Stran 1 od 3
AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 2:46 am
Napisal/-a smuky
Nekaj časa nazaj sem našel eno Mapo OnLine glede omejitev hitrosti na AC v Europi in jo bom,kar prpopal tukaj gor.
Zdaj nevem koliko so to resnični podatki.Našel sem jih pa na enem ameriškem forumu,kjer so primerjali omejitve hitrosti med Europo in Ameriko.
Je pa zanimivo,da v Nemčiji kot zgleda tudi na AC pa čeprav samo ponoči je omejitev hitrosti 250km/h ampak samo na določenih območjih in samo ponoči.
Kar se tiče Avstrije kot zgleda eksperimentirajo prav od januarja naprej 2011,da bi omogočili višjo hitrostno omejitev in sicer na 140km/h.Zdaj trenutno je samo enem območju to omogočeno in kasneje,ko bodo to stestirali kdaj in kje bodo omogočili višjo hitrostno omejitev.Isto velja za Poljsko kjer prav zdaj omogočajo in dvigujejo omejitev hitrosti na 160km/h ampak samo na določenih področjih in je to tudi očitno zelo omejeno.
Kar je pa zelo čudno je pa to,da v Italiji kaže omejitev hitrosti 150km/h ampak v Italiji tega zaenkrat sploh še ni na nobenem področju,kar mi da vedet,da ta Mapa OnLine morda že upošteva zakone,ki še niso sprejeti ampak so v postopku,da bodo sprejeti.

Pa še nekaj bi rad povedal:
Mi smo zdaj leta 2011 in recimo v Italiji kot tudi pri nas so omejitve hitrosti več ali manj iste kot 20let nazaj....avtomobili v tistem obdobju so bili evidentno drugačni od tistih modernih,najnovejših avtomobilov s katerimi greš lahko,ko raketa brez nobenega problema.
Zdaj v današnjih časih ena bilo katera moderna,fancy mašina gre lahko brez problema 150Km/h in sploh v avtu ni zaznati,da bi bil avto nestabilen oz,da bi izgubil kontrolo....
zmogljivost modernih avtomobilov se je izredno izboljšala ma neverjetno odkar je omejitev hitrosti 130km/h in to bi se moralo upoštevati.
En moj kolega živi v ZDA in tista standard omejitev 55 milj na uro (okrog 100km/h),praktično ne obstaja več nobena Interstate or Highway oz ravno nasprotno in celo tam,kjer se nahajajo SUV mastodonti se začne videt omejitev 90 milj na uro (okrog 145km/h)......
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 7:07 am
Napisal/-a gecco
Glede modernih novih avtomobilov...našemu 9 let staremu avtu z 1.4 mašino je 130kmh na avtocesti čisto dovolj...pri 150 use tako doni in trese da res nimaš nobene želje se kaj hitrej od 130 vozit. Da sploh ne govorim tem kako hitro začne cager padati na višnjegorskemu klancu al pa še kje. Sj ne rečem, večina novejših res 150 ne bi bil problem, ampak na cesti je še vedno ogromno j**c, ki so še slabše od našega 9 let starega...pa si predstavljej da se tisti s 150 sreča z našim jajcem ki se matra 80 v hrib. Da o mentalnih in fizičnih zmožnostih naših šoferjev dan danes sploh ne govorimo!
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 7:11 am
Napisal/-a RaVeN
V Španiji so od 7. marca omejili hitrost na avtocestah na 110 km/h zaradi varčevanja z gorivom. Sicer se pa ni problem peljati z novimi avtomobili 150km/h samo veliko višja poraba kot pri 120-130 km/h, daljša zavorna pot in na splošno večje tveganje ne odtehtajo tistih par minut kaj na koncu profitiraš s takšno vožnjo.
