Stran 1 od 4

Avtomatski menjalnik slaba kombinacija ??

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 8:30 am
Napisal/-a vinci
Pozdravljeni.

Zanima me če je res kombinacija avtomatskega menjalnika in navadnega atmosferskega motorja tako neposrečena.Kadar koli berem teste zmeraj nekaj jamrajo kako počasi prestavlja pa nevem kaj
Zanima me predvsem za navadne avtomatske menjalnike (4,5ali 6 stopenjske) ne razne dsg ali pa tisti ki so v prestižnih limuzinah.Pa da so v kombinaciji z motorji velikosti od 1.4 do recimo 2.4(bencin).

Hvala.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 8:39 am
Napisal/-a _furby_
to je vse odvisno od menjalnika, motor nima veze tle. mas naprimer yarisa ki rabi pol ure da zasalta prestavo visje, od lancerja pa menja v momentu (ze ce noces o dsg-ju slisat) ;)

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 8:55 am
Napisal/-a vinci
Ne da nočem slišat samo dsg vsi pohvalijo ko pa gre za navadne avtomatike pa zmeraj nekaj jamrajo.Izgleda skoraj tako kot da je vožnja z njimi neprijetna.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 9:22 am
Napisal/-a CePO
jaz vozim renault clio 1.6 16V, ki ima 4 stopenjsko "oldskool" avtomatiko od menjalnika in sem čisto zadovoljen z njim...
če vozim normalno prestavlja nekje okoli 3000 obratov ponavadi, če je ogret motor pa tudi že med 2000 in 2500 obrati. za kako prehitevanje pač stisnem pedal do konca in menja 1-2 prestavi nižje, sicer pa je potrebno tudi pri ročnem menjalniku na teh motorjih menjati dol in ga zavrteti čez 3500 obratov, da kam gre :lol:

je pa res, da ta menjalnik ni nek hight tech izdelek in, največkrat med 1. in 2. prestavo, rahlo cukne :)

v glavnem.... če kupiš dober avto z izpravnim avtomatskim menjalnikom, sem skoraj 100%, da boš samo še avtomatike vozil.... :)


pozabil dopisati: meni osebno gre od avtomatikov najbolj na živce brezstopenjska varianta, vsaj tista, ki je v civic Hybridu, samo tu je verjetno bolj problem to, da je avto brez navora in v vsak malo daljši AC klanec vrti z vsaj 4500 obrati (tempomat, hitrost 130-140km/h).

je pa res da imam izkušnje samo s klasično avtomatiko( ta menjalnik v cliu in tiptronic v očetovem passatu) ter s tem CVT v civic-u :)

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 9:24 am
Napisal/-a _furby_
pejdi v salon od toyote pa sprobaj yarisa z automatskim menjalnikom.
ti bo tkoj jasno zakaj vsi jamrajo.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 9:30 am
Napisal/-a xandrej
Avtomatski menjalnik meni osebno paše v težke motorje kot so V6 in naprej... Ali pa močne avte nad 200 konjev...

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 9:40 am
Napisal/-a vinci
Saj da obstajajo slabe kombinacije avtomatskih menjalnikov in motorjev je čisto možno samo da pa pri vsakem nekaj najdejo ja pa malo čudno.Bral sem test od honde acord z 2.4 bencinskim motorjem in avtomatskim menjalnikom pa so tud tam neki kritiziral tako da ne vem.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 9:52 am
Napisal/-a chan
Odvisno od osebnih preferenc ter navad. Nekdo, ki je navajen udobja, mu bo prav vsak avtomatiziran menjalnik zelo všeč - še posebej starejši vozniki, ki se jim ne ljubi več prestavljati.
Osebno mislim, da danes med modernimi avtomobili ni več slabih avtomatskih menjalnikov. Tudi v najmanjših kategorijah se poslavljajo 4-stopenjski, večina jih dovolj dobro sodeluje z motorji. Seveda so še vedno razlike, še posebno, ko se prestavimo iz kakšnega "mlinčka" z DSG-jem.

Nov model Honde Accord z 2.4 bencinskim motorjem v kombinaciji z avtomatiko so kritizirali zaradi "le" petih stopenj slednjega, ker ni v skladu s konkurenco (?!?!) - pač modernost narekuje 7 ali celo 8 stopenj. Čeravno pa so ravno drugi (realnejši) testi pohvalili omenjeno kombinatoriko ter dobro sodelovanje menjalnika z motorjem. Začuda tudi v deželi avtomatikov, na drugi strani luže, večina pozna še vedno 5-stopenjsko avtomatiko, pa se večina ravno ne pritožuje...

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 9:53 am
Napisal/-a xandrej
Treba se je odločit kaj bi rad v življenju. Tile testi včasih so tudi tak, da te srat prime!
Sam imam 3.0 V6 motor z avtomatskim. Prej sem imel enako 3.0 V6 z ročnim menjalnikom. Upam, da nikoli nebom več rabil prestavljat ročno vsaj na avtu za vsakodnevno uporabo. Ležerna in komot vožnja... Lepo poslušaš simfonijo šestaka ter uživš vožnjo kolko se da... Kaj šele pri kakem v8 huh brez besed...

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 10:39 am
Napisal/-a juhica
jamrajo v glavnem ljudje ki nimajo avtomatikov.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 10:46 am
Napisal/-a vinci
Za Hondo je pislo da je počasen in neodločen.

Re: Avtomatski menjalnik slaba kombinacija ??

