniji najmanjšega odpora, je pa en sam nateg.
Lej sploh nisi videl tećaja, hkrati si pa potrdil kar sem napisal. A potem naj se kandidat uči na cesti v prometu kako ga lahko zanese na spolzki podlagi in kaj naj potem naredi, da reši situacijo? -Naj se v prometu uči pravilnega zaviranja na polno?; reakcije na zdrs nosa, zadka, korekcije volana ko kolesa zgubijo oprijem?
To so absurdni predlogi. Avtošola te tega ne uči, ker za to so potrebni poligoni in Vransko je eden takšnih. OK nima ravno vseh možnosti simulacij kot recimo nemški centri ampak grem stavit, da se ne znaš niti 100% pravilno vsest v pravilno nastavljen sedež in pripet, tako kot ti na Vranskem pokažejo. Pa ne mislit da te žalim; nihče se ni znal
100.000 km je lahko polno nesreč in neljubih dogodkov. Naj se raje učijo obvladovat vozilo v kritični situaciji na poligonu ne pa na zasneženi in poledeneli cesti kjer te lahko le odnese med drevesa.
Osebno bi si želel tega tečaja ko sem še sam bil zelen za volanom, ne pa da sem bil napol samuk in se čudil kako pa kaj pa brskal in bral, pa spraševal naokoli.
Nenazadnje to ni neka topla voda; takšne zadeve že delajo v državah, kjer varnost in kulutura v prometu nekaj šteje.
Prav je da se je to uvedlo in takšnega mišljenja bom tudi ostal.
Objavljeno: Po avg 23, 2010 5:51 pm
Napisal/-a tabletten
Kot da bo `kura` (se opravičujem izrazu) po tem tečaju znala ujeti avto.
Blink blink wtf ajd gremo na kavo full je blo noro.
Vsak ko naredi izpit mora za par urc iti na PRAZEN zasnežen parkirišče in tam bo najhitreje in najceneje spoznal kako se avto obnaša.
Tečaji pogojno da če so zastonj. Saj se gre za varnost ne za cuzanje je tako?
Nekaterim pa tudi 100k km za sabo ne pomaga kaj dosti več kot nekomu drugemu 5k km.
Takim ne pomaga noben tečaj ampak trajno onemogočiti opravljanje izpita. Vsak ni za na cesto tako kot vsak ni dober za malarja, peka, dohtarja itd. Ampak dokler je denar..
Btw jaz sem v avtošoli lahko izklopil asr, na polno v ovinek priletel, pospeševal kot nor, bremzal ma karkoli sem si zamislil.. vse pod budnim očesom inštruktorja in na prazni cesti. Kapo dol. Nekaterim je pa škoda plina za klimo in se kuhaš med vožnjo, šipe ne smeš odpret ker je inštruktor bolehen spušča ti pa take mastne prdce da adijo..
Objavljeno: Po avg 23, 2010 6:02 pm
Napisal/-a Neyo-Neyo
Objavljeno: Po avg 23, 2010 6:16 pm
Napisal/-a tosmjst
Lep pozdrav!
Še vedno sem mlad voznik, saj imam izpit le malo manj dve leti, za sabo imam že kar dosti kilometrov, nism bil na vranskem ampak smo take reči kot jih tam doživiš delali na snegu(vem ni isto, ampak nekaj je.)
Uglavnem glede tega usposabljanja jaz mislim sledeče, če oseba ki to opravla nima pameti bo ševedno po cestah divjala. Še huje bo če bo ta oseba divjala, takoj po tistem ko bo vse to opravila, ker bo mislila, da zna sedaj odlično voziti.
Tudi jaz mislim, da je vse to le polnenje nekaterih žepov

Objavljeno: Po avg 23, 2010 6:25 pm
Napisal/-a B|ind
Vsi bi nekaj zastonj.. inštruktorji in vadbišče pa naj propade ?
Potem pa bi imeli en konkreten motodrom ? Pa tam bi tudi najraje videli da bi bilo vse zastonj ?
Zakaj nebi plačali če nekaj odneseš od tega. Ker še vsak ki je bil na tem usposabljanju je rekel da je zadeva izredno korista (vsaj od mojih znancev).
Jaz bi raje plačal tečaj kot pa sem plača recimo kakih 5ur v avtošoli ker tako kot je bilo rečeno, od 10 ure dalje je le še 'drkarjenje' po enih in istih turah.
Tisti ki so pa levi jim pa itak niti 50ur ne pomaga. Taprav občutek se dobi s prakso in kilometri.
Vem pa da sem se skoraj posral prvič v LJ z avtom (ko sem že imel izpit). Povsod sta mi vsaj eden ali dva pasova viška hodila
