Stran 1 od 1
Ali Almere res rjavijo
Objavljeno: Pe nov 14, 2003 9:11 am
Napisal/-a urosm
Koncno sem nasel test na netu, kjer povejo se kaksno slabo stvar o Nissan Almeri (l. 2000+).
Menda te zadeve rade rjavijo, ima kdo kaksne informacije ce je to res, al so imeli pac smolo pri avtu?
Pise tudi da ce avto stoji v garazi da ni blema, samo ce je pa zunaj, je pa boljse dat neko zascito proti rji gor (na podvozje in se kam).... Kdo to dela pri nas?
http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=3413&artikel_seite=2#
Objavljeno: Pe nov 14, 2003 10:54 am
Napisal/-a vinci
Pomoje gre za cisto smolo pri avtu in nic drugega.
Objavljeno: Pe nov 14, 2003 11:11 am
Napisal/-a mazda-mx3
po moje tudi to ni mogoce.
Ce ne ba pospricas z antirombom gor.......nekaj bo le pomagalo.
Objavljeno: So nov 15, 2003 1:35 pm
Napisal/-a furious
ne bi verjel da almera rjavi.saj že starejši nissani niso mel problemov z rjo.poglej sunnyje kolk so že strai pa so še dobri.
Objavljeno: Ne nov 16, 2003 8:08 pm
Napisal/-a bostjan11s
Hja takle bom rekel, ni čisto iz las prevlečeno, sam vseen velik manj rjavijo kot drugi avti
Pri nissanih je problematičen samo en del(tudi jaz bom moral počas sanirat zadeve)
PRAG čisto pri zadnjem kolesu
Za Nissan Primero ti lahko rečem da se je po 10 letih sam tam povečini pojavlja rja....
Hmn sem opazil, da je kar nekaj nissan-vprašanj oz uporabnikov na forumu... pohvalno pohvalno bomo morali kak klub ustanovit

Objavljeno: To nov 18, 2003 10:56 pm
Napisal/-a CRX_delsol
Pri nas mamo tud Almero l.6/2000 in sem pogledal, če je kje kaj na teh pomembnih mestih in nisem nič našel

