Stran 1 od 2

Kdaj zmrzne "poletni" dizel

Objavljeno: To okt 19, 2010 8:23 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Ker trenutno na bencinskih servisih še točijo navadno nafto, me zanima kdaj ta zmrzne. Dejstvo je, da že sedaj, čez noč ponekod temperatura pade pod ničlo, sploh višje v hribih.

Objavljeno: To okt 19, 2010 9:35 pm
Napisal/-a fare
Petrol ima tako tabelo po kateri deli obdobja in temu primerno doliva verjetno nek dodatek h gorivu da ne zmrzne:
* od 15. aprila do 30. septembra (poletno obdobje) največ 0 ºC
* od 1. oktobra do 15. novembra (jesensko obdobje) največ -10 ºC - torej to je zdaj nekje in domnevam da ti nebo zmrznilo ali karkoli se z tem parafinom dogaja!
* od 16. novembra do 29. februarja (zimsko obdobje) največ -20 ºC
* od 1. marca do 14. aprila (pomladansko obdobje) največ -10 ºC
lp.

Objavljeno: To okt 19, 2010 11:28 pm
Napisal/-a crxdelsol
In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 6:23 am
Napisal/-a fare
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 6:26 am
Napisal/-a nebivedu
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 7:37 am
Napisal/-a Strokovnjak
Hvala za info, sicer se Petrola bolj izogibam, a tokrat jih bom obiskal, ker se mi obeta mrzli vikend. Najbolj žalostno pa je, da vprašaš prodajalca o lastnosti goriva ki ga prodaja, pa nima pojma o pojmu ...

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 8:29 am
Napisal/-a MaRko81
...čist odvisno, verjetno si naletel na kakega novga študenta :lol: drgač pa to itak vsi prodajalci vedo, ma petrol tko kot je zgoraj napisan že od nekdaj!

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 8:35 am
Napisal/-a tristan01
nebivedu je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.


Moram priznati da je to spet komentar poznavalca. Preden začneš še kvasiti neumnosti o tem kako služijo še z vsako podražitvijo goriva, si raje preberi kaj o vsej zadevi. Za začetek ti predlagam da pogledaš kako se oblikuje cena naftnih derivatov po vladni uredbi: http://www.uradni-list.si/1/content?id=100070, nato si poglej kakšna je dejanska struktura cene nafte: http://www.mg.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg_stara_stran/sektor_za_nadzor_cen/cene_naftnih_derivatov/, nato preberi še kaj o standardu SIST EN 590, ki določa kakovost naftnih derivatov: http://www.puntofocal.gov.ar/notific_otros_miembros/svn87_t.pdf, nato pa bomo nadaljevali z debato o gorivu.
BTW linki ki sem jih podal bi morali biti obvezno branje vsakega voznika.

Da pa ne bomo čisto off topic. Sedaj res v kakšnih zatišnih legah znajo nastopiti težave zaradi nizkih temperatur, vendar ne glede na to nebi smelo biti težav z gorivom, če je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).

LP Tristan01

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 8:41 am
Napisal/-a eclipse_R
nebivedu je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.


mogoče ti pa jeseni, pozimi, spomladi vlivajo dodatek zastonj a? :EE

lp

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 12:07 pm
Napisal/-a en3rgie
To je bilo ucasih da je gorivo zmrzovalo .. zdej pomoje tega ni vec ..

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 12:22 pm
Napisal/-a bugy1
Drugače se da kupiti dodatek za dizelsko gorivo proti zmrzali ki se vlije v rezervar nato napolniš do vrha.

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 12:25 pm
Napisal/-a jay
en3rgie je napisal/-a:To je bilo ucasih da je gorivo zmrzovalo .. zdej pomoje tega ni vec ..


pri -20 se pokaže prava situacija... tudi pri OMV nafti.

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 12:45 pm
Napisal/-a maius28
Pojdi na Agip ali MOL in ne boš imel težav. Agip že sedaj "toči" nafto z dodatki.
Sam dodatek pa je najboljši od Castrola. Že tretji avto z dizelskim motorjem in ko je hladno dodam; prede BP.

