Stran 3 od 5

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: So dec 06, 2014 5:11 pm
Napisal/-a Urban001
Točno to kar praviš. Tudi sam sem že imel priliko videti podvozje 1 leto starega kombija prav tako neškega proizvajalca, ki je bilo tako rjavo, da so mi šle kocine po konci. Če kaj ne prenesem na avtu, je to rja. Ko pa enkrat prag prerjavi od znotraj na ven je pa že itak prepozno.

LP

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: So dec 06, 2014 5:30 pm
Napisal/-a ghandaed
Ali ima smisel zaščititi starejši, ki ni več v najboljšem stanju? Prerjavelo ni še nič, ampak zagotovo je v pragovih nekaj površinske rje. Katero zaščito v takem primeru uporabit? Crown olje, Dinol...? :idea:

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne dec 07, 2014 8:48 am
Napisal/-a Urban001
Po moje ime vedno smisel zaščititi avto pred rjo, tudi zaradi varnosti . Glede tega kaj uporabiti pa je bolje, da ti svetuje kdo, ki so bolj spozna na materiale za zaščito. Sam sem to dal narediti s Krown. Imajo pa najbrž vse stvari pluse in minuse.

LP

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne dec 07, 2014 9:17 am
Napisal/-a yashica
Odvisno v kolikšni meri je rjavo. Če gre za rjo v začetni fazi, bo v veliko pomoč pri zaviranju že Krown ali mogoče še bolje Dinitrol ML, ki se posuši in ustvari tanek zaščitni sloj, vsebuje pa ravno tako zaviralce rje. Obstaja še različica ML3125, ki je ravno tako namenjena zaviranju rje, vendar tega voska pri nas še nisem zasledil. Ko sem sam delal zaščito, sem ta vosek dobil iz Nemčije, uporabil sem ga kot prednanos za trdi vosek 4941, pri zaščiti dna vozila.

ML ima pri dvojni pločevini (med katerima je 50 mikronov razmaka), sposobnost prodiranja 70mm in je idealen za prednanos, povsod kjer so dvojne pločevine. S tem se prepreči, da bi se pod trdim voskom, ki na taka mesta ne prodre, ustvarjal kondenz, ki bi povzročal rjavenje pod končno zaščito.

Če so pa pragovi rjavi do te mere, da je znotraj že napihnjeno in se luščijo zaplate, pa tudi ti voski odpovejo. V teh primerih (do določene mere in odvisno od primera) pomaga le "mast" zaščita, v pravem pomenu besede, ker ne vsebuje topil in jo je za nanos potrebno segreti in ohranjati segreto, da se sploh da brizgati (TimeMax, Mike Sanders). V svetu starodobnikov je ta vrsta zaščite najboljša izbira, žal je za celoto vozilo tudi cena temu primerna, če je izvedba narejena s strani profijev, ki pa jih pri nas sploh ni. Poznam človeka, ki je svojega "oldija", pred dobrim letom, peljal na tretma v Hamburg, kjer so ga z endoskopom temeljito pregledali, dodobra podrli, opravili komplet zaščito in vse dokumentirali.. cena posega se je približala 2000€.

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne dec 07, 2014 9:24 am
Napisal/-a Milan_48
Leta nazaj sem dajal zaščite v stare ne najbolj ohranjene avte. Take sem namreč kupoval. Seveda sem zaščite s pritiskom in preko dolgih cevk z na konceh radialnimi razpršilnimi šobami vnašal v vse votle dele. Dobro sem poznal stanja votlih delov saj sem večkrat rezal karoserijo. Takrat avti niso bili tovarniško zaščiteni s pomakanjem, kakor dane skoraj vsi. Najbolje so se mi obnesle zaščite z epoksidnimi dvokomponentnimi barvami, k odlično primejo na vse (rjo, mastne zadeve, ....). Danes prakticiram le zaščito notranjih delov po popravilih ( npr. Dinitrol 8040Cu, ML in podobne voskaste zadeve). Ostalo se mi ne zdi potrebno pri današnji kvaliteti avtomobilov. Razen, če kdo namerava imeti avto dalj časa kot 10, 15 let. In seveda za avte, ki so že danes stari več kot deset let in veterane, ki potrebujejo res skrbno roko.

