Vrtanje lukenj v pragove in stebričke je zame idiotizem. To delajo samo zato, da je avto čim prej gotov in jim ni potrebno odmikati oblog, gumi čepov oziroma sploh razmišljati kje bi prišli v notranjost... enostavno zvrtaš luknjo fi6-8mm
Osebno uporabljam dodatno protikorozijsko zaščito od Dinitrola, ki ima vrsto voskov in olj za različne potrebe, kot so votli deli (77B, 1000, ML, 3654, 3642W, ML3125, 3650) ali za zaščito odprtih delov (4942M, METALLIC, 4942, 4941).
Za zaščito votlih delov ni nobene potrebe po vrtanu lukenj, ker se pride povsod zraven, samo čas si je potrebno vzeti. Dinol centri po Evropi izvajajo zaščito po shemi za vsako znamko, model in ne delajo na pamet.
Jaz imam tlačno pištolo za 1l kartuše in pridem s cevkami fi6mm in dolžine 1.5m, povsod zraven. Vosek ML, ki ga z 8 bari "našpricaš" v prag se vsede povsod, dovolj je že meglica pa je pločevina zaščitena.
Kar se Krown olja tiče.... uporabljama ga v zimskem času. Pri menjavi zimskih gum spotoma še naoljim komplet preme z gostejšim KL73.
Sem pa eden tistih, ki je imel v preteklosti težave z napihovanjem gumic (končniki, zglobi). Problem je bil prisoten nekje okrog leta 1994/95, ko sem imel prvo generacijo Nissan Primere. Kaj je bil vzrok ne vem, tudi ne vem, če so v teh letih kaj spreminjali sestavo olja. Pri tem olju, ki ga sedaj uporabljam ni nobenih težav z gumiranimi deli, tako da ga priporočam. Za hitro zaščito proti soljenju je Krown KL73 odličen, ker ni potrebe, da je kovina povsem čista, ker se olje skozi umazanijo praktično zažre do nje.