Še nekatere omejitve v Evropi:
Velika Britanija 112km/h (70mph)
Španija 110km/h (68mph)
Nemčija 130km/h (81mph) na določenih odsekih brez omejitev hitrosti
Francija, Italija, Slovenija 130km/h
Irska, Portugalska, Nizozemska 120km/h (75mph)
Danska, Litva 110 or 130km/h
Švedska 110km/h
Cipers 100km/h
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 7:16 am
Napisal/-a sebaveh
Kaj več od omejitve 130 si lahko privoščiš kvečjemu na avtocestah z vsaj tremi pasovi v eno smer ali več. Na ostali klasiki z dvema (Slovenika) pa se ni za igrati, človeški faktor je enostavno prehud.
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 7:26 am
Napisal/-a ban
Mislm, da je v španiji bila omejitev celo 120 in ne 140, sedaj, kot je že napisal @raven pa je 110.
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 8:43 am
Napisal/-a chan
smuky je napisal/-a:Kar je pa zelo čudno je pa to,da v Italiji kaže omejitev hitrosti 150km/h ampak v Italiji tega zaenkrat sploh še ni na nobenem področju,kar mi da vedet,da ta Mapa OnLine morda že upošteva zakone,ki še niso sprejeti ampak so v postopku,da bodo sprejeti...
"
Na tripasovnih avtocestah je v primeru lepega vremena dovoljena hitrost 150 km/h in je označena s prometnimi znaki; v primeru slabih vremenskih razmerje je hitrost na avtocestah omejena na 100 km/h." - vir AMZS (
http://www.amzs.si/default.asp?drzava=1 ... podrocje=7 ). Zakon sprejet v lanskem letu:
http://www.avtomanija.com/default.asp?id=5958&rb=3 .
smuky je napisal/-a: Pa še nekaj bi rad povedal:
Mi smo zdaj leta 2011 in recimo v Italiji kot tudi pri nas so omejitve hitrosti več ali manj iste kot 20let nazaj....avtomobili v tistem obdobju so bili evidentno drugačni od tistih modernih,najnovejših avtomobilov s katerimi greš lahko,ko raketa brez nobenega problema.
Zdaj v današnjih časih ena bilo katera moderna,fancy mašina gre lahko brez problema 150Km/h in sploh v avtu ni zaznati,da bi bil avto nestabilen oz,da bi izgubil kontrolo....
zmogljivost modernih avtomobilov se je izredno izboljšala ma neverjetno odkar je omejitev hitrosti 130km/h in to bi se moralo upoštevati...
Načeloma pri nas konfiguracija terena ter posledična vkomponiranost avtocest ne dovoljuje drastičnih povečanj hitrosti - izjemoma morda ravninski predeli, kjer bi moral biti predpogoj
tripasovnica. Še večji pomislek se kaže pri frekventnosti prometa (beri: tisoče tovornjakov, pretežno vzhodnoevropskih registrskih tablic) ter posledično večjim rizikom.
smuky je napisal/-a: En moj kolega živi v ZDA in tista standard omejitev 55 milj na uro (okrog 100km/h),praktično ne obstaja več nobena Interstate or Highway oz ravno nasprotno in celo tam,kjer se nahajajo SUV mastodonti se začne videt omejitev 90 milj na uro (okrog 145km/h)......
Ter
drastičnim upoštevanjem omejitev, kar pri nas še vedno spada pod rubriko "science fiction".
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 9:26 am
Napisal/-a Pero
http://www.amzs.si/?podrocje=267Ene par podatkov se razlikuje od slike!
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 10:02 am
Napisal/-a joztom
Neizživeti pezdetki (Rugelj) se spet naprej rinejo. Na pomurski Ac in goriški AC je zelo težko voziti po teh praznih ravninah 110. Tudi tehnično stanje povprečnih vozil dovoljuje dvig na med 140-150. Predvsem pa bodo ta del industrije morali podpirati zaradi delovnih mest, kot to delajo Nemci. Tako pa beremo v revijah: hvalimo odzivnost motorja, končno hitrost in lego na cesti, kupiš, plačaš besne davke in cestnine in zavarovanja, potem pa med pezdetke v vrsto brmbrmbrm pri 110 in eno oko na trenutno porabo.
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 10:52 am
Napisal/-a AndrejD
smuky je napisal/-a:Nekaj časa nazaj sem našel eno Mapo OnLine glede omejitev hitrosti na AC v Europi in jo bom,kar prpopal tukaj gor.