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne dec 07, 2014 4:36 pm
Napisal/-a ghandaed
Hvala vsem za odgovore.
Rje do te mere, da bi kakorkoli napihovalo barvo ni (razen prvih nekaj centimetrov v zadnjem robu). Nekaj je pa zagotovo mora biti, saj je avto star. Plan mi je, da zaščitim večji del praga, tako da bom kleparsko zamenjal le tistih nekaj cm čisto pri zadnji gumi, kjer je rja že napredovala.

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne dec 07, 2014 5:10 pm
Napisal/-a yashica
Saj to je to :huh: Ko je enkrat barva napihnjena, gre običajno samo še skozi. Vprašanje, kaj se skriva v samem pragu in tudi vprašanje je, če bo dovolj samo nekaj centimetrov zamenjane pločevine. Če je rjavina na zadnjem delu praga, bo verjetno prizadet tudi sam kolotek in obroba, ki je zaradi dvojne pločevine, še posebej na udaru. V takem primeru ti ne ostane drugega, kot izrezati vso rjo, do zdrave pločevine in notranjost (po popravilu) dobro zaščititi z npr. Dinitrolom ML, ki prodre v zvare in čez debeloslojni vosek 77B, ki ima nižjo vsebnost topil. Vosek v spreju, s priloženo cevko, ni dovolj za temeljito zaščito in potrebuješ ustrezno pištolo, ter sondo za votle dele.

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne dec 07, 2014 5:28 pm
Napisal/-a ghandaed
Te dele bom seveda odrezal. Ostali del praga je zagotovo ok. Tisti del kjer se je pojavila rja je predhodno bil poškodovan zaradi nepravilne uporabe dvigalke.

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne dec 07, 2014 6:50 pm
Napisal/-a yashica
Za kateri avto se sploh gre, če ni skrivnost?

Kar se dvigovanja tiče, moraš prekleto gledat, kam podstaviš krokodilčka. Tiste originalne "widow maker" dvigalke, so pa tako ali tako zanič. Jaz imam michelinovo dvigalko in set hokejskih pakov na zalogi, da ne poškodujem zaščite, podlagam pa na vijakih vpetja preme.

Dobra mesta za dvigovanje ima npr. Clio3, Modus, Megane... pri katerih je prag vzdolžno varjen in brez značilne oblike zaključka. Na samem podnu ima pa ojačitve za dviganje, preko katerih dvigneš avto brez bojazni, da bi zvil prag :)

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne dec 07, 2014 9:01 pm
Napisal/-a theduke
Imam avto star cca. 6let...

ali je potrebno narediti novo zaščito?

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Sr dec 24, 2014 10:39 am
Napisal/-a boltcex
živjo,

mam španca (seat) letnik 2002, pa sm razmišlju o zaščiti podvozja....pol mi pa prav fotr da to so delal pr fičkotih :lol: , da zdej so pa avti itak tko narjeni da pleh drži...kaj mislte? se splača nardit to antikorozivno (krown)?

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Sr dec 24, 2014 12:00 pm
Napisal/-a Manfred
Pozdrav !

Po moje res ne more škoditi. Se pa ne bi zanašal sploh pri varčevanju kot ga sedaj poznamo v avto industriji, da so sedaj avtomobili res odporni na rjavenje !

LP

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Pe jun 24, 2016 11:19 am
Napisal/-a armaster
Zdravo,

pozna kdo koga, ki v Mariboru dela zaščito podvozja?