LP

Objavljeno: Če okt 21, 2010 8:12 am
Napisal/-a sašo5
jay je napisal/-a:
en3rgie je napisal/-a:To je bilo ucasih da je gorivo zmrzovalo .. zdej pomoje tega ni vec ..


pri -20 se pokaže prava situacija... tudi pri OMV nafti.

tam nekje (ena nedelja zjutraj je bila) konec decembra lani - cestninska postaja Dob - 24 je vse skupaj laufalo(nič ni stalo za cesto) so pa v Brežicah -20 je bilo zjutraj imeli nekateri probleme: ker ne vem kje je kdo tankal, bom rekel, da je do problemov prišlo zaradi že zgoraj navedenega vzroka, vendar kasneje po gostilniških govorica so tankajoči na Petrolu imeli nekaj težav.......k sreči, je čez tri dni prišla odjuga

tristan01 je napisal/-a:....je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).



PS. in avto z "zimsko" nafto gre občutno manj kot z "letno"..........

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 12:27 am
Napisal/-a nebivedu
tristan01 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.


Moram priznati da je to spet komentar poznavalca. Preden začneš še kvasiti neumnosti o tem kako služijo še z vsako podražitvijo goriva, si raje preberi kaj o vsej zadevi. Za začetek ti predlagam da pogledaš kako se oblikuje cena naftnih derivatov po vladni uredbi: http://www.uradni-list.si/1/content?id=100070, nato si poglej kakšna je dejanska struktura cene nafte: http://www.mg.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg_stara_stran/sektor_za_nadzor_cen/cene_naftnih_derivatov/, nato preberi še kaj o standardu SIST EN 590, ki določa kakovost naftnih derivatov: http://www.puntofocal.gov.ar/notific_otros_miembros/svn87_t.pdf, nato pa bomo nadaljevali z debato o gorivu.
BTW linki ki sem jih podal bi morali biti obvezno branje vsakega voznika.

Da pa ne bomo čisto off topic. Sedaj res v kakšnih zatišnih legah znajo nastopiti težave zaradi nizkih temperatur, vendar ne glede na to nebi smelo biti težav z gorivom, če je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).

LP Tristan01


Osebno me smrduhi in sajavci ne zanimajo. Edini, dizel, ki bi ga imel je predrag (Mercedes Unimog), tako da se vozim z avtomobili, ki pozimi nimajo nobenih problemov z zmrzovanjem goriva oziroma, bi imel probleme z lastnim zdravjem prej, predem bi mi gorivo zmrznilo.

Obvezno branje vsakega voznika bi bil pa bonton v prometu, ne pa kaj in kako z nafto. Če naši lopovski "reveži" (prodajalci goriva) niso sposobni goriva za -25 stopinj prodajat, nej pa propadejo, pa jih bodo nadomestili drugi, ki so to sposobni počet.

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 9:55 am
Napisal/-a BBoss
nebivedu je napisal/-a:Osebno me smrduhi in sajavci ne zanimajo. Edini, dizel, ki bi ga imel je predrag (Mercedes Unimog), tako da se vozim z avtomobili, ki pozimi nimajo nobenih problemov z zmrzovanjem goriva oziroma, bi imel probleme z lastnim zdravjem prej, predem bi mi gorivo zmrznilo.

Obvezno branje vsakega voznika bi bil pa bonton v prometu, ne pa kaj in kako z nafto. Če naši lopovski "reveži" (prodajalci goriva) niso sposobni goriva za -25 stopinj prodajat, nej pa propadejo, pa jih bodo nadomestili drugi, ki so to sposobni počet.


Halo no, kaj pa je s tabo narobe... sej je bilo vprašanje avtorja čist na mestu in ni spraševal kaj si Nebivedu misli o dieslu pa o "lopovskih" prodajlacih goriva in o ostareli tehnologiji. Kot moderator foruma bi pa lahko res malo bolje vedel kaj je to off topic in tale tvoj je way off. :roll:

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 11:21 am
Napisal/-a tristan01
nebivedu je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.