Zdaj nevem koliko so to resnični podatki.Našel sem jih pa na enem ameriškem forumu,kjer so primerjali omejitve hitrosti med Europo in Ameriko.
Je pa zanimivo,da v Nemčiji kot zgleda tudi na AC pa čeprav samo ponoči je omejitev hitrosti 250km/h ampak samo na določenih območjih in samo ponoči.
Kar se tiče Avstrije kot zgleda eksperimentirajo prav od januarja naprej 2011,da bi omogočili višjo hitrostno omejitev in sicer na 140km/h.Zdaj trenutno je samo enem območju to omogočeno in kasneje,ko bodo to stestirali kdaj in kje bodo omogočili višjo hitrostno omejitev.Isto velja za Poljsko kjer prav zdaj omogočajo in dvigujejo omejitev hitrosti na 160km/h ampak samo na določenih področjih in je to tudi očitno zelo omejeno.
Kar je pa zelo čudno je pa to,da v Italiji kaže omejitev hitrosti 150km/h ampak v Italiji tega zaenkrat sploh še ni na nobenem področju,kar mi da vedet,da ta Mapa OnLine morda že upošteva zakone,ki še niso sprejeti ampak so v postopku,da bodo sprejeti.

Pa še nekaj bi rad povedal:
Mi smo zdaj leta 2011 in recimo v Italiji kot tudi pri nas so omejitve hitrosti več ali manj iste kot 20let nazaj....avtomobili v tistem obdobju so bili evidentno drugačni od tistih modernih,najnovejših avtomobilov s katerimi greš lahko,ko raketa brez nobenega problema.
Zdaj v današnjih časih ena bilo katera moderna,fancy mašina gre lahko brez problema 150Km/h in sploh v avtu ni zaznati,da bi bil avto nestabilen oz,da bi izgubil kontrolo....
zmogljivost modernih avtomobilov se je izredno izboljšala ma neverjetno odkar je omejitev hitrosti 130km/h in to bi se moralo upoštevati.
En moj kolega živi v ZDA in tista standard omejitev 55 milj na uro (okrog 100km/h),praktično ne obstaja več nobena Interstate or Highway oz ravno nasprotno in celo tam,kjer se nahajajo SUV mastodonti se začne videt omejitev 90 milj na uro (okrog 145km/h)......
V Avstriji je na precej delih omejitev 100km/h (IG-L) na avtocesti, in se je večinoma vsi držijo. V Nemčiji so omejitve od 80km/h - brez omejitve, odvisno pač kje. S tem da so kazni zgoraj precej višje kot tu...
V Sloveniji so omejitve od 100 - 130km/h , s tem da se jih skoraj noben ne drži.
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 12:38 pm
Napisal/-a smuky
CHAN je napisal/-a:smuky je napisal/-a:Kar je pa zelo čudno je pa to,da v Italiji kaže omejitev hitrosti 150km/h ampak v Italiji tega zaenkrat sploh še ni na nobenem področju,kar mi da vedet,da ta Mapa OnLine morda že upošteva zakone,ki še niso sprejeti ampak so v postopku,da bodo sprejeti...
"
Na tripasovnih avtocestah je v primeru lepega vremena dovoljena hitrost 150 km/h in je označena s prometnimi znaki; v primeru slabih vremenskih razmerje je hitrost na avtocestah omejena na 100 km/h." - vir AMZS (
http://www.amzs.si/default.asp?drzava=1 ... podrocje=7 ). Zakon sprejet v lanskem letu:
http://www.avtomanija.com/default.asp?id=5958&rb=3 .
Ja res je,da je zakon sprejet glede 150km/h na tripasovnih avtocestah vendar zaenkrat ni uveden na nobeni AC zaradi določenih pogojev,ki morajo biti izpolnjeni, pa niso, tako da v Italiji na vseh AC je še vedno omejitev 130km/h.
Če pa bodo 1-krat dejansko uvedli to dovoljeno hitrost 150/h na tripasovnih avtocestah pol pa bo to moralo bit obvezno označeno s prometnim znakom.....
