Stran 1 od 1

Ročna zavora VW Passat 2006

Objavljeno: To okt 26, 2010 7:53 am
Napisal/-a Pipita
Živjo,

zanima me kaj se zgodi, če pri VW Passatu l 2006 pritisneš tipko za ročno zavoro pri večji hitrosti. Ali se pri določeni hitrosti ročne zavore ne da uporabljat ali deluje vedno enako. Se pravi ko pritisneš tipko, zavora prime do konca neglede na hitrost s katero se pelješ? :shock:

Objavljeno: To okt 26, 2010 7:59 am
Napisal/-a adis
jap.

sicer nevem zakaj bi se to počelo a domišljija nekaterih nima meja, pa čeprav gre za ogrožanje lastne varnosti...

Re: Ročna zavora VW Passat 2006

Objavljeno: To okt 26, 2010 8:12 am
Napisal/-a sašo5
Pipita je napisal/-a:Živjo,

zanima me kaj se zgodi, če pri VW Passatu l 2006 pritisneš tipko za ročno zavoro.......


Probaj :-P

Re: Ročna zavora VW Passat 2006

Objavljeno: To okt 26, 2010 8:18 am
Napisal/-a adis
sašo5 je napisal/-a:
Pipita je napisal/-a:Živjo,

zanima me kaj se zgodi, če pri VW Passatu l 2006 pritisneš tipko za ročno zavoro.......


Probaj :-P


:lol:

pa dobro se pripni. :vrum

Objavljeno: To okt 26, 2010 8:41 am
Napisal/-a Pipita
Adis...z mojo domišljijo sicer ni nič narobe ampak me pa vseeno zanima kaj se zgodi če pritisneš tipko za ročno zavoro. Morda sem le jaz tak voznik, ki se bi mi to lahko prigodilo....po nesreči seveda. Ne vidim razloga zakaj bi delal to nalašč. Tega namreč nisem počel niti ko se imel avto z klasično ročno, ki jo lahko zategneš po želji (s tem mislim na moč zaviranja).

Skratka če prime, potem se dobil svoj odgovor. Je pa res, da pritisniti tipko ali pa zategniti klasično ročno zavoro je velika razlika. Sem mislil, da imajo kako blokado pri določeni hitrosti.

Objavljeno: To okt 26, 2010 8:46 am
Napisal/-a DJ-DUST
Bilo bi zelo priporočljivo da ima blokado, glede na to da je elektronska... Kaj pa če se pomoti pritisne med vožnjo ter večjo hitrostjo?

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:07 am
Napisal/-a adis
DJ-DUST je napisal/-a:Bilo bi zelo priporočljivo da ima blokado, glede na to da je elektronska... Kaj pa če se pomoti pritisne med vožnjo ter večjo hitrostjo?


pomotoma?

če ti pa, leva roka pomotoma pritisne gumb za ročno, ki je skrajno na levi strani armaturke potem imaš resno okvaro leve roke.

ni šans, da bi pomotoma pritisnil ročno.

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:09 am
Napisal/-a DJ-DUST
Čisto tako sem podal mnenje, ne vem kje se nahaja gumb ker ga še nisem vozil, sem pač namignil...

Re: Ročna zavora VW Passat 2006

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:14 am
Napisal/-a ND4SPD
Pipita je napisal/-a:Živjo,

zanima me kaj se zgodi, če pri VW Passatu l 2006 pritisneš tipko za ročno zavoro pri večji hitrosti. Ali se pri določeni hitrosti ročne zavore ne da uporabljat ali deluje vedno enako. Se pravi ko pritisneš tipko, zavora prime do konca neglede na hitrost s katero se pelješ? :shock:

Ročna ne prime do konca nad določeno hitrostjo. Ne vem pa koliko je ta hitrost. Sam sem enkrat poizkusil na enem parkirišču, hitrost mislm, da je bilo okol 30km/h, ročna enostavo ne prime ne glede na to koliko pritiskaš gumb.

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:21 am
Napisal/-a Pipita
Hm...morda bi te začudilo koliko ljudi razmišlja marsikaj med vožnjo. Kolikokrat sem že videl da so ljudje namesto v vzratno prestavili v 1. prestavo.