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: So jun 25, 2016 3:58 pm
Napisal/-a fare
To glede zaščite deluje res mogoče če tja pelješ nov avto brez pikice rje in zadevo vsako leto obnoviš.
Če pa mažeš na rjast avto je to bullshit!
Govorim iz izkušenj.
lp

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne jun 26, 2016 12:42 pm
Napisal/-a yashica
Pravilno izvedena zaščita še kako deluje, seveda pod pogojem, da se avto zaščiti od novega, ob tem tudi ni potrebno vsakoletno obnavljanje sloja (stalna vožnja po makedamu je tu izvzeta).
Dodatna zaščita rjastega avtomobila po tem postopku je nesmiselna, edino če se rjo prej sanira. Pri nanosu čez rjaste dele je morda smiselno nanesti olje Krown KL73, ki postopek rjavenja nekoiko zavira.

Tisti, ki kupuje avto na dolgi rok in dobiva razne nasvete, da novega avta ni potrebno zaščitit, ter da se to dela nekje po petih ali šestih letih je v zmoti.
Zaščitit je potrebno nov in od spodaj čist avto, ker ko so zametki rje po punktih, zvarih, robovih, skritih mestih ali predelih kjer je omejen (nemogoč) dostop je to nemogoče z gotovostjo sanirat.

Zaščita proti rji

Objavljeno: Ne feb 12, 2017 4:38 pm
Napisal/-a Alzo555
Pozdravljeni ,vem da je bilo o tem že nekaj napisanega ampak nikjer nisem dobil odgovora ,ki ga iščem. Skratka imam Golf 4 letnik 2001 ,prednji levi blatnik je prerjavet zato ga imam namen spomladi zamenjat ob pregledu vozila sem opazil ,da se je na isti strani rja začela širit še na prag kar ni problem se bo tudi porihtalo. Ob vsem tem pa sem pomislil ,da bi bilo mogoče pametno podvozje zaščitit ,saj imam namen avto imet še kar nekaj časa. Pa me zanima kaj priporočate za zaščito podvozja Dinitrol,krown skratka kaj bi se najboljše obneslo imejte v mislih ,da avto nekaj rje že ima (logično star je 16let). Zanima me tudi je to mogoče izvesti doma s kompresorjem in pištolo ,če je kako se to izvede mogoče kakšen opis postopka (vem da to zadevo s krownom delajo v Škofji loki ampak ,če lahko naredim doma zakaj nebi). Večino stvari na avtomobilu naredim sam ker me veseli pa tudi ker sem gorenjc :lol: Hvala za pomoč.

Lp, Aljaž

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Ne feb 12, 2017 8:12 pm
Napisal/-a zk_eu
Jaz osebno menim, da je najboljša zaščita pred rjo redno izpiranje avta pozimi. Jaz imam tudi 18 let staro Astro G. Opli so znani, da rjavijo, pa vse kar mi rjavi (razen pri najbolj izpostavljenih delih podvozja, kjer pač takoj zaščito kamenčki uničijo), mi rjavi blatnik oz. imam tisto grdo bunko (na srečo še iste barve kot avto, tako da ni na prvo žogo opazno), ki jo tudi imam namen letos porihtati, pa še to zato, ker se mi je eden pred nekaj leti zaletel notri in je bilo delo slabo opravljeno.

Ni problem, ko je minus, problem je, ko se otopli. Zato grem takoj kot je možno ga sprati in imam minimalno rje, tudi na podvozju. To je moje laično mnenje.

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Po feb 13, 2017 8:38 am
Napisal/-a vipe5s
Alzo555,

Rjo boš upočasnil, ustavil je ne boš zlahka, razen z zamenjavo delov. Ko se enkrat začne, se začne.
Razen če je res striktno površinska. Ko boš zadeve razstavil, boš videl dejansko stanje, koliko se je poširilo v notranjost (pragovi).
V mojem primeru je konkretno načet že Golf V, 11 let star, tvoja 4ca je bila dejansko še bolj odporna svoj čas.
Imej v glavi, da je avto za zvozit, časi Golf 2ke so pa mimo.

