Stran 1 od 2
Dizli - isti ccm - pa razlicni konji
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:29 pm
Napisal/-a urosm
eno vprasanje, mogoce banalno, ampak me pa res zanima:
Vzemimo renaultov dizelski motor 1461 ccm.
Motor ima isto prostornino, zivi v istem avtu (clio), vendar ima lahko 65 konjev, 80 konjev, ter najnovejsa izvedba tudi 100 konjev.
Potem vzamimo Fordov dizel 1796 ccm.
Motor ima isto prostornino, zivi v istem avtu (focus), vendar ima lahko 75 konjev (take lahko kupis samo v nemciji), 90 konjev, 100 konjev (tega sem zasledil samo v SLO), ter 115 konjev.
Kaksna je resnicna fizicna razlika med temi motorji, ali je fora samo v cipih?
Tnx!
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:43 pm
Napisal/-a peters
Razlika je v elektroniki in predsem pri različnih izvedbah turbo polnilnikov:
npr: clio 65km ima navaden turbo, tisti z 80 km pa ima turbino s spremenljivo geometrijo lopatic, ki jo vodi elektronika, itd...
Vsak motor tovarne nastavijo po želji, ponavadi kot kompromis med porabo, zmogljivostmi, hrupom, vzdržljivostjo....
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:46 pm
Napisal/-a JohnyR
Sto ljudi sto čudi.
A se nikoli ne čudiš da ima 1,8 20v motor 125 KM, 1,8 T 150 KM, ostali 1,8 pa ponavadi okoli 115 KM, recimo moj 1,8 16v pa ima 137 KM.
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:46 pm
Napisal/-a urosm
V bistvu sprasujem v tej smeri -> kupis recimo focusa z 75 konji, zamenjas cip in imas 115 konjev? (uradno se vozis pa z 75 konji)
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:48 pm
Napisal/-a JohnyR
urosm je napisal/-a:V bistvu sprasujem v tej smeri -> kupis recimo focusa z 75 konji, zamenjas cip in imas 115 konjev? (uradno se vozis pa z 75 konji)
ni pod razno. So mašine korenito različne.
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:51 pm
Napisal/-a nebivedu
He he to pa ne bo šlo. Kupiš z 75KM in zamenjaš turbino, čip pa še kej od elektronike(kr neki tolarjev) pa imaš 115KM.
-različni turbini
-različni elektroniki
-programska razlika
LP
Nebivedu
P.S. avto z 75KM ima navadno mehansko nastavljivo turbino(ki jo lahko nastavljaš mehansko s ključem), tisti z 115Km pa ima nastavljivo turbino, ki jo nastavlja elektronika - te elektronike pa 75KM model nima.
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:58 pm
Napisal/-a JohnyR
nebivedu je napisal/-a:He he to pa ne bo šlo. Kupiš z 75KM in zamenjaš turbino, čip pa še kej od elektronike(kr neki tolarjev) pa imaš 115KM.
-različni turbini
-različni elektroniki
-programska razlika
LP
Nebivedu
P.S. avto z 75KM ima navadno mehansko nastavljivo turbino(ki jo lahko nastavljaš mehansko s ključem), tisti z 115Km pa ima nastavljivo turbino, ki jo nastavlja elektronika - te elektronike pa 75KM model nima.
Temu treba dodati še ojnice, pogonsko gred, bate, ...
Objavljeno: Če dec 18, 2003 2:00 pm
Napisal/-a iKst
Glej teme o čip tuningu. Na kratko pa tule.
Če maš turbino (bencin ali dizl) to v praksi deluje ja.
Nebivedu, novejši avtomobili (oziroma že ene 10 let) imajo elektroniko ki kontrolira turbino. Pa ni važno al je to clio s 65 konji ali Phaeton V10.
Objavljeno: Če dec 18, 2003 2:30 pm
Napisal/-a lucky
Mislim, da ni razlike samo v elektroniki, večina teh avtov ki so zgoraj navedeni imajo res isto prostornino ampak verjetno se tukaj začne in konča njihova podobnost. Že samo zaradi konjev mora poleg elektronike bit optimiziran še pritok zraka in izpušni sistem, kar prinese spet drugo zračno loputo, Pa da o večjih obremenitvah ne govorimo, tukaj naredijo razliko spet ježaji ojnic pa morda tudi ležaji glavne gredi če že ne ojnice in bati. Pa verjetno je tudi kaj v glavi različnega npr. odmična gred ali ventili,....
Fajn bi bilo dobit katakog nadomestnih delov dveh po kubikaži istih motorjev in po šifrah delov ugotovit kaj imata skupnega oz. v čem se razlikujeta.
pol pa vprašanje če sta menjalnika enaka,.......
Objavljeno: Če dec 18, 2003 3:32 pm
Napisal/-a [YuGo]
ne pozabit na intercooler! tudi zaradi tega so razlike
lp
Objavljeno: Če dec 18, 2003 5:40 pm
Napisal/-a monster_d
Pozabili ste se na odmicno gred!
Objavljeno: Če dec 18, 2003 7:06 pm
Napisal/-a [YuGo]
monster_d je napisal/-a:Pozabili ste se na odmicno gred!
tisto pa ni več chip tuning
lp
Objavljeno: Če dec 18, 2003 7:26 pm
Napisal/-a Skull23
No že ki smo pri tej debati. Kašna je funkcija interkulerja? Sej neki imam v glavi samo nebom kr neki strelal tle

