Stran 1 od 5
start&stop
Objavljeno: So sep 04, 2010 7:48 pm
Napisal/-a moj-avto
Mene zanima ali imate izkušnje z sistemom start&stop?
Ali je sistem res varčen do goriva in motorja?
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:04 pm
Napisal/-a mihaing
Ne, ne, ne, ne in ne
Samo marketinške poteze
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:14 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
mene ta "višek tehnologije" mi je krneki.
Pri BMWju (BMW fahrerji ne bit sedaj užaljeni, ampak se dejansko spomnem samo tega primera - bil je nekje spisan članek o tem) s Start/Stop, pride pri določenem št. vžigov do obrabe enega zobnika (ne me spraševat katerega, ker se ne spomnim), tako da je po tem številu potrebna menjava. Če se pravilno spominjam je to naneslo kar nekaj bankovcev naše valute.
Glede emisij je pa tudi krneki. Dejansko po vsej logiki naj bi se emisije povečale pri ponovnem vžigu in ne zmanjšale kot pravjo.
Še dobro, da niso vsi avti opremljeni s to funkcijo.
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:18 pm
Napisal/-a mišek
Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:21 pm
Napisal/-a moj-avto
mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Ja, malo nerodno je da ti avto crkuje in prižiga. Sploh pa v mestu kot je Ljubljana.
Če si predstavljam, da nekdo živi tam in mora sredi zime iti v službo ob 07h zjutraj, na križiščih pa mu kar crkuje motor, saj se mašina niti ne more segret.
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:22 pm
Napisal/-a W|zz
mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Ni odvisno od tega kolk časa stojiš.
Ja, se da izklopit.
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:23 pm
Napisal/-a W|zz
moj-avto je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Ja, malo nerodno je da ti avto crkuje in prižiga. Sploh pa v mestu kot je Ljubljana.
Če si predstavljam, da nekdo živi tam in mora sredi zime iti v službo ob 07h zjutraj, na križiščih pa mu kar crkuje motor, saj se mašina niti ne more segret.
sj ko je mrzu se ne ugaša..
No, ne rečem za vse, najbrš odvisno od sistema..
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:35 pm
Napisal/-a mišek
W|zz je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Ni odvisno od tega kolk časa stojiš.
Ja, se da izklopit.
Kako ne, kaj potem takoj ugasne kak se ustaviš? To pa menda že ne. Boš ustavil pri prehodu za pešce za par sekund pa bo že ugasnil?
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:39 pm
Napisal/-a pskoda
Ko daš v ler avto ugasne, če tiščiš sklopko avto ne bo ugasnil. Tako je pri fiat puntotu evo
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:39 pm
Napisal/-a moj-avto
Če pomislimo na večkilometerske kolone ob poletnih počitnicah in praznikih na naših avtocestah in meji z Hrvaško je res najbolje ugasniti sistem ali še bolje kupiti avto brez tega.
Ah tiščanje sklopke na mestu jo samo kuri. Nov nepotreben strošek.
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:47 pm
Napisal/-a W|zz
mišek je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Ni odvisno od tega kolk časa stojiš.
Ja, se da izklopit.
Kako ne, kaj potem takoj ugasne kak se ustaviš? To pa menda že ne. Boš ustavil pri prehodu za pešce za par sekund pa bo že ugasnil?
pskoda je napisal/-a:Ko daš v ler avto ugasne, če tiščiš sklopko avto ne bo ugasnil. Tako je pri fiat puntotu evo
Kokr sm js slišal, je tko ja..
Potem pa ko maš v leru pa ko stisneš sklopko (preden daš v prestavo, da spelješ) se pa spet prižge..
Objavljeno: So sep 04, 2010 10:10 pm
Napisal/-a _B3yBo_
zanc je biv smeh ko je kolega po mansem preganjanju avta hotel pohladiti turbino a se je avto ugasnil

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 11:08 am
Napisal/-a simply
Ah dajte no, če je sistem vgrajen v vozilo potem ga je potrebno uporabljat. Pri nekaterih vozilih sploh ni potrebno doplačilo, skoraj vsa pa imajo gumb za izklop tega pripomočka. Sam težave ne vidim.
