Stran 1 od 1
Renault Clio - pomoč prosim
Objavljeno: To dec 09, 2003 9:20 am
Napisal/-a Pecho
Zadeva je sledeča:
Avto: Renault Clio 1.4 16V letnik 2002
Problem: Avto je glih biu rednem servisu ( v petek) pri 30.000 km, zdj pa prostem teku nabija obrate ( tk zlo mal za pribl. 300 o/min) pri tem pa tk cuka, da se cel avto neprijetno trese.
Problem 2: Avto med 1900 in 2400 o/min cuka ko hudič, nad 3100 o/min pa sploh nima nobene moči,in motor komaj zavrti nad 4500 o/min.
Prosim pomagajte, če kdo slučajno ve kaj bi lahk blo narobe?
P.S. avto je cukal celo pot od Velenja do Ljubljane (pribl. 100 km). tk da je bil ogret- verjetno to ni problem?
Lp Pecho
Objavljeno: To dec 09, 2003 10:13 am
Napisal/-a nebivedu
Zapelji nazaj na servis in jim povej, da so nekaj narobe naredl, pa naj se matrajo pa pogledajo - reci, da je to od servisa dalje in da naj gre na njihove stroške, ker so oni za**bal, drugače jim boš tržno inšpekcijo poslal na vrat. Men so samo enkrat slabo popravl avto na servisu, pa jih je potem to prišlo mal čez 200k popravilo - drugače bi pa tožba sledila, pa inšpektorji in še nevem kaj bi jim vse naredu, če nebi popravli.
Lahko bi bil pa tudi bencin slabe kvalitete natočen v avto.
LP
Nebivedu
Objavljeno: To dec 09, 2003 10:14 am
Napisal/-a dgrejtest
vsekakor bodi zeloo oster!
pero
Objavljeno: To dec 09, 2003 1:07 pm
Napisal/-a ice
Vozim cliota letnik 2002, februar... se zdaj se mi vcasih zgodi (npr. semafor) da avto sam od sebe crkne (zelo redko, ampak se zgodi) ali pa obrati skacejo... drugac so mi na servisu renault rekl da je to NORMALN da neogretmu cliotu skacejo obrati... privzeto bi moral met okol 800o/min, men skace tam od 600 do 1300.
Kot vem je problem s stopalko za plin... reci na servisu da nej ti zvezejo stopalko za plin drugace - ZoranWagen in jest sva mela probleme s stopalko - to je tut velika nevarnost da ti pri prehitevanju avto vzame plin in se prizge lucka za elektronko - pol pa rata j**a... ker tanov clio je zgleda narejen kot legokocke.... npr. ce mas 3 vratno verzijo se pri premiku sedeza men vcasih izklopi kabel za sopotnikov airbag... v Angliji se je pa ze zgodilo, da se jim je sopotnikov airbag sprozil kar tako za brezveze med voznjo po avtocesti.
Objavljeno: To dec 09, 2003 1:13 pm
Napisal/-a Pugi
Senzor nadtlaka, stoposto. Sm meu isti problem. U štandgasu učas kr umre, cuka in je brez moči...
Objavljeno: To dec 09, 2003 2:25 pm
Napisal/-a habbich
Ali pa ce npr. tankas vsakic za jurja, se ti cez cas kondenz v tanku nabere in ti avto nenormalno cuka in nikamor ne vlece(zamorjen), potem pa natankas do fula in je vse BP. Problem sploh v teh mrzlih dneh..
Objavljeno: Če dec 11, 2003 12:32 pm
Napisal/-a Bengaly
Isti problem. Sploh k je motor mrzu ga navija od cca 600 do 1500 pol k se pa mal ogreje ga pa trese, ampak sam k stojiš.
Na servisu je blo rečen nej ga prpelem na ponovno nalaganje software-a.