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 11:00 am
Napisal/-a sonic
vinci je napisal/-a:Zanima me če je res kombinacija avtomatskega menjalnika in navadnega atmosferskega motorja tako neposrečena.Kadar koli berem teste zmeraj nekaj jamrajo kako počasi prestavlja pa nevem kaj
Zanima me predvsem za navadne avtomatske menjalnike (4,5ali 6 stopenjske) ne razne dsg ali pa tisti ki so v prestižnih limuzinah.Pa da so v kombinaciji z motorji velikosti od 1.4 do recimo 2.4(bencin)..
Nekaj je treba vedeti: 'klasičen' avtomatik ima določene izgube, pa kar zajeten kos železnine je.
Poleg tega ima če 3 ali 4 prestavna razmerja - zaradi tega mora biti pač posamezna prestava zelo dolga, pa tudi ni pričakovati da bo vsako sekundo šaltal gor-dol.

Iz vsega tega sledi, da je tak menjalnik bolje kombinirati z motorjem, ki ima čimveč navora. In če se omejiš na kraljestvo bencinskim motorjev brez turbine, je treba za dovolj navora pač zelo veliko delovno prostornino motorja - klasičen primer je V8 mašina.
Štirivaljni bencinski n/a motorji v rangu od 1.4 do 2 litrov so pač večinoma dokaj ubogi pri navoru.

Pri testih je pa tako - pišejo jih ljudje ki (po službeni dolžnosti) pogosteje od nas testirajo tudi zelo zmogljive mašine in jim je večina 'vsakdanjih' avtov verjetno prepočasna. Pa še verjetno se jim fajn zdi, če najdejo kaj za pograjat.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 4:46 pm
Napisal/-a Mad
juhica je napisal/-a:jamrajo v glavnem ljudje ki nimajo avtomatikov.
:vc :vc :vc Heh ta je pa res niska ... a ti oprostimo ker vemo da je bila od srca :lol:

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 5:15 pm
Napisal/-a __bambi__
In kateri se pa najbolj kvarijo? Saj sem slišal d naj bi bilo popravilo kar drago.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 6:02 pm
Napisal/-a Blinder
Automatiki (razen dsg pa kaj podobnega) pri dizlih ne izkoristijo največjega navora. Zato tudi da občutek, da gre slabše. Če hočeš pospeševat pri obratih največjega navora moraš držat plin do polovice, če pospešuješ s polnim plinom pa imaš takoj 3000+ rpm :)
V glavnem športna vožnja z navadnim avtomatikom je bedna.
Pri dsg je boljše, hitro menja prestave in tudi manj dela po svoji pameti.
Za razne double clutch, prsti-peta, štart pri 4000 rpm, vožnjo pri limitatorju pa rabiš ročni menjalnik :)

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 7:12 pm
Napisal/-a nevermind
__bambi__ je napisal/-a:In kateri se pa najbolj kvarijo? Saj sem slišal da naj bi bilo popravilo kar drago.


Zdaj nevem, ali multitronic ali tiptronic. Eden od teh dveh je nezanesljiv.
Kar se tiče pa avt. menjalnikov je najboljša klasika - 3 ali 4 brzine.
Se mi pa zdi nesmiselno tlačin razne DSG-je v majhne motorje :? Po mojem mnenju najbolj pašejo v večje motorje (V6, V8...)

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 7:16 pm
Napisal/-a simply
Multitronic je bolj občutljiv zatorej slabši - če lahko to rečemo. Pač brezstopenjski menjalnik ima drugačno delovanje od običajnega - tiptronica če lahko temu tako rečemo.

DSG : Njegova prednost je ravno pri manjših motorjih, kjer dodobra izkoristi majhen navor in manjšo moč. Iztisne dosti več kot običajen avtomatski menjalnik.
Pri močnejših motorjih V8 in V10, pa ni potrebe po DSGju ( no razen zaradi manjše porabe ) - je pa seveda povsod dobrodošel.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 7:20 pm
Napisal/-a nevermind
Bom enkrat moral preizkusit tale DSG. Do zdaj sem edino Chryslera vozil s 4 stopenjskim menjalnikom. Pa vsi nekaj paavijo, da je počasen pa nevem kaj... te pa udobje in lagodna vožnja odvračajo od tega, da bi tiščal pa nevem kaj delal z avtom. Je prav lepo prestvaljlal in tudi obrati so bili ugodni pri višjih hitrosti.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 9:22 pm
Napisal/-a Mad
Vseč mi je v konicah, ko se pomikam počasi v koloni, na AC kjer pod tempomatom lenobno cruizam v brezdelju, bal sem se na začetku - da se ne bom mogel navaditi nanj vendar je strah čisto odveč . Ne moreš divjati z njim, ker pač ni za te stvari,tako da te počasi spreminja v mirnejšega voznika ... če ga priganjaš postane še bolj žejen kakor identičen model avta z ročnim, ima tudi z mirnejšo vožnjo večjo porabo za 1 - 1.5 litra/100 km napram ročnemu. Ima svoje pomanjkljivosti kakor ima tudi nekatere prednosti pred ročnim vsekakor pa osebno nisem razočaran nad njim. Kupil sem pač rabljen avtomobil, ker sem želel prav tak model in ta je bil v izvedbi z avt. menjalnikom ... sedaj samo še upam - da dobri bog menjalnikov ne bo pozabil name. :lol:

Objavljeno: So okt 16, 2010 6:38 am
Napisal/-a PogachnyK
Doma mamo MB B klaso, 1,7 atmosferski bencinar avtomatik,
zadeva je kar soldina, poraba tam 8-9-10 litrov, ampak tuki not ni nč relacijskih, sej se vozi samo dnevno 5km/H, na avtocesti je poraba tam 6,5- 7
se pa razvadiš avtomatskega menjalnika ko sto matr, sem se 1x cel vikend z njemu vozu, se je težko nazaj na ročni manlalnik spravt,
drugače pa nevidm razloga zakaj avtomatskega menlanika nebi bilo v atmosferskih bencinarjih?