Kar se tiče same zaščite in aplikacije, poglej malo po netu (Dinitrol Land Rover rust proof video), ima pa Dinitrol dosti v ponudbi. Kontaktiraj kakšnega agenta ali naroči preko neta.

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: Po feb 13, 2017 4:57 pm
Napisal/-a Alzo555
zk_eu je napisal/-a:Jaz osebno menim, da je najboljša zaščita pred rjo redno izpiranje avta pozimi. Jaz imam tudi 18 let staro Astro G. Opli so znani, da rjavijo, pa vse kar mi rjavi (razen pri najbolj izpostavljenih delih podvozja, kjer pač takoj zaščito kamenčki uničijo), mi rjavi blatnik oz. imam tisto grdo bunko (na srečo še iste barve kot avto, tako da ni na prvo žogo opazno), ki jo tudi imam namen letos porihtati, pa še to zato, ker se mi je eden pred nekaj leti zaletel notri in je bilo delo slabo opravljeno.

Ni problem, ko je minus, problem je, ko se otopli. Zato grem takoj kot je možno ga sprati in imam minimalno rje, tudi na podvozju. To je moje laično mnenje.


Se popolnoma strinjam saj tudi sam avto redno perem pa vseeno kakšna zaščita škodit sigurno nemore.

vipe5s je napisal/-a:Alzo555,

Rjo boš upočasnil, ustavil je ne boš zlahka, razen z zamenjavo delov. Ko se enkrat začne, se začne.
Razen če je res striktno površinska. Ko boš zadeve razstavil, boš videl dejansko stanje, koliko se je poširilo v notranjost (pragovi).
V mojem primeru je konkretno načet že Golf V, 11 let star, tvoja 4ca je bila dejansko še bolj odporna svoj čas.
Imej v glavi, da je avto za zvozit, časi Golf 2ke so pa mimo.

Kar se tiče same zaščite in aplikacije, poglej malo po netu (Dinitrol Land Rover rust proof video), ima pa Dinitrol dosti v ponudbi. Kontaktiraj kakšnega agenta ali naroči preko neta.


No saj to sem mislil ,da se zadevo vsaj upočasni odstraniti jo je praktično nemogoče razen ,če celo podvozje menjam. Sem gledal od dinitrola vide-e ampak kakor sem bral in videl je njihova zaščita na neki gumi osnovi skrbi me ,da bi s tem vse supaj samo poslabšal ker ,če bi to šprical na dele ,ki so rjasti bi odspodaj še zmeraj rjavelo.Rje pa kot že povedano popolnoma odstranit nemorem zato se mi krown vseeno zdi boljša opcija ,če ne drugega bo zaviral rjo obenem pa še ščitil površino. Mnenja ?

Lp, Aljaž

Re: Antikorozijska zaščita podvozja

Objavljeno: To feb 14, 2017 8:57 am
Napisal/-a vipe5s
Šprical seveda ne boš direktno na rjo, ampak jo boš najprej čim bolj fizično odstranil (kar je vidno, na preostala mesta poskusiš srečo z Dinitrol RC900 v sprayu), čez boš dal Rust converter od Dinitrola, Wurth, to je načeloma že lahko temelj, še bolj pa je čez uporabiti pravi temelj (2K epoxy, ...) in šele potem omenjene zaščite...

Ni vsaka njihova zaščita na "gumi" osnovi, imaš 447 "kavčuk in smole" za pragove, pa nekatere na bitumen osnovi za podvozje, pa za koloteke spet druge zelo odporne variante (sploh za avte ki nimajo pokritih kolotekov).
Za v pragove imaš bolj voskasto in še eno bolj tekočo "oljno" rešitev (podobno kot Krown, predvidevam)... Če boš samo Dinitrol program predelal boš že rabil nekaj časa.

Ličarjem se s tem praviloma ne da ukvarjati, pa tudi rezultat je boljši, če se deli menjajo, preden je karoserija resno bolna.