Hvala Nissanu :P
Objavljeno: To nov 18, 2003 11:26 pm
Napisal/-a Vince
Pri nas imamo isto Almero l. 2000...ni sledu o rji
LP
Vince
Objavljeno: Sr nov 19, 2003 10:15 am
Napisal/-a Nixxon
Pr nas mamo že tatretjega Nissana, pa se je na Sunnyu po 10 letih komaj poznala rja na zadnjem levem blatniku.
Aja, Auto-Bild je znan po tem, da preferira VW & co. (naj bi ga on ustanovil) in je rahlo pristranski.
Objavljeno: Sr nov 19, 2003 10:24 am
Napisal/-a nebivedu
Splošna napaka večine japoncev so zadnji pragovi in zadnje obrobe - to se dogaja pri vseh od toyote, mazde, do mitsubishijev in subarujev.
Večinoma, pa imajo ti vatomobili že pocinkan pleh, tako da je vse manj teh težav. ŠE vedno pa rjavijo manj kot nemci ali francozi, je pa recimo saab zelo nerjaveč avto(čeprav tudi rjavi - vsaj star) - volvoti so pa bl tko-tko.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Sr nov 19, 2003 10:28 am
Napisal/-a Nixxon
Pa ne vsi nemci, poglej tastare ople (prva vectra, kadett, prva astra, calibra), cvetijo že po par letih. Kako je z novimi ne vem.
Objavljeno: Sr nov 19, 2003 10:32 am
Napisal/-a nebivedu
Tudi novi opli kr dobr cvetijo. Golfi tut - ga ima kolega že čist rjavga pa je 99 letnik.
Audijo so mal bl trpežni, pa se tudi na obrobah dokaj hitro pozna - mercedezi so kolikortoliko, BMW pa tudi kr dobr rjavi - delajo na tem, da bodo več servisi zaslužili.
LP
Nebivedu
P.S. Poglej si kakega mitsubishija ali pa subarija 95 letnik, pa povej kok rjavijo razen zadnjega dela praga. Povsod je brez rje, samo zadnji pragi so načeti, če pa so jih dobro zaščitili, se pa tudi tam nič ne pozna.
Objavljeno: Sr nov 19, 2003 1:59 pm
Napisal/-a bostjan11s
no sem se pred zimo odločil, da si tisto rjico saniram dol iz praga. Ko je to tam en sosed videl, da nekaj delam, je prišel pogledat pa pametovat, da bo treba nevem kaj vse odrezat stran, da je to rja ki je notr v plehu, pa da se zato ne vidi tolk zunaj.
"Pa kaj to japonce kupuješ" pol pa še neki v stilu poglej mojega golfa 3 sem naredil že 20000 km v 4 letih odkar ga mam pa je blo treba sam ventile pa 2x menjalnik menjat.
Ok sem rekel pošmirglal barvo dol in heeeh plehec se je svetil spodaj
barvo še moram zmešano dobit pa špric špric pa upam, da bo za nekaj let ok.....
Objavljeno: Sr nov 19, 2003 2:25 pm
Napisal/-a nebivedu
He he jst ma 17 let starga subaruja, pa se ta teden švasa - od podna ni bilo nič dobrega od zadnjih blatnikov tudi ne in zadnje obrobe so bile gnile, pa še zlomljen je bil prag na levi strani - pa sem vseeno še vedno lahko naložil 700 kg v prtljažnik in avto je peljal brez problemov - če bi to z nemcem naredu - kterimkoli karavanom, bi skup padu, al pa se zlomu. Zdej k bo pa pošvasan, bo pa spet za do 1200kg vozil brez problema. Res je bil avto gnil full, samo brez kakršnegakoli vzdrževanja ga je imel zadnji lastnik pred mano 10 let - tut v mašino je samo vsako leto olje dolil, brez da bi ga menjal. Ko sem avto dobil je bil menjalnik brez olja. Res sem pa avto kupil za 20.000 sit - zdej po švasanju in ko sem že naredil servis na mašini bo pa vreden okoli 350k.
LP
Nebivedu
P.S. vse skup me bo prišlo okoli 200k sit
- avto 20k - moj
- servis 40k - že opravljen
- novi končniki in manšete 12k + delo 5k
- potrošni material 13k (zavorne ploščice, olje(servo , mašina , menjalnik), filtri(zračni, oljni ogljeni(za v notranjost)) - že opravljen
- 2 novi gumi kormoran 175/70/13 - 20k - že opravljeno
- švasanje 50k
- novi amortizerji 22k
- nove obrobe 18k
Potem pa še registracija 106k sit.
Avto bo pa za nadaljnih par let vredu.
Objavljeno: Sr nov 19, 2003 2:29 pm
Napisal/-a mazda-mx3
nebivedu je napisal/-a:He he jst ma 17 let starga subaruja, pa se ta teden švasa - od podna ni bilo nič dobrega od zadnjih blatnikov tudi ne in zadnje obrobe so bile gnile, pa še zlomljen je bil prag na levi strani - pa sem vseeno še vedno lahko naložil 700 kg v prtljažnik in avto je peljal brez problemov - če bi to z nemcem naredu - kterimkoli karavanom, bi skup padu, al pa se zlomu. Zdej k bo pa pošvasan, bo pa spet za do 1200kg vozil brez problema. Res je bil avto gnil full, samo brez kakršnegakoli vzdrževanja ga je imel zadnji lastnik pred mano 10 let - tut v mašino je samo vsako leto olje dolil, brez da bi ga menjal. Ko sem avto dobil je bil menjalnik brez olja. Res sem pa avto kupil za 20.000 sit - zdej po švasanju in ko sem že naredil servis na mašini bo pa vreden okoli 350k.
LP
Nebivedu
P.S. vse skup me bo prišlo okoli 200k sit
- avto 20k - moj
- servis 40k - že opravljen
- novi končniki in manšete 12k + delo 5k
- potrošni material 13k (zavorne ploščice, olje(servo , mašina , menjalnik), filtri(zračni, oljni ogljeni(za v notranjost)) - že opravljen
- 2 novi gumi kormoran 175/70/13 - 20k - že opravljeno
- švasanje 50k
- novi amortizerji 22k
- nove obrobe 18k
Potem pa še registracija 106k sit.
Avto bo pa za nadaljnih par let vredu.
peljati se mimo bivšega lastnika s povsem prenovljenim avtom, tako,da mu čeljust na nogo pade, ko ga zagleda-------NIMA CENE!
mastercard

Objavljeno: Po maj 24, 2004 8:50 pm
Napisal/-a frenk19
jst mam nissan almero l 97 pa še ni tud mal rja ven pogledala!
Tu so zlo dobr narjen avti!
Saj jst sm zadovoln z njim!
Objavljeno: Po maj 24, 2004 10:07 pm
Napisal/-a INFINITI
Hmm, jst sm delau na nissanu pa nism nikoli kej takega zasledil
Objavljeno: Po maj 24, 2004 10:33 pm
Napisal/-a Zm3-D3n
Mat ma tut almero in je prou zakonavto sam se naedenas ga in to je to! Kar se pa tice problemov z avtom pa ni nobenih sam servis in to je to!

Objavljeno: Po maj 24, 2004 10:47 pm
Napisal/-a Mate
No ja... glede rjavenja ne bi mel kej dost povedat, razen tega da moj golf IV letnik 1998 ni se nikjer nc rjav. Razn pac po auspuhu, pa tam kjer so itak vsi ;P Tud passat k ga mamo doma letnik 1995 ni nc rjav. Sicer sta to oba zaenkrat se relativno "mlada" avtomobila, samo vseen. Ce se pogleda ksne felicie, kok je rjavih po zadnjem delu prtljaznika, je to kar vredu.
Trkam na les da ne bo zacel zdej gnit ;P