Stran 1 od 1

visoki tlaki in temperature

Objavljeno: So okt 05, 2002 1:01 pm
Napisal/-a Mihc
hmm zanimam me ce se je kdo ze spraseval


pri avtih z turbino se zrak segreje uh pa se ko se ga skompresira tako da se ga s intercoolerji hladi to je vse jasno
samo kaj pa pri dizlih pa pri bencinarjih kateri majo coommon rail ugrajen tako da majo benz pot ne vem kok visokim tlakom pri cemer se tekocina segreje .... a mislite da bomo v prihodnosti videli tudi intercooler za benz ..

Re: visoki tlaki in temperature

Objavljeno: So okt 05, 2002 1:17 pm
Napisal/-a grehc
Lucas pravi:
hmm zanimam me ce se je kdo ze spraseval


pri avtih z turbino se zrak segreje uh pa se ko se ga skompresira tako da se ga s intercoolerji hladi to je vse jasno
samo kaj pa pri dizlih pa pri bencinarjih kateri majo coommon rail ugrajen tako da majo benz pot ne vem kok visokim tlakom pri cemer se tekocina segreje .... a mislite da bomo v prihodnosti videli tudi intercooler za benz ..


Vprašanje če se to sploh splača.

Sicer nisem strokovnnjak ampak mogoče je pa bolje da je benz topel.

Re: visoki tlaki in temperature

Objavljeno: So okt 05, 2002 2:26 pm
Napisal/-a Pero
Pri bencinarjih je pritisk sorazmerno majhen in segrevanje ni problem, pri dizlu se ba gorivo vbrizga direktno v valje kjez se s tem sproži proces zgorevanja, torej temperatur ni važna ampak količina (ki se pa tako ali tako lahko regulira).

Kdo pa pravi da hladen bencin ne da več moči ? ;)

Re: visoki tlaki in temperature

Objavljeno: So okt 05, 2002 3:05 pm
Napisal/-a Mihc
ja pri bencinarjih trenutno to ni problem ker je multipoint injection saj sedej pa ne rabis tako hitro da se dostavi gorivo ... Sicer pa je to cel drugi problem s novimi motorji k bodo prisli v avte ccca cez kako leto FSI,GDI, itd... skratka direct petrol injection ... te pa majo visokotlacni vbrizg.. Ne vem nje sem ze bral da je pri turbotih brez intercoolerja slabost tega da je prevroc zrak v masini tako da mas kot osnovo ze vroc zrak in ga lahko kompresiraas samo do dolocene meje preden se uzge no ce mas hladnega se lahko pac kompresija poveca kar pripomore k boljsemu iskoristku kar pomeni vecjo moc ....
sedej pa je stos v tem da ce bi bil se hladnejsi bencin ne bi bi skupna termalna zacetna temp. manjsa v cilindru kot ce nebi hladil ...
sej pomoje ni tako drago narest to ker intercoolerji od sparcota so ze tm ene 30.000sit pa to veliki tako da pomoje ni problem denarja ...

dem ne vem ampak zadnje case sem cisto mahnjen ... to ..:)

Re: Re: visoki tlaki in temperature

Objavljeno: So okt 05, 2002 7:45 pm
Napisal/-a dobek
Pero pravi:
Pri bencinarjih je pritisk sorazmerno majhen in segrevanje ni problem, pri dizlu se ba gorivo vbrizga direktno v valje kjez se s tem sproži proces zgorevanja, torej temperatur ni važna ampak količina (ki se pa tako ali tako lahko regulira).

Kdo pa pravi da hladen bencin ne da več moči ? ;)



pri direktnem vbrizgu tud pri bencincih ni vec tako majhen pritisk (skupni vod & ostale finte)
hec pri tem sploh ni temperatura, ker je ze kolicina tako majhna, gre predvsem za doziranje in obliko predvziga, kjer motor dobi namesto enega vbrizga dva (prvi segreje komoro, da potem drugic lepse/lazje zgori)


a si ze probal? ;)
sicer pa, ce komu uspe tole dokazat da da vsaj kak % vec ohlajen benz od sebe, gre tamala petrolova kanta cez noc v zmrzovalnik ;):D:D

Re: visoki tlaki in temperature

Objavljeno: So okt 05, 2002 11:07 pm
Napisal/-a Mihc
ee ze vidm nov bencin COOL PEROL :) ki daje moc in se bolj si cool z njem zato tankajte cool petroll ... :)