Lonck živjo. Cena posega me je prišla 94 eur. Najprej je temeljito pošprical podvozje, nato se je lotil votlih delov. V pragove je zvrtal luknje, pri prednjih vratih na vsaki.strani po 2 in pri zadnjih na vsaki strani po 1, je pa to odvisno od avta. Od avta je še 2 dni kapljalo, se pravi je bil dobro napojen, od izpuha, ko je to izparevalo, je pa smrdelo še nekaj dni, vendar v vozilo se ni vohalo (zna biti, da v kakšno staro zmahano škatlo bi tudi notri prodrlo
)Motilo me je glede vrtanja ampak mene sploh ne moti več, so taki lepi čepki, se komaj porajta. Sigurno bolje kakšna luknjica in da je zaščiteno kot pa da sčasoma karoserija začne znotraj rjaveti. Glede na to, da tam pleh potem ni zaščiten me je skrbelo da ne bo pri teh luknjah rjavelo, vendar so rekli da jih premažejo z neko mastjo preden luknje zaprejo in so tudi jih, sem videl sam. Glede podvozja, zime in soli je pa rekel naj nič ne spiram, sploh pa ne z vapom, da ne bom spral zaščite dol, pravi da je dovolj že deževje. Poleg tega se na to tudi nekaj prahu prilepi in preprečuje da bi se ta zaščita preveč spirala, oz. to naredi še nekakšno vrsto zaščite, zato je rekel naj kar pustim pri miru. Avto je sicer dokaj nov, ko sem peljal na zaščito je bil avto star kakšno leto in 4 mesece, sem se odločil, da to naredim čimprej, ko je pleh še čimbolj zdrav. Samo podvozje sem pa že prej nekam drugam peljal, v mehanično delavnico, da so mi našpricali, sem imel nekaj tega Krowna doma v flaškah in sem nesel s sabo. Avto je sedaj star od dneva nakupa 1 leto in pol, zaenkrat ni spodaj popolnoma nič rjav, prevoženih cirka 23.000 km, živim pa v okolici Kranja in delam relacije tudi večinoma tu, vsaj pozimi. Naslednji obisk mi je priporočil čez 2 leti in menda takrat še notranje dele pogledajo s sondo, tokrat mi ni, ker je bil avto še skoraj nov. Sam osebno imam pa sicer raje takšno zaščito kot tisto na osnovi gume/kavčuka, ker vsaj vidim kaj se s podvozjem dogaja in ker je osebni avto in se tako ali tako vozi večinoma po asfaltu. Z gumi/ kavčuk zaščito bi morda terenca zaščitil, ampak če ne divjaš tudi kamenčki ravno ne frčijo. Kar se tiče te zaščite bi tudi naredil še, ko je podvozje zdravo, ali pa prej dobro saniral, da se sama rja ne bi spodaj širila. Za moje pojme je pa boljša ena druga varianta, tudi Krown in pa spodaj namontirana šusplata.