Objavljeno: Če dec 18, 2003 11:05 pm
Napisal/-a Nixxon
Hladi pline ki šopajo turbino, če se ne motim.
Za Clio dCi sem jest slišu da ma 80KM zraven še intercooler, 65KM (tak kot naš) pa ne.
Objavljeno: Če dec 18, 2003 11:26 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Fotr ima VW Boro 1.9 TDI 4x4 ima 100 KM , ponudili pa so mu da mu menjajo cip za nekaj cankarjev in bi jih imel 130 KM. Menjali pa bi mu samo cip in nic drugega ker naj bi se ta dva motorja razlikovala samo po tem. Tak so vsaj rekl pri Peljhanu.
Objavljeno: Če dec 18, 2003 11:35 pm
Napisal/-a super98
Fiat Tipo je napisal/-a:Fotr ima VW Boro 1.9 TDI 4x4 ima 100 KM , ponudili pa so mu da mu menjajo cip za nekaj cankarjev in bi jih imel 130 KM. Menjali pa bi mu samo cip in nic drugega ker naj bi se ta dva motorja razlikovala samo po tem. Tak so vsaj rekl pri Peljhanu.
Ja to je baje res.
Razlikovala bi se pa v menjalniku (130ps-6 brzin)! Zarad tistih 30 konjev ni take razlike v vožnji med tema avtoma, razlika je predvsem v menjalniku!!!!
Objavljeno: Pe dec 19, 2003 7:31 am
Napisal/-a JohnyR
super98 je napisal/-a:Fiat Tipo je napisal/-a:Fotr ima VW Boro 1.9 TDI 4x4 ima 100 KM , ponudili pa so mu da mu menjajo cip za nekaj cankarjev in bi jih imel 130 KM. Menjali pa bi mu samo cip in nic drugega ker naj bi se ta dva motorja razlikovala samo po tem. Tak so vsaj rekl pri Peljhanu.
Ja to je baje res.
Razlikovala bi se pa v menjalniku (130ps-6 brzin)! Zarad tistih 30 konjev ni take razlike v vožnji med tema avtoma, razlika je predvsem v menjalniku!!!!
Kokr jst vem so razlike ogromne!!!
Predvsem je razlika v materialih uporabljenih za bate, ojnice, drugi ležaji, ... 30 KM ni malo, za tako obremenitev je treba kr nekaj stvari spremenit, če želiš da dela tko (dolgo) kot je bilo zamišljeno. Verjamete lahko, da se špara kjer se lahko, se pravi da v manj močno mašino ne devaš tako dragih delov kot v boljšo, pa lahko Pehljan govori kaj hoče.
Objavljeno: Pe dec 19, 2003 7:55 am
Napisal/-a TITan
Pa 130hp TDI se da čipat na 160hp. Če bi bile mašini (razen čipota) enaki, da bi lahko tudi 100hp verzijo čipu na 160hp.
Objavljeno: Pe dec 19, 2003 2:09 pm
Napisal/-a getsomeblow
IT'S ALL ABOUT ELECTRONICS......... In fabriške goljufije oz. različno merjena moč. Clio 2.0 RS s podatki o 173 KM = realnih 132 KM.... pa tko.....

Objavljeno: Pe dec 19, 2003 2:15 pm
Napisal/-a JohnyR
getsomeblow je napisal/-a:IT'S ALL ABOUT ELECTRONICS......... In fabriške goljufije oz. različno merjena moč. Clio 2.0 RS s podatki o 173 KM = realnih 132 KM.... pa tko.....

Ti pa zdej brcaš u temo.
Preberi debato od začetka, pa pol komentiraj.
