joztom je napisal/-a:Ta motor sem imel 10 let na zadnjem avtu. Gre za enega najboljših motorjev v Evropi, ki tudi izredno malo žre. Moja verzija je bila ES9J, to pomeni, da ni imela variabilnih nokenvel ampak patentiran resonančni sesalni kolektor brez elektronike. Poraba je bila med 8,5 in 10litrov ali poenostavljeno 550km po mestu, 55 litrov v tank. Počasi se takega motorja ne da voziti. Performanse so bile fantastične. V resnici je nekoliko len od 0 do 100, kjer beležiš samo 8,2 sekunde, ampak veselica se je začela pri 140. Od tu naprej je vleklo ko pri norcih tudi čez 250, če sem si upal. Vsak klanec se je tudi tamočnim nehalo pri 180, ta vrag je šel čez 200, npr Vrhniški. Napake na motorju: naredil sem 360 tisoč km, menjal sem jermene na vsakih 160kkm, niti ni poseben strošek ob 284cm dolgem jermenu, ker ima 4 odmične gredi in še V oblike je. Edina jeba je bila rahlo solzenje olja na zadnji glavi na požarni steni, da je občasno padla kaplja na izpušni kolektor in je zasmrdelo za sekundo ali dve. Sem si rekel, da bom to saniral, ko bom kaj glavo rihtal, pa ni bilo nikoli prilike. Šlo pa je za snemanje pokrova ventilov in tesnenje spodnjega deklca od ventilov z Loctite črno maso. Razen lenobe pri majhnih hitrostih je motor bistveno boljši od vseh nemcev. Avto po mojih podatkih še vedno deluje brezhibno. Ta motor bom vedno iskal pri naslednjih avtih. Ga pa poznamo tudi iz Clio V6 RS.
Vem, da tole ne spada v to temo, vendar ne bom imel mirno dušo, če ne odgovorim
Verjamem ti, da je motor odličen. Bratranec ga je tudi imel, v Peugeotu in ga je vedno hvalil. Ne moreš pa kar tako izjaviti, da je "bistveno boljši" od vseh nemških. A si probal, pa da daješ take primerjave?
Zato tudi nastaja kreg, ker nekdo nekaj takega izjavi brez premisleka.
Evo, da ti odgovorim. Ogromno sem se navozil v Škodi Superb 2002 s koncernskim 2.8 V6 30V motorjem s 142kW/193KM in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Na papirju so zmogljivosti sicer povprečne (sploh za današnji čas), 0-100: 8s, končna 237kmh, v resnici pa je zgodba popolnoma drugačna. Vleče že iz zelo nizkih obratov, prava brutalnost pa se pokaže šele pri višjih hitrostih, saj ima največjo moč pri 6000rpm. Svoj čar imajo tu tudi zelo dolge prestave. V 2. doseže 120kmh, v 3. skoraj 180kmh, v 4. 220kmh. Končne hitrosti ne vem, ker naše ceste niso dovolj dolge, se pa zlahka zavrti preko 250kmh. Ko enemu močnemu TDI-ju zmanjka sape pri 210-220kmh, se V6 šele dobro zbudi in se začne oddaljevati (sprobano na avtocesti v tujini)
V vrhniški klanec že npr. 2.0TDI 140KM (čipan na 180KM) od izvoza Vrhnika (80kmh) pa do železniškega mostu zlahka preseže 200kmh, preverjeno. Kaj šele V6 s 190 konji.
Podeželska cesta sicer ni njegov teren, ker je narejen brezkompromisno za udobje, a nikakor lega ni slaba. Kvečjemu nasprotno. V širokih ovinkih dolga medosna razdalja in vzdolžni motor naredita svoje. Na testno vožnjo smo se odpravili skupaj s sosedom, ki vozi za državno rally prvenstvo in je navajen močnih avtov, pa ga je izjavil, da je bil to do tedaj (2002) eden najboljših motorjev, ki ga je vozil.
Povprečna poraba goriva pa se je gibala okrog 12 litrov. Tudi pri zelo hitri vožnji ni bila bistveno višja od te številke, vendar tudi pri varčni vožnji ni nikoli padla pod 10.
Zvok je dober, ni pa "športen", saj izolacija avta to preprečuje.
Pa še vzdržljivost:
kljub temu, da je bil avto na začetku testni, ni bilo z motorjem niti ene težave. Do leta 2008 je imel narejenih le slabih 50.000km, sedaj pa ga ima v lasti en poslovnež, ki se veliko vozi v tujino, tako da je v samo dveh letih naredih 250.000km!!

Trenutno ima tako avto preko 300.000km in dela kot prvi dan
p.s: še enkrat ponavljam, tale moj post ni nikakor mišljen v smislu "moje je boljše kot tvoje". Je samo primer, da znajo tudi drugi narediti dober motor (tako Nemci kot tudi Italijani)