Zdaj tako malo razmišljam in za Avstrijo se mi zdi,da dovoljena hitrost 140 km/h je že bila stestirana in je šla tudi že v arhiv.
Poljska je pa dvignila hitrost na AC in to na 140km/h in to kategorija A1,okrog 90km med Prago in Dunajem.
Me pa malo bega dovoljena hitrost v Španiji,ker do lanskega leta je bila 120 km/h.....kaj so jo dvignili?Od kdaj pa to?
RaVeN je napisal/-a:V Španiji so od 7. marca omejili hitrost na avtocestah na 110 km/h zaradi varčevanja z gorivom.
Zdaj sem šele videl tvoj odg.
-----------------------------------------------------------
Jaz močno dvomim,da bodo v Italiji dejansko uvedli dovoljeno hitrost 150km/h,ker oni imajo AC orenk uničene kot jaz vem in da samo ne govorimo,da kako imajo smešno signalizacijo,ki te zlahka zavede.
Na nekaterih območjih se spusti hitrost iz 130 na 90 v 50m (z radarjem) s tem,da se pol vrneš na 130.
Pa recimo dovoljene hitrosti na apeninski legi niso čisto jasne.
110 dovoljena hitrost in imaš prometni znak na začetku in pol več nič....v primeru,da ga ne vidiš reskiraš 814 slik (radar vsakih 13m)
Drugače pa nevem koliko je dobra dovoljena hitrost 150.....mogoče AC s štirimi pasovi+odstavni pas pa da ni lukenj na AC.....
Sistem tutor??
Danes vsi upočasnijo do pod 110,ko gre folk skoz sistem tutor,ker pravijo,da če voziš pod 110 te ne ujame.
Zdaj si pa to predstavljajte pri dovoljeni hitrosti 150??
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 1:19 pm
Napisal/-a odprti clio
Najboljši so mi argumenti, da se je z novimi audiji in bmw-ji veliko bolj varno vozit 150 km/h kot s starimi fički, clioti in puntoti 100 km/h (sicer tak primer ni konkretno podan v tej temi, samo jih ne na forumu nekaj). Samo - ljudje pa vozijo še vedno isti (no vsaj fiziološko, če ne več psihološko), ki nekako niso sposbni odreagirati hitreje kot v nekaj desetinkah sekunde - recimo tam 700 ms. V tem času naredi vozilo s 150 km/h slabih 30m, voznik fička pa slabih 20m. Fičko tako zavira celih 10 m prej in ustavi v nekje 40 m, kar skupno nanese 60m. Makinanaleasing pa ne ustavi v 40 m s hitrosti 150 km/h. Razlika je očitna, če pa prištejemo vse več kamikaz in penisomercev na cestah (aja, pijancev ne smemo pozabit, poleg pa dodajmo še dezorientirane) - hvala lepa, še tako je previsoka. Ogromno jih vozi tako, 130 km/h je omejitev, se prav števc laže ene 3 km/h, pa 7 km/h je toleranca, 140 po števcu brez skrbi...
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 1:23 pm
Napisal/-a vojkostar
joztom je napisal/-a:Neizživeti pezdetki (Rugelj) se spet naprej rinejo. Na pomurski Ac in goriški AC je zelo težko voziti po teh praznih ravninah 110. Tudi tehnično stanje povprečnih vozil dovoljuje dvig na med 140-150. Predvsem pa bodo ta del industrije morali podpirati zaradi delovnih mest, kot to delajo Nemci. Tako pa beremo v revijah: hvalimo odzivnost motorja, končno hitrost in lego na cesti, kupiš, plačaš besne davke in cestnine in zavarovanja, potem pa med pezdetke v vrsto brmbrmbrm pri 110 in eno oko na trenutno porabo.
Na žalost bojo omejitve prej znižal zaradi visokuh cen derivatov oziroma onesnaževanja, ker ne moremo dosečti predvidenega minimuma ki ga od nas zahteva evropa, kljub ponarejanju dokumentov o onesnaževanju, verjetno bomo kmalu na 120

Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 1:27 pm
Napisal/-a chan
smuky je napisal/-a: Poljska je pa dvignila hitrost na AC in to na 140km/h in to kategorija A1,okrog 90km med Prago in Dunajem.
