alfaboy je napisal/-a:eno vprašanje..a kdo slučajno ve ali ima beli ford focus karavan z lučkami in zadnjimi šipami zatemnjeni v Lj in okolici vgrajen mobilni radar?mislim da je letnik okoli 2002+ je bil zadnjič na lavrici parkiran na pločniku pri eni gostilni..
Lp
Sm4jli je napisal/-a:alfaboy je napisal/-a:eno vprašanje..a kdo slučajno ve ali ima beli ford focus karavan z lučkami in zadnjimi šipami zatemnjeni v Lj in okolici vgrajen mobilni radar?mislim da je letnik okoli 2002+ je bil zadnjič na lavrici parkiran na pločniku pri eni gostilni..
Lp
Ni. To je vozilo od EVSP (Enota vodnikov službenih psov). Radar je v civilnem belem Focusu, brez zatemnjenih šip, reg.št.LJ C0-67Z
Evo girl je napisal/-a:V Ljubljani naj bi jih bilo že kar nekaj, tako da poleg omv na zaloški, če še kod kej ve naj pove
adis je napisal/-a:še 2 zanimivosti:
http://www.pigac.si/2010/04/03/zlatko-k ... a-prehiti/
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042286597
ter slike in tablice z radarji:
Slovenski policisti bodo po novem s šestimi laserskimi radarji z avtocestnih nadvozov lovili prehitre voznike.
Policisti bodo prehitre voznike na avtocestah lovili tudi z laserskimi radarji.
Doslej so policisti hitrost na avtocestah merili s stacionarnimi merilnimi sistemi, sistemom Provida in z merilniki, ki so vgrajeni v policijska vozila. "Zdaj pa uvajamo sistem laserskih merilnikov, ki so podprti z videosistemom, kar pomeni, da imamo za vsako prekoračitev hitrosti fotografijo. Laserski merilniki nam omogočajo, da hitrost na avtocestah merimo z nadvozov. Policisti na nadvozu lahko že s prostim očesom vidijo, da je nekdo v prometnem toku znatno hitrejši," je povedal predstavnik Generalne policijske uprave Robert Vehovec.
Takšnim voznikom bodo policisti z nadvozov izmerili hitrost in to sporočili policistom na motorjih, ki nadzirajo promet na avtocestah. Ti policisti bodo potem ustavili prehitrega voznika in ga kaznovali. Z laserskim sistemom meritve hitrosti ni možno izvajati masovnih meritev. Ta sistem so doslej policisti uporabljali na regionalnih in lokalnih cestah, v Sloveniji pa imamo šest laserskih merilnikov ter 18 stacionarnih merilnikov hitrosti.
Vehovec je tudi opozoril, da neprilagojena hitrost še vedno ostaja poglavitni vzrok prometnih nesreč z najhujšimi posledicami. Letos je tako zaradi neprilagojene hitrosti umrlo 26 prometnih udeležencev, lani pa je zaradi prevelike hitrosti na slovenskih avtocestah cestah umrlo 45 ljudi, kar predstavlja 33 odstotkov vseh, ki so lani izgubili življenje na slovenskih cestah.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 154 gostov