Moram priznati da je to spet komentar poznavalca. Preden začneš še kvasiti neumnosti o tem kako služijo še z vsako podražitvijo goriva, si raje preberi kaj o vsej zadevi. Za začetek ti predlagam da pogledaš kako se oblikuje cena naftnih derivatov po vladni uredbi: http://www.uradni-list.si/1/content?id=100070, nato si poglej kakšna je dejanska struktura cene nafte: http://www.mg.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg_stara_stran/sektor_za_nadzor_cen/cene_naftnih_derivatov/, nato preberi še kaj o standardu SIST EN 590, ki določa kakovost naftnih derivatov: http://www.puntofocal.gov.ar/notific_otros_miembros/svn87_t.pdf, nato pa bomo nadaljevali z debato o gorivu.
BTW linki ki sem jih podal bi morali biti obvezno branje vsakega voznika.

Da pa ne bomo čisto off topic. Sedaj res v kakšnih zatišnih legah znajo nastopiti težave zaradi nizkih temperatur, vendar ne glede na to nebi smelo biti težav z gorivom, če je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).

LP Tristan01


Osebno me smrduhi in sajavci ne zanimajo. Edini, dizel, ki bi ga imel je predrag (Mercedes Unimog), tako da se vozim z avtomobili, ki pozimi nimajo nobenih problemov z zmrzovanjem goriva oziroma, bi imel probleme z lastnim zdravjem prej, predem bi mi gorivo zmrznilo.

Obvezno branje vsakega voznika bi bil pa bonton v prometu, ne pa kaj in kako z nafto. Če naši lopovski "reveži" (prodajalci goriva) niso sposobni goriva za -25 stopinj prodajat, nej pa propadejo, pa jih bodo nadomestili drugi, ki so to sposobni počet.


Saj tak diesel obstaja. Reče pa se mu Polar. V našem delu evrope ga ni za dobiti v prosti prodaji. Po specifikacijah pa je dober za temperature celo do -30. Z vidika kakovosti pa je precej blizu petroleju. Obstaja pa seveda tu eno čisto drugo vprašanje. Kdo ga je pripravljen plačevati, saj je s prozvodnega vidika dosti dražji, temu dodaj še tisto kar si vzame država in smo tam.

Pa še ena pripomba glede domačega branja (glede vozniške kulture bi verjetno lahko prilepil zraven še dodatnih 100 linkov). Če že dabatiramo o cenah goriva in kakovosti so tisti linki pač osnova. Gostilniško nabijanje koliko kdo zasluži, kakšne so razlike v kakovosti... brez resno osnovanih podlag pač niso na mestu. Še najmanj na forumu ki naj bi bil vsaj malo strokoven.

Če boš prebral le uredbo o bolikovanju cen boš ugotovil da prdajalci goriva ne glede na tržno ceno zaslužijo vedno isto. Uradno priznana marža je 8 centov/ liter za D-2 glede na povprečje borznih kvotacij za obdobje. Iz tega lahko vsak zaključi da končna cena nafte ne vpliva na zaslužek trgovcev. Edino kar se v formuli spreminja so trošarine, ki jih vlada vsakih 14 dni potrdi na seji. Zgolj v razmislek, poglej malce še tabelo kjer je cena razčlenjena in ugotovil boš da edini zaslužkar z nafto je država, saj je približno polovica maloprodajne cene sestavljena iz DDV, trošarine, eko taks...

Glede preferenc kaj voziti pa vsakemu svoje, v to debato se ne bom spuščal.

LP Tristan01

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 11:44 am
Napisal/-a 2Fast&2Furious
Gorivo, ki pride do Slo. pristanišča (ali kakšnega izmed sosednjih dveh) je takšno kakršno je in se tu nič več ne meša z dodatnimi sredstvi proti zmrzali.

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 12:53 pm
Napisal/-a sašo5
2Fast&2Furious je napisal/-a:Gorivo, ki pride do Slo. pristanišča (ali kakšnega izmed sosednjih dveh) je takšno kakršno je in se tu nič več ne meša z dodatnimi sredstvi proti zmrzali.

v samem pristanišču res ne.... :-P

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 2:37 pm
Napisal/-a tristan01
2Fast&2Furious je napisal/-a:Gorivo, ki pride do Slo. pristanišča (ali kakšnega izmed sosednjih dveh) je takšno kakršno je in se tu nič več ne meša z dodatnimi sredstvi proti zmrzali.


Pozabil pa si na eno malenkost. Preden gorivo zapusti skladišča in potuje do bencinskih servisov se dodaja še biodizel in aditivi. Vse to pa lahko malce vpliva tudi na te lastnosti.

LP Tristan01