Objavljeno: Če dec 11, 2003 12:51 pm
Napisal/-a Nu-NRG
HaBBkE je napisal/-a:Ali pa ce npr. tankas vsakic za jurja, se ti cez cas kondenz v tanku nabere in ti avto nenormalno cuka in nikamor ne vlece(zamorjen), potem pa natankas do fula in je vse BP. Problem sploh v teh mrzlih dneh..
Ce jaz to dobro razumem .. odpres bencintank zjutraj predn pozenes in speljes? :P
Objavljeno: So dec 13, 2003 9:00 am
Napisal/-a Pecho
Fantje hvala za pomoč. Avto je že na servisu skoupaj z opisom napak in pritožbo na opravljene storitve.Zdj lahka pa sam držim pesti, da ga bojo OK zrihtal.
LP Pecho
Objavljeno: So dec 13, 2003 10:48 am
Napisal/-a ice
Sporoči, kaj je bilo...
Objavljeno: So dec 13, 2003 12:16 pm
Napisal/-a GapsoN
Ko se je men clio nenormalno tresu, so na servisu ugotovil, da je treba mašino spucat... Na srečo je bil še v garanciji... Zakaj je pa do tega pršlo, pa nisem uspel zvedt...
Objavljeno: So dec 13, 2003 1:05 pm
Napisal/-a Clioo
Ja problem je v SENZURJU NADTLAKA kot pravi Pugi.Sem imel isti problem na mojem cliotu 1.4 16v in zgleda,da je to že serijska napaka pri tem modelu.Mojga so imeli teden dni na servisu predno so ugotovili kaj je vzrok.Men so menjali ta senzor nadtlaka in nek priključni konektor za kar sem plačal 30.000 sit!!
V tvojem primeru glej da ti to porihtajo brezplačno!
TOTALNI AMATERI...druga ne znajo kot pa priključit računalnik na avto ter debelo gledajo kaj je to!!!
Objavljeno: Če dec 18, 2003 7:46 am
Napisal/-a ice
Senzor nadtlaka praviš? Sej problem je ogret avto dela pri 600 obratih, sam za kakšno sekundo pa skoči na 500 in avto crkne ali skoraj crkne... se da cliotu z računalnikom nastavit višji "standgas" - npr. 800 obratov?
Objavljeno: Če dec 18, 2003 3:59 pm
Napisal/-a Pecho
Avto prsu z servisa. So rabli sam 4 dni, da so ugotovil kaj je blo. Da povzamem: zamenjali vžigalne tuljave (baje,da nekaj prebijalo) in "resetirali" elektroniko.
Avto gre zdj OK, sam ne vem kk dolgo. Upam da cim dlje.
Lp Pecho
Objavljeno: Če dec 18, 2003 4:27 pm
Napisal/-a McLaren
Pecho je napisal/-a:Avto prsu z servisa. So rabli sam 4 dni, da so ugotovil kaj je blo. Da povzamem: zamenjali vžigalne tuljave (baje,da nekaj prebijalo) in "resetirali" elektroniko.
Avto gre zdj OK, sam ne vem kk dolgo. Upam da cim dlje.
Lp Pecho
Upam, da bo šel čim dlje in da ne boš imel takih problemov, kot jst z motorom, ko ni nikamor šlo.
1. sem sam neki rihtal pa je šlo 5 dni vredu pol pa spet ni prišel do obratov in šel max 40km/h, ko gre normalno 85-90
Pol sem ga na servis pelal, tam pustik 20000sit, da pa je šlo spet 5 dni vredu pol pa konc. Med tem sem menjal valčke, mašino do konca raztavu pa nič.
3. Pol pa ugotovim, da je auspuh zamašen (sepravi stvar, ki je sploh nisem sumu) plačal 3k majstru, ki se spozna in motor gre ko urca.
Objavljeno: Pe dec 19, 2003 8:38 am
Napisal/-a vinci
Kaj ti pa je zamasilo izpuh?