Objavljeno: Ne sep 05, 2010 11:14 am
Napisal/-a ~toMmy~
Ne vem kako pametna pogruntavščina je to, meni tudi bolj diši po marketinški fori. Sploh pri nas, kjer ni nekih izrazitih gneč, da bi to prišlo do izraza. Pa tudi če pride, kako je s štarterjem, akumulatorjem, turbino itd.? Dvomim, da s tem kaj prišparaš na dolgi rok.
Objavljeno: Ne sep 05, 2010 11:37 am
Napisal/-a adis
http://au.foreman.blogs.topgear.com/201 ... ugging-me/
The way the engine turns off is seamless, smooth and clever, and the first time it happens you tut to yourself approvingly and give the person in the Prius next to you a warm, green-toothed smile. But then, as soon as you prod the clutch back in, it rattles and shakes itself back to life like a particularly shifty old roller coaster. My wife, who normally notices absolutely nothing about cars, jumped so hard she ate half a lipstick the first time it happened while she was in the car.

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 2:36 pm
Napisal/-a Templar
sem videl tak sistem parkrat v delovanju vozil pa sicer nisem. sistem deluje pod dolocenimi pogoji torej ogret motor in se nekaj ostalih pogojev odvisno od sistema, baje da je pri mazdinem toliko parametrov, ki morejo bit izpolnjeni da se redko sploh vklopi... Kakorkoli zadeva se mi ni zdela tako napacna, pri vecini sistemov se vklopi ko se da avto v ler in vklopi ko se da v prvo. Tako izklop kot zagon sta vedno potekala gladko in po obcutku hitreje in lepse kot ce to delas sam sploh misljeno za zagon...verjetno je to tudi posledica tega da so zaganjaci, svecke in akumulatorji pri avtomobilih s tem sistemom prilagojeni za bistveno vecje stevilo vzigov...
je pa zadeva v razvoju ze kar nekje od sredine devetdesetih, potem s prodorom dizelskih motorjev malo sla v pozabo in zdaj je spet tu.
Objavljeno: Ne sep 05, 2010 4:21 pm
Napisal/-a esem
Pri Priusu je povsem nemoteče in skoraj neopazno. Še boljše pa je premikanje samo na elektriko, če se npr v križišču premakneš samo par avtov. Nekaj podobnega v manjši izvedbi bi morali imet vsi - en majhen elektromotor za male premike. Mini oz polhibrid. Šele to bi bilo zares ekološko učinkovito.
Objavljeno: Ne sep 05, 2010 4:24 pm
Napisal/-a MyWay!
pskoda je napisal/-a:Ko daš v ler avto ugasne, če tiščiš sklopko avto ne bo ugasnil. Tako je pri fiat puntotu evo
Enako je pri BMW-ju. Ko je bil motor hladen, sem imel sistem izklopljen, drugače pa sistem dobro deluje - čez čas pozabiš nanj, ker ugaša/prižiga hitro in tiho. Kakšne drastične razlike pri porabi/onesnaževanju pa po moje tu ni.
Objavljeno: Ne sep 05, 2010 5:02 pm
Napisal/-a ALIEn3001
esem je napisal/-a:Pri Priusu je povsem nemoteče in skoraj neopazno. Še boljše pa je premikanje samo na elektriko, če se npr v križišču premakneš samo par avtov. Nekaj podobnega v manjši izvedbi bi morali imet vsi - en majhen elektromotor za male premike. Mini oz polhibrid. Šele to bi bilo zares ekološko učinkovito.
če bi bila cena in ekološki vpliv izdelave elektromotorja, dodatnih baterij in elektronike = 0, potem vsekakor.