Hmmmm... Na katerem zemljevidu...

Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 1:41 pm
Napisal/-a peroRS
smuky je napisal/-a: Poljska je pa dvignila hitrost na AC in to na 140km/h in to kategorija A1,okrog 90km med Prago in Dunajem.
Kdo je pa tebi dal pozitivno oceno pri zemljepisu v osnovni šoli

Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 1:59 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Čez naše omejitve nimam kaj dosti za povedat, dokler se ne zlorabljajo za brezvezno kasiranje (tik pred koncem naselja, cestninske postaje ipd.). Več kot 130 km/h za naš vozni park in vozniške sposobnosti enostavno ni in tudi ne vidim problema v takšni omejitvi, dokler se ne kaznuje nekoga, ki vozi po ravnem, preglednem odseku recimo 160 km/h in ima avto, ki je pri takšni hitrosti še vedno varen ter stabilen.
Omejitev do neke more mora bit posplošena za različne vremenske pogoje, pa naj se gre za R5 ali F430, ker je prilagajanje za vsak avto in pogoje posebej praktično nemogoče. Da pa to normalno funkcionira, mora biti tudi nadzor oz. kaznovanje pogojeno z razumom in ne samo brezglavim upoštevanjem zakona do zadnje pike, kar pa nažalost pogosto ni.
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 2:22 pm
Napisal/-a odprti clio
~toMmy~ je napisal/-a:Čez naše omejitve nimam kaj dosti za povedat, dokler se ne zlorabljajo za brezvezno kasiranje (tik pred koncem naselja, cestninske postaje ipd.). Več kot 130 km/h za naš vozni park in vozniške sposobnosti enostavno ni in tudi ne vidim problema v takšni omejitvi, dokler se ne kaznuje nekoga, ki vozi po ravnem, preglednem odseku recimo 160 km/h in ima avto, ki je pri takšni hitrosti še vedno varen ter stabilen.
Omejitev do neke more mora bit posplošena za različne vremenske pogoje, pa naj se gre za R5 ali F430, ker je prilagajanje za vsak avto in pogoje posebej praktično nemogoče. Da pa to normalno funkcionira, mora biti tudi nadzor oz. kaznovanje pogojeno z razumom in ne samo brezglavim upoštevanjem zakona do zadnje pike, kar pa nažalost pogosto ni.
Res je, da se radarji radi postavljajo za kasiranje in ne toliko za varnost. Samo - a kdo koga sili pelat čez omejitev? Poglej samo cestninske postaje. Omejitev je 60 km/h (talna označba pravi celo 40 km/h) in kaj se dogaja? Več gledam nazaj kot naprej, ker je vsem enostavno pod častjo upočasnit. Vsi po vrsti me grdo gledajo, ko se peljem toliko kot velevajo table. da ne omenjam kolikokrat sem že skoraj fasal nepozorne v zadek avta. Ko pa se postavi radar pa ena in ista pesem: samo pobirajo denar, to sploh ni za varnost, banda skorumpirana itd. Pa človek, kdo te je sili? Tudi z naseljem - kdo koga sili pospešit pred tablo konec naselja? Nihče, le v psihi mnogih šepeta glas: "daj zahodi", medtem ko je eno oko neprestano na ogledalu, češ - da ne bo ta za mano prej pospešil in prehitel, jaz pa bi izpadel nesposoben. Pa vsi pozabljamo na svoje mlajše dneve... Že res, da hiš ni več, ampak za pubece pa ne veš kje so.
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 2:51 pm
Napisal/-a ~toMmy~
odprti clio je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Čez naše omejitve nimam kaj dosti za povedat, dokler se ne zlorabljajo za brezvezno kasiranje (tik pred koncem naselja, cestninske postaje ipd.). Več kot 130 km/h za naš vozni park in vozniške sposobnosti enostavno ni in tudi ne vidim problema v takšni omejitvi, dokler se ne kaznuje nekoga, ki vozi po ravnem, preglednem odseku recimo 160 km/h in ima avto, ki je pri takšni hitrosti še vedno varen ter stabilen.
