Stran 1 od 3

Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Sr nov 16, 2011 10:28 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Zanima me zakaj je potovalni računalnik vezan samo stopalko na plin ? upošteva hitrost avtomobila / obrate.... če voziš v drugi prestavi ?

recimo če voziš po klancu navzdol (avtocesta - primer) in spuštis stopalko za plin pade poraba na 0, kar ni realno vseeno bi morala biti vsaj 0,1 ali več, motor dobiva vseeno gorivo

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Sr nov 16, 2011 10:32 pm
Napisal/-a im nobody
ne ga ne dobiva

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Sr nov 16, 2011 11:09 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Dobiva ga le, če držiš sklopko, drugače kolesa obračajo motor in mu za delovanje ni potrebno dovajati goriva.

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Če nov 17, 2011 3:56 pm
Napisal/-a splash
to je tudi mene zanimalo zmerj... a pol, če se v dolino pelješ, pa imaš v brzini (brez gasa), motor ne žre goriva? to ziher?

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Če nov 17, 2011 4:18 pm
Napisal/-a crxdelsol
Odvisno, če bremzaš z motorjem vsaj malo bo 0, če so obrati premali neka poraba je.

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Če nov 17, 2011 9:08 pm
Napisal/-a mišek
splash je napisal/-a:to je tudi mene zanimalo zmerj... a pol, če se v dolino pelješ, pa imaš v brzini (brez gasa), motor ne žre goriva? to ziher?

Ziher ja. Zato pa ne zastopim, enih ki se po klancu dol vozijo v leru pa bremzajo kot norci. Namesto, da bi mel v brzini pa ti motor bremza + porabe ni.

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Če nov 17, 2011 11:11 pm
Napisal/-a NejcZ
Kaj pa vztrajnik?

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Če nov 17, 2011 11:46 pm
Napisal/-a čare
Kaj je z njim??Sam enim pa ne bo nikol jasno da če je avto v brzini in se premika in so obrati višji od štandgasa in ne držiš pedala za gas da takrat avto ne pije in ne dobiva goriva in motor vrtijo kolesa.Če takrat ko se to vse dogaja odvzameš kontakt avto tudi trznil ne bo,ker je v bistvu že vgasnjen...

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Pe nov 18, 2011 7:26 am
Napisal/-a ban
zakaj pa v takem primeru, ko se pelješ v dolino brez gasa, prtisneš na bremzo in takrat se trenutna poraba dvigne tudi na 8 litrov?

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Pe nov 18, 2011 8:41 am
Napisal/-a ggorenc
Ko padejo obrati pod cca. 1500rpm takrat zacne spet dovajati gorivo, da masina ne crkne.

Sicer pa v prestavi po klancu navzdol avtomobili na fergazer lepo pijejo. Iz tistih casov velja, da so dali avto v ler ker je vseeno manj pil v leru, najbolj pogumni so ga celo ugasali. :lol:

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: Pe nov 18, 2011 11:36 pm
Napisal/-a Stole
ggorenc,kaj se kaj režiš :D ,če si mel wartburga,je bilo itak vseeno,al je motor delal al ne,saj pri njem ni bilo zaviranja z motorjem,stalna praksa,kjerkoli je bila pot navzdol malo dalša.Sam problem je bil,če je bila pot navzdol predolga,so zavore se pregrele in posledično so zavore slabše in slabše delovale,recimo staaraa cesta Delnice-Kočevje.

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 8:34 am
Napisal/-a lizard
mrtwelvetrees je napisal/-a:Zanima me zakaj je potovalni računalnik vezan samo stopalko na plin ? upošteva hitrost avtomobila / obrate.... če voziš v drugi prestavi ?



Porabo motorja potovalni računalnik meri gleda na to kakšno količino goriva za vbrizg v danem trenutku zahteva motorni računalnik (ECU). Potem se to samo še preračuna na porabo na 100 km.

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 8:43 am
Napisal/-a fare
Meni pa laže za vsaj 0,8dcl. Mah zdaj sem se že navadil da ga sploh ne gledam in imam gori kar uro narejeno pa peljem kak peljem.

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 8:49 am
Napisal/-a a4
joj koliko ljudi mi včasih ni verjelo da je dovod goriva v situaciji bremzanja z motorjem prekinjen, če obrati motorja niso nižji od 1500RPM.

verjamem da bo marsikdo trdil enako še v tej temi.


pri bremzanju z motorjem pade tudi temperatura olja

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 9:34 pm
Napisal/-a x_beat
koliko jaz vem imajo različne znamke različne sisteme za porabo goriva, in odvisno je tudi kakšen letnik je model, nisem pa siguren :)

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 9:48 pm
Napisal/-a mišek
Saj je lahko tud pod 1500 obr. pa je poraba 0.
Če pri cirka 50km/h po klancu dol in brez gasa pohodiš sklopko, se pravi da dela pod štangasom meni kaže okrog 1,4l trenutne porabe. Se pravi, da po tej matematiki na uro porabi 0,7l če dela pod štangasom. To je 1.6 bencinar.

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 10:15 pm
Napisal/-a x_beat
ampak če pomisliš ne more biti poraba 0 dokler se bat premika :D, poraba motorja je šele 0 ko je ugasnjen, meni osebno se mi zdi bedno ko daš na trenutno porabo in spustiš pedal za plin in kaže 0 :?:

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 10:22 pm
Napisal/-a vepar
še malo misli pa bo ;)

a je poraba odvisna od premikanja bata ali od tega koliko ti šobe vbrizgajo?
če šobe zapreš in se bat še vedno premika kolikšna bo poraba?

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 10:42 pm
Napisal/-a x_beat
vepar je napisal/-a:še malo misli pa bo ;)

a je poraba odvisna od premikanja bata ali od tega koliko ti šobe vbrizgajo?
če šobe zapreš in se bat še vedno premika kolikšna bo poraba?


Ja no dobro imaš prav in tudi ne, če je v prestavi se premikajo samo bati in šobe ne vbrizgavajo( ampak ali nebi potem motor spremenil glas ker ne dobi goriva) , ampak tudi ko daš v nulo menjalnik kaže poraba 0 potem pa potrebuje gorivo :)

Re: Potovalni računalnik; trenutna poraba

Objavljeno: So nov 19, 2011 11:25 pm
Napisal/-a mišek
Kje si pa to videl, da če daš v ler tudi kaže nulo?? Ko daš v ler, prekineš povezavo s kolesi in takrat motor potrebuje neko energijo da ostane pri "življenju" to pomeni , da ti vzdržuje na štangasu. Takrat je poraba. Če pa imaš v brzini pa spustiš gas, pa motor poganjajo kolesa zaradi vztrajnosti avta oz. hriba, če greš navzdol. Pa magari imaš 5000 obratov, ko boš spustil gas zapre dotok goriva. V takem primeru gre čez motor samo čist zrak.