Ampak kot sem že rekel....svoj odgovor sem dobil...in hvala za to. Nihče ni rekel, da bom nalašč pritiskal ta knof pri večjih hitrostih, temveč me je zanimalo le delovanje ročne zavore v omenjenem avtomobilu. Zmotil me le to, ker morajo ljudje, ki poznajo odgovor, vedno nekaj duhovičiti namesto da podajo le odgovor na željeno stvar. In ja...vem....težko je.

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:45 am
Napisal/-a Tattoo-
adis je napisal/-a:sicer nevem zakaj bi se to počelo a domišljija nekaterih nima meja, pa čeprav gre za ogrožanje lastne varnosti...
Delovanje električne ročne zavore pri višjih hitrostih v nobenem primeru ni ogrožanje lastne varnosti, ampak varnostni sistem, ki mora delovati za primer odpovedi "klasičnih" zavor! ;)

P.S.:: Električna ročna deluje tudi pri višjih hitrostih in sicer ko pritisneš in zadržiš tipko za električno ročno zavoro, avtomobil zavira na polno (toliko, da se še ne vklopi ABS)...ko pa spustiš tipko, pa avto preneha zavirati! Če bo pa kdo to preizkušal v praksi naj bo pa NUJNNO privezan z varnostnim pasom in pred preizkusom preveri, da na zadnjih sedežih ni kakšnih nepritrjenih predmetov! :lol:

Objavljeno: To okt 26, 2010 11:05 am
Napisal/-a tristan01
Tattoo- je napisal/-a:
adis je napisal/-a:sicer nevem zakaj bi se to počelo a domišljija nekaterih nima meja, pa čeprav gre za ogrožanje lastne varnosti...
Delovanje električne ročne zavore pri višjih hitrostih v nobenem primeru ni ogrožanje lastne varnosti, ampak varnostni sistem, ki mora delovati za primer odpovedi "klasičnih" zavor! ;)

P.S.:: Električna ročna deluje tudi pri višjih hitrostih in sicer ko pritisneš in zadržiš tipko za električno ročno zavoro, avtomobil zavira na polno (toliko, da se še ne vklopi ABS)...ko pa spustiš tipko, pa avto preneha zavirati! Če bo pa kdo to preizkušal v praksi naj bo pa NUJNNO privezan z varnostnim pasom in pred preizkusom preveri, da na zadnjih sedežih ni kakšnih nepritrjenih predmetov! :lol:


Senna tole kar paviš je milo rečeno čudno. Če pogledaš uradno terminologijo govori o delovni oz nožni zavori in parkirni oz ročni zavori. Že sama definicija pove čemu je katera namenjena. Preprečevanju poplne odpovedi delovne zavore pa je namenjen dvokrožni oz pri tovornih vozilih celo več krožni sistem zaviranja, ki preprečuje nenadno odpoved celotnega zavornega sistema.

LP Tristan01

Objavljeno: To okt 26, 2010 12:18 pm
Napisal/-a On
Zdravo,

Ročna zavora defenitivno primo, tudi pri višjih hitrostih!! Sem se z kolegom stavil da se da pod ročno obrnit omenjen avto pa je trdil da to ni mogoče z tem avtom... Aja bilo je pozimi na parkirišču:)

LP

Objavljeno: To okt 26, 2010 12:55 pm
Napisal/-a sašo5
tristan01 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
adis je napisal/-a:sicer nevem zakaj bi se to počelo a domišljija nekaterih nima meja, pa čeprav gre za ogrožanje lastne varnosti...
Delovanje električne ročne zavore pri višjih hitrostih v nobenem primeru ni ogrožanje lastne varnosti, ampak varnostni sistem, ki mora delovati za primer odpovedi "klasičnih" zavor! ;)

P.S.:: Električna ročna deluje tudi pri višjih hitrostih in sicer ko pritisneš in zadržiš tipko za električno ročno zavoro, avtomobil zavira na polno (toliko, da se še ne vklopi ABS)...ko pa spustiš tipko, pa avto preneha zavirati! Če bo pa kdo to preizkušal v praksi naj bo pa NUJNNO privezan z varnostnim pasom in pred preizkusom preveri, da na zadnjih sedežih ni kakšnih nepritrjenih predmetov! :lol:


Senna tole kar paviš je milo rečeno čudno. Če pogledaš uradno terminologijo govori o delovni oz nožni zavori in parkirni oz ročni zavori. Že sama definicija pove čemu je katera namenjena. Preprečevanju poplne odpovedi delovne zavore pa je namenjen dvokrožni oz pri tovornih vozilih celo več krožni sistem zaviranja, ki preprečuje nenadno odpoved celotnega zavornega sistema.