Omejitev do neke more mora bit posplošena za različne vremenske pogoje, pa naj se gre za R5 ali F430, ker je prilagajanje za vsak avto in pogoje posebej praktično nemogoče. Da pa to normalno funkcionira, mora biti tudi nadzor oz. kaznovanje pogojeno z razumom in ne samo brezglavim upoštevanjem zakona do zadnje pike, kar pa nažalost pogosto ni.
Res je, da se radarji radi postavljajo za kasiranje in ne toliko za varnost. Samo - a kdo koga sili pelat čez omejitev? Poglej samo cestninske postaje. Omejitev je 60 km/h (talna označba pravi celo 40 km/h) in kaj se dogaja? Več gledam nazaj kot naprej, ker je vsem enostavno pod častjo upočasnit. Vsi po vrsti me grdo gledajo, ko se peljem toliko kot velevajo table. da ne omenjam kolikokrat sem že skoraj fasal nepozorne v zadek avta. Ko pa se postavi radar pa ena in ista pesem: samo pobirajo denar, to sploh ni za varnost, banda skorumpirana itd. Pa človek, kdo te je sili? Tudi z naseljem - kdo koga sili pospešit pred tablo konec naselja? Nihče, le v psihi mnogih šepeta glas: "daj zahodi", medtem ko je eno oko neprestano na ogledalu, češ - da ne bo ta za mano prej pospešil in prehitel, jaz pa bi izpadel nesposoben. Pa vsi pozabljamo na svoje mlajše dneve... Že res, da hiš ni več, ampak za pubece pa ne veš kje so.
Ja, na cestninskih omejitev 40, ki velja še dolgo za samimi "hiškami", to se ti zdi normalno? Razumem, da se vozi prej 40-60 km/h, ampak potem držat 40 še do konca omejitve, če ni ravno prometna konica, je debilna omejitev in tam nima smisla merit. Prav tako naselje, dosti primerov je, kjer je zelo pregledno in vidiš vsako mačko, da ne bi otroka, pospešiš pa podzavestno, ker enostavno ni več nobene ovire ali nevarnosti in je naselja praktično konec že 100m prej, pa še tam so hiše postavljene stran od ceste in še ograjene. Policija se pa postavi tako, da sredi naselja sploh ne morejo merit, čeprav bi za to imeli v naselju samem dosti bolj primeren prostor, kot za snajpersko ciljanje na dobrih 400m. O psihi mnogih smo že dosti predebatirali, nima pa veze z raznimi meritvami samo zaradi kasiranja, med tem ko je par sto metrov stran res nevaren odsek. Koliko nevarnih mest je v Lj in kje se policaji skrivajo z radarji? Na Roški v smeri proti Dolenjski, na Litijski, kjer je ravno lep klanec, da (podzavestno) malo pospešiš, na Tivolski oz. Bleiweisovi v smeri proti Tobačni (namesto da bi gledali, koliko jih vsak dan zavija levo čez rdečo) ipd. Človek bi pomislil, da imamo fenomenalno vozniško kulturo in zelo nizko število nesreč, da se imajo naši vrli policisti čas ukvarjat z najbolj banalnimi prekrški.
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 10:24 pm
Napisal/-a joztom
Jalova debata. Ponižni slovenčki, z malo začetnico, ste voljni plačati dunajski zrezek brez pribora in ga smete samo pojesti do 130 na uro, kupili ste avto, pa po poplačilu vseh dajatev ne rabite več kot tretjo do konca, pa še kar hvalite kretenske xlendre in kao primerne omejitve. Zakaj potem srečujem Cayene, pa S500, pa razne RS izvedbe pa Integrale, pa STI frizure, pa take bolane bahavčke, ki so vsi kastrirani in zaplombirani? A sploh kdo še zna priti do Trsta v 55 minutah po stari cesti. Avtoceste smo plačali projekte za 130, vse omejitve so nasilne in potrebujejo gradbeno dovoljenje za omejen čas. Tako pa vsak vosu postavlja na AC znake 80 itd.
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 11:07 pm
Napisal/-a odprti clio
joztom je napisal/-a:Jalova debata. Ponižni slovenčki, z malo začetnico, ste voljni plačati dunajski zrezek brez pribora in ga smete samo pojesti do 130 na uro, kupili ste avto, pa po polačilu vseh dajatev ne rabite več kot tretjo do konca, pa še kar hvalite kretenske xlendre in kao primerne omejitve. Zakaj potem srečujem Cayene, pa S500, pa razne RS izvedbe pa Integrale, pa STI frizure, pa take bolane bahavčke, ki so vsi kastrirani in zaplombirani? A sploh kdo še zna priti do Trsta v 55 minutah po stari cesti. Avtoceste smo plačali projekte za 130, vse omejitve so nasilne in potrebujejo gradbeno dovoljenje za omejen čas. Tako pa vsak vosu postavlja na AC znake 80 itd.
Pa kaj, ti nimaš otrok? Zmrazi me že sam, ko vem da je tamala v avtu tm na AC brez mene. Ko gledam vsakodnevno kaj se dogaja, mislm adijo pamet. Radar na 300 m pa omejitve na 80 km/h. Ko se bo pa folk nauču razvrščat, zapelat v pravo smer na AC in prehitevat, ter obenem še dojel, da cesta ni narejana zanj in njegovo velikoustenje, da je premagal X razdaljo v x-y minutah...
Sej sm tud sam govoru oz. razmišlju v kolektivni zavesti; pa Kresalova, pa multanove, pa provide, pa stacionarci - nč ni za varnost, polnjenje državnega proračuna... Mislim, adijo pamet, folk se pritožuje, ker dvigujejo kazni za prekrške - češ, ne bo se spremenil nč v varnosti. A se kdo mogoče vpraša, da je ravno v tem problem? A kdo koga sil pelat čez omejitev? Mislm, človk dobi občutek da je to neka tiha obveza... Kaj pa, če bi izrazu nepokorščino z upoštevanjem CPP? Enostavno jim ne daš centa iz žepa...
Re: AC - OMEJITVE HITROSTI (EUROPA)
Objavljeno: Če mar 10, 2011 11:54 pm
Napisal/-a J1897
Emm... ne, višje kazni NE bodo spremenile ničesar! Oziroma, če se bolje izrazim, ljudje bodo kak teden vozili še bolj po jajcih, kot že tako ali tako vozijo (z izjemo 20% ljudi ki še ve, kaj pomeni 90 na uro po regionalki in tistih 5% pacientov ki ga terajo skozi ovinke 140), po določenem času pa bodo vsi vozili tako kot prej - 75% po jajcih, 20% normalno in 5% kot da bojo vzletel. Če bi višje kazni resnično pripomogle k večji varnosti v prometu, potem v Sloveniji ne bi bilo več smrtnih žrtev na cestah! Kolikokrat so se kazni že dvignile? In ali ni bil po vsakem dvigu kazni scenarij točno tak, kot sem ga napisal? Probleme na cestah ne bodo rešile kazni, zaradi katerih lahko povprečni Slovenec obuboža, ampak samo in izključno večji poudarek na vzgojo v cestnem prometu - v avtošolah, na raznih tečajih ipd. Ker če kazni res rešujejo probleme, potem bi v Nemčiji in Avstriji vsak dan bilo na desetine smrtnih žrtev po cestah, ker so kazni neprimerno nižje, kot pri nas (na primer, moj kolega je v Avstriji vozil 70 skozi "naselje" - par hiš ob cesti - ustavila ga je policija, plačal pa je ogromnih 25€ kazni! Če bi šel pri nas 20 preveč v naselju...hja, sploh si ne upam pomislit, kakšno multo bi fasal

)
Še enkrat, če ste tako zelo prepričani, da kazni rešujejo probleme na cestah, primerjajte vozniško (ne)kulturo pri nas s kulturo v Avstriji/Nemčiji/..., pa še kazni pri nas in v teh državah, pa še življenjski standard. Mislim, da taka primerjava pokaže, da kazni še zdaleč niso vse