LP Tristan01

ma ni čudno_je nekak tako, kot je Taatto napisal, zavira toliko, da se avto ustavi, kot če bi zaviral s pedalom ene 60-70% moči pa "doziraš" lahko pritisk/poteg(pri audiju)...........in seveda sem probal na mojem praktično "prvi" dan resda prvo pri 60km/h in nato še pri višjih hitrostih s tem, da A4 ima to mnogo bolje rešeno kot Passat....................na snegu se pa vseeno ne da vragolij izvajat, mora le bit "palca".....

Objavljeno: To okt 26, 2010 2:10 pm
Napisal/-a brrr
ne pametujte prevec. clovek je vprasal in tu je odgovor: avto zavira z vsemi 4 zavorami na polno - vklopi se ABS in to pocne doker drzis tipko.

ne vidim pa kako bi to lahko bil izhod v sili (ce ti odpovedo) ker rocna pri veliki hitrost uporablja enake zavore kot pedal (sele ko se ustavi po nekaj casa zavre samo zadnje zavore). varovanje in zaustavitev se resuje z dvo ali trosistemskim zavornim sistemom.

Objavljeno: To okt 26, 2010 4:00 pm
Napisal/-a ejsim
Seveda se lahko pritisne po pomoti..
Npr, če si imel prej nek drug avto in si imel ravno tam meglenke..potem pa v megli pozabiš in začneš "šariti" oz pritiskati tiste tipke. Se spomnim fotra, ko je ugašal ESP in prižigal nevem kake grelce, dokler ni zadel stikalo za meglenke :?

Objavljeno: To okt 26, 2010 8:06 pm
Napisal/-a sašo5
brrr je napisal/-a:ne pametujte prevec. clovek je vprasal in tu je odgovor: avto zavira z vsemi 4 zavorami na polno - vklopi se ABS in to pocne doker drzis tipko.


za passata ne vem; pri novem A4 je tako kot sem napisal_nobenega ABS- a niti nevarnosti_ zavira čisto solidno(VENDAR NE NA POLNO) vsa 4 kolesa(zato tudi ni možno "vrtenje" na snegu) motorček seveda ne zateguje zajle, to je verjetno jasno, zajlo zategne šele tik pred ustavitvijo......

Re: Ročna zavora VW Passat 2006

Objavljeno: Pe okt 29, 2010 6:47 am
Napisal/-a ND4SPD
ND4SPD je napisal/-a:
Pipita je napisal/-a:Živjo,

zanima me kaj se zgodi, če pri VW Passatu l 2006 pritisneš tipko za ročno zavoro pri večji hitrosti. Ali se pri določeni hitrosti ročne zavore ne da uporabljat ali deluje vedno enako. Se pravi ko pritisneš tipko, zavora prime do konca neglede na hitrost s katero se pelješ? :shock:

Ročna ne prime do konca nad določeno hitrostjo. Ne vem pa koliko je ta hitrost. Sam sem enkrat poizkusil na enem parkirišču, hitrost mislm, da je bilo okol 30km/h, ročna enostavo ne prime ne glede na to koliko pritiskaš gumb.

Evo, popravljam svojo izjavo :D Včeraj naredil test pri 50km/h. Če tipko samo pritisneš se ne zgodi nič, če pa jo držiš začne zavirati na polno z vsem 4 kolesi, na koncu pa se še zategne ročna. V bistvu tako kot je napisal "brrr".

Objavljeno: Pe okt 29, 2010 9:51 am
Napisal/-a Pipita
...superca....hvala... :wiihuu